بازیگر نقش صابر در ستایش 3 چه کسی است

بازیگر نقش صابر در ستایش 3 چه کسی است

بازیگر نقش صابر در ستایش 3

بازیگر نقش صابر فردوس در سریال ستایش 3 که بسیاری از مردم ایران بیننده این مجموعه تلویزیونی هستند چه کسی است؟ همانطور که می دانید رامسین کبریتی بازیگر نقش صابر در ستایش 3 بود که در فصل اول و فصل دوم این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده بود اما به دلیل مهاجرت وی به ترکیه و بازی در سریال های ایرانی شبکه جم ممنوع التصویر شده است و سعید سلطانی هنرمند دیگری را جایگزین رامسین کبریتی کرده است و بازیگر نقش صابر فردوس در ستایش 3 به زودی معرفی خواهد شد. سعید سلطانی کارگردان درباره شخصیت صابر در ستایش 3 گفته است که اگر بخواهم درباره بازیگر جایگزین صابر پسر بزرگ حشمت فردوس در سریال ستایش 3 صحبت کنم، موضوع قصه ستایش سه لو می رود و به گزارش سماتک برای همین به نظرم بهتر است این پرسش را مبنی بر اینکه بازیگر نقش صابر در مجموعه تلویزیونی ستایش 3 چه کسی است پاسخ ندهم و بینندگان در قسمت های نخست این مجموعه تلویزیونی که از شبکه سوم سیما پخش می شود به جواب سوال شان خواهند رسید.

بازیگر نقش صابر در ستایش 3 چه کسی است

در ابتدای مراحل تولید فصل سوم سریال ستایش قرار بود حمید گودرزی بازیگر نقش صابر در ستایش 3 باشد که بنا به دلایلی وی از ایفای نقش صابر فردوس کناره گیری کرد و حذف شد و چندی پیش شایعه شده که به جای رامسین کبریتی، یاسر حق شناس ایفاگر نقش صابر در فصل سوم ستایش است که اگر سری به مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال ستایش 3 شبکه سه بزنید می بینید که نام این بازیگر در لیست اسم بازیگران فصل سوم سریال ستایش نیست و باید ببینیم کارگردان برای انتخاب این نقش کدام یک از هنرمندان را جایگزین کرده است.

بازیگر نقش صابر در ستایش 3 چه کسی است

بازیگر جایگزین رامسین کبریتی در فصل سوم سریال ستایش

در آخرین خبرهای رسیده در مورد بازیگر نقش صابر در فصل سوم سریال ستایش، هنرمندی به اسم شهرام پوراسد معرفی شده است که سایت سماتک هیچ گونه اطلاعاتی درباره صحت و سقم این خبر ندارد و به هیچ وجه تایید نمی شود. شما ببیننده عزیز می توانید اسم بازیگر نقش صابر در سریال ستایش 3 را که به زودی در فصل سه این مجموعه تلویزیونی دیده خواهد شد در همین مطلب بخوانید و توصیه می کنیم در روزهای آینده یکبار دیگر از این مقاله دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری را در مورد نام بازیگر جایگزین رامسین کبریتی در ستایش 3 بیان کنیم. پس از پخش قسمت اول سریال ستایش 3 از بازیگر جایگزین رامسین کبریتی در فصل سوم سریال ستایش رونمایی خواهد شد و این مقاله بروز رسانی می شود که در صورت مراجعه مجدد به این صفحه متوجه خواهید شد که بازیگر نقش صابر در ستایش 3 چه کسی است و همانطور که می دانید صابر در نقش پسر حشمت فردوس و برادر شوهر ستایش نادری است که نقش بسیار پررنگی را در فصل سه عهده دار شده است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب