اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

بازیگران سریال بی گناه

سریال بی گناه شبکه نمایش خانگی جدیدترین سریال ایرانی است که از فیلیمو در حال پخش می باشد و در این مجموعه با اسامی بازیگران سریال بی گناه آشنا خواهید شد. این کار یک درام اجتماعی بوده که کارگردانی آن بعهده مهران احمدی بوده و در نوبت پخش پلتفرم فیلیمو قرار گرفته است. در صورتی که تمایل دارید با نام نقش های بازیگران سریال بی گناه آشنا شوید با ما همراه باشید.

 

سریال بی گناه مهران احمدی از سال گذشته وارد مرحله تصویر برداری شد و با موضوع عاشقانه و خانوادگی مجوز پخش گرفته است و بازیگران مطرح و سرشناس بسیاری در این کار شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته اند. مصطفی کیایی تهیه کننده این سریال از مخارج زیاد این کار فرهنگی گفته است و به دلیل پر بازیگر بودن هزینه تولید آن بسیار بالا بوده است.

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال بی گناه

در این سریال نمایش خانگی پرمخاطب بازیگران زیادی همچون: محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش که نقش آفرینی ها منحصر به فردی را از هر کدام این هنرمندان خواهید دید. وجود نام بازیگران محبوبی همچون مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان و مسعود رایگان باعث چند برابر شدن مخاطبان این سریال خواهد شد و آتیلا پسیانی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران نیز در این کار بازی کرده است.

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

نقش های بازیگران سریال بی گناه

ترکیب بازیگران سریال بی گناه بسیار جذاب بوده و مخاطب را درگیر خواهد کرد و شاید در سال های پیشین سریال های کمی ساخته شده اند که از حضور چندین نسل بازیگر در کنار هم استفاده کنند. همچنین در این سریال از چهره های جدید دنیای بازیگری نیز استفاده شده است که از جمله آنها می توان به حضور یگانه رادبخش، احسان معجونی و باران احمدی اشاره کرد. نام نقش های بازیگران سریال بی گناه عبارتند از:

 

مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف

مهران احمدی بازیگر نقش عطا معصومی

مهرانه مهین ترابی در نقش ابریشم قلی خانی

رویا تیموریان در نقش ناهید ریاحی

آتیلا پسیانی بازیگر نقش فرهنگ کثرتی

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی
شبنم مقدمی بازیگر نقش فروغ فرشباف
ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی

ماهور الوند بازیگر نقش جانا نباتی

هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف
نسرین نصرتی بازیگر نقش پروین فرشباف
حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف
نوید لایقی بازیگر نقش وحید منفرد
باران احمدی در نقش سارینا معصومی
احسان معجونی بازیگر نقش سینا معصومی
مبینا طبایی در نقش کیانا

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

خلاصه داستان سریال بی گناه

سریال بی گناه مهران احمدی داستان درام و عاشقانه دارد و در مورد مردی به نام بهمن مردانی است که سالها قبل ایران را به مقصد خارج از کشور ترک کرده است چند روزی است که برای کشف رازی در زندگی اش مجددا به ایران بازگشته است. در این سریال مسعود رایگان بازیگر نقش رشید فرشباف یکی از اساتید طراحی فرش دستباف است که خانواده اش درگیر اتفاقات تازه ای می شوند و در موقعیت جدید قرار می گیرند. داستان سریال بی گناه بسیار پر پیچ و خم و راز آلود است و نگارنده قصه با نوشتن این فیلمنامه، مهارت خود را به بیننده نشان خواهد داد. در قصه این سریال شاهد ورود و خروج هایی به دهه 60 خواهیم بود و سکانس بندی های آن توجه به خوبی مخاطب را به خود جلب می کند.

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

سریال بی گناه کی پخش میشود

زمان پخش سریال بی گناه از شبکه نمایش خانگی از روز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ می باشد و شما بیننده عزیز می توانید هر هفته یکشنبه ها منتظر پخش قسمت جدیدی از این سریال باشید. این کار به صورت اختصاصی در اپلیکیشن و سایت فیلیمو قرار گرفته است و هر هفته راس ساعت 8 صبح یکشنبه روی این پلتفرم قابل نمایش خواهد بود.

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

سریال بی گناه چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال بی گناه فیلیمو 15 قسمت 55 دقیقه ای است که به زودی شاهد پخش قسمت اول این سریال خواهید بود. پیشبینی شده است که قصه این کار بینندگان زیادی را به خود جلب کند و در کل ساخت فیلم و سریال در ژانرهای درام و خانوادگی بسیار پرمخاطب خواهد بود. همچنین مهران احمدی یکی از بازیگران و کارگردان های مطرحی است که این مجموعه شبکه نمایش خانگی را کارگردانی کرده است و در کنار مصطفی کیایی تهیه کننده توانسته اند یک کار حرفه ای و درجه یک بسازند.

 

از طرفی این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است. سرپرست نویسندگان محسن کیایی است. عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور نگارش بی‌گناه را به عهده داشته‌اند.

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

عوامل سریال

این سریال اولین تجربه مشترک مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌ کننده است و حضور محسن کیایی به عنوان سرپرست نویسندگان بسیار حائز اهمیت بوده است. مهران احمدی تجربه ساخت چند فیلم سینمایی پرمخاطب را داشته است و در کنار برادران کیایی تلاش شان بر این بوده است تا یک کار خاص و منحصر به فرد تولید کنند. سایر عوامل سریال بی گناه عبارتند از:

 

مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی

تدوین گر: نیما جعفری جوزانی

موسیقی: آرمان موسی پور

طراح جلوه‌ های بصری: فرید ناظر فصیحی

مدیر تولید: شهاب علی بخشی

مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی

طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی

طراح چهره‌ پردازی: عباس عباسی

صدابردار: امیر نوبخت

صداگذار: امین شریفی

برنامه‌ ریز: زینب نصرالهی

دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌ زاده

جلوه‌ های ویژه میدانی: آرش آقابیک

مدیر تبلیغات: میلاد کیایی

منشی صحنه: سعیده دلیریان

عکاس: محسن کرمانی

مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری

مجری طرح: محسن کیایی

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

عکس بازیگران سریال بی گناه

اسامی بازیگران سریال بی گناه + نام نقش های سریال با عکس

در این مطلب شما را با اسامی بازیگران سریال نمایش خانگی بی گناه آشنا کردیم و امیدواریم از پخش این سریال در فیلیمو لذت ببرید.

جدیدترین مطالب