اسامی بازیگران سریال کرگدن | سریال کرگدن کی پخش میشود

اسامی بازیگران سریال کرگدن | سریال کرگدن کی پخش میشود

اسامی بازیگران سریال کرگدن

سریال کرگدن کیارش اسدی زاده جدیدترین سریال ساخته شده برای پخش در شبکه خانگی است که در این بخش اسامی بازیگران سریال کرگدن شبکه نمایش خانگی آورده شده است. اگر به دنبال تاریخ پخش سریال نمایش خانگی کرگدن هستید و می خواهید بدانید سریال کرگدن کی پخش میشود در ادامه این بخش سایت سماتک زمان پخش سریال کرگدن آورده شده است. سریال کرگدن یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است زیرا بازیگران سریال شبکه خانگی کرگدن بسیار معروف و جزء سلبریتی های سینمای ایران هستند. اگر می خواهید بهترین سریال نمایش خانگی در پاییز 98 را ببینید توصیه می کنیم حتما از مجموعه شبکه خانگی کرگدن دیدن فرمایید. در اینجا اسامی بازیگران سریال کرگدن شبکه نمایش خانگی عبارتند از: مصطفی زمانی مصطفی زمانی، سارا بهرامی، آرمینه زیتونچیان، امیر جنانی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، نادر فلاح، بیژن افشار، مهدی کوشکی، سامان دارابی، هدی زین العابدین، امیر سمواتی، معصومه قاسمی پور، کاظم سیاحی و الهام کردا، مجید آقاکریمی، مرتضی آقاحسینی، بهادر زمانی و ترنم کرمانیان از جمله مهترین بازیگران کرگدن هستند که برای پخش در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه سرو رسانه پارسیان تدارک دیده شده است.

 

سریال کرگدن کی پخش میشود

زمان پخش سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده توسط مدیر پخش سریال های شبکه نمایش خانگی مشخص گردیده است و روز پنجشنبه هر هفته راس ساعت 8 صبح در سوپر مارکت ها و فروشگاه های سراسر کشور توزیع می گردد. سریال نمایش خانگی کرگدن به تهیه کنندگی  صادق یاری یک سریال اکشن اجتماعی به نویسندگی علی اصغری و مهرداد کورش نیا می باشد که برای بینندگان نسل جوان و میانسال ساخته شده است. داستان سریال کرگدن اجتماعی است و ملودرام اکشن دارد و تاریخ توزیع قسمت اول سریال کرگدن شانزدهم آبان 98 بود. کیارش اسدی زاده کارگردان پس از اعلام اینکه سریال کرگدن کی پخش میشود گفت علاقه مندان می توانند پنجشنبه ها منتظر پخش قسمت جدید سریال کرگدن باشند که از طریق سایت های مجاز فروش سریال های شبکه نمایش خانگی قابل دانلود است؛ شما می توانید نسبت به خرید سی دی اورجینال سریال خانگی کرگدن هر پنجشنبه اقدام کنید. حال که با روزهای پخش قسمت جدید سریال شبکه خانگی کرگدن آشنا شدید توصیه می کنیم در ادامه با عوامل این مجموعه آشنا شوید.

اسامی بازیگران سریال کرگدن | سریال کرگدن کی پخش میشود

زمان پخش سریال کرگدن

تاریخ و زمان پخش سریال نمایش خانگی کرگدن طی آخرین خبرهای رسیده به دست ما همانطور که در بالاتر هم توضیح داده شده است روز پنج شنبه ها است که می توانید زمان پخش سریال کرگدن شبکه خانگی را به اطلاع دوستان و اقوام تان نیز برسانید. قسمت آخر سریال کرگدن پنج شنبه توزیع خواهد شد و شما می توانید از طریق اپلیکیشن فیلیمو نسبت به تماشای آن اقدام کنید. مهدی یاری مجری طرح پروژه نمایش خانگی کرگدن توضیحاتی را پیرامون پخش این سریال اکشن و اجتماعی داده است. تهیه کننده در مورد زمان پخش مجموعه شبکه خانگی کرگدن ابراز رضایت کرد و گفت پخش این سریال در آخرین روز کاری هفته بسیار برای ما راضی کننده است زیرا مخاطب در روز تعطیل آخر هفته سرگرم می شود.

 

بازیگران سریال نمایش خانگی کرگدن

مصطفی زمانی بازیگر سریال کرگدن نقش مقابل سارا بهرامی را بازی کرده است که پس از توزیع نخستین قسمت این سریال با واکنش مثبت کاربران در فضای مجازی مواجه شد. این بازیگر پیش از این در سریال های پربیننده ای همچون شهرزاد و یوسف پیامبر نقش اول را ایفاگر بوده است و به درخواست کیارش اسدی زاده برای بازی در این سریال انتخاب شده است. به گفته بازیگران سریال نمایش خانگی کرگدن، داستان این مجموعه بسیار جذاب و متفاوت با آنچه که تاکنون مخاطب دیده است می باشد خانم سارا بهرامی بازیگر زن سینمای ایران از حضور خود در این کار شبکه خانگی راضی بوده است. کرگدن از جمله کارهای قوی است که ذهن بیننده را در همان قسمت اول به خود درگیر می کند و مخاطب به دنبال پخش قسمت جدید آن خواهد بود. علت موفقیت این کار اجتماعی و اکشن حضور بازیگران خوب و حرفه ای و داستان متفاوت و پر راز و رمز است که داستان آن به قلم علی اصغری نوشته شده است. پانته آ پناهی ها پیرامون نقش خود در سریال گفته است که بازی کردن در این نقش بسیار برایم هیجان انگیز بوده است و به مردم توصیه کرد اگر دوست دارند کمی آدرنالین خون شان بالا برود حتما نسبت به دانلود قانونی سریال کرگدن اقدام کنند.

 

سریال نمایش خانگی کرگدن

علت انتخاب اسم کرگدن برای این سریال اکشن به دلیل چالش کرگدن است که بازیگران سریال خانگی کرگدن آنرا ایفاگر خواهند بود و شخصیت های قصه وارد یک چالش جنجالی و هیجان انگیز خواهند شد که پیرامون سرعت و آفرود است و چالش کرگدن توسط یک باند مافیایی بزرگ به راه افتاده است. به گزارش سماتک نمایش صحنه های آفرود با موتور سیکلت های 250 سی سی و خودروهای آفرودر توسط نوید و گیسو بازیگران نقش اصلی کرگدن و همچنین نماهای هلی شات از آفرود در دشت، مخاطب را پای تلویزیون میخکوب خواهد کرد و علاقه مندانی که به دنبال سریال اکشن ایرانی هستند تماشای این کار نمایش خانگی پیشنهاد می شود. به گفته تهیه کننده بسیاری از سکانس های این مجموعه در دشت های سرسبز شمال کشور تصویربرداری شده است و برخی دیگر از سکانس ها در تهران است.

 

اسامی بازیگران سریال کرگدن به همراه زمان پخش سریال نمایش خانگی کرگدن را در این بخش از سایت سماتک خواندید. تاریخ پخش سریال کرگدن شبکه نمایش خانگی در بالا بیان شده است و اسامی تمام بازیگران سریال کرگدن کیارش اسدی زاده تقدیم حضورتان گردید که امیدواریم از پخش سریال اکشن کرگدن لذت ببرید.

جدیدترین مطالب