متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

 

ارمغان آور آرامش وعدالت

آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.

 

نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبدتا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد. امنیت ، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است بدین وسیله ضمن بزرگداشت هفته ی مقدس نیروی انتظامی از تلاشهای بی شایبه شما حماسه ساز پیروز وسنگردار همیشه بیدار که سرافرازانه راه قسط و امنیت درسایه ی تلاش شما طلوع می کند.متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

وقتی همه شهر خوابند…

برای شما می نویسم ؛شمائی که با همه آشنایید و همه با شما ناآشنا . برای شما و برای هر که مانند شما گم نامست . شاید ما آنگونه که باید قدر شناس تان نبوده ایم و گاها” طلبکار نیز بوده ایم! اما یک وقتهایی اگر به دلمان رجوع کنیم می بینیم بخش عظیمی از آسایش و امنیت جامعه متوجه شما سبزپوشانی است که جانتان به معنای واقعی در کف دستانتان پیداست . متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی این روزها بیشتر یادمان می افتد که کسانی مانند تان اگر نباشند چه بر سر شهر و کشور خواهد آمد. شمائی که در هر قدمتان خطری است و در هر کلامتان رمزی. این روزها و این هفته ها یادمان باشد مرزهایمان اگر امن است ، فرزندانی از این دیار با تحمل رنج دوری خانواده ، پاسبان روز و شب این خاکند . و ما نمی بینیم آنها را وقتی که دلیرانه تا پای جان در برابر مزدور، راهزن و ده ها مورد خطر آفرین دیگر مقاوت می کنند . ما نمی بینیمشان وقتی خواب پلکهایشان را سنگین می کند ، وقتی سپر می شوند برای ما در برابر متجاوزین و محاربین . وچه زود به دست فراموشی سپرده میشود همه آنچه که آنها بی منت پیش کشمان کرده اند . هفته ای به نامتان اگر چه کم است برای قدردانستن نعمتی چون امنیت، اما بدانید مدیونتان هستیم به جهت داشتن امنیت و آسایش امروزمان. باشد که شکر گذار این نعمت باشیم…

متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

 

نگاهبانان بیدار

شب، سایه سیاهش را بر سر شهر افکنده و سکوت تنها همهمه کوچه ها بود. خانه ها کم کم پلک هایشان را می بستند تا به خوابی سنگین فرو روند، مرد، در امتداد کوچه گام برمی داشت و نگاه جست وجوگرش را به اطراف می دوخت. خستگی مهمان تنش بود و خواب مهیای ورود به چشمانش، ولی گام هایش محکم بود و استوار. آن سوی کوچه، پیرمردی در آستانه در ظاهر شد، دستی تکان داد و لبخندی زد. مرد نگاه مهربانش را به پیرمرد دوخت، دستش را به نشانه سپاس بالا آورد و خداحافظی کرد. اسلحه را بر روی دوشش جابه جا کرد تا اندکی از سنگینی اش کاسته باشد. نباید به خستگی مجال می داد و به خواب اجازه ورود. او باید بیدار می ماند تا پیرمرد و بچه هایش آسوده بخوابند.

متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

سپید نامان

ای سبزپوشان سپید دل، ای حماسه سازان پیروز، ای سنگرداران همیشه بیدار، ای نشان های سرافرازی بر دوش، آرامش شهرهامان نشان از سبزی نام و یاد شماست؛ شمایی که سینه در سینه و مشت در مشتْ در پهنای همه آبادی ها، متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی در برابر طاغوتِ بیداد و ستم ایستاده اید و در مصاف با اهریمنان شب پرست، بر پیکره سیاه ظلم، تیر و تبر فرود آورده و بر ریشه فساد تیشه می کوبید.

 

ای رهروان راه عدالت، ای دلیر مردان، بیداری و هوشیاری را با استقامت و ایمان پیوند زنید و هم چون همیشه، به کار بهشتیِ پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب تداوم بخشید. ای سپیدنامان، کتاب وجودتان به شیرازه امن وامان خداوندی مستحکم و پابرجایْ و خروش مخلصانه شما، در بارگاه کبریایی مقبول و مأجور باد.

 

متن تقدیرنامه روز نیروی انتظامی

جدیدترین مطالب