بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور را در این بخش به شما علاقه مندان فیلم های اکشن بزن بزن تقدیم خواهیم کرد. در اینگونه فیلم های سینمایی قهرمان قصه با گروه خود و با انگیزه یک هدف مشترک در ماجراهای پردردسر قرار می گیرند و در این مسیر حوادث و اتفاقات زیادی برایشان رقم می خورد. بطور کلی فیلم های اکشن همراه با درگیری های رزمی و جنگی است و یکی از نقاط قوت این داستان ها، هیجاناتی است که به بیننده القا می کنند. در دنیای امروز فیلم اکشن جدید آمریکایی دوبله فارسی بدون سانسور طرفداران زیادی دارد و بسیاری از جوانان و حتی میانسال عاشق این رده فیلم ها هستند. اگر می خواهید با جدیدترین فیلم های پرطرفدار اکشن ۲۰۲۳ آشنا شوید و دنبال فیلم های ماجراجویی هستید با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

ماهیت فیلم های اکشن خشن است و اگر به دنبال بالا بردن آدرنالین خون تان هستید توصیه می کنیم حتما از بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ دیدن کنید. این فیلم های ژانر اکشن با تلفیق دیگر سبک ها باعث دوچندان شدن جذابیت فیلم می شود و بیننده را تا پایان مجذوب خود خواهد کرد. معمولا با شروع سال جدید میلادی بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان خارجی فیلم های جدیدشان را برای مخاطبان به اشتراک می گذارند و با شروع سال ۲۰۲۳ هم تعداد زیادی فیلم اکشن برای مخاطبان جهان تدارک دیده شده است. ما در این بخش لیست بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ بدون سانسور را برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم که بسیاری از آنها با دوبله فارسی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

فیلم جونگ ای

تاریخ اکران: ژانویه ۲۰۲۳

کارگردان: یان سنگ هو

بازیگران: کیم هیون جو و ریو کیونگ سو

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

در قرن ۲۲ و زمانی که زندگی تقریباً از روی زمین رخت بربسته، پژوهشگری در آزمایشگاه هوش مصنوعی به دنبال پایان دادن به جنگ داخلی از طریق شبیه سازی مغز یک سرباز دلاور و تکثیر آن است. «جونگ ای»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است و از جدیدترین فیلمهای اکشن و رزمی ۲۰۲۳ می باشد. فیلم جونگ ای به کارگردانی یان سنگ هو در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کیم هیون جو و ریو کیونگ سو به هنرمندی پرداخته‌اند. نویسندگی و کارگردانی این فیلم اکشن ۲۰۲۳ بر عهده یان سنگ هو بوده است و بازیگران مطرح زیادی از جمله کیم هیون جو و ریو کیونگ سو در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم عملیات فورچن: نیرنگ جنگ

تاریخ اکران: ۴ ژانویه ۲۰۲۳

کارگردان: گای ریچی

بازیگران: جیسون استاتهام، آبری پلازا، جاش هارتنت، کری الویس و هیو گرانت

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم عملیات فورچن: نیرنگ جنگ به کارگردانی گای ریچی امسال ساخته شده است و یکی از بهترین فیلم های اکشن و رزمی ۲۰۲۳ تلقی می شود. این فیلم محصول کشور آمریکا و چین و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جیسون استاتهام، آبری پلازا، جاش هارتنت، کری الویس و هیو گرانت به هنرمندی پرداخته‌اند. زمانیکه فروش تکنولوژی ساخت سری جدید سلاح های مرگبار، تهدید به بر هم زدن نظم جهانی می کند، مامور ویژه اورسون فورچن و تیمی از نیروهایش، یکی از ستارگان سینمای هالیوود را به عضویت می گیرند تا به آنها در یک ماموریت مخفی و پوششی کمک کند.

 

سریع و خشن ۱۰

تاریخ اکران: ۲۰۲۳

کارگردان: لوئیس لتریر

بازیگران: وین دیزل، جیسون استاتنهام، میشل رودریگز

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

طی ۲۰ سال گذشته، سری فیلم‌های سریع و خشن که فیلم‌هایی دربارۀ مسابقات خیابانی بودند تبدیل‌شدن به پول‌سازترین و پرطرفدارترین فیلم‌های سینما که اسپین‌آف‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی متعددی از روی آنها ساخته شد. بسیاری از ما پس از دیدن قسمت نهم با عنوان (F۹) و دیدن بازی وین دیزل در نقش دومینیک تورتو بی‌صبرانه منتظریم که قسمت دهم این فرنچایز را ببینیم. فیلم اکشن سریع و خشن ۱۰ یکی از بهترین فیلم های اکشن جدید آمریکایی دوبله فارسی بدون سانسور است و بخشی از پروژه‌ای بزرگ‌تر است و در واقع اولین فصل پایان دو قسمتی فرانچایزی که ۲۰ سال پیش شروع شد. زمانی که اولین خبرها دربارۀ پایان دادن به سری فیلم‌های سریع و خشن همه‌جا پیچیده بود، ددلاین گزارش داد که جاستین لین قرار نیست این فیلم را به شکلی مرسوم تمام کند و می‌خواهد یک داستان طولانی را در قالب دو قسمت به مخاطبان ارائه دهد، که اولین قسمت آن سری و خشن ۱۰ است.

 

فیلم Transformers: Rise of the Beasts – تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

تاریخ اکران: ۹ ژوئن ۲۰۲۳

کارگردان: مایکل بی

بازیگران: مارک والبرگ، جاش دوهامل، استنلی توچی و آنتونی هاپکینز

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم ترنسفورمرز آخرین شوالیه به کارگردانی مایکل بی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است و در لیست بهترین فیلم های اکشن و تخیلی ۲۰۲۳ اکران شده قرار گرفته است که با دوبله فارسی در پلتفرم فیلیمو قابل نمایش است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم مارک والبرگ، جاش دوهامل، استنلی توچی و آنتونی هاپکینز به هنرمندی پرداخته‌اند. در این نسخه از این فیلم آتوبات ها که به تازگی از شر هسته بزرگ و رئیس آن راحت شده بودند، حال دشمنان قدیمی خود از سیاره شان به زمین آمده اند تا که این آتوبات های به ظاهر شورشی را بگیرند و آنان را به دلیل فرار از سیاره شان و آمدن به زمین طی میلیون ها سال مجازات کنند ولی این بار جنگی بزرگ رخ می دهد که طی آن آپتیموس پرایم که از سیاره زمین خارج شده تا از خالق خود انتقام بگیرد توسط خالق خود دستکاری میشود تا برگردد به زمین و انسان ها را نابود کند ولی…

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم اکشن جدید آمریکایی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

با پیشرفت صنعت فیلم سازی در آمریکا امروزه ساخت جلوه های ویژه و صحنه های اکشن بسیار جذاب تر از گذشته شده است و همینطور علاقه مندان به ژانر اکشن و هیجان انگیز هم بسیار بیشتر شده است. اگر عاشق سرعت، انفجار، اقدامات قهرمانانه و بدلکاری هستید در این بخش از مقاله لیست بهترین فیلم اکشن جدید آمریکایی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور را تهیه و گردآوری کرده ایم که از شما دعوت می کنیم همراه سماتک باشید.

 

Dune: Part Two – تلماسه: فصل دوم

تاریخ اکران: ۳ نوامبر ۲۰۲۳

کارگردان: دنی ویلنو

بازیگران: تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

پس از فروش موفق فصل اول فیلم تل ماسه در گیشه آمریکا و کسب محبوبیت در شبکه HBO Max ساخت قسمت دوم آن تائید و تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two مشخص شد. یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ که اخیرا توانسته است بین بینندگان محبوب شود، فیلم تل ماسه (Dune) فصل دوم است. موفقیت این فیلم باعث شد لجندری و برادران رسما ساخت قسمت دوم آن را تائید کنند. دوک پل آتریدس با فریمن‌ها متحد می‌شود تا انتقام خانواده از هم پاشیده خود را بگیرد. او سفری روحانی و رزمی را برای تبدیل شدن به مودیب شروع می‌کند و در تلاش است از آینده وحشتناک اما اجتناب ناپذیری که شاهد آن است پیشگیری کند. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ بازیگران پارت ۱ تل ماسه بوده‌اند و امکان دارد برخی از آنها برای ساخت قسمت دوم برگردند.

 

Kraven the Hunter – کریون شکارچی

تاریخ اکران: ۶ اکتبر ۲۰۲۳

کارگردان: جی. سی چاندور

بازیگران: آرون تیلور-جانسون، آریانا دبوز، فرد هچینگر، مارک گوگنهایم، فیل جیمنز، مایک مککون، جو کلی

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

کریون شکارچی یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌ است و در زمره بهترین فیلم های هیجان انگیز و اکشن ۲۰۲۳ قرار گرفته است. این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول ساخته شده‌است. این فیلم که توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز توزیع می‌شود، قرار است چهارمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی باشد.

 

فیلم Detective Knight: Independence کارآگاه نایت: استقلال

تاریخ اکران:

کارگردان: ادوارد دریک

بازیگران: لورنزو آنتونوچی، داکس کمپبل، اسکات کارگل، فرانسیس کرونین، جیمی ژان لوئیس

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم کارآگاه نایت: استقلال به کارگردانی ادوارد دریک در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. ماموریت لحظه آخری کارآگاه جیمز نایت در شیفت روز استقلال به مسابقه ای با زمان تبدیل می شود تا یک کارگر EMT نامتعادل را که خود را به عنوان پلیس نشان می دهد متوقف کند. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم بروس ویلیس، جک کیلمر، دینا میر، لاچلین مونرو و جیمی ژان لوئیس به هنرمندی پرداخته‌اند. ماموریت دقیقه نودی کارآگاه نایت در روز استقلال این است که با وجود زمان اندکش، جلوی یک تکنیسین پزشکی آشفته را بگیرد که خودش را پلیس جا زده است.

 

فیلم ساکرا Sakra

تاریخ اکران: ۲۰۲۳

کارگردان: کا وای کم، دونی ین

بازیگران: دونی ین، ادی چونگ، یاسه لیو، یوقی چن، ری لوی

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم Sakra محصول کشور چین و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Donnie Yen امسال ساخته شده است و یکی از بهترین فیلمهای اکشن روز دنیا ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور است. هنگامی که یک رزمی کار محترم متهم به قتل می شود، او در جستجوی پاسخی در مورد داستان مبدأ مرموز خود و دشمنان ناشناخته ای که برای نابودی او تلاش می کنند، به اطراف می رود.

 

بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ بدون سانسور

بدون شک سال ۲۰۲۳ برای طرفداران فیلم های اکشن بدون سانسور، سالی جذاب خواهد بود، چرا که قرار است بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ بدون سانسور طی این سال منتشر شوند و علاقمندان به ژانر هیجان انگیز را بیش از سال‌‌های گذشته شگفت زده کنند. اگر ژانر اکشن ژانر مورد علاقه شماست و کنجکاو هستید بدانید جدیدترین فیلمهای اکشن و رزمی ۲۰۲۳ منتشر شده یا در آینده نزدیک منتشر خواهند شد با ما همراه باشید:

 

فیلم جان ویک قسمت ۴

تاریخ اکران: ۲۴ مارس ۲۰۲۳

کارگردان: چاد استهلسکی

بازیگران: کیانو ریوز، داننی ین، هیلی بری، ایان مک‌شین

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

در این فیلم اکشن رزمی بدون سانسور ۲۰۲۳ جان ویک این‌بار از سرانی که به او خیانت کرده‎اند و آرزوی مرگ او را دارند به شدت عصبانی است. او قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در جنگ قبلی خورده، از افرادی که قصد کشتن او را دارند، انتقام بگیرد. با توجه با اسقبال گسترده طرفداران از جان ویک ۳، انتظار می‌رود John Wick ۴ با بازی کیانو ریوز به بهترین فیلم اکشن بدون سانسور ۲۰۲۳ تبدیل شود.

 

فیلم Shazam! Fury of the Gods – شزم! خشم خدایان

تاریخ اکران: ۱۷ مارس ۲۰۲۳

کارگردان: دیوید اف. سندبرگ

بازیگران: زکری لیوای، اشر آنجل، جک دیلن گریز

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

این فیلم ادامه داستان بیلی باتسون نوجوانی است که با خواندن کلمه جادویی “SHAZAM!” تبدیل به شخصیت بزرگ سوپر قهرمان خود، Shazam می شود. این کار سینمایی از بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور است. یلی بتسون و خانواده عجیبش، با گفتن واژه‌ی «شزم» تبدیل به ابرقهرمان می‌شوند. آن‌ها باید با دختران اطلس مبارزه کنند و سلاحی مرگبار را از چنگشان درآورند؛ سلاحی که می‌تواند جهان را نابود کند. آنها همچنین باید با خدایان خشمگین نیز صلح کنند.

 

فیلم Plane – هواپیما

تاریخ اکران:

کارگردان: ژان فرانسوا ریشه

بازیگران: جرارد باتلر، دنیلا پیندا، تونی گلدوین، مایک کولتر، لیلی کروگ

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم هواپیما به کارگردانی ژان فرانسوا ریشه در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جرارد باتلر، دنیلا پیندا، تونی گلدوین، مایک کولتر و لیلی کروگ به هنرمندی پرداخته‌اند. هنگام طوفانی سهمگین، خلبانی مجبور می شود با هواپیمای باربری اش فرود بیاید و در یک منطقه جنگی گرفتار می شود.

 

The Old Way – راه قدیمی

تاریخ اکران: ۶ ژانویه ۲۰۲۳

کارگردان: برت دونوهو

بازیگران: نیکلاس کیج، رایان کایرا آرسترانگ، نوآ لی گراس، کلینت هاوارد

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

The Old Way در روزهای اول سال جدید میلادی اکران شد و قرار است که در ماه فوریه به صورت گسترده منتشر شود. اگر از علاقه‌مندان وسترن هستید، تماشای راه قدیمی که از بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ است را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فیلم داستان گنگستری را روایت می‌کند که می‌خواهد قاتلان همسرش را پیدا کند. برای اجرا کردن این تصمیم دختر جوانش نیز با او همراه می‌شود. یک تفنگچی پیر و دخترش باید با عواقب گذشته خود روبرو شوند، زمانی که پسر مردی که سال ها پیش او را به قتل رسانده می آید تا انتقام خود را بگیرد.

 

جدیدترین فیلمهای اکشن و رزمی ۲۰۲۳

فیلم های اکشن معمولا با جنگ و رزم هم پیمان هستند و علاقه مندان به این ژانر اکثرا در سنین زیر ۴۰ سال به سر می برند.

 

Pathaan – پاتان

تاریخ اکران: ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳

کارگردان: سیدهارت آناد

بازیگران: شاهرخ خان، جان آبراهام، دیپیکا پادوکن،دیمپل کاپادیا، اشوتوش رانا

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

در لیست جدیدترین فیلمهای اکشن و رزمی ۲۰۲۳ فیلم سینمایی پاتان یک کار استثنایی از سینمای هند است. شهر پر از خلافکاران شده و خانه‌های بزرگی که زمانی ثروتمندان ساکن آن‌ها بودند، اکنون خانه‌های خطرناک‌ترین جنایتکاران شهر هستند. یک پلیس مخفی و یک مجرم سابقه‌دار با همکاری چند نفر دیگر، قصد دارند رئیس باند مواد مخدری که پدرش را به قتل رسانده، دستگیر کنند. یک جاسوس هندی رهبر گروهی از مزدوران را که نقشه‌های شومی برای هدف قرار دادن میهن خود دارند، می‌گیرد.

 

فیلم والتیر ویرایا Waltair Veerayya

تاریخ اکران: ۲۷ فوریه ۲۰۲۳

کارگردان: راویندرا

بازیگران: چیرانجیوی، شروتی حسن، کاترین ترزا، راجندرا پراساد، بابی سیمها

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

در فیلم والتیر ویرایا یک ماهیگیر بدنام و قاچاقچی از Vizag، برای مبارزه با یک پرونده قضایی به پول نیاز دارد. سی‌ای سیتاپاتی به او نزدیک می‌شود و او در مورد سولومون سزار، یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر که پس از کشتن چندین افسر پلیس از بازداشت RAW فرار کرد، به او می‌گوید. سیتاپاتی، که مسئولیت حضانت سزار را بر عهده داشت، از خدمت تعلیق می شود. او از ویرایا می خواهد که سزار را در ازای دریافت پول از مالزی به هند تحویل دهد.

 

فیلم نگهبانان کهکشان قسمت ۳

تاریخ اکران: ۵ مه ۲۰۲۳

کارگردان: جیمز گان

بازیگران: کریس پرت، شان گان، کارن جیلان، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

یکی دیگر از جدیدترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ که اکثر طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی منتظر آن هستند، قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان است. بخش ۳ نگهبانان کهکشان که یکی از فیلم های مورد انتظار اکشن در سال ۲۰۲۳ است، داستان ماجراجویی‌های استارلورد به همراه تیم فضایی‌اش را روایت می‌کند. در Guardians of the Galaxy ۳ گامورا و چند شخصیت دیگر بازمی‌گردند. آدام وارلاک با بازی ویل پولتر و High Evolutionary با بازی چاکوودی ایووجی دو شخصیتی هستند که قرار است با گروه نگهبانان کهکشان مبارزه کنند. پیتر کویل که هنوز از از دست دادن گامورا به خود می پیچد، تیمش را جمع می کند تا از کیهان و یکی از خودشان دفاع کند – ماموریتی که در صورت عدم موفقیت می تواند به معنای پایان نگهبانان باشد.

 

فیلم The Marvels – مارول ها

تاریخ اکران: ۲۸ جولای ۲۰۲۳

کارگردان: نیا داکوستا

بازیگران: بری لارسون، ایمان ولانی

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

یکی دیگر از بهترین فیلم های اکشن و تخیلی ۲۰۲۳ بدون سانسور فیلم مارول ها به کارگردانی نیا داکوستا است که بازیگران مطرح زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. دنباله‌‌ی داستان فیلم کاپیتان مارول سال ۲۰۱۹ با حضور شخصیت‌هایی از جمله کاپیتان مارول، خانم مارول و مونیکا رمبو در The Marvels به تصویر کشیده می‌شود. بخش اصلی داستان فیلم کاپیتان مارول در سال ۱۹۹۵ میلادی جریان داشت، اما فیلم The Marvels که قبلا با نام کاپیتان مارول ۲ شناخته می‌شد، قصه‌ی خود را در زمان حال دنیای سینمایی مارول روایت می‌کند. برخی از بینندگان باتوجه‌به اینکه Candyman، فیلم قبلی نیا داکوستا به رضایت ۸۴ درصدی منتقدها در راتن تومیتوز رسید، به مارولز امید بیشتری دارند. ولی واقعیت این است هر اثری از سوی شرکت دیزنی که بخشی از MCU باشد، به سرعت برای بعضی از تماشاگرهای این جهان داستانی بین بهترین فیلم اکشن ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور قرار می‌گیرد.

 

فیلم اکشن ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

سال ۲۰۲۳ برای شما که از طرفداران فیلم اکشن ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور هستید بی نظیر خواهد بود و بوجه زیادی صرف ساخت فیلم های سینمایی اکشن و هیجان انگیز بدون سانسور شده است:

 

فیلم کمین Ambush

تاریخ اکران: ۲۴ فوریه ۲۰۲۳

کارگردان: مارک برمن

بازیگران: جاناتان ریس مایرز، مک برانت، کانر پائولو، آرون اکهارت، جردن جانسون-هیندز

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

یکی دیگر از بهترین فیلم های بزن بزن آمریکایی ۲۰۲۳ فیلم Ambush است. گروهی از کماندوهای نخبه جوان به رهبری کاپیتان دراموند وظیفه جمع آوری اطلاعات بسیار طبقه بندی شده را دارند که می تواند سرنوشت جنگ را تغییر دهد. داستان واقعی هیجان انگیز یک ماموریت انتحاری ارتش ایالات متحده از طریق مایل ها از تونل های دشمن، پر از ویتکنگ ها. نیروهای آمریکایی در لبه سرزمین غیرقانونی به دام افتاده‌اند و در میان پیچ و خم تونل‌ها با خطر روبرو می‌شوند، زیرا ویتکنگ‌ها را در زیر زمین تعقیب می‌کنند تا راز مرگباری فاش شود.

 

فیلم برادر یکی، عشق یکی Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan

تاریخ اکران: ۲۱ آوریل ۲۰۲۳

کارگردان: فرهاد سامجی

بازیگران: سلمان خان، داگوباتی ونکاتش، جاگاپتی ببو

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

نقش آفرینی های سلمان خان در فیلم های اکشن هندی واقعا زبانزد است. فیلم برادر یکی، عشق یکی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول آوریل ۲۰۲۳ است که فرهاد سامجی آنرا کارگردانی کرده است. فرزندان یک خانواده هندی منتظرند تا برادر بزرگتر ازدواج کند تا آن‌ها هم بتوانند ازدواج کنند. در این میان، ماجراهای هیجان‌انگیزی هم رخ می‌دهد.

 

فیلم پریشانی Disquiet

تاریخ اکران: ۱۰ فوریه ۲۰۲۳

کارگردان: مایکل وینیک

بازیگران: جاناتان ریس مایرز، راشل گولدینگ، الیزه لوسک، لوچلین مونرو

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

اگر به دنبال لیست بهترین فیلم های هیجان انگیز ۲۰۲۳ هستید باید فیلم پریشانی را تماشا کنید. داستان این فیلم پس از یک تصادف رانندگی تقریباً مرگبار، سام (مایرز) از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که در یک بیمارستان متروکه توسط نیروهای مرموز و شوم گیر افتاده است که قصد ندارند او را ترک کنند. این فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی در سال ۲۰۲۳ اکران شده است و با دوبله فارسی در پلتفرم های نمایش فیلم سینمایی قابل مشاهده است.

 

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا Ant Man and the Wasp Quantumania ۲۰۲۳

تاریخ اکران: ۱۷ فوریه ۲۰۲۳

کارگردان: پایتون رید

بازیگران: پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، میشل فایفر، جاناتان میجرز

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم Ant Man and the Wasp Quantumania محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Peyton Reed در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا: ادامه دو قسمت قبل مرد مورچه ای که اینبار به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند. ارتباط برقرار کردن با موجودات عجیب و غریب و یک ماجراجویی خفن که برتر از محدودیت های که در ذهن داشتند و فکرمیکردن ممکن می شود… اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

 

بهترین فیلم های بزن بزن آمریکایی ۲۰۲۳

فیلم فلش The Flash

تاریخ اکران: ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳

کارگردان: اندی موسشیتی

بازیگران: بن افلک، چارلز راون، ازرا میلر، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فلش که چهاردهمین فیلم دنیای توسعه‌ یافته دی‌ سی است، این‌بار با حضور ازرا میلر در نقش بری آلن روی پرده سینما می‌رود و به گفته منتقدان جزء بهترین فیلمهای اکشن روز دنیا دوبله فارسی بدون سانسور است. آلن یک بازپرس پزشکی قانونی پلیس از شهر مرکزی و عضو لیگ عدالت است که توانایی این را دارد با سرعت‌های فوق بشری حرکت کند. این اثر ابرقهرمانی اندی موسشیتی، بهترین فیلم رزمی جنگی اکشن امریکایی ۲۰۲۳ از دنیای دی سی است. بری آلن از سرعت فوق‌العاده‌اش برای تغییر گذشته استفاده می‌کند، اما تلاش او برای نجات خانواده‌اش دنیایی بدون قهرمانان فوق‌العاده ایجاد می‌کند و او را مجبور می‌کند تا برای زندگی‌اش برای نجات آینده مسابقه دهد. بری آلن (فلش) این بار به گذشته سفر می‌کند تا مانع قتل مادرش شود. اما این دستکاری فلش در تاریخ باعث ایجاد جهان‌های چندگانه و دنیاهای موازی می‌شود.

 

فیلم ویرانگر Havoc

تاریخ اکران: ۲۰۲۳

کارگردان: گرت ایوانز

بازیگران: تام هاردی، فارست ویتاکر، تیموتی الیفنت، جاستین کورنول، لوئیس گازمنپ

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

اگر علاقه مند به تماشای فیلم رزمی جنگی اکشن امریکایی ۲۰۲۳ هستید پیشنهاد ما به شما تماشای فیلم ویرانگر است. داستان پس از شکست یک معامله مواد مخدر اتفاق می‌افتد، زمانی که یک کارآگاه مجروح باید از طریق دنیای اموات جنایتکار بجنگد تا پسر یک سیاستمدار را نجات دهد، در حالی که شبکه‌ای از فساد و توطئه را که کل شهر او را به دام می‌اندازد، باز می‌کند.

 

فیلم مگان M۳GAN

تاریخ اکران: ۶ ژانویه ۲۰۲۳

کارگردان: جرارد جانستون

بازیگران: الیسون ویلیامز و جنا دیویس

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

اگر علاقه مند به تماشای بهترین فیلم های اکشن تاریخی ۲۰۲۳ هستید باید بگوییم فیلم مگان در ژانر اکشن و ترسناک بسیار متفاوت عمل کرده است. افرادی که سال‌ها قبل از دیدن یک عروسک قاتل و پلید به اسم چاکی ترسیدند، ایده‌ی تبدیل شدن یک اسباب بازی به موجودی خطرناک و خون‌ریز را می‌شناسند. البته که جیمز وان و همکارهای او هم در سری فیلم The Conjuring با پرداختن به آنابل کاری کردند خیلی‌ها حداقل برای چند شب عروسک نسبتا بزرگ خود را در گوشه‌ای از کمد بسته نگه دارند. مگان نسخه‌ای متفاوت از قصه‌ی عروسک قاتل را روایت می‌کند. این‌جا با یک عروسک هوشمند و تقریبا هم‌قد یک دختربچه سر و کار داریم که می‌تواند تبدیل به بهترین دوست او شود. چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر عروسک هوشمند دیگر از دستورها طبعیت نکند؟ چه می‌شود اگر تمایل او به محافظت مطلق از دختربچه کار را به جایی برساند که او به‌خاطر دخترک از انجام هیچ جنایتی ابا نداشته باشد؟

 

فیلم وارث Varisu

تاریخ اکران: ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳

کارگردان: وامشی پیدیپلی

بازیگران: جوزف ویجی، راشمیکا ماندانا، پرابهو، پراکاش راج، مکا سریکانث

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

اگر به دنبال بهترین فیلم اکشن جنگی ۲۰۲۳ هستید توصیه ما فیلم سینمایی وارث Varisu است. ویجی راجندران یک مرد خوش شانس است. وقتی پدرش به بیماری لاعلاج مبتلا می‌شود، اوضاع تغییر می‌کند و او به مدیریت امپراتوری تجاری‌اش واگذار می‌شود. این فیلم به کارگردانی وامشی پیدیپلی ساخته شده است و از بهترین فیلم های سینمایی اکشن جهان تلقی می شود.

 

جدیدترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ اکران شده

فیلم ماموریت غیر ممکن ۷ Mission: Impossible

تاریخ اکران: ۱۴ جولای ۲۰۲۳

کارگردان: کریستوفر مک‌کوئری

بازیگران: تام کروز، چارلز پارنل، ربکا فرگوسون

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

فیلم ماموریت غیر ممکن ۷ از سری فیلمهای ماموریت غیر ممکن جهان است که در قسمت هفتم آن در ژانر اکشن جنگی ساخته شده است. تام کروز و وینگ ریمز تنها بازیگرانی هستند که در هر هفت فیلم این مجموعه حضور داشته اند. سایمون پگ از زمان سومین فیلم تاکنون در هر یک از آنها حضور داشته است. در ماموریت غیر ممکن ۷ ماجراهایی مهیج روایت خواهد شد و در آن شاهد تعقیب و گریز با اسب در بیابان، مبارزه در قطار، تعقیب و گریز در خیابان‌های ایتالیا با یک ماشین زرد رنگ کوچک تا پرش از کوهستان با یک موتورسیکلت خواهیم بود.

 

فیلم اکولایزر ۳ The Equalizer

تاریخ اکران: ۱ سپتامبر ۲۰۲۳

کارگردان: آنتوان فوکوآ

بازیگران: دنزل واشنگتن، داکوتا فانینگ

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

شاید شما هم مثل من طرفدار سری فیلم های اکشن اکولایزر باشید و اگر به دنبال فیلم سینمایی اکشن رزمی خفن ۲۰۲۳ هستید پیشنهاد ما فیلم اکولایزر قسمت سوم است. رابرت مک‌کال، افسر بازنشسته نظامی تظاهر به مرگ می‌کند تا بتواند یک زندگی آرام و بی‌دغدغه داشته باشد. او درنهایت از این بازنشستگی داوطلبانه خارج می‌شود تا جان زن جوانی را نجات دهد. در این مسیر با گروهی وحشی از روسیه روبرو می‌شود و عطش سیری‌ناپذیر او در اجرای عدالت بار دیگر سر بر می‌آورد.

 

فیلم شکار Hunt

تاریخ اکران: ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳

کارگردان: ماهش سوراپانی

بازیگران: سودهیر بابو پوسانی، کبیر دوهان سینگ، بهارات سرینیواسان، میم گوپی

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

اگر می خواهید یک فیلم اکشن پلیسی با دوبله فارسی در سال ۲۰۲۳ تماشا کنید پیشنهاد ما به عنوان آخرین گزینه فیلم شکار است. دستیار کمیسر پلیس باید با شیاطین درونی خود مقابله کند و با دشمنان خارجی که در تلاش هستند او را از حل یک معما باز دارند، مقابله کند. در فیلم شکار یک دستیار کمیسر پلیس که حافظه اش را از دست داده برای حل یک پرونده ی مرموز باید بر شیاطین درونی خود و دشمنان خارجی غلبه کند. سرعت اکشن فیلم در این کار واقعا جالب بوده است. سودهیر بابو پوسانی فوق العاده است. او ظاهر، عملکرد شگفت انگیز و بدن عالی برای سکانس های اکشن دارد. از نظر مردم فیلم شکار در ابتدا عالی است و نیمه دوم کمی خسته کننده و بسیار تکان دهنده تر است.

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی ۲۰۲۳ دوبله فارسی بدون سانسور

 

اسم فیلم های اکشن بدون سانسور ۲۰۲۳ را در بالا معرفی کردیم که برخی از آنها دوبله فارسی هستند و برخی دیگر را باید با زیرنویس فارسی مشاهده کنید. فیلم های اکشن دوبله شده بدون سانسور همواره در جهان طرفداران زیادی داشته‌اند. سالانه آثار اکشن با موضوعات مختلف ساخته می‌شوند و مورد استقبال مردم دنیا قرار می‌گیرند. ژانر اکشن آنقدر دنیای بزرگی دارد که به یک موضوع ختم نمی‌شود و به نوعی چاشنی اکثر آثار سینمایی دنیا است. بسیار خرسندیم که با مقاله بهترین فیلمهای اکشن روز دنیا دوبله فارسی بدون سانسور ۲۰۲۳ همراه شما عزیزان بودیم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب