سریال کرگدن چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال کرگدن

سریال کرگدن چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال کرگدن

سریال کرگدن چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال کرگدن کیارش اسدی زاده کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر اهل ایران است که این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. ایشان به تازگی اعلام کرده است که سریال کرگدن چند قسمت است؟ طبق درخواست شما کاربران گرامی در مورد اینکه سریال کرگدن چند قسمتی است ما در این پست از سایت سماتک تصمیم گرفته ایم که به این سوال پاسخ دهیم. پس از طرح چند سوال از کارگردان و تهیه کننده در مورد اینکه مجموعه نمایش خانگی کرگدن چند قسمت است و این مجموعه تلویزیونی چند فصل دارد ایشان پاسخ سوالات ما را در قالب یک پیام ارسال کردند. اکثر بازیگران و فعالان در عرصه سینما و شبکه نمایش خانگی تعداد قسمت های سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن را بیست و شش قسمت 60 دقیقه ای اعلام کرده بودند که پس از مصاحبه با کارگردان و طرح سوال از تهیه کننده در مورد تعداد قسمت های این کار با ملودرام اکشن ایشان پاسخ داده اند که:

سریال کرگدن چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال کرگدن

مجموعه کرگدن در 26 قسمت 55 الی 60 دقیقه ای تولید و از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. قسمت آخر سریال نمایش خانگی کرگدن به زودی در فروشگاه های سراسر کشور عرضه و پخش خواهد شد که تعداد قسمت های سریال کرگدن که اکنون باقی مانده است حدود 15 قسمت است. بسیاری از بینندگان به دلیل بازی خوب هنرمندان خوش نام بازیگران سریال کرگدن شبکه خانگی و داستان اجتماعی و اکشن و بی نظیر این مجموعه نمایش خانگی ابراز امیدواری کرده اند و تقاضای ساخت فصل دوم آن را داده اند که تهیه کننده فعلا از تصمیم خود برای ساخت فصل 2 کرگدن اطلاعاتی را منتشر نکرده است و باید بازخورد خوبی از طرف بینندگان دریافت شود تا نسبت به ساخت فصل دیگر آن بهتر بتوان تصمیم گرفت.

سریال کرگدن چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال کرگدن

تعداد قسمت های سریال کرگدن

سریال کرگدن چند قسمت است و ایا فصل دوم سریال خانگی کرگدن ساخته میشود یا نه؟ تعداد قسمت های سریال کرگدن شبکه نمایش خانگی همانطور که در نخستین سطرهای این نوشتار از سایت سماتک هم توضیح داده شده است بالغ بر 26 قسمت 55 دقیقه ای است که با احتساب تیتراژ آن در حدود 60 دقیقه است. به گزارش سماتک در حال حاضر بیست و شش قسمت این کار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توزیع هفتگی در تهران و شهرستان ها تحویل داده شده است. هر قسمت از این سریال هر هفته از طریق اداره نظارت بر فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی برای فروش عرضه می شود و همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن فیلیمو آنرا تماشا کنید. طبق اعلام دستیار کارگردان، پخش قسمت آخر کرگدن در بهار سال 1399 خواهد بود و سارا بهرامی پارتنر مصطفی زمانی در این سریال است.

سریال کرگدن چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال کرگدن

در پایان آرزو می کنیم همیشه شاد و تندرست در کنار خانواده تان از تماشای سریال کرگدن که تا این هفته پخش شده است لذت برده باشید و این پست در سایت سماتک به تقاضای عزیزانی است که از ما سوال کرده بودند سریال کرگدن چند قسمت است و گروه فیلم و سریال سایت سماتک در این مطلب اطلاعاتی را پیرامون این موضوع منتشر و تقدیم به شما کاربر گرامی کرد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب