مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

گلچینی از مدل کفش های کتانی از برندهای معروف را برای شما عزیزان در سایت سماتک قرار داده ایم در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مدل کفش های کتانی از برندهای معروف را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

 به گزارش سماتک خیلی از جوان ها و حتی کسانی که سن و سالی از آنها گذشته ترجیح می دهند به جای پوشیدن کفش های کلاسیک سفت و سخت که هر روز باید واکس بخورند و نگران باشیم نکند قالب شان به هم بخورد، کتانی بپوشند. کفش هایی که نسبت به سایر همقطاران شان بسیار راحت تر هستند و البته بعضی اوقات قیمت های بسیار بالاتری هم دارند.

این قیمت اما یک مسئله عمومی نیست و کتانی های پرشماری در بازار و پشت ویترین فروشگاه ها هستند که قیمت شان به جیب ما می خورد و می شود با خرید یک نمونه مناسب از آنها خیال مان راحت باشد که نه کمردرد می گیریم، نه میخچه می زنیم، نه پای مان بو می گیرد و به قول معروف پای مان راحت است.

 

انتخاب کتانی مناسب اما برای خودش کلی داستان دارد و این طوری نیست که شما بروید و یک جفت خوشگل اش را بردارید و تمام. هر کتانی مخصوص کاری تولید شده که اینجا به دو دسته عمده آنها اشاره می کنیم؛ کتانی های مخصوص پیاده روی و دویدن که بیشتر ما به همین دلایل آنها را پای مان می کنیم.

 

بسیاری از افراد به کفش های کتانی علاقه خاصی دارند و آنها را برای ورزش و پیاده روی نمودن تهیه می نمایند کفش های کتانی جدید را برندهای معتبر وارد بازار نموده است که بسیار زیبا و راحت می باشند شما می توانید با استفاده از این کفش ها پیاده روی راحتی داشته باشید.

 

New Balance WW1065

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

این کتانی در نگاه اول مخصوص دویدن به نظر می رسد اما واقعیت این است که سازنده، آن را برای راه رفتن های طولانی طراحی کرده و لبه های آن طوری ساخته شده که از تاول زدن جلوگیری کند؛ مشکلی که برای بیشتر افراد در راهپیمایی های طولانی پیش می آید.

 

Sleek Ryka

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

 

بعضی ها دوست دارند کتانی خوب بپوشند اما خیلی هم هزینه نکنند و دل شان نمی آید برای پای شان پول زیادی بپردازند. بهترین گزینه برای این دوستان Sleek Ryka است که هم بسیار محکم ساخته شده و کلی طول می کشد تا پاره شود، هم برای راه رفتن سریع بسیار مناسب است؛ قیمتش هم عالی است/سماتک

 

Adidas Energy Cloud

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

وقتی می شود با یک تیر دو نشان زد چرا دوتا تیر را حرام کنیم؟ این جمله مصداق بارز خرید این کتانی آدیداس است که هم برای پیاده روی و هم برای دویدن طراحی شده و با قیمتی که دارد، یکی از بهترین انتخاب های ممکن است.

 

Sperry Top-Sider Seacoast

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

این کتانی از پارچه ای درست شده که توانایی عبور دادن هوا را دارد و به همین خاطر بهترین انتخاب برای پیاده روی در هوای گرم است، یعنی همین شرایط فعلی که وقتی به خانه می رسیم، پاهای مان بخارپز شده. برای جلوگیری از این اتفاق می شود از این برند استفاده کرد. پیاده روی در ساحل از دیگر مواردی است که این کتانی برایش ساخته شده.

 

Asics Gel Frequency

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

کفی زیر کتانی ترکیبی از مواد سخت و نرم است تا در پیاده روی های طولانی کف پا آسیب نبیند. علاوه بر آن بندهای کفش طوری طراحی شده که عبور هوا به خوبی انجام شود و پا همیشه خنک و خشک باشد.

 

L.L. Bean

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

الان که هوا گرم است اما از همین الان هم می شود به فکر فصل سرد و گل و شل بود. خرید یک جفت کتانی زمستانی که در بدترین شرایط آب و هوایی آخ نگوید یکی از این آینده نگری هاست و کتانی زمستانی L.L. Bean یکی از بهترین انتخاب ها به حساب می آید.

 

Skechers Go Step

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

یک عده هستند که خیلی اهل راه رفتن و پیاده روی نیستند اما بعضی اوقات دوست دارند بروند و یک چرخی در پارک بزنند. این دوستان برای این که نه پای شان اذیت شود و نه جیب شان، بهتر است از این کتانی استفاده کنند که کفی محکمی هم دارد و زود خراب نمی شود.

 

اگر می خواهید بدوید

New Balance Fresh Foam Zante v3

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

سبک بودن مهم ترین ویژگی Zante v3 است. این مدل آن قدر سبک است که برای دویدن سریع مناسب باشد و آن قدر نرم که در دویدن های طولانی و حتی چیزی شبیه به نیمه ماراتن هم پای شما را اذیت نکند. در مدل 2017 لبه های کناری مقداری تغییر کرده اند و کفی کتانی هم به کناره ها مایل شده تا انعطاف آن بیشتر از قبل شود.

Brooks Ravenna 8

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

مدل جدید Ravenna طوری طراحی شده که در دویدن های طولانی و دویدن های پر هیجان و بالا و پایین پریدن ها احساس خوبی را به دارنده اش بدهد و او را خسته نکند. بدنه کتانی نسبت به قبل نرم تر شده و محل قرار گرفتن انگشتان حالت ارتجاعی بیشتری دارد. یک تکه X مانند بین پاشنه و کفی باعث شده تا فضای خالی این محل از بین برود و کف پا اذیت نشود.

 

Asics GT-2000 5

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

وقتی همه به دنبال کفی بهتر رفته اند، Asics به فکر رویه افتاده و توانسته یکی از بهترین رویه های کتانی را تولید کند. مدل این رویه طوری است که هوا به راحتی از آن رد شود و پای صاحب کتانی در آن نپزد.

 

Adidas Supernova

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

چشم پوشی از آدیداس در پوشاک ورزشی ممکن نیست و مدل Supernova توانسته به لیست بهترین ها وارد شود. در سری جدید این مدل یک تغییر اساسی از رویه تا کفی را می بینیم که باعث شده کتانی بسیار نرم تر شود. البته آدیداس تا توانسته به کفی این سری رسیده و آن را برای دویدن آماده کرده.

 

Reebok OSR Harmony Road

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

کسانی که عادت به دویدن های منظم روزانه دارند می توانند به راحتی از این مدل استفاده کنند و مطمئن باشند ضرر نمی کنند. راز این راحتی در کفی اختصاصی ریباک است که معلوم نیست از چه ماده ای است اما به شکل یک تیوب زرد رنگ نازک زیر پاشنه قرار گرفته است.

 

Saucony Peregrine 7

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

سازنده این کتانی با وجود ثابت نگه داشتن قیمت، توانسته ویژگی های متنوعی را به مدل جدیدش اضافه کند و این کتانی را به یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که می خواهند در دشت و دمن بدوند، تبدیل کند. طراحی کفی یکی از مهم ترین ویژگی های Peregrine 7 است که آن را از نظر راحتی بی رقیب نگه می دارد.

 

Vasque Constant Velocity

مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

بر خلاف مدل های دیگر که تا توانسته اند کتانی را نرم و راحت ساخته اند، Velocity به اس و قس دار بودن ماجرا خیلی معتقد بوده و زیر کتانی یک تکه سخت کار گذاشته تا پا در دویدن های طولانی درد نگیرد. البته پاشنه کاملا نرم است و ترکیب این دو قرار است به پای شما راحتی ببخشد.

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب