چگونه لب بگیریم | آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت

چگونه لب بگیریم | آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت

لب گیری عاشقانه زن و شوهر قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است و اینکه چگونه لب بگیریم تا همسر در رابطه جنسی تحریک شود بسیار مهم است آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت خواب در ادامه آورده شده است.

 

چگونه لب بگیریم

لب گرفتن و لب دادن در رابطه جنسی باید اصولی انجام شود تا تحریک جنسی زن و مرد دو چندان شود. اگر نمی دانید که چگونه باید لب های همسرتان را بخورید و یا به دنبال آموزش لب گیری عاشقانه روی تخت خواب هستید نکات زیر را رعایت کنید:

 

معمولا قبل از لب گیری عاشقانه از همسرتان عمل جویدن آدامس انجام میگیرد.

 

در بیشتر مواقع لب گرفتن یکی از زوجین دست هایش را بالا برده و سر طرف مقابل را میگیرد به طوری که انگار به موهای طرف مقابل چنگ زده باشید، یا دست ها به پایین انداخته میشوند و در دست های همسرتان گره داده میشود.

 

بعد از اینکه لب همسرتان در دهان شما قرار گرفت چشم ها بسته میشود.

 

طوری باید لب گرفت یا لب داد که لب پایینی شما بین دو لب طرف مقابل قرار گیرد یا برعکس (لب گیری عاشقانه باید طوری انجام گیرد که از برخورد دندان ها با هم اجتناب شود)

 

در حین انجام عمل لب گرفتن و لب دادن عمل مکیدن زبان را نیز انجام می پذیرد.

چگونه لب بگیریم | آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت

در هنگام لب گیری با همسرتان حواستان به بوی نفس تان باشد ، مطمئنا دوست ندارید کسی که بوی دهان او بد هست شما را ببوسد و یا لب های شما را بخورد. چه نوع بوسیدن دوستانه باشد چه لب گیری عاشقانه در رابطه جنسی . از آنجایی که لب گیری عاشقانه با دهان باز انجام می شود بوی نفس خیلی است . پس بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و سعی کنید قبل از آن حتما از خوشبو کننده ها استفاده کنید ویا آدامسی را که دوست دارید و بوی مطبوعی به دهان شما می دهد بجوید . توجه داشته باشید که هر کس باید هنگام لب گرفتن و لب دادن روش منحصر به فرد خود را کشف کند .

 

چیزهایی که بیان شد فقط جنبه راهنمایی دارد . ممکن است همسر شما بیشتر دوست داشته باشد شما با لب های او بازی کنید و از مکیدن زبانش لذت نبرد و یا بلعکس . ممکن است موقع بوسیده شدن ، دوست نداشته باشد که قسمت های دیگر بدنش را لمس کنید شاید او دوست دارد تمام تمرکز خود را روی بوسیدن متمرکز کند . نکته ی مهم دیگر مدت زمانی است که یک لب گیری عاشقانه زن و شوهری باید طول بکشد .

 

مدت زمان لب دادن و لب گرفتن بستگی به نظر شما و همسرتان دارد ممکن است در بعضی ها کمتر از یک دقیقه و در برخی دیگر تا 10 دقیقه و یا بیشتر هم طول بکشد . اگر شما یا همسرتان یک بیماری در دهانتان باشد هرگز اقدام به لب گیری عاشقانه و بوسیدن عشق تان نکنید . اگر هنگام بوسیدن و لب دادن بزاق بیش از حدی از دهان یکی از شما تراوش کرد می توانید بوسه را قطع کرده و آن را خالی کنید و یا این که آن را قورت بدهید .

چگونه لب بگیریم | آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت

آموزش تصویری لب گیری عاشقانه

برای اینکه بتوانید طعم و لذت یک لب گیری عاشقانه را تجربه کنید باید ابتدا اصول لب دادن و لب گرفتن را بلد باشید. اگه بار اولتونه لب میگیرید حتما بیاد داشته باشید که هیجانزده نشید . احتمالا در اولین تجربه لب گیری حس میکنید لباتون بی حس شده و باد کرده است . نگران نشید زود فرو کش میکنه و البته باید بگم که تجربه اولین لب گرفتن از عشق تان فراموش نشدنی است .

 

آروم لب بگیرید . هیجانزده نشید فقط به بوسه های کوچک اکتفا کنید . دهان تان را زیاد باز نکنید لب طرف مقابل تون را میک نزنید چون بلد نیستید و احتمالا دردش میاد . میتونید مثل خوردن بستنی چوبی فقط لب هایتان باز کنید و بذارید رو لب عشق تان و آروم ببندید . شما هنوز به اون درجه نرسیدید که بخواید از زبونتون استفاده کنید چون ممکنه تو ذوق بخوره و باید تمرین بیشتری بکنید . هر از گاهی گوشه های لبشو ببوسید . میتونید واسه تحریک بیشتر لباتون رو بذارید رو هم جوری که بتونید باهم حرف هم بزنید و لب هاتون بهم بخوره . اگه بار اولتون نیست که لب میگیرین که فقط یکی دو نکته میگم و بحثو تموم میکنم . شما قبلا لب گرفتید و میدونید چی به چیه .

 

مکیدن لب هارو امتحان کنید . سفت و سخت ممکنه خوشتون بیاد و خوشش بیاد . فرنچ کیس یا لب گیری فرانسوی که اگه بتونید درست اجراش کنید شاید یه ربع یا بیشتر وقت تون رو بگیره و به این صورت هست که هر دو نفر دهنشون رو باز میکنن و زبان هایشان را بهم می مالند. معمولا وقتی افراد این نوع لب گیری عاشقانه رو انجام میدن خیلی هیجانزده میشن و به سرعت لب هااشون رو بهم گره میزنن و با ولع لب همدیگرو میخورن و به سرعت حشری میشن و میرن سراغ سکس . ولی در واقع نمیدونن چی رو از دست میدن و چه لذتی رو از خودشون دریغ میکنن .

 

خیلی آروم و عاشقانه لب بازی کنید و سپس دهان تان را باز کنید دوتایی و زبون رو بفرستید داخل . خیلی زود زبون شریک جنسی تان را پیدا خواهید کرد و تازه اصل کاری شروع میشه . چشمها رو ببندید و تموم توجه خود را به همسرتان بدهید . زبان تان را آروم روی زبان عشق تان بکشید و دور دهان او بجرخانید و هیکل شریک جنسی تان رو تجسم کنید رو بدنش دست بکشید و سعی کنید در پوزیشن سکسی مناسبی قرار داشته باشید و راحت باشید تا مجبور نشید زود به زود پوزیشن لب گیری عاشقانه را عوض کنید .

چگونه لب بگیریم | آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت

آموزش لب گیری عاشقانه روی تخت قبل از رابطه جنسی

لب گیری روی تخت خواب با مکان های دیگر کمی تفاوت دارد و قبل از رابطه جنسی انجام می شود. در ادامه 15 نکته لب گیری روی تخت قبل از رابطه جنسی را بیان خواهیم کرد:

 

1. ابتدا قبل از این که همسرتان را ببوسید لب هایتان را با زبان خیس کنید چون لب های خشک نمی توانند به خوبی روی زبان حرکت کنند . برای این کار کافی است یک بار زبان را روی لب ها بکشید تا آن ها خیس شده و برق آن ها چشم های همسرتان را بگیرد . هر چند مدت یکبار این کار را تکرار کنید تا از خشک شدن لب ها جلوگیری کنید.

 

2. به آرامی به لب های همسرتان نزدیک شوید و روزنه ای میان لب های او باز کنید و در همان حالت مدتی را بگذرانید تا نفس هایتان با هم یکی شود . بعد به آرامی لب پایین یا بالای آن را به آرامی بلیسید یا بمکید این کار حس خوشایندی به شما خواهد داد.

 

3. برای لب گیری عاشقانه قبل از سکس دقیقا روبروی هم قرار نگیرید به طوری که نوک بینی شما و همسرتان با هم برخورد کند بلکه باید کمی سرهایتان را مخالف جهت همدیگر بچرخانید تا بتوانید عمیقا همسرتان را ببوسید.

 

4.چشم هایتان را ببندید . همین طور که به همسرتان نزدیک می شوید به چشم هایش خیره شوید . ولی وقتی تماس برقرار شد چشم هایتان را ببندید . البته این به نظر شما نیز بستگی دارد اگر با خیره شدن به همسرتان لذت بیشتری می برید می توانید چشم هایتان را نبندید . یا این که مدتی آن ها را باز و مدتی دیگر آن ها را ببندید .

 

5. لب گیری عاشقانه روی تخت خواب بهتر است با دهان باز انجام شود ولی برای شروع می توانید ابتدا با دهن بسته لب های همسرتان را به آرامی ببوسید .

 

6. لب گرفتن و لب دادن در رابطه جنسی یک عمل دو طرفه و مشترک است . شما نمی توانید بدون خواست و رضایت همسرتان ، لب هایش را بخورید . شما باید با لب هایتان یکی از لب های همسرتان را بگیرید و یا به آرامی آن را لیس بزنید . اگر همسر شما ، به بوسه های شما پاسخ نمی دهد بهتر است بوسیدن را متوقف کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنید .

 

7. دهانتان را کمی بیشتر باز کنید و با زبان تان داخل دهان همسرتان را کاوش کنید . زبان خیلی حساس است بنابراین با کمی گشت و گذار در دهان همسرتان ، جاهایی که همسرتان لذت بیشتری می برد کشف می کنید.

چگونه لب بگیریم | آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت

8. لب گرفتن روی تخت خواب بسیار پرحرارت و لذت بخش است که باید به آرامی صورت بگیرید . بنابراین از عجله پرهیز کنید و سعی کنید نواحی لذت بخش دهان ، زبان و لب های همسرتان را کشف کنید . یاد بگیرید که چه جاهایی را باید بمکید و چه جاهایی را باید بلیسید تا برای رابطه جنسی هم شما و هم همسرتان آماده تر شوید .

 

9. یاد بگیرید که برای نفس کشیدن عمل لب گیری را قطع نکنید . همان طور که دارید می بوسید و لب می گیرید روزنه هایی برای نفس کشیدن نیز پیدا کنید . تلاقی نفس های شما می تواند رمانتیک نیز باشد .

 

10. چیزهایی را که موقع لب گرفتن یاد می گیرید به ذهن بسپارید . گاهی چیزی به آن اضافه کنید و یا لب گیری های سطحی را عاشقانه و عمیق انجام دهید و بلعکس . سعی کنید تا زمانی که حرفه ای نشده اید و قلق همسرتان به طور کامل به دستتان نیامده است مدام در حال کاوش باشید .

 

11. از دست هایتان برای لب گرفتن در تخت خواب استفاده کنید . می توانید به آرامی صورت همسرتان را میان دست هایتان بگیرید و یا موقع بوسیدن پشت همسرتان را نوازش کنید و یا انگشتان خود را به میان موهای او بفرستید و یا در صورتی که قصد دارید این لب گیری عاشقانه را به آمیزش و سکس ختم کنید می توانید نواحی حساس جنسی همسرتان را که قبلا کشف کرده اید نوازش کنید و یا ماساژ دهید .

 

12. حال همسرتان را درک کنید و در هر شرایطی از او تقاضای لب دادن نکنید . یادتان باشد که این نوع لب گیری باید با همراهی همسرتان باشد . اگر او نمی تواند پاسخگو باشد او را تحت فشار قرار ندهید .

 

13. قبل از شروع رابطه جنسی در مورد لب گرفتن و لب دادن با هم صحبت کنید . به همسرتان بگویید که دوست دارید عملیات لب گیری در تخت خواب به چه شکل انجام شود و نظر او را نیز بپرسید . بوسیدن و لب گرفتن را فقط به قصد رابطه جنسی و آمیزش انجام ندهید می توانید برای صمیمیت بیشتر گاه و بی گاه آن را اجرایی کنید البته به شرطی که هر دو نفر آمادگی لازم را داشته باشید .

 

15. در تخت خواب خلاقیت به خرج داده و لب های بالا و پایینش را به شیوه ای آرام و با احساس لیس بزنید . وقتی که با بزاق تان به اندازه ی کافی آن ها را لیز کردید ، لب هایتان را دور لب هایش قرار دهید و بگذارید بزاقتان دهان هر دویتان را خیس کند.

 

16. اگر لیسیدن لب هایش برایتان کافی نبود و بیشتر خواستید ،‌شروع به مک زدن لب هایش کنید . هر لب را جداگانه بمکید ، کسی دوست ندارد دهانش را به لوله جارو برقی بچسباند . هنگام مکیدن لب ها مراقب باشید ؛ خیلی خشونت به خرج ندهید .

چگونه لب بگیریم | آموزش تصویری لب گیری عاشقانه روی تخت

رعایت بهداشت دهان و دندان قبل از لب گیری و لب دادن

رعایت بهداشت فردی در رابطه جنسی از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین برای انجام لب گرفتن های عاشقانه همیشه سعی کنید دهان و دندان های تمیز و سفید داشته باشید. حداقل روزی دوبار مسواک بزنید . یه ماه اینکارو انجام بدید معتادش میشید مخصوصا” وقتی بفهمید که چقد یک دهان و دندان تمیز چه اعتماد به نفسی بهتون میده و بیاد داشته باشید که دهان بدون بوی بد و دندان های زیبا در لب گیری قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است . اگر قصد دارید امشب با همسرتان یک رابطه عاشقانه در تخت خواب داشته باشید سعی کنید از مصرف پیاز و سیر و غذاهایی که بوی نامطبوع دارند جدا خودداری کنید زیرا همانطور که گفتم هر لحظه ممکنه همسرتان به طرف شما بیاید و بخواهد لب هایتان را بگیرد یا بخورد. در مورد سیگار کشیدن مردان قبل از بوسه و لب باید از شریک جنسی تان نظر بخواهید زیرا بعضی از خانمها از بوی سیگار خوششون میاد و تحریکشون میکنه و اینطوری بهتر به اوج لذت جنسی و اورگاسم می رسند.

 

سعی کنید مطالب گفته شده در بالا را قبل از لب گیری عاشقانه روی تخت خواب انجام دهید در غیر اینصورت رابطه عاشقانه تان هر روز رو به سردی می رود و نهایتا میل همسرتان به شما از بین خواهد رفت.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب