سال خوک خوب است یا بد؟ | نماد و خصوصیات سال خوک چیست

سال خوک خوب است یا بد؟ | نماد و خصوصیات سال خوک چیست

سال خوک خوب است یا بد؟

سال خوک یکی از سال های خوب برای همه مردم ایران زمین است اگر می خواهید سال خوک برایتان خوب باشد و در آن شاد زندگی کنید با نگاهی به طالع بینی چینی سال خوک خودتان را در این سال بیمه کنید. سال خوک بد نیست یعنی هیچ سالی بد نیست اگر خود انسان خوب باشد و دنبال خوبی کردن به دیگران باشد در سال خوک اگر نوزادی به دنیا بیاید بسیار باهوش خواهد شد و این یکی از خوبی های سال خوک است. سال خوک به گونه ای باور نکردنی صادق و بی ریاست تا جایی که گاهی ممکن است به خود صدمه بزند. او در برابر بد قولی و بد ذاتی دیگران نمی تواند کاری بکند. به ندرت دروغ می گوید و آن هم در مواردی است که می خواهد خود را از خطر برهاند. خوک در درک افکار انسانی به اندازه سگ دانا نیست. اگر می خواهید با طالع بینی سال خوک برای متولدین سالهای دیگر آشنا شوید این مقاله را بخوانید. خوک عاشق خوردن و خوابیدن و چاق شدن است و این بد است. از اینرو معمولاً نشانگر تنبلی و بدهیکلی است. از جانب مثبت، بسیار خوش رفتار است و آزاری به دیگران نمی‌رساند و می‌تواند برای مردم ثروت و فراوانی بیاورد. خوک ها از دیرباز سمبل فراوانی و ثروت بوده‌اند. افرادی که در سال خوک متولد شده‌اند، افرادی صادق و رک گو هستند. آنها ظاهری آرام و قلبی نیرومند دارند، اما کم طاقتند و استقلال ندارند. از آنجا که از حرف زدن غیرمستقیم و در لفافه خوششان نمی‌آید، غیر اجتماعی به نظر می‌رسند. اما افرادی خوشبین و مقاوم هستند و تازمانیکه کاملاً به آنها نزدیک نشده‌اید، پی به وفاداری و خوش قلبی آن‌ها نخواهید برد

سال خوک خوب است یا بد؟ | نماد و خصوصیات سال خوک چیست

خصوصیات سال خوک چیست

خوک با هوش است و این یکی از مهمترین خصوصیات سال خوک است، اما در مورد مسائل مالی کند ذهن است و ناشیانه عمل می کند. او در برابر دورویان و فریب کاران عاجز است و خود را به چهار میخ می کشد تا اعمالش را توجیه کند. خوک آخرین حلقه دوازده گانه سال هاست و در بطن خود زندگی دوباره با تمام شور و شرش را دارد. هرچه تلخی و نگرانی و اضطراب در سال های بز و میمون و خروس و سگ وجود داشت در سال خوک جایش را به آرامش و شادی و راحتی می دهد و این هم یکی دیگر از خصوصیات خوب سال خوک است.

 

از نظر طالع بینی چینی درباره خصوصیات سال خوک بهترین سال برای تمام مردم دنیاست چون در این سال کار فراوان برای همه وجود دارد و گردش پول عادلانه خواهد بود. سال خوک سالی است که از دست گرفتاری های سیاسی و اداری می توان نفسی به راحتی کشید. سالی که برای روشنفکران و اهل حساب و کتاب به یک اندازه خوب است. یعنی سال تعادل و تناسب.

 

یکی دیگر از خصوصیات سال خوک از نظر طالع بينی چينی این است که در این سال خیانت ها و بی اعتمادی ها بسیار کم خواهد بود. سال صلح طلبی عمیق، سالی که دعوا و اقامه دعوا در مراجع ذیصلاح جای بحث های تند و دعوا و جنگ را می گیرد. سال خوک سالی است که ادبیات بر تارک آن خواهد درخشید و نویسندگان و شعرا به دور از دغدغه های رایج به موفقیت های چشمگیری نائل خواهند شد.

 

بچه هایی که در بهار و تابستان سال خوک متولد می شوند در رفاه و آسودگی زندگی خواهند کرد. البته به دلیل سادگی بیش از حد خوک امکان زودباوری، فریب خوردن و نومیدی هم وجود دارد. از بدی های سال خوک این است که افراد از هم دیگر تقاضای کمک کمتری می کنند و احتمالا آسیب بیشتری می بینند.

سال خوک خوب است یا بد؟ | نماد و خصوصیات سال خوک چیست

نماد سال خوک چیست

خوک نماد و سمبل ثروت و فراوانی است! از نظر طالع بینی چینی سال خوک بهترین سال برای تمام مردم دنیاست چون در این سال کار فراوان برای همه وجود دارد و گردش پول عادلانه خواهد بود. بر اساس دستورالعمل طالع بینی چینی عنصر غالب این سال خاک یا همان زمین است. بر همین اساس امسال سال خوبی برای کسب و کار‌ها و فعالیت‌هایی خواهد بود که به نوعی با زمین مرتبط باشد. از طرف دیگر طبق قوانین این نوع خاص از طالع بینی در سالی که عنصر اصلی اش خاک است، آب عنصر نیکویی نیست. پس کسانی که به این قوانین معتقدند احتیاط بیشتری در برخورد با آب خواهند داشت و منتظر رخ دادن اتفاق‌های طبیعی مانند سیل، سیلاب، سونامی و … خواهند بود.

 

ستاره‌های برتر سال خوک

محل قرارگیری ستاره‌های برتر سال خوک بر اساس طالع بینی چینی در وسط و گوشه‌ی شمال غربی آسمان قرار دارند. به همین دلیل در سال خوک چینی‌ها عقیده دارند که بهتر است در مرکز و شمال غربی خانه باشید، آن جا کار کنید، درس بخوانید و استراحت کنید. همچنین جالب است بدانید آن‌ها برای رفع بلا و حوادث بنا بر اعتقاد آباء و اجدادیشان، این نقاط خانه را پر از گل و گیاه می‌کنند. به نظر چینی‌ها حتی مسافرت به مناطق مرکزی یا به سمت شمال غربی هم خوش یمن خواهد بود.

سال خوک خوب است یا بد؟ | نماد و خصوصیات سال خوک چیست

سال خوک خوب و خوش یمن است

سال خوک به گفته بسیاری از طالع بینی ها دنیا سال خوب و خوش یمنی است. سال خوک 98 سال خاک است و بهتر است بیشتر به کوه نوردی و پیاده روی بروید و تا جای ممکن از تفریحات مرتبط با آب رودخانه یا دریا دوری کنید. بر همین اساس چینی‌ها اعتقاد دارند در این سال سفر به کشور‌های آسیایی بسیار خوش یمن و خوب است و جالب است بدانید سفر به ایالات متحده آمریکا و بریتانیا در سال خوک را اگرچه بد و نحس نمی‌دانند، اما عقیده دارند از آن جا که شاید با ماجراجویی‌هایی نا خواسته همراه شود، بهتر است قید سفر به این دو کشور را بزنیم.

 

خوب ها و بدها در سال خوک

در اینجا با اعداد، رنگ ها و گیاهان خوب و بد در سال خوک آشنا می شوید:

 

عدد: بر اساس زودیاک چینی در سالی، چون سال ۲۰۱۹ میلادی اعداد ۲، ۵، ۸ عدد‌های خوش یمن و خوب هستند و ۱، ۳، ۹ عدد‌های بد یمن سال خوک هستند.

 

رنگ: بر همین اساس چینی‌های معتقد به زودیاک چینی باور دارند رنگ‌های زرد، خاکستری، قهوه‌ای و طلایی رنگ‌های خوب و خوش یمن سال خوک هستند و سعی می‌کنند در انتخاب لباس، رنگ دیوار‌های خانه یا رنگ ماشین جدید به این رنگ‌ها بسنده کنند. از طرف دیگر رنگ‌های قرمز، آبی و سبز رنگ‌هایی بدی هستند که بهتر است در سال خوک سراغشان نروید.

 

گل و گیاه: چینی‌ها گل داوودی و گل ادریس را در سال خوک بسیار خوب و خوش یمن می‌دانند.

سال خوک خوب است یا بد؟ | نماد و خصوصیات سال خوک چیست

سال خوک برای افراد متولد سال خوک خوب است؟

طالع بینی چینی می‌گوید سال خوک سالی مملو از بالا و پایین در تمام جنبه‌های زندگی خواهد بود. این سال از طرفی سالی خواهد بود که از همکاران و یا حتی رئیس خود حمایت و دلگرمی دریافت خواهید کرد و از طرف دیگر ممکن است قوانین زیاد و دست و پا گیر منجر به زندگی همراه با اضطراب و استرس شود. حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید سال خوک از نظر مالی سال پرباری خواهد بود و برای افراد متولد سال خوک خوب است. بهتر است انتظار اضافه حقوق، بالا رفتن ارزش سهام و معامله‌های پر سود را داشته باشید. در نهایت طالع بینی باستانی چینی این سال را سال مناسبی برای شروع رابطه برای خانم‌های متولد سال خوک می‌داند و معتقد است احتمال شروع یک رابطه‌ی شیرین و پایدار در این سال برای این افراد چشمگیر است.

 

تاثیر علامت خوک بر نمادهای حیوانی دوازده گانه

نه تنها سال خوک، بلکه تمام علایم دوازده گانه برای متولدین همه ماه ها تاثیرات یکسانی ندارند.

متولدین سال موش ( ۱۳۱۵، ۱۳۲۷، ۱۳۳۹، ۱۳۵۱، ۱۳۶۳ ) می توانند تا دلشان می خواهد با دمشان گردو بشکنند! و البته برای آینده برنامه ریزی کند و شکرگزار باشند.

متولدین سال گاو ( ۱۳۱۶، ۱۳۲۸، ۱۳۴۰، ۱۳۵۲، ۱۳۶۴ )، سال ببر ( ۱۳۱۷، ۱۳۲۹، ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵ ) ، سال گربه ( ۱۳۱۸، ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۵۴، ۱۳۶۶ ) ، سال اسب ( ۱۳۱۹، ۱۳۳۱، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۹ ) ، سال خروس ( ۱۳۱۲، ۱۳۲۴، ۱۳۳۶، ۱۳۴۸، ۱۳۶۰ ) و سال خوک ( ۱۳۱۴، ۱۳۲۶، ۱۳۳۸، ۱۳۵۰ و ۱۳۶۲ ) هم سال خوبی در پیش دارند با کار زیاد و مشکلاتی که در اسرع وقت به سامان می رسند.

متولدین سال اژدها ( ۱۳۱۹، ۱۳۳۱، ۱۳۴۳، ۱۳۵۵ و ۱۳۶۷ ) ممکن است امسال بی پول شوند.

متولدین سال مار ( ۱۳۲۰، ۱۳۳۲،۱۳۴۴، ۱۳۵۶، ۱۳۶۸ ) بهتر است منتظر سال بهتری باشند.

متولدین سال بز ( ۱۳۲۲، ۱۳۳۴، ۱۳۴۶، ۱۳۵۸ ، ۱۳۷۰ )، میمون ( ۱۳۲۳، ۱۳۳۵، ۱۳۴۷، ۱۳۵۹، ۱۳۷۱ ) و سگ ( ۱۳۲۵، ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳ ) باید احتیاط پیشه کنند و مواظب دخل و خرج و خانواده شان باشند.

سال خوک خوب است یا بد؟ | نماد و خصوصیات سال خوک چیست

افراد مشهور متولد سال خوک

هنری هشتم (پادشاه انگلیس)، الیور کرامول (فرمانده و رهبر سیاسی فرانسه)، آلبرت شوئتزر (فیزیکدان، نظریه پرداز، فیلسوف و نویسنده)، کریستوفر بویکین (شخصیت تلویزیونی آمریکایی)، ارنست همینگوی (رمان نویس و داستان کوتاه نویس معروف آمریکایی)، استفان کینگ (نویسنده آمریکایی مشهور که بسیاری از رمان هایش به فیلم‌های معروفی تبدیل شده است)، آلفرد هیچکاک (کارگردان سینما)، وودی آلن (نویسنده و کارگردان و طنزپرداز)، آرنولد شوارتزنگر (بازیگر و قهرمان پرورش اندام و سیاستمدار)، هیلاری کلینتون (سیاستمدار آمریکایی)، جولی اندرووز (بازیگر و خواننده انگلیسی)، مجیک جانسون (بازیکن سابق بسکتبال آمریکا)، مارک والبرگ (بازیگر هالیوود)، رونالد ریگان (سیاستمدار و رئیس جمهور سابق آمریکا)، ایمی واینهاوس (خواننده و ترانه نویس)، میلا کنیس (بازیگر آمریکایی)، کری آندروود (بازیگر، خواننده وترانه نویس)، چیانگ کای شک (رهبر قدرتمند و تاثیرگذار چین در قرن بیستم) و لائو شی (نویسنده چینی) همه تنها بخشی از افراد مشهور و شناخته شده‌ی جهان هستند که در سال خوک متولد شدند.

 

سال خوک سال بسیاری خوبی است و نماد سال خوک ثروت و فراوانی است در بالا با خصوصیات سال خوک آشنا شدید و بازیگران متولد سال خود را شناختید امیدواریم در سال خوک 1398 بهترین تجربه زندگی را داشته باشید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب