بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

سریال دنگ و فنگ روزگار طبق گفته کارگردان این مجموعه تلویزیونی قرار است به زودی از شبکه اول سیما روی آنتن برود. بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار به همراه شرح داستان و زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار را در سایت سماتک می خوانید. امیرحسین طالبی‌كاشانی، تهیه‌كننده با اشاره به این‌كه سریال دنگ و فنگ روزگار جزء سریال‌های طنز خاص است، می‌گوید: تقریبا تهیه‌كنندگان از ساخت سریال‌های طنز فراری هستند و ترجیح می‌دهند كارهای درام و اجتماعی انجام بدهند. اما من در طول این سال‌ها به غیر از دستپخت همیشه طنز كار كرده‌ام. مانند جنگ 77، زیر آسمان شهر و … از سوی دیگر آقای وارسته دو سال و نیم روی فیلمنامه سریال دنگ و فنگ روزگار كار كرد و چند بار بازنویسی شد.

 

خلاصه داستان سریال دنگ و فنگ روزگار

سریال دنگ و فنگ روزگار سریالی ۳۰ قسمتی برای شبکه یک سیما است که در قالب طنز داستان زندگی یک قفل ساز را نشان می‌دهد و مخاطبان از نگاه او سریال را دنبال می‌کنند. خلاصه داستان سریال دنگ و فنگ روزگار در مورد ارتباط دو دوست با بازی سیروس گرجستانی و محمد نادری است. این دو نفر در طی یک شراکت دچار مشکلاتی می شوند و ناچار می شوند سال های این مشکلات را پنهان کنند که همین مسئله باعث ایجاد شدن اتفاقاتی طنز می شود. در ادامه این اتفاقات ماجراهای خنده داری در سریال دنگ و فنگ روزگار پیش می آید که حتما شما را میخکوب تماشای این سریال می کند. تاکنون همه بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار از جمله ۳۰ بازیگر اصلی و معروف مقابل دوربین رفتند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

شرح داستان سریال دنگ و فنگ روزگار

 

امروز هم غلامرضا نیکخواه، محمد نادری، مهدی امینی خواه، مهدی دانایی و سینا ارزانی برای ضبط سکانس‌های قسمت ۲۷ سریال که مربوط به «تصادف» است، ضبط می‌شود. قالب طنز سریال دنگ و فنگ روزگار، موقعیت است. ضمن این‌كه دیگر طنزها هم در این سریال دیده می‌شود، همچون طنز كلامی، فانتزی و … البته من خیلی در فیلمنامه دخل و تصرف نداشتم، زیرا سه سال نگارش این سریال زمان برده و چندین بار بازنویسی شده است. از سوی دیگر اولین بار است كه كار تولید را با فیلمنامه آماده شروع كردیم. خیلی وقت بود كه این اتفاق نمی‌افتاد، حتی به یاد دارم سریال چهارچرخ را می‌ساختم، نویسنده سر صحنه حاضر بود و همزمان می‌نوشت و فیلمنامه در اختیار من و بازیگران قرار می‌گرفت. مرکز بازیافت، لوکیشن بعدی «دنگ و فنگ روزگار» خواهد بود و خانواده اردشیر که محمد نادری، پانته آ. مهدی نیا، ژیار محمدزاده، مریم شاه ولی و فرخنده فرمانی زاده ایفاگر کاراکتر‌های آن هستند، مقابل دوربین می‌روند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

سریال دنگ و فنگ روزگار با 120 بازیگر فیلمبرداری شده است که بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار در اینجا آورده شده است. ویژگی سریال دنگ و فنگ روزگار حضور 120 بازیگر است. همچنین سیاهی لشکر هم كم نداریم. هدف ما شاد كردن دل مردم است و وظیفه ما به عنوان سازنده آثار نمایشی این است كه لبخند را به لب مردم بیاوریم جواد مزدآبادی، كارگردان سریال دنگ و فنگ روزگار درباره پذیرش كارگردانی این سریال می‌گوید: وقتی فیلمنامه را خواندم، احساس كردم كار متفاوت و خوبی است. در این سال‌ها كمتر فیلمنامه‌ای را خوانده‌ام كه جذاب باشد. در این مجموعه 120 بازیگر بازی می‌كنند و 70 لوكیشن داریم. بالای 80‌درصد سكانس‌های این سریال شلوغ هستند و در هر صحنه هشت تا ده نفر حضور دارند و همین به جذابیت‌های سریال اضافه كرده است. ضمن این‌كه كار تولید را دشوار می‌كند، اما چون قصه جذاب بود، كارگردانی را پذیرفتم. البته به این موضوع هم فكر كردم كه با توجه به این‌كه مردم در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند بهتر است با تماشای یك سریال طنز بخندند و به لحاظ روحی شارژ شوند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه، زهره فکور صبور، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوود نژاد، مهری آل آقا، مریم شاه ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی و ….. از جمله بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار هستند. سریال دنگ و فنگ روزگار سریال 70 قسمتی به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی است که در تهران فیلمبرداری شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار در روز 17 فروردین ساعت 22 از شبکه یک سیما خواهد بود و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار ظهر روز بعد خواهد بود. زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار همین امروز مشخص شده است. سریال دنگ و فنگ روزگار سریالی اپیزودیک است و قصه‌ای کلی دارد که حول محور خانواده‌ای می‌چرخد. در آغاز هر قسمت که به صورت هفتگی است، قصه جدیدی شروع شده و با پایان هفته تمام می‌شود که تقریبا ۵ فصل ۶ قسمتی است. بر همین اساس علاوه بر بازیگران ثابت تعدادی بازیگر مهمان نیز دارد. همچنین قصه های سریال دنگ و فنگ روزگار قابلیت ادامه دار شدن را دارد و فصل‌های بعدی آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. سریال دنگ و فنگ روزگار از سریال های جدید شبکه 1 که در حال تصویربرداری است و گفته می شود حدوداً دو ماه است که کار فیلمبرداری اش را آغاز کرده است، سریال دنگ و فنگ روزگار نام دارد. این سریال را جناب آقای جواد مزدآبادی کارگردانی می کنند و تهیه کنندگی آن را نیر آقای امیر طالبی کاشانی بر عهده دارد. گفتنی است که در اطلاعات قبلی جناب آقای غلامرضا رمضانی کارگردان این مجموعه معرفی شده بود.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی سیروس گرجستانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

سیروس گرجستانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار است که در سال 98 پخش خواهد شد. وی از آن دست بازیگرانی است كه تجربه ایفای هم نقش‌های جدی را دارد و هم طنز. البته در سال‌های اخیر بیشتر به سمت كارهای طنز گرایش داشته است. او از چندی پیش مشغول بازی در سریال دنگ و فنگ روزگار است كه به گفته كارگردان نقش آقاولی را در این سریال بازی می‌كند. او دوست و شریك اردشیر است كه نقش آن را محمد نادری بازی می‌كند و نقش همسرش را مهری آل‌آقا بازی می‌كند. موقعیت‌های طنز بین اردشیر و آقاولی شكل می‌گیرد و بار عمده طنز و شیرینی كار به عهده این دو بازیگر است. همچنین آقاولی پولی از اردشیر طلب دارد كه همین منجر به شكل‌گیری ماجراهای متعدد می‌شود و قصه دنگ و فنگ روزگار را جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌كند. فرزندان سیروس گرجستانی از همسر اول خود دو دختر دارد که هر دو آنها در سنین پایین به انگلیس مهاجرت کرده و ازدواج کردند، وی از همسر دوم خود نیز دو دختر و یک پسر دارد و صاحب ۶ نوه می باشد. ارتباط با دختران همسر اول همیشه آرزو دارم که یک روزی با جیب پر پیش آنها بروم و پس از سالها دیداری تازه کنم، خوشبختانه صدایشان را از راه دور (تلفن) می شنوم.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

عکس سیروس گرجستانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

 

اوقات فراغت متن می‌ خوانم، تلویزیون نگاه می‌ کنم سعی می‌ کنم فیلم‌ های خوب نگاه کنم و سرگرم شوم. یک چیزهایی ذوقی است کار دستی برای خودم درست می‌ کنم، این ذوقی است. مثلا چیزی خریدم می‌خواهم شکل دیگری به آن بدهم. خنزر پنزرها را جفت و جور می‌ کنم و چیزی درست می‌ کنم تا شاید دلم خوش شود نتوانستم وارد تیم ملی بشوم آن موقع که دبیرستان بودم چهار سال تیم شاهین سابق دفاع وسط بازی می کردم. خیلی کوبیدم بروم تیم ملی. رفقای من مثل همایون بهزادی و حمید شیرزادگان رفتند تیم ملی و من خیلی ناراحت بودم چرا نرفتم، ولی دیپلم که گرفتم حساب کردم باید کار کنم ما زیاد دارا نبودیم. پدرم ندار بود، باید از پس مخارج زندگی برمی‌ آمدم آن موقع باشگاه‌ها پول نمی‌ دادند مجبور شدم در آن دورانی که می‌کوبیدم بروم تیم ملی برم، پی کار باشم تا پول درآورم این شد که ورزش را کنار گذاشتم. رفتم اداره تئاتر و استخدام شدم.

سیروس گرجستانی متولد ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در بندرانزلی، بازیگر است دیپلمه است، پدر و مادرش از مهاجران بادکوبه (باکو) می باشد که به ایران آمده اند، دوباره ازدواج کرده است و دخترانش در انگلیس زندگی می کنند، می گوید اگر بازیگر نبود الان در شمال زندگی می کرده است نام شناسنامه اش علی اکبر محمدزاده گرجستانی می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی محمد نادری بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

محمد نادری 10 تیر ماه 1357 در تهران و بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار است. او از باسوادان رشته خودش است دارای کارشناسی نمایش (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره،کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است بازی زیبای او در سریال شمعدانی او را مشهور کرد.
در زندگی ام به هیچ کسی به اندازه مادرم مدیون نیستم .او وقتی تنها 30 سال داشت با چهار فرزند قد و نیم قد بیوه شد و همه جوانی اش را به پای من و خواهر و برادرهایم گذاشت تا بدون آنکه آب در دلمان تکان بخورد بزرگ شویم. شایعه ازدواج با نگار عابدی که این شایعه با منتشر شدن یک عکس دو نفره از این دو بازیگر در شبکه های اجتماعی رونق گرفت. به دلیل اینکه این دو بازیگر مجرد هستند سایت های زرد و شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی دو نفره شایعات عجیب در مورد ازدواج این دو بازیگر ساختند که سریعا مشخص شد کذب است. محمد نادری قبل از بازیگری در مقام فیلمنامه نویس در مجموعه کوچه مروارید است شاید جالب باشید او را می توان خالق کاراکتر جناب خان خندوانه دانست که او از مجموعه کوچه مروارید متولد شد و سپس در خندوانه تبدیل به کاراکتر محبوب شد.محمد نادری از همان ابتدا صدای محمد بحرانی رو برای جناب خان در نظر داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

تصاویر بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

 

باید اعتراف کنم که عاشق آرامش و سکوت شبم .همین موضوع باعث شده بیشتر شب ها بیدار باشم، شاید این سبک زندگی برای سلامتی خوب نباشد و باعث بی نظمی شود اما واقعیتش این است که باعث می شود با تمرکز بیشتری به کارهایی مانند کتاب خواندن، نوشتن و فکر کردن بپردازم.
شوخ طبعی منافاتی با جنتلمن بودن ندارد.

تصور جامعه نسبت به آدم های شوخ طبع این است که آنها زندگی را جدی نمی گیرند درحالی که به نظرم آدم هایی که شوخی می کنند و بلدند که چطور یک موقعیت غمناک را به موقعیت خوب بدل کنند؛ از نبوغ و استعداد برخوردار بوده و افراد تواناتری هستند. اما ما فکر می کنیم آدم های جدی، آدم های موفق تری هستند و زودتر به جایگاه های بالای اجتماعی می رسند به همین خاطر بچه های مان را به جدی بودن دعوت می کنیم ولی شوخ طبعی نه تنها منافاتی با جنتلمن بودن ندارد بلکه شما اگر نگاهی به زندگی نوابغ دنیا بیندازید متوجه خواهید شد که اکثر آنها اهل شوخی و خنده هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار است که وی دارای یک خواهر به نام نیلوفر است که در کشور سوئد زندگی می نماید و تا بحال نیما شاهرخ شاهی ازدواج نکرده است و مجرد است اودر مورد کودکیش میگوید:از اون بچه های آب زیرکاه بودم ! ظاهری آروم داشتم ولی حسابی شیطون بودم.آتیش به پا می کردم و خودم کنار می رفتم و همه این شرارت ها به اسم بنده خداهای دیگه تمام می شد برعکس بچه های امروز، از صبح تا غروب تو کوچه بودم و مشغول فوتبال با توپ پلاستیکی…بازیگر جوان کشور مان در آمد اصلی خود را از راه ساخت وساز در میاورد و بازیگری را تنها برای عشقش است که ادامه می دهد. نیما شاهرخ شاهی یک کافی شاپ در مجتمع تجاری خلیج فارس محله ولنجک یه نام (الی) دارد.وی عاشق گردشگری و سفر است و عاشق فوتبال و طرفدار تیم استقلال است و به روزنامه های ورزشی علاقه دارد و در وقت بیکاری مطالعه می کنند. من عاشق مسافرتم و دلم می‌خواهد جاهای جدید را ببینم. خواهرم سوئد زندگی می‌كند و ناخودآگاه وقتی به آنجا م ی‌روم به جاهای دیگر هم سر می‌ زنم. به هر حال ویزا كه داشته باشی می‌ توانی راحت به كشورهای مختلف همجوار سفر كنی و چند جا را از نزدیك ببینی، به نظرم آدم باید از خانه‌ اش بیرون بزند و دنیا را تماشا كند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیژن بنفشه خواه بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی مجموعه‌های طنز تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است. او در مجموعه‌های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره‌ای» و «راه طولانی» و سریال دنگ و فنگ روزگار به ایفای نقش پرداخته‌است. رضا بنفشه‌خواه پدر او است و محمود بنفشه‌خواه عموی او. بیژن بنفشه‌خواه فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نقاشی – نقاشی عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد. فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ورودی 1371 می باشد در یک خانواده هنری پرورش یافت و حالا بازیگر صاحب نام کمدی می باشد. بیژن بنفشه خواه در تهران بدنیا آمده است و پدرش رضا بنفشه خواه از بازیگران قدیمی و مادرش خانوم نیکی زاده دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می باشد و دو برادر کوچکتر از خود بنام هژبر و پژمان دارد بیژن بنفشه خواه در سال 1388 وقتی 36 ساله بود ازدواج کرد و او صاحب دو فرزند بنام یاسمین و امیرعلی می باشد، نکته اینکه فرزند بزرگش امیرعلی پسر نوجوانی است که با تاریخ ازدواج آقای بنفشه خواه نمی خواند … !

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

زهره فکورصبور ( متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است که به تازگی در سریال دنگ و فنگ روزگار بازی کرده است. بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار در یک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر بدنیا آمد و خودش فرزند آخر است پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما خودم در تهران متولد شدم سال 1375 که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در سریال باغ کوچک بی‌ بی‌ گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی در سال 1377 به کارگردانی آقای شاپور قریب بازی کنم به‌ شدت اهل نوشیدنی‌های طبیعی و مایعات هستم. اصلا از نوشابه‌ ها و آبمیوه‌ های آماده استفاده نمی‌ كنم در عوض میوه‌های هر فصلی را می‌ خرم و با آنها نوشیدنی‌های خوشمزه درست می‌ كنم من از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم و در چند سالی که کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم و اکنون در کنار بازیگری کارهای طراحی و دوخت انجام می‌ دهم بدترین اخلاقم این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می‌ گذارد و با یک حرف خیلی ناراحت و با یک حرف خیلی خوشحال می شوم و به نظرم بهترین اخلاقم این هست که خیلی سریع می‌ بخشم من از بچگی زیاد ورزش می‌کردم و زمانی وارد بازیگری شدم، بخشی از زمان ورزش کردنم به کارم اختصاص یافت و این چنین کمی از ورزش دور شدم، من ذاتا آدم گیاه‌خواری هستم و علاقه زیادی هم به غذاهای آب‌ پز و بخارپز دارم و صرفا به خاطر رژیم، تغذیه‌ ام این چنینی نیست.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی محمد فیلی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

محمد فیلی متولد سال ۱۳۲۹ در شیراز و بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار است. نزدیک به دو دهه قبل در سریال روزی روزگاری، دو نقش را بازی کرد که بین عموم مردم به شهرت رسید. وی درباره نقش شمر در سریال مختارنامه میگوید : وقتی برای بازی در سریال مختارنامه دعوتم کردند، خیلی خوشحال شدم که قرار است با آقای میرباقری همکاری کنم به فرزندانم هم گفتم که قرار است در مختارنامه بازی کنم اما هنوز مشخص نیست کدام نقش را. به دفتر تولید رفتم، آقای میرباقری تا مرا دید، ‌گفت: «شمر من آمد!». اول باورم نمی‌شد که این نقش را برای من درنظر گرفته‌اند. تا آن زمان هم نقشی جدی و منفی مثل شمر را بازی نکرده بودم اما کارگردان مختارنامه با بررسی همه جوانب نقش شمر را به من پیشنهاد داد و من با اکراه پذیرفتم! متاسفانه اطلاعاتی از همسر و خانواده محمد فیلی در دسترس نیست.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 25 بهمن 1363 در اصفهان می باشد و 33 سال سن دارد و بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار است.وی بزرگ شده اهواز می باشد. او دارای مدرک فوق دیپلم گرافیک است. سوگل دو خواهر بنام ساغر و سحر و یک برادر بنام سینا دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و در حال حاضر با مادرش زندگی میکند سوگل طهماسبی فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1381 با بازی در مجموعه روزگار قریب ساخته کیانوش عیاری آغاز نمود. وی با بازی در سریال فاصله ها در سال 1389 توانست دیده شود و بعد از آن در سریالهای دیگر حضور یافت.
سوگل طهماسبی مجرد است و ازدواج نکرده است. وی چندی پیش با حضور در یک برنامه تلویزیون در خصوص علت ازدواج نکردن خود گفت : فرصت‌های مناسبی برای ازدواج داشته‌ام ولی شغل ما بازیگرها به گونه‌ای است که هم سخت می‌توانیم انتخاب کنیم و هم دیگران ما را سخت می‌پذیرند.  وی با بیان اینکه ترجیح می‌دهم همسر آینده‌ام، همکارم نباشد خاطرنشان کرد: دوست دارم بنشینم و در مورد دنیای بازیگری با همسرم گفت‌وگو کنم، مهربان بودن همسرم برایم در اولویت است و اینکه شغل مرا باور کند تا بتوانم بیشتر پیشرفت کنم چون برای رسیدن به این جایگاه، زحمات زیادی کشیدم.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی غلامرضا نیکخواه بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

غلامرضا نیکخواه (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۲۷، بوشهر) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران و بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد غلامرضا نیکخواه سالها ساکن شهر بوشهر بوده و فارغ‌التحصیل رشتهٔ علوم سیاسی می‌باشد. او با بازی در سریالهای مهران مدیری یعنی جنگ ۷۷ ، سریال مرد هزار چهره ، مرد دوهزار چهره، قهوه تلخ به شهرت رسید. غلامرضا نیکخواه متاهل است و یک دختر بنام نیلوفر دارد، دخترش راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است البته او ورزش والیبال رو نیز بصورت حرفه ای دنبال می کندغلامرضا نیکخواه با نقشی که در سریال «نوروز 77» داشت به مردم معرفی شد. سال‌ها در بوشهر زندگی می‌کرد، اما چون شرایط کاری هنری در آنجا رضایت بخش نبود، به تهران آمد و حالا در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. غلامرضا نیکخواه علوم سیاسی خوانده و برعکس این رشته که فضای کاملا جدی دارد، روحیه او کاملا طنز است.

 

عوامل سریال دنگ و فنگ روزگار

عوامل سریال دنگ و فنگ روزگار عبارتند از: تهیه کننده: امیرحسین طالبی کاشانی، کارگردان: جواد مزدآبادی، طراح و سرپرست فیلمنامه: حسن وارسته، نویسندگان: حسن وارسته و امیر شاداب، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، تصویربردار: مهدی دادگر مرام، مدیر صدابرداری و صدا گذاری: امید قربانی، دستیار اول کارگردان: مهدی برگ نیل، برنامه ریز: امید همتی فراز، دستیاران کارگردان: مجید معافی و رضا لشگری، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیر تولید: بیژن محرمی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: کینوش ایزدی، مدیر تدارکات: حسین امینی، مجری نور: حمید کردبچه، دستیاران تصویر: محمد موسوی، عباس پرهیزکار، انصار زرین جامه و ایمان رستمی، اپراتور دوربین: محمدرضا ابراهیم، دستیار اول صحنه: قاسم مربی، دستیاران صحنه و لباس: سارا سعادت، سحر سطوت و پویا نجفی، دستیاران صدا: حسین شریفی و حسین حسنی، مجریان گریم: عاطفه تهرانی، امیر خدادادی، میلاد بهداد و نسیم رضازاده، دستیار اول تدارکات: محمدرسول ابراهیم پور.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + زمان پخش و تکرار

 

تصویربرداری سریال دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی به نیمه رسیده است. گروه تولید این روزها مشغول تصویربرداری سکانس‌های خانه ولی و اردشیر در منطقه سعادت آباد هستند و تصویربرداری تا پایان فروردین ماه نیز ادامه دارد. این مجموعه تلویزیونی در بیش از ۷۰ لوکیشن در تهران تصویربرداری خواهد شد، لوکیشنی در شهرری، مجموعه بیمارستانی در منطقه چیتگر و ولنجک از دیگر لوکیشن‌های این سریال هستند.

 

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار که هم اکنون در حال پخش از شبکه یک سیما است را در این مقاله از سایت سماتک خواندید امیدواریم با تماشای مجموعه دنگ و فنگ روزگار دل تان شاد شود.

جدیدترین مطالب