بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد

سریال نوار زرد یکی از بهترین سریال های پلیسی و جنایی است که به تازگی از شبکه دو سیما در حال نمایش است و در اینجا تصمیم گرفتیم بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد به همراه عکس های بازیگران مجموعه نوار زرد که مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است را برایتان تهیه و تنظیم کنیم که امیدواریم از تماشای سریال پلیسی ایرانی نوار زرد لذت ببرید. سریال نوار زرد به تازگی از شبکه سوم سیما در حال پخش است و بازیگران زیادی از جلمه امیر آقایی و بهاره کیان افشار در این سریال پلیسی ایرانی ایفای نقش کرده اند. سریال نوار زرد پوریا آذربایجانی هم اکنون از شبکه دوم سیما در حال پخش می باشد که توصیه می کنیم اگر عاشق سریال های تلویزیونی پلیسی جنایی هستید تماشای این سریال پلیسی ایرانی نوار زرد را از دست ندهید. بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد به همراه جدیدترین عکس بازیگران در پشت صحنه سریال نوار زرد که به تازگی در حال پخش از قاب تلویزیون است در این بخش از سایت سماتک آماده شده است که اگر به دنبال اطلاعات بیشتری درباره مجموعه پلیسی نوار زرد هستید و دوست دارید بدانید نام نقش های سریال نوار زرد چیست در ادامه این مقاله بیوگرافی بازیگران زن سریال نوار زرد و نام نقش هریک از بازیگران مرد سریال نوار زرد را بیان خواهیم کرد. همچنین توصیه می کنیم در صورتی که تمایل دارید می توانید مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال نوار زرد شبکه 2 سیما را به همراه خلاصه داستان و زمان پخش و تکرار های آن را در مطلب دیگر سایت سماتک بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

امیر آقایی بازیگر نقش کاوه در سریال نوار زرد

امیر آقایی بازیگر نقش سرگرد کاوه کیهان در سریال پلیسی نوار زرد است که وی اکنون به سن 50 سالگی رسیده است و به عنوان بازیگر نقش اول مرد سریال نوار زرد بازی کرده است. بیوگرافی امیر آقایی بازیگر نقش کاوه در سریال نوار زرد با ملودرام پلیسی و جنایی را در این بخش برایتان آماده کرده ایم و باید بدانید که نقش سرگرد کیهان را به خوبی ایفاگر بوده است. امیر آقایی لیسانس کارگردانی سینما را دارد و بزرگ شده تهران است اما در ارومیه متولد شده و کودکی و نوجوانی اش را در کنار پدر و مادرش در شهرستان ارومیه گذرانده است. وی برای اخذ مدرک کارشناسی بازیگری وارد دانشگاه تهران شد و سپس رسما وارد عرصه بازیگری شد. وی تاکنون ازدواج نکرده است و همسری ندارد اما به گفته امیر آقایی بازیگر نقش کاوه در مجموعه نوار زرد شبکه 2 سیما شاید روزی ازدواج کند و صاحب همسر و فرزند شود.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

بهاره کیان افشار بازیگر نقش رعنا همسر کاوه در سریال نوار زرد

بهاره کیان افشار بازیگر زن سریال پلیسی نوار زرد است که در این بخش بیوگرافی بهاره کیان افشار بازیگر نقش همسر سرگرد کاوه کیهان در سریال نوار زرد را برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم. بهاره کیان افشار در تهران به دنیا آمده است و در سال 1364 متولد شده است و در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است . او علاوه بر بازیگری در انجام کارهای تبلیغاتی مهارت خاصی دارد و همیشه عاشق کارهای طراحی با کامپیوتر بوده است. وی تئاتر را بیشتر از بازیگری دوست دارد و از همان روزهای کودکی در تئاتر های مدرسه شان بازی می کرده است. او در سال 83 رسما وارد عرصه بازیگری شد و در سال 1396 برای بازی در سریال پلیسی نوار زرد برای نقش رعنا همسر سرگرد کاوه کیهان انتخاب شد. بهاره کیان افشار تا به امروز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش فرشته در مجموعه نوار زرد

کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش فرشته خواهر سرگرد کاوه کیهان در سریال تلویزیونی نوار زرد بازی کرده است و در سال 1352 در تهران به دنیا آمده است و یک فرزند به اسم ایلیا دارد. بیوگرافی کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش فرشته در مجموعه پلیسی نوار زرد اکنون به سن 46 سالگی رسیده است و یکی از بهترین بازیگران زن سینما و تلویزیون نیز هست که به درخواست پوریا آذربایجانی برای بازی در نقش خواهر کاوه در سریال نوار زرد انتخاب شد و اکنون به دلیل اینکه عکسی از همسر کمند امیرسلیمانی در دسترس نمی باشد نمی توانیم در مورد اینکه طلاق گرفته است یا نه اظهار نظر کنیم. کمند امیرسلیمانی بازیگر زن سریال نوار زرد تاکنون در بسیاری از سریال های تلویزیونی بازی کرده است و یکی از دوست داران آشپزی است و به گفته خودش تا به امروز همیشه خودش غذا درست کرده است و با اینکه وضع مالی خوبی دارد ترجیح می دهد کمتر غذای بیرون سفارش دهد و عاشق پسرش ایلیا است. همسر کمند امیر سلیمانی یک عکاس ساکن امارات بوده است و ورقا عامری همسر این بازیگر زن ایرانی بوده است.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

سیروس گرجستانی بازیگر نقش پدر سرگرد کاوه در سریال نوار زرد

سیروس گرجستانی بازیگر نقش پدر کاوه در سریال پلیسی ایرانی نوار زرد است که اکنون 75 ساله شده است و در بندرانزلی متولد شده و اکنون در تهران زندگی می کند. وی تاکنون دو بار ازدواج کرده است که همسر اول سیروس گرجستانی طلاق گرفته و اکنون با همسر دوم خود زندگی می کند که جمعا 5 فرزند دارد و همه شان را به یک اندازه دوست می دارد. بیوگرافی سیروس گرجستانی بازیگر نقش پدر سرگرد کاوه کیهان در سریال نوار زرد را در بسیاری از سایت های اینترنتی مثل پورتال سماتک خوانده اید و باید بدانید که این بازیگر مرد سینما و تلویزیون پس از رسیدن به سن 10 سالگی به تهران آمده است و متولد 25 اسفند 1323 است و دوازده سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد عرصه بازیگری شده است. او در سریال نوروزی دنگ و فنگ روزگار نقش بسیار مهمی را ایفاگر بود و اصالتا آذری زبان است.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

امید روحانی بازیگر نقش دکتر پزشکی قانونی در سریال نوار زرد

امید روحانی بازیگر مرد مجموعه پلیسی نوار زرد در نقش دکتر پزشکی قانونی بازی کرده است و با اینکه نقش خیلی مهمی ندارد اما به دلیل محبوبیت زیادی که در میان بینندگان تلویزیون دارد توانسته است به تعداد تماشاگران این مجموعه تلویزیونی پلیسی ایرانی بیفزاید. امید روحانی در سال 1340 در یک خانواده اصیل تهرانی متولد شد و از کودکی به دلیل هوش بالایی که دارد تمام دروس خود را نمره بیست می گرفته است و توانست به لطف خدا به عالی ترین مراتب تحصیلی برسد. بیوگرافی امید روحانی بازیگر نقش دکتر پزشکی قانونی در سریال نوار زرد که اکنون به سن 58 سالگی رسیده است بسیار خواندنی است و او علاوه بر بازیگری یکی از پزشکان خوب و کاربلد است و همچنین یکی از بهترین منتقدان سینما نیز می باشد. مریم موسوی همسر امید روحانی بازیگر مرد سریال نوار زرد است و امید روحانی اکنون یکی از بزرگان تاریخ سینمای ایران می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

قاسم زارع بازیگر نقش سرهنگ اداره آگاهی در سریال پلیسی نوار زرد

قاسم زارع بازیگر نقش سرهنگ در سریال نوار زرد است که وی اکنون در سن 62 سالگی به سر می برد و در شهر همدان چشم به جهان گشود. او تا به امروز در سریال های ایرانی زیاد بازی کرده است و در اینجا بیوگرافی قاسم زارع بازیگر نقش سرهنگ اداره آگاهی در مجموعه نوار زرد آورده شده است. قاسم زارع در نخستین روز از سال 1336 در یک خانواده با اصالت در یکی از جنوبی ترین مناطق شهر همدان به دنیا آمده است و زادگاه خانوادگی او همدان نیز می باشد. او در اولین روزهای ورود خود به عرصه بازیگری برای بازی در سریال های جنگی ایرانی انتخاب شد و اکنون یک فرزند پسر دارد و او یکی از بهترین سربازان جبهه های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود. توصیه او به جوانان ایرانی این است که بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود ندانند و حتما یک شغل دیگر به غیر از بازیگری داشته باشند تا اگر در بازیگری موفق نشدند در سنین میانسالی وضع مالی شان بهتر باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

سیروس میمنت بازیگر نقش بهرام در سریال پلیسی نوار زرد

سیروس میمنت بازیگر 60 ساله سینما و تلویزیون ایران است که برای بازی در نقش بهرام در سریال نوار زرد انتخاب شده است. سیروس میمنت متولد سال 1339 و زاده شهر کرمانشاه و بزرگ شده تهران نیز می باشد. او در یک خانواده 8 نفره به دنیا آمده است و در سال 96 برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر نقش بهرام در مجموعه تلویزیونی نوار زرد که وقتی سن بسیار کمی داشت به دلیل وضع مالی بد مجبور شد پادویی کند و به کارهای فروش بلیت بخت آزمایی در قهوه خانه ها، فروش آب انجیز و آب آلبالو و کمپوت در نزدیکی بیمارستان ها می پرداخته است، اما همین حضور او در بین مردم جرقه های رسیدن او به تئاتر و بازیگری در تلویزیون را می زند. به گفته سیروس میمنت اولین فیلم سینمایی را با پولی که قرار بوده برای استاد کارش که پیش او کار می کرده بلیط سینما بخرد، تماشا کرده است و تاکنون عکس همسر سیروس میمنت منتشر نشده است و یک پسر به اسم فرزاد دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

سمیرا حسینی بازیگر نقش منشی سرگرد کاوه در سریال نوار زرد

سمیرا حسینی بازیگر نقش منشی اداره آگاهی در سریال تلویزیونی نوار زرد است که اکنون به سن 35 سالگی رسیده است و در سال 1363 در شهر تهران چشم به جهان گشود. به دلیل چهره و زیبایی اندام سمیرا حسینی توانست خیلی زود در میان بازیگران زن سینمای ایران جای خود را نیز باز کند که بیوگرافی سمیرا حسینی بازیگر زن سریال نوار زرد را در سایت سماتک می خوانید. سمیرا حسینی علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به تازگی تصمیم گرفته است کارگردان شود و تاکنون چند فیلمنامه هم نوشته است. او از بازیگران فعال در عرصه سینما و تئاتر است و در رشته تئاتر و سینما درس خوانده است و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد تهران است. او در دوره دبیرستان وارد عرصه تئاتر شد و به دلیل علاقه ای که به بازیگر شدن داشت خیلی زود به اوج شهرت رسید. سمیرا حسینی مجرد است و به گفته او به دلیل مشغله زیاد کاری اش هنوز تصمیم به ازدواج ندارد و همچنین عکس همسر سمیرا حسینی تاکنون در رسانه های اجتماعی منتشر نگردیده است.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

شهین تسلیمی بازیگر زن سریال نوار زرد

شهین تسلیمی بازیگر نقش خانم گلچین در سریال نوار زرد است که وی هم اکنون به سن 65 سالگی رسیده است در بسیاری از سریال های تلویزیون طنز و اجتماعی بازی کرده است و تا مقطع تحصیلی دیپلم درس خوانده است نیمی از سال های زندگی اش را در کشورهای کانادا و ترکیه بوده است و چند سالی هم ساکن هند بوده و و همسر شهین تسلیمی ساکن استرالیا می باشد و به گفته خودش خیلی اتفاقی وارد عرصه بازیگری شده است. احسان گرامی شوهر شهین تسلیمی است که چند فرزند دارد که اطلاعاتی از فرزندان خانم تسلیمی بازیگر زن مجموعه نوار زرد در دست نیست.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

محسن بهرامی بازیگر نقش سروان محسن در سریال نوار زرد

محسن بهرامی بازیگر نقش سروان محسن مرزبان و دوست سرگرد کاوه کیهان است که در سریال تلویزیونی پلیسی نوار زرد بازی کرده است. وی یکی از جوانان فعال در عرصه رادیو و سینما است و به تازگی در چند سریال تلویزیونی بازی کرده است بیوگرافی محسن بهرامی بازیگر مرد سریال نوار زرد از سال 1380 با حضور در تئاتر از دست رفته وارد عرصه بازیگری شد. عکس همسر محسن بهرامی تا به امروز مشاهده نشده است و اطلاعاتی درباره همسر و فرزندان محسن بهرامی بازیگر مجموعه نوار زرد در دست نداریم.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

نادر مشایخی بازیگر نقش استاد موسیقی در سریال نوار زرد

نادر مشایخی در سال 1337 در شهر تهران متولد شده است و پسر بزرگ استاد جمشید مشایخی است که وی بازیگر نقش استاد موسیقی در سریال تلویزیونی نوار زرد است. نادر مشایخی اکنون در سن 61 سالگی به سر می برد و به تازگی پدرش استاد مشایخی بازیگر را از دست داده است و در وین اتریش درس خوانده است و یکی از بهترین رهبران ارکستر و آهنگساز مطرح ایرانی است که علاوه بر بازیگری در رشته آهنگسازی تدریس می کند. وی بسیاری از سال های عمر خود را برای حرفه موسیقی اختصاص داد و در وین اتریش هم زندگی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد را در این مطلب از سایت سماتک خواندید که امیدواریم از ایفای نقش بازیگران سریال پلیسی نوار زرد همچون امیر آقایی و امید روحانی لذت ببرید. همچنین عکس بازیگران سریال نوار زرد که در شبکه دو سیما نمایش داده می شود را با بالاترین کیفیت برایتان آماده کردیم و توصیه ما این است که حتما این سریال ایرانی پلیسی را ببینید.

جدیدترین مطالب