راههای جلوگیری از طلاق در دوران عقد و زندگی مشترک

راههای جلوگیری از طلاق در دوران عقد و زندگی مشترک

جلوگیری از طلاق در دوران عقد

طلاق گرفتن در دوران عقد بسیار بد است مگر اینکه زوجین به آخر خط برسند. ممکن است احساس کنید که به خوبی با شریک زندگی خود همخوانی دارید و این خیلی خوب است، اما شما ممکن است زمانی پیش آید که در آن باید یاد بگیرید چطور زندگی مشترک تان را از طلاق نجات دهید. این چیزی نیست که شما می‌خواهید به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید، اما اگر قادر به گفتن ” این است که من ازدواج خود را از طلاق نجات دادم ” فقط شما را به عنوان یک زوج قوی‌تر می‌کند. باور کنید یا نه، ممکن است موضوع به دست آوردن دیدگاه و گرفتن کمی الهام از بالا باشد. این جایی است که به قدرت دعا تبدیل می‌شود و به دنبال راه‌هایی برای خوشبخت کردن همسرتان است که ممکن است همه چیز را در دنیا ایجاد کند !

 

اگر مثل من هستید، می‌دانید که گاهی اوقات ازدواج می‌تواند دشوار باشد. ممکن است شما بهترین زوج روی کاغذ باشید و ممکن است درست مانند هر زوج دیگری دست و پنجه نرم کنید. اما اگر شما به این هدف اختصاص داشته باشید و می‌خواهید کار ازدواج خود را انجام دهید، پس باید نگرش خود را تغییر دهید. ساده است که بگوییم طلاق گزینه نیست؛ پس خودتان را متعهد کنید و بگویید که من ازدواج خود را نجات خواهم داد و این کار را انجام خواهم داد . بله ، تو میتونی این کار رو بکنی، هر چند ممکنه عصبانی یا عصبانی بشی، و این خوبه ! اگر احساس می‌کنید به کمی انگیزه و انگیزه نیاز دارید، در اینجا برخی از راه‌هایی که من به شدت توصیه می‌کنم به آن نگاه کنید ، وجود دارد.

 

جلوگیری از طلاق عاطفی در زندگی مشترک

گاهی شما باید همه چیز را به خدا بدهید. در نماز قدرت زیادی وجود دارد و می‌تواند واقعا به شما کمک کند که شما را در مسیر خود قرار دهید. اگر احساس می‌کنید به یک دیوار آجری برخورد کرده‌اید و یا در حال کش مکش در ازدواج خود هستید، این ممکن است بهترین گزینه شما باشد. ممکن است عصبانی شوید و ممکن است تعجب کنید که چرا خدا شما را در این ازدواج مشکل‌دار قرار داده‌است، اما در این تصویر بزرگ prayer می‌تواند به شما کمک کند.

 

خدا را به خدا دعوت کن و خواهی دید که من ازدواج خود را از طلاق نجات داده‌ام. وقتی همه چیز به شکست می‌خورد، آن را به خدا بدهید و برای کمک او دعا کنید – این ممکن است تمام تفاوت در دنیا را ایجاد کند و واقعا به شما کمک کند تا کمی شفافیت پیدا کنید تا بتوانید مسیر صحیح را مشخص کنید. دعا کردن می‌تواند شما را آرام نگه دارد و با خدا صحبت کند ، می‌تواند به شما کمک کند بفهمید که گام بعدی چه چیزی باید برای رسیدن به مسیر و برای همیشه باشد.

راههای جلوگیری از طلاق در دوران عقد و زندگی مشترک

جلوگیری از طلاق عاطفی در دوران عقد

البته همسر شما احتمالا نقایصی از خود دارد، اما در پایان این کار در مورد بهبود خود نیز هست. من می‌دانم که شما احتمالا در برابر این ایده که بخشی از مشکل هستید مقاومت می‌کنید، اما همه ما تا حدودی مقصر هستیم. در حالی که من زمان زیادی را به زندگی در مورد آنچه که همسرم در حال انجام اشتباه بود ، گذرانده بودم ، واقعا زیاد روی چیزی تمرکز نکرده بودم که داشتم به روی میز می‌آوردم.

 

من خودم را در طرز فکر آن‌ها قرار دادم و واقعا فکر کردم که چه کاری انجام می‌دهم که باعث خرد شدن ازدواج شده‌است. این کار با مشخص کردن بزرگ‌ترین حوزه‌های مشکل من، توقف بازی مقصر، و سپس تصمیم‌گیری درباره اینکه قصد دارم از طریق مسائلی که در آن مشارکت داشته‌ام و ازدواج شاد ما را به خطر می‌اندازد ، انجام دهم.

 

راهکارهای جلوگیری از طلاق در دوران عقد

بله ، همسر شما باید این کار را برای شما انجام دهد ، و شما شگفت‌زده خواهید شد که زمانی که بیشتر بر روی آن‌ها تمرکز می‌کنید، این کار را خواهند کرد. به جای آن بگویید که چه کاری می‌توانید برای بهتر کردن زندگی خود انجام دهید. به دنبال راه‌هایی برای حل مشکلات و حضور بیشتر باشید و در نتیجه نیازهای آن‌ها را تامین کنید. خواهید دید که آن‌ها به طور طبیعی می‌خواهند تلافی کنند، آن‌ها می‌بینند که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید و شما این تلاش را انجام می‌دهید.

با تلاش برای خوشحال کردن همسر خود، این مساله مرا خوشحال کرد و این تنها بخش بزرگی از نحوه نجات ازدواج من است. همه چیز در مورد همسر بودن است که شما همیشه قصد دارید باشید و یاد بگیرید که زندگی خود را بهتر کنید. بله شما استحقاق یک چیز را دارید ، و وقتی آن‌ها می‌بینند که شما خیلی به آن اهمیت می‌دهید، این یک چرخه مثبت است که واقعا هم برای شما مفید است !

 

راههای جلوگیری از طلاق عاطفی

من شخصا تصمیم گرفتم که هرگز دست از تلاش بردارم. تصمیم گرفتم که همسر خود را خوشحال کنم، و بنابراین با کمک خداوند به این نتیجه رسیدم که نقشه و قصد من. روزه‌ای خوبی و بد وجود دارد، اما ما با هم در این کار هستیم و هرگز دست از تلاش بر نمی‌داریم.

 

من همیشه برای خوشبخت ساختن آن‌ها تلاش خواهم کرد و می‌دانم که با هم می‌توانیم با قدرت دعا و یک الهام واقعی برای خوشبخت ساختن یکدیگر ثابت‌قدم باشیم – و این طور است که من ازدواج خود را یک‌بار برای همیشه از طلاق نجات دادم !

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب