فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

فال ماهانه فروردین 1403

فال ماهانه فروردین 1403 برای شما بازدید کننده عزیز تدارک دیده شده است و ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید در صورتی که تمایل دارید بدانید در فروردین ۱۴۰۳ چه اتفاقات و حوادثی برایتان رقم خواهد خورد با ما همراه باشید. در این مقاله از سایت سرگرمی سماتک طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳ را برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم و این طالع بینی به همراه دقیق ترین فال ماهانه فروردین ۱۴۰۳ از بهترین منابع علمی طالع بینی جهان تهیه و گردآوری شده است. کاربر گرامی فال و طالع بینی فقط جنبه سرگرمی دارد و هیچ سندیت علمی و حقیقی در آن گنجانیده نشده است. اگر می خواهید بدانید در فروردین ماه امسال چه اتفاقاتی برایتان خواهد افتاد با این نوشتار همراه ما باشید.

 

فال ماهانه فروردین 1403 برای متولدین فروردین

فال ماهانه فروردین ماه سال 1403 اطلاعات بسیار زیادی را به صورت غیر منتظره برای شما بیان کرده است، اما استفاده از آنها چندان هم راحت نخواهد بود و انگار یک نفر می خواهد مانعی را بر سر راهتان قرار دهد و به شما اجازه پیشرفت را ندهد. شما فروردین ماهی های مهربان در فروردین ۱۴۰۳ اجازه ندهید این مانع جلوی شما را بگیرد و از خلاقیت استفاده کرده و راه هایی برای دور زدن این مانع و یا هر مانع دیگری که سر راهتان قرار بگیرد پیدا کنید. چنین تجربه هایی بی آن که آسیبی به شما زده باشند تنها شما را قویتر خواهند کرد. امروز وقت آن است که توجه ویژه ای به فعالیت های اجتماعی داشته باشید. با دوستانتان تماس بگیرید و یا حتی با آنها در خارج از منزل قرار بگذارید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید.

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت
آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین
کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

 

حافظ درباره متولدین فروردین گفته است که کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا میکنی. حرفی را زده ای که عده ای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون در زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان هم دير نیست. طبیب تو خداوند است رو به سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقت رهایت سازد.

 

طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

در ماه فروردین سال ۱۴۰۳ زمان آن فرارسیده است که عادت های گذشته را که دیگر به کارتان نمی آیند کنار بگذارید. مدت هاست که منتظر یک تغییر بزرگ هستید، اما حالا که این فرصت پیش آمده کمی نگران و پریشان شده اید. فال ماهانه فروردین ۱۴۰۳ درباره شما اردیبهشت ماهی ها گفته است که با این دل نگرانی ها خودتان را خسته نکنید، در عوض سعی کنید کارهای عادی روزمره ی خود را طوری با خلاقیت انجام دهید که هیجان انگیز و جالب به نظر برسند. همین که کمی هیجان زده شوید کافی است تا بتوانید انرژی لازم برای شروع مرحله ی جدیدی از زندگی تان را به دست آورید. روابط خانوادگیتان را با اعضای خانواده تقویت کنید. اگر مجرد هستید ممکن است آنها شما را به عشق آینده تان معرفی کنند.

 

پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت
آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد
شاه ترکان سخن مدعیان می‌شنود
شرمی از مظلمه خون سیاووشش باد

 

در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش.

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

طالع بینی ماهانه فروردین سال 1403 برای متولدین خرداد

فال ماهانه متولدین خرداد در فروردین ماه 1403 می گوید سعی کنید از دلخوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. فکر نکنید برای این که احساس آرامش و خوشبختی را به دست بیاورید باید لزوما به سرزمین های دور دست سفر کرده و یا کارهایی را انجام دهید که به مقادیر زیادی از پول نیاز دارند. شما متولد خرداد در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ برای این که بتوانید با دیدن بچه هایی که بازی می کنند، تابش خورشید و درخشش ستارگان احساس آرامش کنید و لبخند بزنید باید به این موضوع پی ببرید که هر آنچه لازم دارید در درون خودتان است. زیبایی را در تمام دنیای اطرافتان می توانید پیدا کنید و نه فقط در چیزهای که باید برای آنها پول پرداخت کنید. آرامش روانی به شما کمک خواهد کرد که در محل کارتان نیز آرامش بیشتری پیدا کرده و عملکرد بهتری داشته باشید.

 

کسی کو بسته زلفت نباشد
چو زلفت درهم و زیر و زبر باد
دلی کو عاشق رویت نباشد
همیشه غرقه در خون جگر باد

 

روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جستجوی چیزی هستی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

 

فال ماهانه فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

در فروردین ۱۴۰۳ ممکن است وقت زیادی را صرف بررسی اموری کنید که به نظرتان خوب پیش نمی روند. شما تیر ماهی های دختر و پسر در فروردین ماه امسال از این که دست به کار جدیدی بزنید می ترسید، زیرا فکر می کنید که امروز همه چیز فقط به یک باد بند است. اما بدانید که پایه و اساس شما به این راحتی ها نمی لرزد. سعی کنید به خاطر چیزهایی که آن قدرها هم ارزش ندارند خودتان را ناراحت نکنید، زیرا عدم امنیتی که اکنون احساس می کنید به زودی رفع خواهد شد. به شما توصیه می شود که به جریانات پیش رو اعتماد کنید تا به تدریج اعتماد به نفس تان را بازیابید.

 

جمال صورت و معنی ز امن صحت توست
که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد
در این چمن چو درآید خزان به یغمایی
رهش به سرو سهی قامت بلند مباد

 

از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج، کار خودت را انجام بده حاجت تو برآورده می شود.

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

فال ماهانه فروردین 1403 برای متولدین مرداد ماه

فال ماهانه فروردین 1403 برای متولدین ماه مرداد گفت: روی ذهن خلاق خود تمرکز کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای کاشتن دانه هایی است که قطعا محصولی سالم و پربار به دست خواهند داد. شما در حال حاضر این توانایی را دارید ه به فردی ثروتمند تبدیل شوید، البته مشخصا این ثروت به سادگی به دست نخواهد آمد. شما عزیز خردادی باید بدانید که کلید اصلی در شرایط موجود این است که خونسردی خود را حفظ کرده و نسبت به مشکلات کوچکی که در سر راهتان قرار می گیرند واکنش های تند از خودتان نشان ندهید. وقت و انرژی شما خیلی مهمتر از آن است که بخواهید آن را با این مسائل کوچک هدر بدهید. ماهی که در پیش دارید را ماه خانه و خانواده بنامید و تا می توانید به آنها رسیدگی کنید.

 

بده ساقی شراب ارغوانی
به یاد نرگس جادوی فرخ
دوتا شد قامتم همچون کمانی
ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

 

آنقدر در حال و هوای یار و وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل و دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه تقدیر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

در نخستین ماه از سال ۱۴۰۳ قوه ی تخیل دختر و پسر شهریور ماهی خوب کار می کند. شاید نتوانید احساسات تان را از آن چه واقعیت است جدا نگه دارید و بهترین مسیر ممکن را تشخیص دهید، به همین دلیل به نظر می رسد که نسبت به حقایق انکارناپذیر بی توجه شده اید و بیشتر حواس تان به فرصت های بی شماری است که پایه و اساسی ندارند. اگر متولد شهریور ماه هستید و می خواهید در ماه فروردین ۱۴۰۳ قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید، به شما توصیه می شود که یک بار دیگر همه ی برنامه را از ابتدا بررسی کنید. یادتان باشد که قرار نیست همه ی آرزوهایی که در سر دارید به واقعیت تبدیل شوند.

 

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد
صبر و آرام تواند به من مسکین داد
وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت
هم تواند کرمش داد من غمگین داد

 

زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش.

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

فال ماهانه فروردین۱۴۰۳ برای متولدین مهر

مهر ماهی عزیز در فروردین ۱۴۰۳ انگیزه بیرون آمدن از رختخواب گرم و نرمتان را هیچ چیز و هیچ کسی به غیر از خودتان نمی تواند به شما بدهد. شما باید در درون خودتان به دنبال هدف و انگیزه باشید و منتظر ننشینید تا کسی بیاید و شما را سر ذوق بیاورد. امروز تمام روز این نکته را به یاد داشته باشید که حتی در خوب ترین و پسندیده ترین کارها هم باید اعتدال را رعایت کرد؛ با خودتان مهربان تر باشید. فال ماهانه فروردین ۱۴۰۳ برای مهری ها گفته است که خاطرات گذشته در ذهن شما زنده می شوند و به یاد دوستان قدیمی خود می افتید. چرا به دیدار آنها نمی روید؟ در مورد گذشته با هم حرف بزنید تا قدر لحظه های حاضرتان را بدانید و برای آینده هم آماده شوید.

 

فریاد که از شش جهتم راه ببستند
آن خال و خط و زلف و رخ و عارض و قامت
امروز که در دست توام مرحمتی کن
فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت

 

راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت را فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

طالع بینی ماهانه فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

در اولین روزهای فروردین ماه ۱۴۰۳ زندگی به شما فشار آورده، حتی اگر سعی کنید پنهان شان کنید واقعیت را نمی توانید تغییر دهید. به این نتیجه رسیده اید که بهتر است همه ی فشار را به تنهایی تحمل نکنید، البته دوستانی هم دارید که حتماً به کمک تان خواهند آمد. سعی کنید مدت کوتاهی خودتان را از این نگرانی ها دور نگه دارید و یک آرامش نسبی را تجربه کنید. به این ترتیب می توانید با انرژی بیشتری به سراغ کارهای نیمه تمام تان برگردید و در رویارویی با چالش های پیش رو آمادگی لازم را داشته باشید.

 

و گر خواهی که جاویدان جهان یک سر بیارایی
صبا را گو که بردارد زمانی برقع از رویت
و گر رسم فنا خواهی که از عالم براندازی
برافشان تا فروریزد هزاران جان ز هر مویت

 

اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

 

فال ماهانه فروردین 1403 برای زن و مرد متولد آذر

در ماه فروردین سال 1403 با اعتماد به نفس سرتان را بالا گرفته و شانه هایتان را عقب بدهید و خودتان را باور داشته باشید. اگر شما متولدین آذر ماه عقایدتان با دیگران فرق دارند فکر نکنید این هیچ چیزی از ارزش های شما کم می کند. برای نظرات خود ارزش قائل باشید و حرف هایتان را با اعتماد به نفس به زبان بیاورید و به راحتی عقب نکشید و برای دفاع از نظرات خود آماده باشید. اکنون زمانی مناسبی برای شروع کردن فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند باشد که در آنها حرف دلتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته حواستان باشد مسائل خصوصی زندگیتان را قاطی ماجرا نکنید و برای خودتان و حریم خصوصیتان ارزش قائل باشید.

 

چرا ز کوی خرابات روی برتابم
کز این به هم به جهان هیچ رسم و راهی نیست
زمانه گر بزند آتشم به خرمن عمر
بگو بسوز که بر من به برگ کاهی نیست

 

از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند با آرزوی مرگ کردن هم کاری از پیش نمی بری نه خود را آزار بده و نه دیگران را، پایان شب سیه سپید است انشاالله.

 


حتما بخوانید: شعر تولد برای متولدین فروردین


 

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

طالع بینی ماهانه فروردین 1403 برای متولدین دی ماه

در ماه فروردین امسال نسیم ملایمی در زندگی شما دی ماهی ها وزیدن گرفته است، اما باید دریچه ی قلب تان را باز کنید تا بتوانید وزش نسیم را حس کنید. فال ماهانه فروردین 1403 برای دی ماهی ها گفته ممکن است هر چیزی به نظرتان جالب و مفرح باشد، پس حواس تان را جمع کنید تا در موضوعات احساسی عجولانه تصمیم نگیرید. تصمیم گرفته اید که امروز خودتان را وارد موضوعات پیچیده نکنید، اما می توانید صدای امواج متلاطم را در دوردست بشنوید. به جای این که نگران فردا باشید بهتر است از امروزتان لذت ببرید. جاده ای که پیش روی تان قرار گرفته مخصوص قدم های شماست، پس از دیگران انتظار نداشته باشید که دیگران بتوانند کمک تان کنند.

 

عاشق و مخمور و مهجورم بت ساقی کجاست
گو که بخرامد که پیش سروبالا میرمت
آن که عمری شد که تا بیمارم از سودای او
گو نگاهی کن که پیش چشم شهلا میرمت

 

تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

فال ماهانه فروردین سال ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متولدین ماه بهمن در فروردین سال ۱۴۰۳ باید ذهن شما از ثبات بالایی برخوردار است و می توانید آنچه در درونتان می گذرد را به خوبی و با دقت کامل بیان کنید. اما شاید خودتان کمی محافظه کارانه برخورد کنید و به خاطر ترس و عدم اعتمادی که نسبت به دیگران دارید ترجیح بدهید بعضی از اطلاعات را از آنها مخفی نگه دارید. در نیمه فروردین ۱۴۰۳ با احتیاط پیش بروید، اما در هر شرایطی صداقت داشته باشید. زمان آن رسیده است که برنامه روزانه خود را بهبود ببخشید. داشتن برنامه ریزی در کارهای روزانه به شما این فرصت را می دهد که وقتی خالی برای خودتان داشته باشید. این ماه برای شما ماه به یاد آوردن خودتان خواهد بود.

 

چمن حکایت اردیبهشت می‌گوید
نه عاقل است که نسیه خرید و نقد بهشت
به می عمارت دل کن که این جهان خراب
بر آن سر است که از خاک ما بسازد خشت

 

حالا که همه چیز دارد درست می شود پشت پا به آن نزن و کارها را خراب نکن زیرا به زودی پشیمان شده و بعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

فال ماهانه فروردین 1403 برای متولدین اسفند ماه

دختر یا پسر اسفند ماهی، در فروردین سال 1403 بهتر است در برخورد با دوستان و خانواده رویه ی دیگری را در پیش بگیرید تا شاید بتوانید مخمصه ای را که در آن گیر افتاده اید چاره کنید. اما بدانید که تغییرات یک دفعه اتفاق نمی افتند، پس سعی کنید به خاطر چیزهایی که پیش می آیند سر و صدا راه نیندازید. به نظر می رسد در فروردین ماه امسال نگاه شما اسفندی ها به واقعیت های پیرامون تان با آن چه حقیقت دارد فرق می کند. اگر چشم تان را بر حقایق ببندید مشکلی حل نخواهد شد. بهتر است واقعیت را انکار نکنید تا تغییرات مثبت خود به خود اتفاق بیفتند. امروز نمی توانید مسیرتان را از روی نقشه تجزیه تحلیل کنید، زیرا قبل از شما کسی قدم در این راه نگذاشته است.

 

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد
ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
صد نامه فرستادم و آن شاه سواران
پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

 

از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال ماهانه فروردین 1403 | طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳

فال ماهانه فروردین 1403

 

در این مجموعه بهترین مجموعه فال ماهانه فروردین ماه 1403 را تقدیم به شما علاقه مندان کردیم و امیدواریم از زیباترین طالع بینی ماهانه فروردین ۱۴۰۳ لذت برده باشید و امید است در اولین ماه فصل بهار بهترین روزها را سپری کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب