تفاوت انزال و ارضا در زنان

تفاوت انزال و ارضا در زنان

تفاوت انزال و ارضا در زنان

انزال زنان با ارضا شدن تفاوت دارد و فقط 40 درصد خانم ها در رابطه جنسی پس از ارضا شدن به انزال می رسند. انزال زنان به معنی خروج مایع سفید رنگ از واژن زن است. در ادامه تفاوت انزال و ارضا در زنان و آموزش انزال در زنان آورده است.

 

آیا خانم ها هم انزال داشته و مایعی از خود دفع می کنند؟ طبق آمارحدود 40 درصد خانم ها به هنگام ارگاسم مایعی از پیشابراه خود دفع می نمایند. تحقیق در مورد منشاء این مایع و این موضوع که چرا فقط عده ای از زن ها قادر به انزال هستند ادامه دارد.

 

نظر غالب براین است که تحریک نقطه جی می تواند به دفع مایع هنگام ارگاسم منجرشود. البته برخی از دخترها حتی با رابطه دهانی و یا تحریک دست هم می توانند چنین مایعی دفع کنند.

 

مقدار مایع دفع شده از چند قطره تاچند قاشق متغیراست. در مورد منشا این مایع بین محققان و افراد عادی اختلاف نظر وجود دارد.

 

آنچه مسلم است این است که این مایع حاوی مقادیر زیاد ادرار نبوده و ترکیب آن مشابه ترشحات پروستات در مردان است. این مایع هنگام خروج گرم، چسبنده و کمی تیره رنگ است.

 

صرف نظر ازماهیت و منشا این مایع،هدف این مقاله آشنایی مردان با تکنیک های مفید برای ارضای زن و خروج این مایع از بدن او می باشد.

 

آموزش انزال در زنان

 

قدم اول:

در ابتدا خیلی مهم است که معاشقه شما در محیطی آرام و بدون استرس صورت گیرد.بعلاوه باید ارتباط شما صمیمانه و راحت باشد. اهمیت این موضوع از آن جهت است که موقع انزال،خانم ها احساسی مشابه دفع ادرار دارند، بنابراین شما با اطمینان بخشیدن به او از اینکه هیچ اتفاق بدی نمی افتد و با مانع شدن از ایجاد اضطراب در او بخاطر این احساس ، می توانید شانس ارگاسم و انزال را در شریک جنسیتان بالا ببرید.

 

قدم دوم:

با استفاده از نوک انگشتتان در داخل دیواره قدامی واژن به فاصله دو بند انگشت از دهانه ، قسمت اسفنجی (محل نقطه جی ) را پیدا کنید. می توانید انگشت دیگرخود راهم وارد واژن کرده و این نقطه را به سمت بالا مالش دهید. فشار کمی به آن وارد کنید. آموزش انزال در زنان همین موقع ممکن است به او احساس دفع ادرار دست دهد.

 

قدم سوم:

همزمان با تحریک نقطه جی از داخل واژن، با انگشت دیگرخود کلیتوریس را هم تحریک کنید. بهتر است گاهی با انگشت میانی خود مجرای ادرار را هم نوازش کرده و آنرا به سمت پایین بکشید.از او بخواهید تا ماهیچه های لگنی خود را منقبض کند. با دست شکم او را نوازش کنید. با انجام این عمل هنگام رسیدن به ارگاسم مایع گرمی از بدن او خارج می شود که گاهی ممکن است حتی خروج آن با فشار نیز همراه باشد.

 

بیاد داشته باشید که همه خانم ها قادر به انزال نیستند. با تمرین این روش می توانید لذت زیادی از معاشقه خود ببرید و ارگاسم را برای او لذت بخشتر کنید.

برچسب‌ها: ,

جدیدترین مطالب