کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران + فیلم کامل

کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران + فیلم کامل

کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران

کنسرت مهران مدیری در رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران در تاریخ 28 مرداد 1398 برگزار می شود که از علاقه مندان درخواست می شود نسبت به خرید اینترنتی بلیط کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران اقدام کنند. کلیپ کوتاه از فیلم کامل کنسرت مهران مدیری در تهران را می توانید در انتهای همین مقاله مشاهده بفرمایید. تاریخ برگزاری و زمان کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران روز جمعه 28 مردادماه سال 1398 است که قرار بود از امروز سایت خرید بلیط کنسرت مهران مدیری باز شود که هنوز این امر اتفاق نیفتاده است. این بازیگر و کارگردان طناز ایرانی طی سالیان گذشته در تیتراژ سریال های تلویزیونی طنز و خانوادگی که خود به عنوان کارگردان آنها بوده خوانندگی کرده است که از جمله مهمترین آثار خوانندگی مهران مدیری می‌توان به تیتراژ سریال شب های برره، سریال شبکه خانگی قهوه تلخ، مجموعه طنز باغ مظفر و برنامه دورهمی اشاره کرد.

 

پیش بینی می شود بلیط کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس خیلی سریع فروخته شود و برگزاری کنسرت مهران مدیری تابستان 98 در شرایطی است که هنوز از سرنوشت آخرین آلبوم مهران مدیری در مقام خواننده به آهنگسازی مهیار علیزاده خبر جدیدی منتشر نشده است. مهران مدیری با مهیار علیزاده آهنگساز مطرح ایرانی در تولید تیتراژ برنامه تلویزیونی دورهمی شبکه نسیم همکاری هایی باهم داشتند. در این کنسرت مهران مدیری که قرار است در اواخر مرداد سال 98 برگزار شود سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز با او همکاری خواهد کرد. همچنین شرکت رویال هنر به عنوان مجری و متولی برگزاری کنسرت های مهران مدیری، با اعلام این خبر، تاریخ فروش بلیط کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران را هم اعلام کرده است که در ادامه این بخش از سایت سماتک بیان می شود.

کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران + فیلم کامل

کنسرت های مهران مدیری در تهران

فیلم کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران پس از برگزاری این رویداد هنری منتشر خواهد شد و شما بازدید کننده عزیز می توانید کلیپ کنسرت های مهران مدیری در تهران را در همین پست ببینید. کنسرت مهران مدیری در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس با استقبال بسیاری از شهروندان تهرانی و ایرانی های عزیز از سراسر کشور رو به رو خواهد شد و توصیه می شود جهت خرید بلیط کنسرت های مهران مدیری حتما از سایت ایران کنسرت استفاده کنید. مهران مدیری که در این ایام مشغول ساخت برنامه شب نشینی برای شبکه نمایش خانگی است، سال 97 هم کنسرت های مهران مدیری در برج میلاد تهران برگزار شده بود که موفقیت آمیز بود. به گزارش سماتک مهران مدیری خواننده و بازیگر ایرانی که سال 1379 آلبوم از روی سادگی را با همراهی استاد زنده یاد بابک بیات و فردین خلعتبری اجرا کرده بود، بار دیگر در تابستان سال 1397 کنسرت های مهران مدیری در تهران با حضور سامان احتشامی و سایر نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان از جمله نیما حمدی نوازنده درامز، جابر خدایاری نوازنده پرکاشن، بابک ریاحی پور نوازنده گیتار باس، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک برگزار کرد.

 

زمان برگزاری کنسرت مهران مدیری در سال 98

به زودی تور کنسرت های مهران مدیری در تابستان سال 98 آغاز می گردد و اولین اجرای آن روز بیست و هشتم مرداد ماه سال یک هزار و سیصد و نود و هشت در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود. زمان فروش بلیط کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس از عصر امروز دوشنبه 7 مرداد 1398 آغاز شده است و قیمت بلیط کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران به نقل از ایران کنسرت از 60 هزار تومان تا 190 هزار تومان برای هر نفر تعیین شده است.

کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران + فیلم کامل

قیمت بلیط کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس

بعد از رفع اشکال فنی که از دیروز مانع آغاز بلیط فروشی کنسرت مهران مدیری شد، از عصر امروز درگاه فروش بلیط کنسرت های مهران مدیری برای متقاضیان گشوده شده است. طبق اعلام قبلی قرار بود از ساعت 3 بعدازظهر دیروز یکشنبه ششم مرداد 98 بلیط فروشی کنسرت مدیری آغاز شود، که سایت ایران کنسرت درگاه خرید بلیط را برای مخاطبان باز نکرده بود اما از امروز بلیط ها آماده فروش هستند که جدول نرخ بلیط کنسرت مهران مدیری در تالار رویال هتل اسپیناس پالاس تهران در ادامه آورده شده است:

 

قیمت بلیط ها به ریال می باشد:

600,000
700,000
800,000
900,000
1,000,000
1,100,000
1,200,000
1,300,000
1,400,000
1,500,000
1,600,000
1,700,000
1,800,000
1,900,000

 

جهت خرید اینترنتی بلیط کنسرت مهران مدیری به سایت ایران کنسرت مراجعه کرده و نسبت به تهیه بلیط کنسرت مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس تهران اقدام کنید.

 


حتما ببینید: عکس های همسر و دختر مهران مدیری


 

دانلود فیلم کامل کنسرت مهران مدیری

در پایان یک کلیپ کوتاه از فیلم کنسرت های مهران مدیری در تهران را برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد.

برچسب‌ها: ,

جدیدترین مطالب