طالع بینی چینی، هندی و خورشیدی زن و مرد آذر ماهی (برج قوس)

طالع بینی چینی، هندی و خورشیدی زن و مرد آذر ماهی (برج قوس)

طالع بینی چینی مرد آذر ماهی

مردان آذرماهی: بهتر است با افکار انقلابی او مخالفت نکنید. اگر با یک مرد متولد آذر ازدواج کرده‌اید باید بدانید بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهرتان قرار گرفته‌اید. او متولد برج قوس است بنابراین وقتی دیدید که کمانش را در دست گرفت و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها کرد بهترین کار آن است که فکرتان را به موضوع دیگری معطوف سازید و حواستان را پرت کنید که به او گیر ندهید. بلاخره در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه بهتان می‌گوید براستی همسری ایده آل برای او هستید.

 

طالع بینی چینی زن آذر ماهی

زنان آذرماهی: بهتر است به زن متولد آذر هرگز به دستور ندهید، بلکه خواسته‌هایتان را در قالب جملاتی که در جنبه درخواست دارند بیان کنید و مطمئن باشید که هرگز با خواسته‌ای انجام نشده مواجه نخواهید شد. در نظر گرفتن این نکته به شما کمک می‌کند زندگی خوب و خوشی با هم داشته باشید.

طالع بینی چینی، هندی و خورشیدی زن و مرد آذر ماهی (برج قوس)

طالع بینی خورشیدی متولدین آذر ماه

ویژگی‌ها و خصوصیات کلی متولدین آذرماه به این صورت است که بسیار خوش‌بین و خوش‌قلب، مهربان و صادق، خونگرم و شریف، اندیشمند و روشن‌فکر هستند. ولی بعد منفی این خصوصیات این است که بیش از اندازه خوش‌بین و بی‌خیال می‌شوند، بی‌دقت و بی‌احتیاط هستند و خیلی ظاهر‌بین، بی‌ملاحظه، فاقد حس مسئولیت و بی‌قرار هستند.
بیماری‌های احتمالی متولدین آذر روی باسن و ران آن‌ها متمرکز است بنابراین آن‌ها بسیار باید مواظب باشند به بیماری‌هایی، چون سیاتیک و روماتیسم دچار نشوند. از طرفی پوست، مو و ناخن ضعیفی دارند. اما خوشبختانه بسیار ورزش‌دوست هستند. هر چند باید حواس‌شان را نسبت به خطرات ورزش جمع کنند.
مسافرت یکی از تفریحات خوب آذرماهی‌هاست.
آذرماهی‌ها دوست دارند یک راست بروند سراغ اصل مطلب. آن‌ها با قوانین دست و پا گیر مخالف هستند و دل‌شان نمی‌خواهد مقید به چیزی باشند. به علاوه از مداخله دیگران در زندگی‌شان متنفر هستند و خوششان هم نمی‌آید با جزییات سر و کله بزنند.
سیاره حاکم بر برج قوس، پلوتون است.
رنگ محبوب و خوش‌یمن آذرماهی‌ها ارغوانی سیر است.
وینستون چرچیل، بتهوون و مارک تواین نیز متولد آذرماه هستند.

 

طالع بینی هندی زن آذر ماهی

اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن،
بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان و درشت گو،
زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است
اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست.
بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است
تا اهل شکار و پول و مادیات.

زنان متولد آذر ماه انسان‌های خونگرم، صمیمی، جسور و بی‌پروا، خردمند و یک‌رنگ، مستقل و متکی به نفس هستند. جسارت آن‌ها گاهی توام با گستاخی می‌شود و دیگران را آزرده‌خاطر می‌کند.
زن متولد آذر موجودی واقع بین و اهل منطق است و هر کاری را سعی می‌کند به طور سنجیده انجام دهد. در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هرگز نهراسیده و جنبه‌های تلخ زندگی را برای خود عمده و بزرگ نمی‌کند. به طور کلی نه می‌توان گفت خوش‌بین است و نه بدبین. بنابرین واقع‌بین بهترین صفتی است که زیبنده اوست.
او زن مهربانی است! به علاوه دختر متجددی است و می‌خواهد او را به خاطر خودش و نه برای مو‌های بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید. او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی‌قید نیست. به هر حال حواستان باشد که وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج نکنید، چون بی‌ثبات‌تر از همیشه است.
او زنی باانگیزه‌های مادرانه نیست. اما تلاشش را می‌کند تا فرزندانی باهوش تربیت کند. او به بچه‌ها احترام می‌گذارد و آن‌ها را نوازش می‌کند. زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است. او همواره بچه‌ها را تشویق می‌کند که خودشان باشند و آنقدر صادق است که همیشه واقعیت را به بچه‌ها می‌گوید. جلب اینجاست که فرزندانش هم آنقدر تیزهوش هستند که از تک تک سلول‌های خاکستری مغزشان استفاده می‌کنند.
او یک فمینیست دوآتشه است و بدش می‌آید که بخواهید با او همیشه از چیز‌های پیش‌پاافتاده صحبت کنید. به نظر خودش زن است و حقوقی خاص خود دارد. او از صحبت درباره عقایدش نمی‌ترسد و با تلاش کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند.
برای تحریک ذهنش باید تمرکز داشته باشد، در غیر اینصورت دمغ و پکر می‌شود. اصلا محدودیت برای کلیه متولدین برج آذر مضر است. اگر هم با کسی ازدواج کند که نتواند او را به همان ترتیبی که عادت داشته نگهداری کند بعید نیست با اولین کسی که از هوش کافی برخوردار است، بپلکد.

فراموش نکنید همه متولدین این برج خانه‌به‌دوش و خوش‌گذران هستند. زن آذری خواهان شریکی است که مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا با هم به گردش بروند.
سیاره متولد آذر مشتری است و از آنجا که مشتری سیاره پرچانگی است برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنکه بتوانند عمل کنند، قول می‌دهند. بهتر است حرف‌های آن‌ها را زیاد باور نکنید تا به اشتباه نیفتید و نیمه شایسته و تیز هوش این آدم‌های مهیج را ببینید.

طالع بینی چینی، هندی و خورشیدی زن و مرد آذر ماهی (برج قوس)

طالع بینی هندی مرد آذر ماهی

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا،
خواهان آزادی و بی قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است.
صاحب بزرکترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست،
به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها میسازد.
زن متولد آذر اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن،
بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان و درشت گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است
اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست.
بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات.

نفوذ سیاره مشتری بر سرنوشت آن‌ها باعث خوش شانسی باورنکردنی این افراد می‌شود. اگرچه بسیار باهوش و منطق هستند. ولی بدون شانس خوب‌شان بسیاری از موقعیت‌های خوب را از دست می‌دادند.
آن‌ها بسیار جذاب و روشنفکر هستند. در بین رفقای خود از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. معمولا مورد توجه جنس مخالف قرار می‌گیرند و پس از ازدواج هم دوست دارند روابط دوران مجردی‌شان را حفظ کنند!
او واقعا مردی خانگی نیست و دست کم تا وقتی آماده نباشد تعهد نمی‌پذیرد و از آن دوری می‌کند. چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد.
بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند. آن‌ها دوست دارند گل سرسبد باشند و می‌خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی که ممکن است به تنوع نیاز دارند، اگر شما زنی حسود هستید اصلاً نمی‌توانید با او احساس خوشبختی کنید. اگر شریک شما کمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یک ماه پیدایش نشود.
اگر می‌خواهید مرد متولد آذر به شما توجه کند باید وانمود کنید به او توجهی ندارید. این مسئله در مورد کلیه متولدین برج‌های آتش صادق است. یادتان باشد او شکارچی منطقه‌البروج است و در جذب دختران ماهر است. طوری رفتار کنید که شما را باهوش و علاقمند به یادگیری بداند.
مرد متولد برج آذر پدر خوبی نیست. اصلا بیشتر مواقع به نوزاد علاقمند نیست. اما وقتی صدای بچه کوچولو را بشنود، نظرش عوض می‌شود. به این ترتیب در نگهداری بچه نمی‌توانید روی او حساب کنید. همانطور که او کار‌های خودش را بدون شما انجام می‌دهد، شما را در نگهداری بچه به راستی تنها می‌گذارد.
وقتی بچه‌ها بزرگ می‌شوند، اوضاع عوض می‌شود. او از آن‌ها را دوست خواهد داشت. سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش‌خلقی او شده، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می‌شود بچه‌ها شادمانه از ته دل بخندند.
متولدین ماه آذر معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آن‌ها پیشانی بلندی دارند. یادتان باشد هیچ وقت به آن‌ها نگویید که دارند تاس می‌شوند.

طالع بینی چینی، هندی و خورشیدی زن و مرد آذر ماهی (برج قوس)

طالع بینی کامل ماه آذر

پر شانس ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش کار ، با هوش و با نشاط ،
اهل دین و مذهب و معنویّات ، کنجکاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ،
علاقه مند به مسافرت و گردش ،اجتماعی و خوش مشرب ،
اهل تجربه ، سخاوتمند ،با ذوق ، چالاک ،
یک دفعه حرف شیرین می پراند ،
انعطاف پذیر ، فراموشکار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ،
زود خسته می شود ، مشتاق بیان حقایق
علاقه مند به معاشرت و دوست یابی ،مرتّب کار عوض می کند ،
عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ،
اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، کم دقّت ،
خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ،
رک گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ،
برای دوست هر کاری می کند ، عاشق شهرت و افتخار ،
خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ،
خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق پاک و معصوم
، دعوائی و زودرنج ،.

زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ بسیاری از کشورهاست؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند:
آتش: برج حمل (Aries)، برج اسد (Leo)، برج قوس (Sagittarius) – فروردین، مرداد، آذر
خاک: برج ثور (Taurus)، برج سمبله (Virgo)، برج جدی (Capricorn) – اردیبهشت، شهریور، دی
هوا: برج جوزا (Gemini)، برج میزان (Libra)، برج دلو (Aquarius) – خرداد، مهر، بهمن
آب: برج سرطان (Cancer)، برج عقرب (Scorpio)، برج حوت (Pisces) – تیر، آبان، اسفند

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب