عکس دختر چاق 200 کیلویی در کنار نامزد لاغرش

عکس دختر چاق 200 کیلویی در کنار نامزد لاغرش

عکس دختر چاق 200 کیلویی در کنار نامزد لاغرش

دختر چاق 200 کیلویی به تازگی در اینستاگرام عکس نامزدش را که در آغوش وی است به اشتراک گذاشت. عکس لو رفته دختر چاق 200 کیلویی در آغوش نامزد لاغرش را در ادامه می بینید. “ملیسا گیبسون” وبلاگ نویس جوان بعد از انتشار عکسی 2 نفره همراه نامزدش سوژه شبکه های اجتماعی شد ، دختر چاق و پسر لاغر که کاربران فضای مجازی را به کامنت های طنز وا داشت.

 

ملیسای جوان این تصویر را به عنوان عکس شب عید نو میلادی 2018 همراه نامزدش جاناتان در صفحه اجتماعی اش قرار داده بود که با کامنت های گوناگون بیش از پیش به نبود تناسب بین او و نامزدش پی برد.

 عکس دختر چاق 200 کیلویی در کنار نامزد لاغرش

عکس دختر چاق 200 کیلویی

 

دختر چاق جوان هرگز فکر نمیکرد چنین واکنش هایی دریافت کند و به قول خودش با پیام های تلخ ترور شد .یکی از کاربران برای او نوشت :بهتر است ورزش کنی و تغذیه ات را اصلاح چون به هیچ وجه نمی توان تو را تحمل کرد!! کاربر دیگری نوشت :چاقی تو خطرناک تر از سیگار کشیدن است ، این را گفتم تا به فکر چاره باشی.

 

و دهها کامنت دیگر که این دختر چاق باکره را به شدت ناراحت کرده و برای واکنش به پیام ها نوشت :زمانی که زنی را کنار مردی می بینید به جای قضاوت در مورد شکل و تناسب آنها در مورد عشق و محبتشان قضاوت کنید. با این حرفهای شما و تمسخرهایی که هر روز می بینم انگیزه ی من برای ادامه عشق بیشتر می شود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب