اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان با تصویر + نام نقش های بازیگران

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان با تصویر + نام نقش های بازیگران

اسامی بازیگران سریال برادر جان

سریال برادر جان شبکه آی فیلم در ایام ماه مبارک رمضان امسال روی آنتن می رود و در این مطلب عکس و اسامی بازیگران سریال برادر جان را تهیه و گردآوری کرده ایم. اسامی بازیگران سریال برادر جان شبکه آی فیلم عبارتند از: علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، افرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد ایفای نقش می کنند. این مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ملودرام اجتماعی مذهبی دارد که در شب های ماه رمضان 99 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

 

نام نقش های بازیگران سریال برادر جان

علی نصیریان بازیگر نقش کریم بوستان
حسن پورشیرازی بازیگر نقش توکل آذر
آفرین عبیسی بازیگر نقش الفت آذر
حسام منظور بازیگر نقش چاوش نخعی
کامران تفتی بازیگر نقش حنیف صرافت
سجاد افشاریان بازیگر نقش آراز نخعی
سعید چنگیزیان بازیگر نقش ستار بوستان
نسیم ادبی بازیگر نقش عاطفه نخعی
جلیل فرجاد بازیگر نقش شیروانی
شیوا ابراهیمی بازیگر نقش منیژه آبی
مارال فرجاد بازیگر نقش مهتاب فعال
ندا جبرئیلی بازیگر نقش ندا صرافت
آرش فلاحت پیشه بازیگر نقش رسول
فتح اله تاج تهرانی
محبوبه صادقی
علی آهنج
لعیا زنگنه بازیگر نقش حلیمه
جانان نعمت اله
ندا عقیقی بازیگر نقش افسانه عباسی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان با تصویر + نام نقش های بازیگران

داستان سریال برادر جان

سریال برادر جان داستانی پر افت و خیز دارد و موضوع اصلی درباره اختلاف مردی به نام چاوش با شرک پدرش به نام کریم بوستان است. نقش چاوش را حسام منظور بازی کرده و بازیگر نقش کریم بوستان استاد علی نصریان است اما آخر سریال برادر جان چه می‌شود؟ برادر جان داستان برادری، برابری و جان‌ فشانی سه برادر است که زبانزد شده و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش هستند. تا این‌ که به ناگه حادثه‌ای واقع می‌شود که نامش حق‌الناس است…

 

زمان پخش سریال برادر جان

ساعت پخش سریال برادر جان از شبکه آی فیلم را در این بخش بیان خواهیم کرد و به گزارش سماتک زمان پخش سریال برادر جان هر شب راس ساعت 7 بعدازظهر خواهد بود که بازپخش دوم آن در ساعت 3 بامداد و زمان تکرار سریال برادر جان در ساعت یازده ظهر می باشد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان با تصویر + نام نقش های بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان

در این بخش از مقاله بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان را با هم مرور خواهیم کرد. اگر دوست دارید با بازیگران مجموعه برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی علی نصیریان بازیگر نقش كریم بوستان در سریال برادر جان

علی نصیریان متولد 15 بهمن سال 1313در تهران میباشد. او فارغ التحصیل از هنرستان هنرپیشگی تهران است و فعالیت هنری اش را در سال 1331 با بازی در تئاتر جامعهٔ باربد آغاز کرد. بازی علی نصیریان در نقش کریم بوستان در سریال برادر جان بی‌نظیر است. این را اکثر بینندگان این سریال تایید می‌کنند.

 

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان

حسام منظور 18 آذرماه سال 59 در تهران متولد شد اما به دلیل اصالت مادرش که مربوط به ارومیه است تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در ارومیه سپری کرد و روی زبان ترکی تسلط زیادی دارد. این بازیگر سرشناس دنیای هنر تا سن 18 سالگی در ارومیه زندگی کرد و بعد برای ادامه مسیر زندگی تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر را انتخاب کرد. سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج تجربه موفق دیگری برای حسام منظور بعد از بازی در سریال بانوی عمارت بود. بازی در نقش چاوش که تفاوت های زیادی با نقش تاریخی ارسلان میرزای بانوی عمارت داشت چهره جدیدی از حسام منظور را به دنیای هنر معرفی کرد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان با تصویر + نام نقش های بازیگران

بیوگرافی كامران تفتی بازیگر نقش حنیف در سریال برادر جان

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند. پس از اجرای موفق دکلمه های آلبوم «مکث»در همکاری با کیارش حسنزاده این بار به شکلی کاملا مستقل فعالیت رسمی خود را در دنیای موسیقی آغاز می کند.

 

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر نقش توكل در سریال برادر جان

حسن پورشیرازی متولد سال 1336 بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است و دارای مدرک لیسانس تئاتر می باشد. مهناز افضلی همسر پورشیرازی است. مهناز افضلی در سال 1342 در قصر شیرین متولد شد. دارای مدرک لیسانس هنر از دانشگاه تهران می باشد.

 

بیوگرافی آفرین عبیسی بازیگر نقش الفت زن كریم در سریال برادر جان

آفرین عبیسی متولد 22 اسنفد 1330 در لاهیجان بازیگر است .صغری عبیسی با نام هنری آفرین مشهور است، وی از جمله بازیگرانی است که قبل از انقلاب فعالیت داشته، و پس از انقلاب با گذشت 28 سال دوباره توانست بازیگری رو ادامه دهد. همسر مرحومش ایرج صادق پور فیلم بردار و تهیه کننده سینما بوده است .ایرج صادق پور متول 1319 تهیه کننده، فیلم بردار، تدوین گر و عکاس بود وی همسر صغری عبیسی و برادر منوچهر صادق پور (سینماگر) بوده است او 1/11/1369دار فانی رو وداع گفت.

 

بیوگرافی سعید چنگیزیان بازیگر نقش ستار در سریال برادر جان

سعید چنگیزیان بازیگری که اولین بار با بازی در فیلم خداحافظ رفیق به دنیای سینما راه یافت این شبها در نقش ستار به ایفای نقش در سریال برادر جان می پردازد. برادر جان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما است که به کارگردانی محدرضاآهنج و نویسندگی سعید نعمت الله از این شبکه در حال پخش است. به بهانه بازی سعید چنگیزیان در سریال برادر جان مروری بر کارنامه هنری این هنرمند کشورمان داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

بیوگرافی سجاد افشاریان بازیگر نقش آراز در سریال برادر جان

سجاد افشاریان در آخرین روز از اولین ماه فصل بهار 1364 در شیراز متولد شد. او نمایش نامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر و نیز نویسنده و بازیگر تلویزیون و طنزپرداز میباشد.

 

بیوگرافی نسیم ادبی بازیگر نقش عاطفه در سریال برادر جان

نسیم ادبی بازیگر زن سینما تلویزیون و تئاتر متولد 16 شهریور ماه سال 1355 در تهران می باشد و 41 سال سن دارد. وی فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. وی  فعالیت سینماییی خود را از سال 1376 با فیلم زندگی آغاز کرد.  نسیم ادبی متاهل است و ازدواج کرده است. اسم همسر او  ابراهیم اثباتی است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد .

 

بیوگرافی ندا جبرائیلی بازیگر نقش لیلا در سریال برادر جان

ندا جبرائیلی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۳۶۸ در تهران است. ندا جبرائیلی بازیگران جوان و خوش آتیه ایرانی در عرصه سینما و تئاتر که با وجود کم سن و سال بودنش کارنامه پرباری دارد و در سی و یکمین دوره جشنوراه فیلم فجر هم کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین برای نقش مکمل زن در فیلم قاعده تصادف شد.

 

بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازیگر نقش منیژه در سریال برادر جان

شیوا ابراهیمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که ماه رمضان امسال با سریال برادر جان در شبکه سه سیما مهمان خانه های مردم میشود . این بانوی بازیگری فعالیت در دنیای هنر را با بازی در سریال کهنه سوار در سال 76 آغاز کرد و بعد از آن با بازی در سریال هایی چون مسافر ، باران عشق ، و خداوند عشق را آفرید ، زیر هشت ، فرات ، پرده نشین ، روزهای بهتر ، مینو و برادر جان به ایفای نقش پرداخت. بازی شیوا ابراهیمی در سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج بهانه ای شد تا سری به صفحه اینستاگرامی این هنرمند کشورمان بزنیم.

 

بیوگرافی محبوبه صادقی بازیگر نقش سارا در سریال برادر جان

محبوبه صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «برادر جان»، فیلم سینمایی «داستانهای جزیره (اپیزود سوم، باران و بومی)» و سریال تلویزیونی «سرباز» فعالیت داشته است. اطلاعاتی درباره ازدواج و همسر خانم صادقی بازیگر در دسترس نیست.

 

بیوگرافی جلیل فرجاد بازیگر نقش آقای شیروانی در سریال برادر جان

جلیل فرجاد (متولد 1330 در مرند) بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم بازداشتگاه در سال 13611 بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان با تصویر + نام نقش های بازیگران

بیوگرافی مارال فرجاد بازیگر نقش مهتاب در سریال برادر جان

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آنها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری است و…. و مجموعه هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان و … و فیلمهایی مانند شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

 

بیوگرافی ندا عقیقی بازیگر نقش افسانه عباسی در سریال برادر جان

سریال برادر جان دومین تجربه تلویزیونی ندا عقیقی است و او در نقش افسانه خوب ظاهر شده است. ندا عقیقی 14 خرداد 1370 در تهران به دنیا آمد و از همان دوران نوجوانی به بازیگری و هنر علاقه‌مند شد. او در دانشگتاه بازیگری نخواند و سراغ رشته گرافیک رفت و از دانشگاه هنر مدرک کارشناسی گرفت. او می‌گوید: رشته من گرافیک است، اول می خواستم بازیگری را انتخاب کنم اما به دلیل بعضی از اتفاقات مجبور شدم که گرافیک بخوانم، از دانشکده هنر معماری شیراز به هنرهای زیبا منتقل شدم. در دانشگاه همیشه در دپارتمان نمایش بودم و با بچه های کار تئاتر می کردم. ندا مجرد است و فعلا تمام هوش و حواسش به کارش است. او زمان فراغتش را با کتاب خواندن پر می‌کند و گاهی با دوستان صمیمی‌اش به گردش می‌رود.

 

بیوگرافی لعیا زنگنه بازیگر نقش حلیمه در سریال برادر جان

لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است، دوره دیده کلاس نقاشی هم هست متاهل است و بشدت عاشق فوتبال و تیم آرژانتین است. از سال 1370 فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد و در سال 1375 با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته ی عباس رافعی وارد عرصه ی سینما شد.وی در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. نخستین کار حرفه ای اش در تئاتر، بازی در نمایش یادگار سال های شن علی رفیعی، 1371بود.

 

بیوگرافی آرش فلاحت پیشه بازیگر نقش رسول در سریال برادر جان

آرش فلاحت پیشه متولد 1357 بازیگر تئاتر و تلویزیون است. وی در مجموعه تلویزیونی” گاهی به پشت سر نگاه کن” به ایفای نقش پرداخته است. جدیدترین کار تلویزیونی آرش فلاحت پیشه بازی در سریال تلویزیونی برادر جان بوده است که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان با تصویر + نام نقش های بازیگران

عوامل سریال برادر جان

در این بخش به معرفی عوامل سریال برادر جان خواهیم پرداخت:

کارگردان:محمدرضا آهنج

نویسنده:سعید نعمت الله

تهیه کننده:محمدرضا شفیعی

مدیر تصویر برداری:جمال شمس

مدیربرنامه ریزی:حسین دیردار

دستیار اول کارگردان:داوود بابایی

مدیرتولید:آرش زینال خیری

صدابردار:محمد شیوندی

طراح گریم:کامران خلج

طراح صحنه:جعفر محمد شاهی

طراح لباس:سوسن نوروزی

عکاس:مهدی حیدری و مهدی بردبار

مشاور رسانه:ملیکا راد

مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

جدیدترین مطالب