21 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد پیشنهاد گیفت آس

21 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد پیشنهاد گیفت آس

برای خرید هدیه روز پدر چه فکری در سر دارید؟ اگر به تقویم امسال نگاه کرده باشید، زمان زیادی تا رسیدن به این رمز مبارک باقی نماینده و از هم اکنون باید به دنبال انتخاب یک کادوی مناسب باشید. برای خرید کادو معمولاً پای گزینه‌های تکراری در میان است؛ اما این بار سعی خواهیم کرد تا شما را به سمت خرید هدیه روز مرد از میان محصولات منحصر به فرد و خاص هدایت کرده و خرید هدیه تکراری را برای همیشه از سلیقه شما حذف کنیم. یکی از دلایل اصلی تکراری شدن هدیه‌ها نداشتن ایده‌های لازم و البته کمبود تنوع در فروشگاه‌های مختلف است. در این مقال اما با مرور ایده‌های بسیار جذاب و البته همکاری با فروشگاه گیفت آس سعی داریم تا روز مرد کاملاً متفاوتی برای پدران ایرانی رقم بزنیم. برای خرید بهترین کادو روز مرد همراه ما باشید.

 

مناسب روز پدر چیست؟

خرید هدیه روز پدر تنها مختص زمان حال نبوده و از دیرباز در ایران باستان هم برای گرامی داشت مقام پدر و مادر هدیه‌هایی را برای آنها در روزهایی از سال تهیه می‌کردند. حتی در سایر کشورهای جهان روز روزهایی مختص برای خرید کادو روز مرد تعریف شده که در آن روز با جشن و خرید هدیه برای مردان و پدران از زحمات آنها قدردانی می‌شود. در ایران نیز هرسال مصادف با 13 رجب و تولد امام اول شیعیان روز پدر را جشن می‌گیریم و برای پدران و مادران کادو می‌خریم. در سال 1400 روز پدر مصادف شده با 25 بهمن که خیلی فاصله زیادی تا آن نداریم.

21 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد پیشنهاد گیفت آس

هدیه روز پدر چی بخرم؟

برای خرید هدیه روز پدر بایستی به دنبال هدیه‌هایی باشید که در کنار جنبه‌های زیبایی و تزئینی دارای کاربردهای خوبی هم باشند. پدران در سنین بالا معمولاً سلیقه‌های متفاوتی نسبت به سنین جوانی دارند. نیازمندی‌های پدران در سنین بالا نیز با نیازمندی‌های آنها در سنین کم متفاوت است. از این رو در انتخاب هدیه مناسب برای روز پدر باید با دقت بیشتری عمل کنید. برای این منظور می‌توانید دست روی گزینه‌های زیر بگذارید.

 

1. صفحه بازی منچ و شطرنج از جمله هدیه‌های دوست داشتنی و جذاب برای روز پدر است. معمولاً پدران در این سن علاقه زیادی به چنین بازی‌هایی دارند.

 

2. ماگ آینه‌ای با طرح‌های متنوع را نیز می‌توان یکی دیگر از کادوهای جذاب و دوست داشتنی برای این روز در نظر گرفت. برای خرید هدیه روز پدر چنین ایده‌هایی همیشه جذابیت خود را حفظ می‌نمایند.

 

3. ساعد دیواری سنم بعدی نیز از جمله هدیه‌های خاص و عالی برای روز پدر است. این ساعت دیواری را با عکس‌های دلخواه خود تزئین کنید تا زیبایی آن چندین برابر شود.

 

4. مجسمه پایه‌دار سه بعدی از طرح چهره مورد نظر شما نیز می‌تواند یک هدیه خاص برای روز پدر باشد. با خرید این هدیه نیز می‌توانید پدران خود را شاد کنید.

 

5. کیف پول یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید هدیه روز پدر است. البته بهتر است سراغ کیف پول‌های زیبا و جذاب و باکیفیت بالا بروید.

 

6. برای خرید هدیه روز پدر می‌توانید سراغ خودکارهای دست ساز عالی مانند خودکار دست ساز طرح اسب بروید. این خودکارها نیز در کنار زیبایی و جذابیت کاربرد خوبی نیز خواهند داشت.

 

7. گیاه آپارتمانی از جمله گزینه‌هایی است که پدران معمولاً علاقه زیادی به آن دارند. حتی می‌توانید دست روی گیاه قاشقی و سایر گل‌های مخصوص آپارتمان‌ها نیز بگذارید.

 

8. رز جاودان هفت رنگ نشان دهنده عشق زیاد شما به پدر خواهد بود. این هدیه بسیار خاص است.

 

9. برای خرید هدیه روز پدر می‌توانید سراغ گلدان مس و خاتم و صنایع دستی نیز بروید. این هدیه‌ها نیز همه پسند بوده و هرکسی با دیدن آنها لذت خواهد برد.

 

10. خرید دستبند مردانه با طرح ماه تولد نیز یکی دیگر از انتخاب‌های عالی برای روز پدر است. این هدیه همیشه در دست پدر باقی مانده و همیشه وی را به یاد شما خواهد انداخت.

 

11. انگشتر نقره هم از ایده‌های جالب برای خرید هدیه روز پدر است.

 

کادو روز مرد چی بخرم؟

روز مرد و روز پدر در ایران ما در یک روز تعریف شده است و برای قدردانی از زحمات پدران و مردان در یک روز می‌بایست برای آنها کادو بخریم. خرید کادو روز مرد نیز شرایط مشابهی با خرید هدیه روز پدر دارد. با این حال سلیقه‌های دیگری را می‌توان برای خرید این کادو لحاظ کرد. برای اینکه بتوانید بهترین و خاص‌ترین هدیه روز مرد را تهیه کنید، ایده‌های زیر می‌توانند بهترین گزینه‌ها برای شما باشند:

 

1. باکس گل رز جاودان در رنگ‌های مختلف یکی از خاص‌ترین هدیه‌ها برای این روز است که در کنار زیبایی، نشان دهنده عشق و علاقه شما نیز خواهد بود.

 

2. تخته نرد لاکچری می‌توانید یک انتخاب عالی برای خرید کادو روز مرد باشد. البته انتخاب آن برای خرید هدیه روز پدر نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

 

3. تابلو ورق طلا عشق از جمله هدیه‌هایی است که در کنار کاربردی بودن و جذابیت می‌تواند عشق و علاقه زیاد شما را نیز ابزار نماید. این هدیه نیز به صورت خاص برای همین روز تهیه شده است.

 

4. می‌توانید برای این روز با خرید یک آهنگ عاشقانه مخصوص روز مرد کاملاً متفاوتی را در خانواده رقم بزنید. این هدیه را نیز در نظر داشته باشید.

 

5. برای خرید کادو روز مرد می‌توانید سراغ تابلو سه بعدی با طرح و عکس دلخواه خود نیز بروید. خریدی مکه نشان از سلیقه خاص شما در انتخاب کادو نیز خواهد بود.

 

6. فندک دست ساز چوبی از جمله هدیه‌هایی است مه همه مردان یکبار در طول زندگی باید آن را دریافت کنند. اگر هنوز این هدیه را برای مخاطب خود نخریده‌اید، امسال می‌تواند فرصت خوبی برای این منظور باشد.

 

7. بالبینگ چهره طرح ساعت نیز یکی از کادوهای عالی برای روز مرد است. برای کسانی که به دنبال خرید کادو روز مرد منحصر به فرد و خاص هستند، این گزینه یک انتخاب عالی خواهد بود.

 

8. تابلو کاریکاتور اختصاصی نیز از جمله هدیه‌هایی است که می‌تواند روز مرد امسال را تبدیل به یک روز به یادماندنی برای شما کند. تا سال‌های سال با دیدن این تابلو به یاد خاطرات شیرینی این روز خواهید افتاد.

 

9. طراح چهره سیاه قلم را هم می‌توانید در لیست هدیه‌های مورد نظر خود داشته باشید. این گزینه هم برای خرید هدیه روز پدر و هم برای خرید کادو روز مرد می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.

 

10. مجسمه تمام قد سه بعدی از آن دست هدیه‌هایی است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن رد شد. این هدیه خاص می‌تواند نشان از سلیقه بسیار منحصر به فرد شما در انتخاب کادو روز مرد باشد.

21 ایده جذاب برای خرید بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد پیشنهاد گیفت آس

خرید بهترین هدیه روز پدر و کادو روز مرد از سایت گیفت آس

ایده‌های بسیار جذاب و دوست داشتنی را برای خرید هدیه روز پدر با شما مرور کردیم. خرید کادو روز مرد از میان این ایده‌ها مزیت‌های بسیار زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. از خوش سلیقه نشان دادن شما گرفته تا ساخت یک روز خاص و دلنشین برای خانواده در کنار هم از جمله این مزیت‌ها هستند؛ اما ایده‌های بالا را از کجا می‌توانیم بخریم؟

 

برای خرید کادو روز مرد از میان ایده‌های بالا و یا حتی دیدن تنوع بیشتری از محصولات مناسب برای خرید هدیه روز پدر می‌توانید از خدمات فروشگاه گیفت آس به نشانی اینترنتی https://giftus.ir استفاده کنید. این فروشگاه البته مزیت‌های دیگری را نیز برای خریداران این روز در نظر گرفته است که از آن جمله می‌توان به ارسال سریع محصولات در بسته‌بندی‌های شیک کادویی اشاره نمود. البته شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف اولین خرید خود را در این فروشگاه ازنظر قیمتی نیز بهینه‌تر کنید.

 

https://giftus.ir/search-products/category-gift-love

جدیدترین مطالب