آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

رابطه دهانی یا اورال سکس یکی از پوزیشن های رابطه جنسی است که آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن در ادامه بیان شده است همچنین پوزیشن های رابطه دهانی برای دوران نامزدی و بارداری را در این مطلب بخوانید. رابطه دهانی زمانی است که یکی از دو طرف دهان خود را روی آلت تناسلی شریک زندگی اش (واژن یا آلت تناسلی) می‌گذارد تا یک واکنش لذت‌بخش را تحریک کند. حتی اگر انزال یا ارگاسم رخ ندهد، باز هم این کار سکس دهانی در نظر گرفته می‌شود.

 

آموزش رابطه دهانی تصویری

رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن چگونه است؟ اورال سکس و یا همان رابطه دهانی به معنی به کار گیری زبان و دست‌ها برای ایجاد پوزیشن های سکس دهانی تصویری جدید و تجربه رابطه لذت‌بخش‌تر است که در این نوشتار آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد بیان شده است. با این حال برخی زوجین به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در نحوه و چگونگی انجام آموزش رابطه دهانی تصویری یا از انجام آن اکراه می‌کنند و یا با خجالت آن را انجام می‌دهند. در این مطلب سعی شده است درباره آموزش رابطه دهانی تصویری برای زن و مرد توضیحاتی ارائه شود.

 

برای داشتن یک رابطه جنسی دهانی لذت بخش دانستن نقاط حساس در طرف مقابل و تحریک آن‌ها دارای اهمیت است. اکثر خانم‌ها لمس شدن در ناحیه کلیتوریس را بسیار تحریک کننده می‌دانند با این حال برای برخی این عمل دردناک و غیر قابل تحمل است؛ بنابراین بهتر است با شریک خود در این باره صحبت کنید. همچنین نوع و نحوه به کار گیری اورال سکس در مردان مختلف نتایج مختلفی به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است در رابطه با وضعیتی که بهترین جواب را می‌دهد با مرد صحبت کنید تا هم لذت را در سکس بیشتر کنید و هم از انزال زودرس جلوگیری کنید.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

رابطه دهانی چیست؟

به رابطه جنسی‌ که در آن زن و مرد برای لذت بردن از رابطه جنسی از دهان خود استفاده کنند، رابطه دهانی (Oral Sex) گفته می‌شود. رابطه جنسی دهانی و یا اورال سکس به طور کلی شامل تمام مواردی است که زوجین از لمس، سکس دهانی، زبان، مکیدن و حتی سینه‌ها برای ایجاد تنوع و بالا بردن تحریک جنسی استفاده می‌کنند. از مزیت‌های اورال سکس “رابطه دهانی” می‌توان به این اشاره کرد که پوزیشن های سکس دهانی می‌تواند بیشترین میزان تحریک را برای بانوان به همراه آورد و بدین ترتیب ایشان را برای دخول آماده‌تر کند.

 

همچنین بسیاری از آقایان بهره گیری از اورال سکس را به عنوان وسیله‌ای برای به تاخیر افتادن مرحله انزال خود در نظر می‌گیرند و بنابراین می‌توانند رابطه جنسی طولانی تری به شریک جنسی خود دهند. از دیگر مزیت‌های سکس دهانی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که مردان می‌توانند به خوبی زنان را پیش از دخول ارضا کنند و بدین ترتیب بدون داشتن استرس از اینکه قبل از رسیدن به مرحله ارگاسم همسرشان ارگاسم را تجربه نکند به عمل دخول بپردازند. اورال سکس یکی از روش‌های انجام رابطه جنسی است که طی آن زن یا مرد و یا هر دو به کمک دهان سعی در ارضا کردن همسر خود خواهند داشت.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

پوزیشن های رابطه دهانی

اورال سکس را می‌توان با در نظر گرفتن موقعیت‌های متناسب با زوجین و پوزیشن های مختلف رابطه دهانی تبدیل به یک لذت هیجان انگیز کرد و بدین ترتیب از تکراری شدن آن جلوگیری کرد. در ادامه مطلب با پوزیشن های سکس دهانی با عکس آشنا خواهید شد. برای داشتن یکی از پوزیشن های رابطه جنسی دهانی لذت بخش پیشنهاد می‌شود زوجین دوش گرفته و بهداشت نواحی تناسلی را حفظ کنند. بدین ترتیب شرکا از برقراری تماس دهانی با نواحی تناسلی یک دیگر ابایی نخواهند داشت. برای اینکه طعم و بوی دستگاه تناسلی زن برای مرد آزار دهنده نباشد و بتواند بهترین پوزیشن رابطه دهانی را انجام دهد، بهتر است قبل از برقراری رابطه جنسی دهانی، زن واژن خود را به خوبی شسته و مو‌های زائد آن‌را بتراشد.

 

بعضی از زن‌ها ترجیح می‌دهند قبل از انجام پوزیشن های رابطه دهانی مورد نوازش و معاشقه قرار گیرند. بنابراین بهتراست برای شروع مقابل هم نشسته و یکدیگر را ببوسید. سپس با نوازش نقاط حساس بدن او را تحریک کنید. بتدریج دست خود را پایین برده و ران‌ها و بعد از آن ناحیه تناسلی را بمالید. اگر این عمل را خوب انجام دهید شریک جنسی شما برای رابطه جنسی دهانی کاملا آماده شده است و حتی ممکن است با دست، خودش سر شما را به سمت پایین ببرد. برای تحریک بیشتر شریک جنسی تان می توانید از پوزیشن های مختلف سکس دهانی که در ادامه توضیح داده شده است استفاده کنید. پوشیدن لباس زیر تحریک کننده نیز می‌تواند برای شروع پوزیشن سکس دهانی مرد با زن بسیار جذاب باشد. پیشنهاد می‌شود برای برطرف کردن خجالت و فرصت یک شروع هیجان انگیز آقایان دست به کار شده و با نوازش و صحبت خانم را برای دریافت اورال سکس آماده کنند. پس از آن خانم نیز به مقدار زیادی برای دادن لذت مشترک به شریک جنسی خود تشویق خواهد شد و بدین پوزیشن های رابطه دهانی به یک بازی دو طرفه تبدیل می‌شود.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

پوزیشن افقی رابطه دهانی تصویری

در این وضعیت برای انجام پوزیشن افقی رابطه دهانی مرد روی زمین دراز کشیده و پا‌ها را از هم باز نگه می‌دارد تا زن بتواند بین پا‌های او قرار بگیرد پس از آن زن خم شده تا دهان او به آلت مرد برسد و پس از آن می‌تواند به تحریک مرد بپردازد. این پوزیشن رابطه جنسی دهانی از این جهت که زن می‌تواند از دست‌ها نیز برای تحریک آلت مرد استفاده کند دارای مزیت می‌باشد.

 

پوزیشن چهار دست و پا در رابطه دهانی

در این حالت از سکس دهانی مرد به صورت چهار دست و پا قرار گرفته و وزن بدن خود را روی دست‌ها و زانو‌ها تقسیم می‌کند؛ سپس زن روی زمین به گونه‌ای دراز می‌کشد که صورت او بین پا‌های مرد قرار بگیرد. در این پوزیشن زن می‌تواند با کمک گرفتن از دست‌ها و قرار دادن آن‌ها روی کمر مرد حرکات مرد را کنترل کند. این حالت برای لذت بردن بیشتر مرد مناسب است.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

پوزیشن ایستاده رابطه جنسی دهانی

این حالت ایستاده رابطه دهانی برای زمانی که خانم می‌خواهد به شریکش اورال سکس بدهد استفاده می‌شود. برای انجام این پوزیشن سکس دهانی مرد به دیوار تکیه داده و پا‌های خود را از هم باز می‌کند تا شریکش بتواند به راحتی به وی نزدیک شود. پس از آن خانم روی زانو‌ها به روی زمین نشسته و به راحتی سر خود را نزدیک به آلت تناسلی شریک می‌کند.

 

پوزیشن نشسته برای رابطه دهانی تصویری

پوزیشن نشسته برای انجام رابطه جنسی دهانی لذت بخش مناسب است. این وضعیت برای بسیاری از زوجین هیجان خاصی داشته چرا که می‌تواند نوعی رفتار همراه با قدرت نمایی به حساب آید که برای بسیاری از آقایان لذت بخش خواهد بود. در این نوع از پوزیشن های رابطه دهانی زن روی زمین دراز کشیده و همسرش خود را به صورت وی نزدیک می‌کند تا آلت مقابل دهان قرار گیرد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که مرد نباید هیچگونه فشار و وزنی روی صورت شریکش وارد کند. همچنین پوزیشن نشسته روی سینه های زن برای انجام سکس دهانی مناسب است در این وضعیت زن روی زمین دراز کشیده و زوج طوری به شریکش نزدیک می‌شود که ران‌ها روبروی سینه‌های زن قرار می‌گیرد. در این حرکت مرد می‌تواند با حرکت کنترل رابطه را به دست گیرد و با قرار دادن دست‌ها روی زمین وزن خود را کنترل کند.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

آموزش پوزیشن ۶۹ رابطه دهانی با عکس

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پوزیشن های اورال سکس وضعیت ۶۹ است. محبوبیت پوزیشن ۶۹ رابطه جنسی دهانی از آن جهت است که امکان یک لذت دو طرفه و همزمان را به زوجین می‌دهد. بدین ترتیب که زوجین مخالف جهت همدیگر روبروی همدیگر دراز کشیده به طوری که سر یک نفر مقابل آلت تناسلی نفر مقابل و بالعکس قرار گیرد و همزمان می‌توانند به لمس نواحی تناسلی یکدیگر بپردازند. پوزیشن ۶۹ سکس دهانی را می‌توان زمانی که یکی از زوجین روی طرف دیگر دراز کشیده است نیز انجام داد. انتخاب این وضعیت بسته به رضایت و سلیقه شریک زندگی تان دارد، بنابراین توصیه می‌شود پیش از شروع با شریکتان در این باره بدون خجالت صحبت کنید.

 

پوزیشن هالوین اورال سکس با عکس

در پوزیشن هالوین رابطه جنسی دهانی زن روی زمین دراز کشیده و پا‌های خود را از زانو کمی خم می‌کند تا تکیه گاهی برای شریکش ایجاد کند پس از آن مرد دراز کشیده و کمر خود را به ران‌های شریکش تکیه می‌دهد و آلت خود را نزدیک به صورت بانو قرار می‌دهد. در پوزیشن هالوین رابطه دهانی اگر مرد بتواند وزن خود را کنترل کند تا شریکش راح‌تر باشد هر دو لذت بیشتری خواهند برد.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

احتمال انتقال ایدز در رابطه دهانی

درصد انتقال ایدز در رابطه دهانی چقدر است. بیماریهای آمیزشی مانند کلامیدیا، پاپیلومای انسانی، سوزاک، زونا، هپاتیت و سایر بیماری‌ها مانند HIV یا ایدز می‌توانند از طریق رابطه جنسی دهانی “اورال سکس” انتقال پیدا کنند. در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می‌دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحریک می‌کند) وجود دارد. بدلیل اینکه مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می‌تواند به داخل دهان راه پیدا کند. (این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی‌شود.) برای خانمی که عضو جنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می‌شود نیز خطر انتقال ایدز در رابطه دهانی وجود دارد. اما درصد خطر انتقال اچ آی وی در رابطه دهانی، به مراتب کمتر از خطر انتقال ویروس از طریق تماس جنسی مقعدی و واژنی است.

 

انتقال HIV در رابطه دهانی برای هر دو فرد فاعل و مفعول با احتمال کم (Small risk) وجود دارد. احتمال انتقال از فرد مفعول HIV مثبت به فاعل سالم در صورتی امکان‌پذیر است که فاعل در تماس با ترشحات جنسی (مایع منی یا ترشحات واژن) یا خون (خون عادت ماهانه یا زخمی در ناحیه تناسلی یا مقعدی) مفعول به بریدگی-زخم یا جراحت یا منطقه ملتهبی در دهان یا گلوی فرد فاعل برسد. پوشش دهان و گلو در برابر عفونت‌های ویروسی (همانند HIV) بسیار مقاوم است و اگر فرد سالم باشد امکان انتقال محتمل نیست. خطر دریافت آلودگی به ویروس اچ آی وی از طریق تماس جنسی دهانی را می‌توان با استفاده از کاندوم‌های لاتکس کاهش داد. هپاتیت A ویروسی است که در مدفوع فرد آلوده است و در طی تماس دهانی- مقعدی امکان انتقال آن وجود دارد. هپاتیت B بطور کلی در خون است و تنها درصورتی که در تماس رابطه دهانی، خونی وجود داشته باشد منتقل می‌شود.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

دلیل فیزیولوژیکی لذت رابطه دهانی برای مرد و زن

علت لذت بردن از رابطه دهانی برای مرد و زن دو مورد فیزیولوژیکی و روانی است. جمع شدن خون در سر آلت تناسلی که در اثر مکیده شدن در رابطه جنسی دهانی ایجاد می‌شود،‌ منجر به ایجاد فشار و حالتی لذت‌بخش و آرام کننده در مردان می‌گردد. همچنین حرکت ورود و خروج آلت در دهان و فشار لب‌ها بر آن می‌تواند بر افزایش لذت و حالت برانگیختگی مردان موثر باشد. از طرف دیگر لیسیدن و مکیدن کلیتوریس (کلیتوریس یا چوچوله، اندام جنسی اسفنجی قابل تحریکی در آلت تناسلی زنان است که دارای رگ‌ها و اعصاب فراوان می‌باشد) و لبه‌های بیرونی آن می‌تواند برای زنان لذت‌بخش باشد و در تحریک و ارگاسم، بدون دخول موثر باشد. خصوصا درمورد افرادی که واژن آن‌ها ترشح معمول را ندارد و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند رابطه دهانی پیش از دخول می‌تواند علاوه بر تحریک، عمل دخول را تسهیل بخشد.

 

دلیل روانی لذت بردن از رابطه جنسی دهانی

در بحث لذت بردن از رابطه جنسی،‌ عامل روانی برای مردان قوی‌تر از عامل فیزیکی است؛ تا این حد که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل فیزیکی رابطه جنسی به انزال دست یابند. (این اتفاق معمولا در خواب برای آن‌ها رخ می‌دهد و دلیل آن نیاز بدن مرد به تخلیه منی برای سلامت پروستات و دفع بهتر ادرار است.) همچنین حس برانگیختگی مردان می‌تواند با یک جرقه ذهنی، پس از چند ثانیه به اوج برسد. علاوه بر موارد ذکر شده، رابطه جنسی دهانی از این حیث برای مردان لذتبخش است که به آن‌ها حس برتری دست می‌دهد و همچنین عمل همسر خود را فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب می‌کنند. اثر روانی و ذهنیت‌پردازی در مردان آن‌قدر قوی است که حتی بدون تجربه لذت آن، بر این باور هستند که این رابطه حتما برای آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود چرا که فکر به آن برای آن‌ها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان می‌دهد. زنان نیز مانند مردان از خیال‌پردازی و تصور رابطه جنسی دهانی لذت می‌برند. سکس دهانی در زنان لذت بخش است و از نظر روحی باعث ایجاد احساسی خوشایند نسبت به همسرشان می‌شود. باور این موضوع که همسر وی به او این لذت را تقدیم می‌کند در پرورش حس تعلق درونی موثرتر است. اما در رابطه جنسی مردان باید به این نکته توجه داشته باشند که زنان علاوه بر سکس دهانی به دو فاکتور احساس و لمس در تحریک جنسی نیز، نیاز دارند.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

حکم رابطه دهانی با همسر

سکس دهانی از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ حکم رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیر متعارف نمی‌باشد و بر عکس از روابطی است که اشکال شرعی در صورتی که ترشحات آلت تناسلی مردانه و زنانه خورده نشود به آن وارد نیست. با این حال می‌‌توانید برای اطمینان خاطر با مراجعه به استفتائات مرجع تقلید خود نسبت به حکم آن اطمینان حاصل نمایید.

 

دلایل امتناع زنان از سکس دهانی با مرد

عمدتا سه دلیل برای امتناع زنان از سکس دهانی با مرد بیان و عنوان می‌شود:

 

1. این یک رفتار کثیف و چندش آور است: دلیل افردای که این موضوع را مطرح می کنند این است که آلت تناسلی مردانه محلی برای دفع ادرار است و از نظر بهداشتی پاک نمی‌باشد. در نتیجه لسیدن و مکیدن آن عملی کثیف است که مهمترین دلیل امتناع زنان از رابطه جنسی دهانی با مرد است. اگرچه آلت تناسلی محل دفع ادرار می‌باشد، اما در صورت رعایت نظافت محلی غیر بهداشتی محسوب نمی‌شود و البته فراموش نکنیم این محل، محل اصلی مربوط به لذت جنسی است. این افراد اکثرا آن‌را عملی چندش‌آور می‌دانند و در مواجه با آن رفتار و برخوردی تند (تدافعی، تهاجمی، اکراه) از خود بروز می‌دهند یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آن‌را به تمسخر می‌گیرند و او را پس می‌زنند. این رفتار می‌تواند یکی از دلایل اصلی سرکوب میل جنسی همسر (حتی برای همیشه) نسبت به وی باشد معمولا این افراد خود را در اسارت ذهنیت اشتباهی قرار داده‌اند، چه بسا هستند افرادی که حتی از دیدن و لمس کردن آلت تناسلی هم اکراه دارند. این افراد نیاز به درمان دارند. لازم به ذکر است برخی از این افراد پس تجربه عملی تغییر دیدگاه خواهند داد.

آموزش رابطه دهانی تصویری برای مرد و زن | پوزیشن های رابطه دهانی با عکس

2. این رفتار را درشان شخصیت من نیست: اکثر زنان تصور می‌کنند سکس دهانی مخصوص اعمال روسپی‌ها و بازیگران فیلم‌های پورن می‌باشد و انتظار همسر آنها از انجام آن انتظاری غیر عاقلانه است. آن‌ها در مقام مقایسه خود با روسپی‌ها بر می‌آیند و حتی این خواسته را یک توهین به خود می‌پندارند یا به تصور اینکه انجام این رفتار باعث کوچک شدن شخصیت آنها می‌شود از انجام آن خودداری می‌کنند. این در حالی است که یکی از نشانه‌های قدرت و برتری می‌تواند تامین غریزه جنسی همسر باشد.

 

3. عدم تقابل در رابطه دهانی: خواسته سکس دهانی جزو خواسته‌های نامتعارف نیست. اگر همسر شما حاضر به انجام این خواسته برای شماست ولی شما بر عکس، از انجام آن برای همسرتان امتناع می‌کنید باید انتظار آن‌را داشته باشید که او نیز در رابطه های بعدی از انجام آن و به لذت رساندن شما پرهیز کند.

جدیدترین مطالب