آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

بهترین پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن

خوردن واژن برای ارضا شدن زن یکی از روشهایی است که بسیاری از زوجین تمایل به انجام آن دارند اما نمی دانند که چگونه با خوردن واژن زن را ارضا کنیم؟ بهترین پوزیشن های خوردن واژن و آلت تناسلی زنانه برای ارضا شدن زن را در این بخش به شما مردان آموزش خواهیم داد. اگر قصد ارضا کردن همسرتان را دارید و می خواهید با بدانید کدام پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن مناسب تر است در این نوشتار سایت سماتک آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن تهیه و آماده کرده است.

 

خیلی از مردها با لیسیدن و یا خوردن واژن زن خود عشق را ابراز می کنند. در مقابل مردان زیادی هم هستند که هیچ علاقه ای به خوردن واژن برای ارضا شدن زن ندارند. ممکن است گاهی عده کمی از خانم ها هم از لیسیدن آلت تناسلی زنانه شان هیچ لذتی نبرند. بنابراین شما باید از تمایل همسرتان اطلاع کافی داشته باشید. گاهی انجام این عمل مرد را هم بیشتر تحریک کرده و موجب می شود او در مراحل بعدی مقاربت لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرد. نظر اکثریت زوج ها را نمی توان در یک محدوده خاص تعریف کرد. در واقع سلیقه زوج ها در مورد خوردن واژن برای ارضا شدن زن بسیار متفاوت است. عده ای از مردان بطور کل از خوردن و لیسیدن واژن زنان پرهیز می کنند و برخی آن را جزء جدانشدنی از رابطه جنسی روزمره خود می دانند.

 

عده ای بیشتری از خانمها تمایل دارند که خوردن واژن برای ارضا شدن شان توسط مرد انجام شود و به گزارش سماتک عده ای از مردان هم تمایل زیادی به خوردن واژن برای ارضا شدن زن نشان می دهند. بسیاری از آقایان هنگام رابطه جنسی ممکن است هنوز به نوعی رابطه رئیس و مرئوس و یا قوی و ضعیف را با همسر خود حفظ کرده باشند و با پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا کردن زن مخالف باشند و این موضوع را برای خودشان افت بدانند. بوسیدن واژن، لیسیدن و خوردن واژن برای ارضا کردن زن در رابطه جنسی هیچ چیزی از مرد کم نمی کند و شما باید آنطور که خانم تان دوست دارد او را به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسانید.

آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

نکات مهم قبل از خوردن واژن برای ارضا شدن زن

قبل از انتخاب پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا کردن زن باید برخی از نکات مهم بهداشتی را انجام دهید که در این بخش از آموزش خوردن واژن برای ارضا شدن زن به شما یاد می دهیم. قبل از خوردن واژن برای ارضا کردن زن باید علاوه بر اطمینان از سلامت طرف مقابل تان، موارد بهداشتی نظیر شست و شوی آلت تناسلی زن و از بین بردن مو‌های زائد ناحیه واژن را مد نظر داشته باشید. قبل از انجام بهترین پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن ابتدا مقدماتی از جمله نوازش و بوسیدن را انجام داده و سپس، ماساژ واژن زن را شروع کنید. انجام این کار‌ها باعث آماده شدن زن برای ایجاد رابطه دهانی خواهد شد. سپس:

 

1. برای اینکه طعم و بوی واژن زن برای مرد آزار دهنده نباشد، بهتر است ابتدا با همسرتان به حمام رفته و ضمن عشق بازی موهای ناحیه آلت تناسلی زنانه را تراشیده و یکدیگر را با صابون بشویید و یا اینکه از ژل زرد ایموشن جهت رفع بوی بد واژن استفاده نمایید.

 

2. بعد از شستن دست و قبل از اقدام به خوردن واژن برای ارضا شدن زن، یک یا دو انگشت را وارد واژن کرده و به صورت دایره وار بچرخانید درست مثل وقتی که داخل یک لیوان را می شویید. آیا لذت بخش نبود؟ حال می توانید زبان تان را با خیال راحت در واژن زن فرو ببرید و اقدام به خوردن واژن برای ارضا شدن زن نمایید.

 

3. در مورد بهداشتی بودن یا نبودن خوردن واژن برای ارضا شدن زن باید گفت با وجود اینکه بطور طبیعی گونه هایی از باکتری های اغلب غیر بیماری زا و بعضا بیماری زا در مدخل و داخل مهبل خانمها حضور دارند معمولا خوردن واژن زن منجر به بروز مشکل جدی نمی شود و شما می توانید از بوسیدن و لیسیدن آلت تناسلی زن تان لذت ببرید. البته درصورت وجود هرگونه احتمال عوامل بیماری زای مقاربتی مانند تبخال یا سوزاک بهتر است اینکار با تأمل بیشتری صورت بگیرد. مشکلی که در مورد خانم ها وجود دارد این است که درصورت داشتن رابطه جنسی کنترل نشده با چند نفر بدلیل بی علامت بودن عفونت در خانم ها اغلب تا مدت ها از وجود آلودگی اطلاعی در دست نیست.

آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

برای ارضا کردن زن از طریق خوردن واژن باید زن به پشت خوابیده و مرد بین پاهای او دراز بکشد و پاهای زن را روی شانه تان بگذارید. یا اینکه زن روی لبه تخت بنشیند و مرد مقابل او روی زمین زانو بزند. یکی دیگر از بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن این ست که خانم تان پاهایش را دو طرف سرتان بازکند و تقریبا روی صورت شما بنشیند که با انجام این پوزیشن صورت مرد به شدت خیس خواهد شد. همچنین انواع حالت ها و پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن که بسیار مختلف می باشند برای فشار دادن صورت شما روی مهبل وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه زوجین آنها را امتحان کنید. مردها نسبت به ارگان جنسی زن یک احساس عجیب علاقه و تنفر همزمان دارند. بیشتر مردها رغبتی به اینکه سر خویش را مقابل واژن یا مهبل شریک جنسی شان پایین بیاورند نداشته و حتی ممکن است از آن بیزار باشند! خیلی از زن ها این نکته را میدانند و به همین جهت از لذت خوردن واژن برای ارضا شدن زن محروم هستند. برای یک زن هیچ چیز تحریک کننده تر از آن نیست که مرد طعم مهبل او را خوشمزه بداند.

 

آموزش خوردن واژن برای ارضا شدن زن با پوزیشن 69

به نظر بسیاری از خانمها بهترین پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن، استفاده از پوزیشن 69 است. وقتی زن به حالت وارونه روی شما قرار بگیرد میتوانید هر دو یکدیگر را تحریک کنید و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنید. گاهی میتوانید در این وضعیت جای خود را با یکدیگر عوض کنید. پوزیشن 69 برای خوردن واژن برای ارضا شدن زن بسیار مناسب است و می توان مرد در بالا زن در پایین و یا بلعکس و یا اصلا پوزیشن 69 را پهلو به پهلو انجام داد. خیلی از زوجین راحت تر هستند تا پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن را در حالتی که به پهلو کنار یکدیگر خوابیده اند انجام دهند. بعضی از خانمها علاقه دارند تا در همه این وضعیت ها از طرق سکس دهانی ارضا شوند. عده ای دیگری از زنان در حالتی که مرد در بالا باشد احساس خفگی میکنند و هر چند در این حالت مرد میتواند به راحتی آلت خود را در دهان زن فرو برده و لذت ببرد.

آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

پوزیشن خوردن واژن برای ارضا کردن زن از طریق کلیتوریس

در واقع کلیتوریس مهمترین اندام جنسی زن است و می توان پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن از طریق کلیتوریس را برای هر خانمی اجرا کرد و از طریق تحریک کلیتوریس و لیسیدن آن با زبان، زن را به اوج لذت جنسی و ارگاسم رسانید. بدون توجه کافی به کلیتوریس زن، خانم ها هیچ لذتی از رابطه جنسی با مرد نمی برند. زنان در مورد تحریک کلیتوریس شان احساس و درک متفاوتی دارند و عده ای عاشق آن هستند که کلیتوریس شان به سختی مکیده شود ولی ممکن است این کار برای بعضی از خانم ها دردناک باشد. تحریک کلیتوریس با لیسیدن آن و همچنین مکیدن و خوردن ورودی واژن زن به قدری تحریک کننده است که می تواند یک زن را نه تنها ارضا کند بلکه او را به اوج آسمان ها ببرد و برای هر خانمی که شما آقای محترم، پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن از طریق کلیتوریس را انجام دهید مطمئن باشید عاشق شما خواهد شد.

آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

چگونه با خوردن واژن زن را ارضا کنیم؟

 

آموزش خوردن واژن برای ارضا شدن زن با لیسیدن کلیتوریس

بهترین چیز برای یک زن آن است که مردی با زبان، مهبل و کلیتوریس او را تحریک کند لیس بزند و واژن او را با ولع بخورد. برای ارضا کردن همسرتان از طریق لیسیدن کلیتوریس باید کارهای زیر را انجام دهید:

 

1. لیسیدن و خوردن واژن را شروع کرده و کم کم به سمت کلیتوریس بروید. در یک طرف لب بزرگ و کوچک واژن را با دو لب تان بگیرید، زبان خود را شل کرده بین آن دو بکشید. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بیرون آوردن به دور آن بکشید.

 

2. اینک لب خارجی را با دست کشیده و با زبان به آن محکم ضربه بزنید. بعد زبان را کاملا روی آن کشیده و دوباره به سوی کلیتوریس برگردید. انجام این عمل زن را از خود بیخود کرده و به خیلی سریع شما را در پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن از طریق کلیتوریس موفق خواهد کرد و شما مرد رویاهای همسرتان خواهید شد.

 

3. حالا کلیتوریس را به دهان برده و خیلی کوتاه و سریع بمکید و با زبان به اطراف آن ضربه بزنید. گاهی در همین موقع فرو کردن انگشت در واژن میتواند باعث ارضا شدید زنان شود. اگر این عمل را در وضعیت 69 انجام دهید لذت زیادی خواهد داشت. بهترین روش خوردن واژن برای ارضا کردن زن از طریق سکس دهانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر هم زبان به کلیتوریس است.

 


حتما بخوانید: 20 روش اصولی برای ارضا شدن سریع زن


 

آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

آموزش ارضا کردن زن با خوردن واژن

 

فواید خوردن واژن برای ارضا شدن زن

1. بسیاری از افراد نمی دانند فواید خوردن واژن برای ارضا کردن چیست و باید بدانید که زن هیچ چیز برای یک زن متاهل شگفت انگیزتر از خوردن آلت تناسلی زنانه او نیست. انجام پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن موجب میشود تا وی احساس عشق بیشتری به شما داشته باشد و خیلی سریع ارگاسم برسد. بسیاری از خانم ها حتی آنرا به نزدیکی با مرد هم ترجیح میدهند. اگر شما فقط کمی در این باره اشتیاق نشان دهید آنگاه در نظر او یک عاشق افسانه ای به نظر خواهید آمد.

 

2. برای برخی از افراد، رابطه دهانی قبل از برقراری رابطه جنسی عملی خوشایند و موثر است. واژن یکی از حساس‌ترین نقاط بدن بانوان به شمار می‌آید؛ بنابراین توجه به خوردن واژن زن، در صورت رضایت طرفین، به داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش کمک فراوانی خواهد کرد. استفاده از پوزیشن ها و حالت های خوردن واژن برای ارضا شدن زن یکی از مواردی است که برای بهبود رابطه زناشویی زوجین موثر خواهد بود.

 

3. خوردن و لیسیدن واژن برای تحریک جنسی و به ارگاسم رساندن زن بسیار جذاب خواهد بود. معمولا شروع تحریک ناحیه تناسلی با خوردن واژن یا بوسیدن و لیسیدن آرام ناحیه مدخل مهبل و بخصوص کلیتوریس باعث ترشح و لغزندگی کافی مهبل و آمادگی آن برای مرحله دخول آلت بدون درد و سوزش می شود.

آموزش بهترین پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن

4. یکی دیگر از فواید خوردن واژن برای ارضا شدن زن را می توان بعنوان جایگزین مناسبی برای رابطه جنسی آلت محوری معرفی کرد. تصور بعضی از زوج ها از رابطه جنسی تنها دخول آلت مرد به داخل واژن زن، حرکت های متوالی آلت و سرانجام انزال و ارضا شدن زن و مرد است. اما درصورت بروز اشکال در روند سفت شدن آلت و یا زود ارضایی و یا درد و سوزش و انقباض عضلات مهبلی این روند بصورت بسیار آزار دهنده و خسته کننده ای در خواهد آمد که به راحتی تمام زندگی زناشویی زوجین را مختل می کند. استفاده از رابطه دهانی برای زوجین می تواند جایگزین خوبی برای دخول آلت مرد به واژن زن باشد. در این صورت زوجین می توانند با آرامش و راحتی بیشتری به ادامه رابطه خود بپردازند و حتی الامکان در فرصت مناسب تری به بررسی و درمان مشکل پیش آمده بپردازند.

 

بهترین حالت و پوزیشن خوردن واژن برای ارضا شدن زن را در بالا بیان کردیم که امیدواریم شما زوجین عزیز بتوانید یک رابطه جنسی دهانی لذت بخش را تجربه کنید. برای اینکه شما مرد محترم بتوانید جذابیت بیشتری برای همسرتان داشته باشید بهتر است از انواع پوزیشن های خوردن واژن برای ارضا شدن زن که در این مقاله آموزش داده شد استفاده کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب