کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

کافه های دنج و خلوت تهران

این روزها بسیاری از جوانان به دنبال کافه های دنج و باحال تهران هستند تا ملاقات های عاشقانه شان را در آن مکان به انجام برسانند و به همین دلیل در این مقاله لیست بهترین کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه دونفره را تقدیم به شما تهرانی های عزیز خواهیم کرد.

 

کافه بام جمهوری تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

کافه ای دنج در فضای خاص، با چشم‌اندازی زیبا در میدان جمهوری تهران وجود دارد که محیط مناسبی برای قرارهای دو‌نفره، دیدارهای دوستانه یا قرارهای کاری است. این کافه که کادری صمیمی و حرفه‌ای، منوی با کیفیت و تازه و محیط زیبا و دلنشین دارد، یکی از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است.

سرویس قلیان آن بسیار کامل است. تراس کافه وسایل گرمایشی دارد که در فصل سرما هم تماشای غروب خورشید یا دیدن ستاره‌ها در شب را برای شما میسر و لذت‌بخش می‌کند. سیگار کشیدن در کافه آزاد است اما تهویه مناسب محیط را برای غیرسیگاری‌ها ناخوشایند نمی‌کند.

نور کافی هم یکی از امتیازات کافه بام جمهوری است. از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب این کافه پذیرای شماست.

 

آدرس: تهران، میدان جمهوری، جنب مترو نواب، برج گردون، طبقه ۹ ، واحد ۹۰۲ جنوبی

 

کافه ایوان لاله زار تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

در طبقه همکف مرکز خرید مرجان مشرف به عمارت تاریخی مشیرالدوله در دل خیابان منوچهری کافه‌ای زیبا که آمیزه‌ای از سنت و مدرنیته است قرار دارد که کافه ایوان نام دارد. این کافه یکی از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است. فضای ایوان‌مانند کافه طوری طراحی شده که مشرف به حیاط عمارت مشیرالدوله است.

این فضا با دکوراسیون شیک، سرویس‌دهی عالی، برخورد خوب و صمیمی پرسنل جذابیت خاصی دارد. منوی متنوع غذا قیمت بالایی دارد اما با توجه به خوشمزگی و تازگی ارزشش دارد. کتابخانه کوچکی هم در کافه ایوان وجود دارد  که کتاب‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کافه ایوان با توجه به  داشتن محل بازی مناسب برای کودکان است. بعد از گشت و گذار در خیابان لاله‌زار خستگی‌در‌کردن در کافه ایوان واقعا دلچسب است.

 

آدرس: تهران، خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری، کوچه پیرنیا2 ، پاساژ مرجان

 

کافه عمارت دل تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

در خیابان فلسطین تهران عمارتی با درختان چنار تنومند و معماری اصیل عهد پهلوی وجود دارد که دو درب ورودی دارد. درب بزرگتر به حیاطی زیبا که با میزهای چوبی قهوه‌ای  تزیین شده منتهی می‌شود. وسط حیاط حوضی قرار دارد که دور تا دورش را گلدان‌های شمعدانی پر کرده است. باغچه‌های سرسبز با گل‌های زینتی و گلدان‌های گل رز قرمز فضای رنگارنگی را به وجود آورده است.

سایه‌بان میزها برای روزهای گرم و وسایل گرمایشی برای فصل سرما نیز فضا را مطبوع‌تر می‌کند. اینجا حیاط عمارت دل، یکی از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است. البته بالکن و طبقه اول عمارت هم فضای داخلی کافه است که دو میز زیبا با منظره حیاط  آنجا را دنج و مناسب گفتگوهای دوستانه کرده است.

یک اتاق و یک سالن پذیرایی با وسایل قدیمی و کاشی‌های رنگی دکوراسیون نوستالژیک فضای بسته کافه دل است. شومینه با گچبری فاخر، لوسترهای قدیمی، مبلمان، میز و صندلی‌های سنتی زیبایی ویژه‌ای به فضای داخل کافه دل بخشیده است. منوی کامل و متنوع از صبحانه، انواع غذاهای فرنگی، سالاد، پیش‌غذاها و دمنوش‌ها نیز از امتیازات این کافه تازه تاسیس است.

می‌توانید قراری را در این فضای دنج و تماشایی هماهنگ کنید و با شیرینی، انواع چای و دمنوش و قهوه از عشقتان پذیرایی کنید. این کافه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب آماده میزبانی از شماست.

 

آدرس: تهران، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان بزرگمهر، روبروی سفارت فلسطین، پلاک ۳۵۶

 

کافه خانه ۱۳۰۷

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

در مرکز شهر تهران و در محل تراکم کافه و کافی‌شاپ، خانه‌ای با قدمت ۹۰ ساله به کافه تبدیل شده است که از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است. خانه ۱۳۰۷ به‌جامانده از دوران پهلوی است. حیاط و باغچه باصفا، حوض و ماهی‌های قرمز، گلدان‌های زیبای گل، میز و صندلی‌ها که به شکلی مرتب و باسلیقه همراه با سایه‌بان زیبا در آن چیده شده قلب شما را مسحور می‌کند.

البته عمارت دو طبقه کافه هم چیزی کم ندارد. در بالکن و اتاق‌های عمارت می‌توانید میزهایی با نام‌های خاص رزرو کنید و از عشقتان خاطره بسازید. در طبقه دوم خانه مطبخی وجود دارد که صرفاً برای بازدید از اجاق و ظرفشویی سنگی آن دست نخورده مانده است . روی دیوار و طاقچه‌ها عکس و وسایل قدیمی خودنمایی می‌کند که مارا به گذشته می‌برد. زیرزمین خانه به گالری عکس اختصاص داده شده که بازدید و خرید از آن خالی از لطف نیست.

موسیقی‌ها نیز خاطره‌انگیز و مناسب انتخاب شده است. منوی کافه ظاهری شبیه سند ازدواج قدیمی دارد و شامل انواع نوشیدنی، سالاد، صبحانه، غذاهای ایرانی و فرنگی است. کارکنان حرفه‌ای کافه به خوبی سرویس‌دهی کرده و از شما پذیرایی می‌کنند. یک روز خوب را در خانه زیبای ۱۳۰۷ با عزیزانتان خوش بگذرانید.

 

آدرس: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ ، خیابان پورموسی، بن‌بست شیرین، پلاک ۲۱

 

کافه دانته تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

مجموعه کافه رستوران دانته یکی از مکان‌های زیبا و جذاب برای گذراندن یک روز خوب است. رستوران در طبقه پنجم و کافه در طبقه ششم قرار دارد و در واقع روف گاردنی زیبا است که با آلاچیق‌های بزرگ ده نفره و میز و صندلی تزیین شده است و چشم‌انداز زیبایی از تهران را روبروی شما قرار می‌دهد.

با سرآشپز ایتالیایی کافه دانته می‌توانید طعم واقعی غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید. دکوراسیون زیبا، منوی پرو پیمان، پرسنل حرفه‌ای و قیمت مناسب از مشخصات خاص این کافه زیبا است. داشتن پارکینگ از خوبی های دیگرکافه دانته است چرا که برای پارک ماشین معطل نمی‌شوید. کشیدن سیگار آزاد است.

باتوجه به اینکه کافه فضای VIP و ظرفیت بالای ۱۵۰ نفر دارد می‌توانید با هماهنگی جشن‌های کوچک را در اینجا برگزار کنید. از ساعت 9 و نیم صبح روزی پرانرژی را با صبحانه خاص دانته که از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است شروع کنید.

 

آدرس: تهران، یوسف آباد، نبش کوچه ۱۲، پلاک ۱۲۲ ، طبقه ۶ و ۵

 

کافه لورکا تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

یکی از باحال‌ترین و بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران کافه لورکا است. این کافه که از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب باز است در حیاط یک عمارت قدیمی قرار دارد. ستون‌های پر‌ابهت ساختمان سفید عمارت شما را به قدیم‌ترها می‌برد. گلدان‌های بزرگ گل و گیاه و میز و صندلی‌های شیشه‌ای حیاط را باصفاتر کرده است.

در ایوان عمارت نیز میز و صندلی‌های سنگی تعبیه شده است که حال و هوای خاصی به انسان می‌دهد. چتر و مه‌پاش برای هوای گرم و سیستم گرمایشی برای هوای سرد این مکان را جای مناسبی برای قرارهای دو نفره کرده است.  ظرفیت کافه ۱۵۰ نفر است و برای قرارهای گروهی نیز مناسب است.

در خیابان‌های اطراف امکان پارک ماشین به راحتی وجود دارد و کشیدن سیگار هم در این کافه آزاد است. چون فقط یک پله در حیاط کافه وجود دارد این کافه برای معلولین هم قابل‌استفاده است. به این کافه جذاب بیایید و کیک و هات‌چاکلت خوشمزه آن را تست کنید. طعم برگرهای خوشمزه لورکا هم فراموش‌نشدنی است.

 

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش تقاطع خیابان نادری و ایتالیا

 

کافه امضا تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

در مجتمع بام‌ لند دریاچه چیتگر تهران کافه‌های زیادی وجود دارد یکی از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه تهران کافه امضا بام‌لند است. این کافه که در طبقه سوم مجتمع قرار دارد از ۹ صبح تا ۱۱ شب قادر به پذیرایی از ۵۰ نفر به صورت همزمان است. پارکینگ مجتمع برای استفاده در اختیار شماست.

این کافه دنج، تراسی عالی با منظره دریاچه چیتگر دارد که به اضافه کیفیت عالی غذا و قلیان و سرویس‌دهی مناسب جای خوبی برای خلوت های عاشقانه است .

 

آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب، دریاچه چیتگر، میدان موج، مجتمع بام‌لند، بلوک C3 ،طبقه سوم

 

کافه ریک تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

روبروی هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از کافه‌های لاکچری که از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است وجود دارد. سقف بلند کافه که با لوستری از جنس چوب عناب تزیین شده از زیبایی خاصی برخوردار است. این کافه در سه طبقه طراحی شده است. طبقه سوم که در واقع بام کافه است چشم‌انداز زیبایی از تهران را روبروی شما قرار می‌دهد .در این طبقه شومینه و حتی پتو برای روزهای سرد در نظر گرفته شده است.

بار کافه که کتابخانه‌ای نیز در کنار آن قرار دارد صفای خاصی به کافه بخشیده است. تمرکز کافه بر ارائه نوشیدنی‌ها برپایه قهوه است هرچند که غذا هم دارد. نام ریک از نام شخصیت معروف فیلم کازابلانکا الهام گرفته شده است. عشقتان را به یک اسپرسوی خاص دربام ریک دعوت کنید و خوش باشید .

 

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، کوچه ۳۳

 

کافه کتاب تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب درب این کافه با منوی صبحانه، غذاهای ایتالیایی، اسپانیایی، چینی و گیاهی  به‌روی شما باز است. این کافه پاتوق دانشجویان و دانش‌آموزان است. در این فضای گرم و دلنشین به سبک معماری ایرانی که پر از کتاب‌های خوب است می‌توانید ساعاتی شاد و عاشقانه را سپری کنید.

در قسمت فضای باز سیگاری‌ها می‌توانند سیگار بکشند. گالری، کتاب‌فروشی و فروشگاه محصولات فرهنگی از ویژگی‌های کافه کتاب دورهمی است. فضای ویژه VIP به صورت کلبه چوبی که با پروژکتور و سیستم صوتی مجهز است برای دورهمی‌های کاری و خانوادگی فراهم است. ظرفیت ۱۲۰ نفری کافه کتاب دورهمی مناسب برای  قرارهای کاری و گروهی است.

جای پارک راحت هم در دو طرف خیابان ادوارد براون پیدا می‌شود. نوشیدن یک شربت گوارا را در حیاط کافه کتاب دورهمی که یکی از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است به شما پیشنهاد می‌کنیم. لحظات شب در فضای باز کافه آرامش دلپذیری به ارمغان می‌آورد.

 

آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، کوچه ادوارد براون، پلاک۱۲

 

کافه لبیستروپاپ تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

این کافه که در مرکز شهر قرار دارد از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است. فضای کلی این کافه از دو بخش داخلی و بیرونی تشکیل شده است که فضای داخلی معماری و دکوراسیون بسیار زیبا و دلنشینی دارد. البته فضای بیرونی هم کمتر از آن نیست. در روزهای سرد زیر تمام میزها شعله وجود دارد. بعضی از روزها در فضای بیرون فیلم پخش می‌شود و میزهایی هم برای بازی و سرگرم شدن وجود دارد که حال و هوای خاصی به شما می‌بخشد.

کافه لبیستروپاپ پاتوق خوبی برای جوانان است و می‌شود در آن از ۱۰ صبح  تا ۱۲ شب دورهمی دوستانه برگزار کرد. این کافه قدیمی با قدمت ۵۰ ساله، دکوراسیون بسیار زیبا، موسیقی متنوع، برخورد صمیمانه و محترمانه پرسنل حتماً به دل شما می‌نشیند. قیمت‌ها نیز معقول و راضی‌کننده است. ابتدای درب ورودی روبان‌های رنگی وجود دارد که می‌توانید ضمن آرزو کردن آنها را گره بزنید. لازانیای فرانسوی و شربت زعفران این کافه انتخاب ماست.

 

آدرس: تهران، خیابان سمیه، بعد از سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان نجات‌اللهی، داخل کوچه افشار، پلاک ۲

 

کافه ویکولو تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

کافه‌رستوران ویکولو درمجتمع مدرن الهیه یکی از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است. این کافه با فضای زیبا و دکوراسیون شیک یکی از کافه‌های مجلل تهران است که طراحی آن شبیه کوچه‌پس‌کوچه‌های قدیمی ایتالیا است. پارکینگ مجتمع هم مشکل پارک را برای شما حل کرده است.

قیمت کافه با توجه به اینکه در یکی از گرانترین محله‌های تهران قرار دارد بالاست اما فضای زیبا، جذاب و لاکچری این کافه قیمت را توجیه می‌کند. کیفیت و تزیین غذاهای کافه ویکولو هم عالی است ولی متاسفانه چون امکان سیگار کشیدن بدون محدودیت وجود دارد فضا را کمی برای غیرسیگاری‌ها نامطلوب می‌کند. از ۹ صبح تا ۱۱ شب این کافه زیبا آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

 

آدرس: تهران، الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

 

کافه گودو یاس تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

اینجا کافه‌ای دنج، راحت، بی تکلف و مناسب برای قرارهای دونفره و دوستانه در مرکزشهر است. کافه گودو یاس که جزو بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران است محیط بسیار زیبایی دارد. همچنین کارمندان خوش‌اخلاق و سرویس‌دهی عالی نیز مزید بر امتیازات این کافه است.

فضای باز یا حیاط کافه جای قشنگی است و توصیه می‌شود در صورتی که سرد نباشد برای استفاده از فضای سنتی در حیاط مستقر شوید. موزیک دلنشین، گل و گیاه و حوض زیبا شمارا به وجد می‌آورد. غذاها و نوشیدنی‌ها به زیبایی تزیین شده‌اند. سرویس‌دهی سریع و مودبانه است.

منوی نوشیدنی‌ها پروپیمان است هر چند که متاسفانه غذای ایرانی محدود سرو می‌شود که البته با توجه به کافه بودن خیلی هم دور از انتظار نیست. میز و صندلی‌های قدیمی لهستانی، ظروف چینی گل قرمز و دکوراسیون سنتی، تهران قدیم را تداعی می‌کند. قیمت ها بالا اما غذاها بسیار خوشمزه هستند. قهوه شیخ گودو را امتحان کنید. این کافه تا ساعت ۱۱ شب باز است

 

آدرس: تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان محمدی، بن‌بست یاس

 

کافه نقش وصال تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

یکی از کافه‌های خوب خیابان انقلاب که از بهترین کافه ها برای قرارهای عاشقانه در تهران بوده کافه نقش وصال است. در این کافه فضای داخلی نسبتا بزرگ، حیاطی زیبا وپرگل، میز و صندلی‌های سفید که کنار هر میز بخاری برای فصل سرما قرار دارد بسیار دلپذیر و خوشایند است. فضای جداگانه برای سیگاری‌ها و همین طور فضای خانوادگی این کافه را از بقیه متمایز کرده است.

قهوه با طعم مطبوع و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم هم در این کافه زیبا ارائه می‌شود. انواع پاستا پنه و غذاهای ایتالیایی با سس های متنوع و خوشمزه طعم خوبی را به شما هدیه می‌دهد.

به همراه کسی که دوستش دارید به این کافه زیبا که از ساعت هشت و نیم صبح تا ۱۱ شب باز است بیایید و لحظاتی به یادماندنی بسازید. چون این کافه در محله دانشگاه قرار دارد جای خوبی برای درس خواندن و کار با لپ‌تاپ برای دانشجویان است. ناگفته نماند قیمت‌های این کافه نسبتا بالا است.

 

آدرس: تهران، خیابان وصال شیرازی، نبش کوچه شاهد، پلاک ۷۰

 

کافه دیاموند تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

شاید تصورش را نکنید که در این روزگار و در این قرن می‌توانید در عمارتی با قدمت حدود صد سال بنشینید و قهوه بخورید. اما اگر سری به خیابان استاد نجات اللهی بزنید، درست در نزدیکی یکی از دانشکده‌‌های معماری، عمارتی خوش‌رنگ و لعاب جا خوش کرده است. این عمارت را مربوط به حدود صد‌وبیست سال پیش دانسته‌اند و در حقیقت عکاسخانه‌ای قدیمی بوده است. چند سالی است که این عکاسخانه به کافه‌ای دنج و زیبا تبدیل شده است. اگر به کافه‌های روباز علاقه‌مند هستید، می‌توانید سری به کافه دیاموند بزنید تا از محیط حیاط آن لذت ببرید. این کافه یکی از محبوب‌ترین کافه های تهران است. تجربه حضور و دیدن این کافه را به‌ویژه برای صرف صبحانه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

آدرس: خیابان انقلاب، خیابان نجات‌الهی، خیابان فلاح‌پور، پلاک ۳۳

 

کافه لمیز تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

کافه‌های زنجیره‌ای همیشه در شمار دوست‌داشتنی‌ترین کافه های تهران قرار می‌گیرند. لمیز یکی از این کافه‌های زنجیره‌ای است که در بسیاری از نقاط تهران و البته در تعدادی از شهرهای بزرگ ایران شعبه دارد. منوی این کافه اگرچه خیلی وسیع نیست، اما حضور در شعبه‌های لمیز به چشیدن طعم قهوه‌های منحصربه‌فرد آن می‌ارزد. کافه لمیز از 6 صبح تا 12 شب آماده‌ی سرویس‌دهی به مشتریان است. به‌دلیل شلوغی این کافه، در ساعت‌های عصر محدودیت زمان نشستن وجود دارد.

 

آدرس: تجریش، میرداماد، چهارراه ولیعصر، میدان فاطمی و میدان ونک تعدادی از پررفت‌وآمدترین شعبه‌های لمیز هستند.

 

کافه شمرون تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

کافه شمرون یکی از محبوب‌ترین کافه های تهران است که توانسته در هر چهار شعبه‌ی خود مشتریانی ثابت داشته باشد. منوی این کافه چندان متنوع نیست، اما با این حال می‌تواند انتظار شما را از یک کافه‌ی باکیفیت برآورده کند. شعبه‌های گیشا، بام‌لند، شهرک غرب و الهیه، چهار شعبه شناخته‌شده کافه شمرون هستند.

 

کافه نادری تهران

کافه های دنج و خلوت تهران مناسب برای قرارهای عاشقانه

کمتر کسی است که اهل هنر و ادبیات باشد، اما نام کافه نادری به گوشش نخورده باشد. این کافه‌ در حقیقت حکم دفتری را دارد که در صفحاتش، نام و خاطره شاعران و اهالی ادبیات ثبت شده است. این کافه نام‌آشنا در خیابان جمهوری قرار گرفته و در سال 1306 تأسیس شده است. با ورود به کافه می‌توانید لذت لمس گذشته را تجربه کنید. تصور اینکه روزگاری افرادی چون صادق هدایت، جلال آل‌احمد، سیمین دانشور، احمد شاملو و نیما یوشیج دور یکی از میزهای کافه نشسته‌اند و به بحث‌های سیاسی و ادبی پرداخته‌اند، بسیار هیجان‌انگیز است. علاوه‌برآن کیفیت غذاهای کافه بسیار خوب است و می‌تواند خاطره‌ای خوش‌طعم در ذهن شما ثبت کند.

 

آدرس: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴

 

در این مقاله فهرست کافی شاپ های دنج و خلوت تهران را برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم تا بتوانید لحظاتی را به دور از شلوغی شهر با عشق تان سپری کنید.

جدیدترین مطالب