خرید هدایای سازمانی با جویا امری آسان و هوشمندانه است

خرید هدایای سازمانی با جویا امری آسان و هوشمندانه است

آیا شما نیز جز آن دسته از کارفرمایانی هستید که به کارمندان خود اهمیت می‌دهید و آن‌ها جایگاه ارزشمندی نزد شما دارند؟ آیا داشتن روابط صمیمانه‌تر با کارمندانتان و حمایت از آن‌ها در مواقع گوناگون برای شما یک اصل مهم و ضروری است؟ آیا همیشه به دنبال یافتن راه‌های مناسب برای بهبود روابط خود با کارمندانتان هستید؟ اگر جزو این دسته از کارفرمایان هستید،  قطعا می‌دانید خرید هدایای سازمانی برای کارمندانتان یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهبود روابطتان با آن‌ها است. پس اگر به دنبال پیشنهادهای متنوعی برای چنین هدایایی می‌گردید، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید، زیرا جویا پیشنهادات استثنایی برای شما دارد.

 

چند ایده فوق‌العاده برای خرید هدایای سازمانی

در پس داستان خرید هدایای سازمانی برای کارمندان همیشه چیزی فراتر از این فکر وجود دارد که شما با این عمل صرفا به آن‌ها اهمیت می‌دهید. در واقع شما با این کار علاوه‌بر اینکه روحیه‌ تیم خود را تقویت می‌کنید، به ‌آن‌ها انگیز‌ی بیشتری برای کار تیمی نیز می‌دهید.

 

از طرفی به آن‌ها ثابت می‌کنید که وجود تک تک آن‌ها برای شما ارزشمند و طی کردن این مسیر در کنار آن‌ها لذت بخش است. با این وجود خرید هدایای سازمانی یک طرف، اما اینکه چه هدیه‌ای می‌تواند بهترین گزینه باشد نیز یک طرف قضیه است. در اینجا چند پیشنهاد ایده‌آل برای شما وجود دارد، این ایده‌ها علاوه‌بر جذاب بودن، مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

خرید هدایای سازمانی با جویا امری آسان و هوشمندانه است

ماگ یا لیوان دمنوش

امروزه استفاده از انواع دمنوش‌های گیاهی به شدت رایج شده است. بسیاری از مردم به جای استفاده همیشگی از چای ‌به مصرف دمنوش‌های مفید روی آورده‌اند. مصرف قهوه‌ برای رفع بی‌خوابی و کسلی به ویژه موقع کار طرفداران بسیاری دارد. ماگ‌ها و لیوان‌های دمنوش که به شکل‌های گوناگون و البته بسیار شیک و جذاب در جویا یافت می‌شوند می‌توانند جزو هدایایی زیبا با قیمت مناسب محسوب شوند.

 

شمع

صنعت شمع‌سازی در سال‌های گذشته رونق بسیاری یافته است و امروزه شمع‌های معطر فراوانی با شکل‌های زیبا در بازار وجود دارند. از شمع‌های فانتزی مدرن با رایحه‌های متنوع مثل رایحه اسطوخدوس، پرتقالی، نعناعی و وانیلی و … علاوه‌بر خوشبو کردن فضا برای تزیین منزل نیز استفاده می‌شود، پس شما به راحتی شمع‌های فانتزی و کلاسیک را هم می‌توانید در سبد خرید هدایای سازمانی خود قرار دهید.

 

کیف پول

کیف پول وسیله‌ای پرکاربرد است که علاوه‌بر نگهداری پول و مهم‌ترین کارت‌های شما مثل کارت ملی، گواهینامه و کارت‌های اعتباریتان را نیز حفظ می‌کند. البته امروزه کیف پول‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند از گوشی‌های همراه نیز محافظت کنند. یک اکسسوری جذاب و زیبا که از تمامی لوازم مهم و ضروری شما محافظت می‌کند در حالیکه جای بسیار کوچکی از جیب یا کیف کارمندان را اشغال می‌کند نمی‌تواند جزیی از گزینه‌های مناسب خرید هدایای سازمانی باشد؟

خرید هدایای سازمانی با جویا امری آسان و هوشمندانه است

تابلوهای دکوری و نفیس

آیا از روحیه همکاران خود اطلاعی دارید؟ به نظر شما آن‌ها در زندگی خصوصی خود چه شخصیت‌هایی می‌توانند داشته باشند؟ هر انسانی با هر شخصیت و روحیه‌ای قطع به یقین در مقابل هنر به زانو در می‌آید. هنر می‌تواند منبع آرامش و الهام تمامی افراد باشد. پس چه هدیه‌ای بهتر از تابلوهای هنری که در عین زیبایی هدیه‌ای لاکچری نیز محسوب می‌شوند. برای این کار می‌توانید انواع تابلوهای مدرن یا تابلوهای نفیس را نیز در نظر بگیرید.

 

جعبه شکلات چوبی یا شیشه‌ای

در تمامی جشن‌های دوستانه و خانوادگی حضور شکلات غیر قابل انکار است. هدیه دادن جعبه شکلات همیشه محبوب و پرطرفدار است. علاوه‌بر جعبه‌های شکلات چوبی یا شیشه‌ای می‌توانید مقداری شکلات‌ نیز در این ظروف زیبا قرار دهید و کام همکاران خود را با این هدیه‌ محبوب شیرین کنید.

خرید هدایای سازمانی با جویا امری آسان و هوشمندانه است

طراحی اختصاصی هدایای سازمانی برای برند شما

روش‌های مختلفی برای تبلیغ برند تجاری وجود دارد. برخی از این روش‌ها می‌تواند هزینه‌های زیادی روی دست شما بگذارد و در عین حال بازدهی مناسبی نداشته باشد. در برخی دیگر از روش‌ها با هزینه کمتر، دارای بازدهی بالاتری هستند. هدایای سازمانی روشی جذاب و خاص محسوب می‌شود و شما با استفاده از آن می‌توانید همکاران و مشتریان کلیدی و خاص خود را شناسایی کنید و برند تجاری خودتان را در ذهن آن‌ها تثبیت کنید.

 

مشتریان با دریافت هدایای سازمانی که لوگو و نام تجاری شما روی آن نقش بسته است، درک و احساس مثبتی به حوزه کاری شما پیدا می‌کنند و می‌توانید با این کار حسن نیت خود را هم به آن‌ها نشان دهید. علاوه بر آن، هدایای سازمانی به طرز چشمگیری تصویر برند شما را در ذهن مشتریان بالقوه ثبت می‌کند و می‌توانید در آینده به داشتن مشتریان بیشتر و قدرتمندتر امیدوار باشید.

 

خرید هدیه سازمانی از اکسسوری‌های هنری جویا

به یاد داشته باشید همواره کارمندان متوجه توجهی که به آن‌ها می‌کنید، خواهند شد و قدردان محبت‌های شما هستند. زمانی که کارمندان احساس می‌کنند مورد توجه قرار گرفته‌اند کمتر دچار فرسودگی شغلی می‌شوند. از طرفی استرس یک عامل ثابت شده برای کاهش عملکرد، مشکلات سلامتی و فرسودگی کارکنان است. خرید هدایای سازمانی به شکل قابل توجهی استرس‌های شغلی را کاهش خواهد داد.

 

در فروشگاه اینترنتی جویا گزینه‌های زیادی برای خرید هدایای سازمانی وجود دارد. اگر دنبال هدایای گران‌قیمت‎‌تر و نفیس‌تری هستید، تابلو فرش‌های زیبا، آینه‌های دکوراتیو فوق‌العاده و کیف‌پول‌های چرم و با کیفیت را نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم. خانواده جویا از کارآفرینان، افراد متفکر، سازندگان و هنرمندان از سراسر ایران تشکیل شده است.

 

جویا بستری برای گردهم آوردن و پیوستن به یک جنبش بزرگ را فراهم کرده است. این جنبش برای زنده نگه‌داشتن هنر در تلاش است و به خانه و محیط زندگی و محل کارتان زیبایی هدیه می‌دهد. در این جنبشی که جویا به پا کرده است بازگشت به اصالت ایران و خانواده ایرانی را می‌توان دید. زیرا جویا در جستجوی یافته‌های الهام‌بخش و یکپارچه است و فقط فروشنده کالاهای لاکچری نیست، بلکه عشق را به مشتریانش هدیه می‌دهد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب