کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

اگر از طراحی پرزرق و برق کابینت‌های کلاسیک و یا سادگی بیش از حد کابینت‌های مدرن خسته شده‌اید، کابینت‌های نئوکلاسیک مختص شما هستند. طراحی ساده، متقارن بودن همه اجزا، ارتفاع بلند کابینت‌ها و …، از ویژگی‌هایی هستند که این سبک را متمایز می‌کنند.

 

از این رو ما در این مطلب، شما را با تمام خصوصیات و نکات کابینت سبک نئوکلاسیک و جدیدترین مدل‌های آن آشنا می‌کنیم. پس اگر به دنبال ایده‌هایی نو برای طراحی کابینت نئوکلاسیک می‌گردید، با ما همراه باشید.

 

با 6 ویژگی کلیدی کابینت نئوکلاسیک آشنا شوید!

کابینت سبک نئوکلاسیک ترکیبی از مدرنیته و سنت است. به همین دلیل می‌تواند آشپزخانه‌ای شیک، مدرن و در عین حال ساده را برای شما به ارمغان بیاورد. این سبک کابینت دارای 6 ویژگی مهم است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

1. سادگی در طراحی: در کابینت‌های این سبک، خطوط ساده صاف و دایره‌ای به وفور دیده می‌شوند که در نهایت ظرافت طراحی شده‌اند.

 

2. تقارن: متقارن بودن اجزا که در کابینت کلاسیک هم دیده می‌شود، بخش جدایی ناپذیر کابینت‌های نئوکلاسیک است.

 

3. رنگ‌بندی ملایم: معمولاً برای طراحی کابینت نئوکلاسیک از رنگ‌های سرد و ملایم استفاده می‌کنند. اما دو رنگ سفید و طوسی در این سبک، پرطرفدارتر و پرکاربردتر از سایر رنگ‌ها هستند.

 

4. طراحی کابینت تا سقف: معمولاً کابینت سبک نئوکلاسیک به صورت یکسره تا سقف طراحی می‌شود. بنابراین جزو کابینت‌های جادار شناخته می‌شوند که فضای زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

 

5. داشتن قفسه و درب‌های شیشه‌ای: یکی از بارزترین ویژگی‌های سبک نئوکلاسیک این است که در آن از قفسه و یا کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای استفاده می‌کنند. کابینت‌های شیشه‌ای نقش ویترین را ایفا می‌کنند و شما به وسیله آن‌ها می‌توانید محیط زیباتری داشته باشید.

 

6. داشتن صفحه کابینت سنگی: اغلب از متریال لوکس سنگ، برای صفحه کابینت و پیشخوان کابینت نئوکلاسیک استفاده می‌کنند.

 

برای اینکه بدانید برای ساخت کابینت سبک نئوکلاسیک می‌توانید از چه متریال‌هایی استفاده کنید، حتماً بخش بعد را با دقت بخوانید.

 

5 متریال پرکابرد برای ساخت کابینت نئوکلاسیک چیست؟

شما برای ساخت و طراحی کابینت نئوکلاسیک که از محبوب‌ترین انواع سبک کابینت است، می‌توانید از متریال‌های زیر استفاده کنید:

کابینت چوبی

کابینت روکش چوب

کابینت ممبران

کابینت پلی اورتان

کابینت پولیشی یا انزو

 

در ادامه توضیح کوتاهی درباره هر یک از این متریال‌ها می‌دهیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

 

· کابینت نئوکلاسیک چوبی

کابینت چوبی که یکی از لوکس‌ترین انواع کابینت آشپزخانه است، انتخاب مناسبی برای سبک نئوکلاسیک است. از جمله مزایای کابینت چوب طبیعی باید به سازگاری آن با سلایق مختلف، طول عمر و دوام بالا، انعطاف پذیری و ابزارخوری بالا و … اشاره کرد. در مقابل، قیمت بالای این متریال باعث می‌شود که برخی از مردم به سراغ خرید آن نروند.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

البته اگر از چوب روسی برای ساخت کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید، قیمت آن کمتر می‌شود. اما در عین حال به دلیل کاهش کیفیت، این کابینت به مراقبت بیشتری هم نیاز دارد.

 

· کابینت نئوکلاسیک روکش چوب

برای لمس لطافت و حس طبیعی کابینت نئوکلاسیک چوبی با قیمتی ارزان‌تر، می‌توانید به سراغ کابینت روکش چوب نئوکلاسیک آشپزخانه بروید. کابینت روکش چوب به طور کامل از چوب طبیعی ساخته نمی‌شود، بلکه فقط روکش نازک آن از جنس چوب طبیعی است و بخش پایه در زیر روکش، از mdf یا نئوپان ساخته می‌شود. کابینت روکش چوب نئوکلاسیک اگرچه قیمت کمتری نسبت به کابینت چوبی دارد، اما باز هم نسبت به سایر کابینت‌ها از قیمت بالاتری برخوردار است. کابینت روکش چوب به خوبی قابلیت اجرای ظرافت‌های سبک نئوکلاسیک را دارد.

 

· کابینت نئوکلاسیک ممبران

عمدتاً کابینت ممبران نئوکلاسیک دارای مغزی ام دی اف است که روکشی از جنس pvc روی آن قرار می‌گیرد و در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. البته یادتان باشد کیفیت این کابینت، تا حد زیادی به کابینت ساز بستگی دارد. پس حتماً باید ساخت کابینت ممبران نئوکلاسیک را به فرد ماهری بسپارید.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

کابینت ممبران در مقایسه با اغلب متریال‌های ساخت کابینت نئوکلاسیک، قیمت کمتری دارد. بنابراین ظرافت طرح‌های کابینت ممبران و قیمت معقول آن، این کابینت را به کابینتی بسیار محبوب تبدیل کرده است.

 

· کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان

کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان از ام دی اف خام و روکش رنگ پلی اورتان ساخته می‌شود. به همین دلیل دست شما در انتخاب طیف رنگ مورد نظرتان برای این کابینت باز است و محدودیتی ندارید. در صورتی که برای ساخت این کابینت از رنگ پلی اورتان باکیفیت استفاده کنید، طول عمر کابینت بیشتر می‌شود. البته ناگفته نماند که قیمت کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان بیشتر از کابینت نئوکلاسیک ممبران است.

 

· کابینت نئوکلاسیک پولیشی (انزو)

کابینت پولیشی نئوکلاسیک که آن را انزو هم می‌نامند، از mdf با روکش رنگ پولیشی ساخته می‌شود. (انزو نام برندی است که کابینت‌های آن دارای قاب ساده به حالت نئوکلاسیک در چهار طرف درب هستند). برای طراحی و ابزارخوری ام دی اف در کابینت پولیشی نئوکلاسیک، از دستگاه CNC استفاده می‌کنند.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

پوشش پولیشی باعث می‌شود که کابینت‌های نئوکلاسیک، تا حد زیادی ضد آب باشند. این کابینت‌ها معمولا ظاهر براقی دارند. قیمت کابینت پولیشی از کابینت ممبران و پلی اورتان گران‌تر و از کابینت نئوکلاسیک چوب و روکش چوب کمتر است.

 

در نهایت بر اساس علاقه، نیاز و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید کابینت نئوکلاسیک خود را با یکی از این متریال‌ها بسازید. اما اگر می‌خواهید با مزایا و معایب کابینت‌های نئوکلاسیک قبل از خرید آشنا شوید، همراه ما باشید.

 

مزایای کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه چیست؟

شناخت مزایای کابینت نئوکلاسیک قبل از خرید، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین کابینت نئوکلاسیک مناسب خودتان را انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های کابینت نئوکلاسیک عبارت‌اند از:

 

داشتن سبک تلفیقی

• قیمت مقرون به صرفه

• تنوع در طرح و رنگ و جنس

• تمیز کاری آسان

• ارتفاع بلند کابینت‌ها

 

برای اینکه با نقاط قوت کابینت نئوکلاسیک بیشتر آشنا شوید، درباره هر یک از آن‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم.

 

· داشتن سبک تلفیقی

وقتی می‌گوییم این کابینت سبک تلفیقی دارد، یعنی برای کسانی مناسب است که نه شلوغی سبک کلاسیک و نه سادگی سبک مدرن را می‌پسندند. بنابراین کابینت نئوکلاسیک، تعادلی مابین این دو سبک ایجاد کرده و به سبکی جذاب تبدیل شده است که مناسب طرفداران هر دو سبک است.

 

· قیمت مقرون به صرفه

اگر به کابینت کلاسیک علاقه دارید اما بودجه کافی برای اجرای آن را ندارید، کابینت نئوکلاسیک می‌تواند جایگزین مناسبی برای شما باشد. از آنجایی که طراحی سبک نئوکلاسیک، به اندازه سبک کلاسیک شلوغ و پیچیده نیست، قیمت آن ارزان‌تر و به صرفه‌تر از کابینت کلاسیک است.

 

· تنوع در طرح و رنگ و جنس

استفاده از چوب با روکش‌های مختلفی مانند ممبران و یا رنگ‌های پلی اورتان، پلی استر و پولیش، باعث شده که کابینت نئوکلاسیک دارای تنوع طرح و رنگ زیادی باشد. بنابراین با وجود اینکه طرح‌های نئوکلاسیک نسبتا ساده هستند، اما تنوع رنگی آن‌ها باعث می‌شود با هر سلیقه‌ای همخوانی داشته باشند.

 

· تمیز کاری آسان

طراحی کابینت نئوکلاسیک به اندازه کابینت کلاسیک شلوغ نیست و جزئیات کمتری دارد. پس تمیز کردن گرد و غبار و چربی از گوشه و کنارهای کابینت‌های نئوکلاسیک، بسیار آسان‌تر است.

 

· ارتفاع بلند کابینت‌ها

ارتفاع کابینت‌های نئوکلاسیک معمولا بلند است، درنتیجه از فضا استفاده بهینه می‌شود و گنجایش کابینت‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. علاوه‌بر این، کابینت‌های با ارتفاع بلند می‌توانند ظاهر جدید و جذابی به فضا بدهند.

 

حالا که مزیت‌های کابینت نئوکلاسیک را شناختید، در ادامه معایب آن را هم به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با مقایسه مزایا و معایب، با اگاهی بیشتری برای انتخاب این کابینت تصمیم بگیرید.

 

کابینت نئوکلاسیک چه معایبی دارد؟

قطعاً کابینت نئوکلاسیک هم مثل هر محصول دیگری، در کنار مزایای خود، معایبی دارد. لذا در این بخش به معرفی مهم‌ترین معایب این کابینت می‌پردازیم.

 

• حساسیت بالای اجرای طرح‌های نئوکلاسیک

• اهمیت انتخاب رنگ و کارگاه ایزوله برای رنگ آمیزی

• قیمت بالاتر نسبت به سبک مدرن

 

جهت آشنایی بیشتر با هر یک از این معایب، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

· حساسیت بالای اجرای طرح‌های نئوکلاسیک

حکاکی قاب اطراف درب‌های کابینت نئوکلاسیک که با دستگاه CNC انجام می‌شود، نیازمند دقت بسیار زیادی است. درنتیجه مواردی مثل مهارت پایین کابینت ساز، بی‌کیفیت بودن دستگاه CNC و یا انتخاب کارگاه نامناسب برای اجرای حکاکی‌ها، می‌تواند کیفیت کابینت شما را پایین بیاورد.

 

· اهمیت انتخاب رنگ و کارگاه ایزوله برای رنگ آمیزی

از آنجایی که بسیاری از کابینت‌های نئوکلاسیک را رنگ آمیزی می‌کنند، انتخاب رنگ مناسب و انتخاب یک کارگاه ایزوله (استریل و بدون آلودگی) برای رنگ آمیزی کابینت، اهمیت زیادی دارد. در واقع اگر به این دو مورد توجه نکنید، یا رنگ کابینت کدر می‌شود و یا رنگ آمیزی یکدست و تمیز در نمی‌آید.

 

· قیمت بالاتر نسبت به سبک مدرن

اگر ارزان بودن قیمت کابینت برای شما خیلی اهمیت دارد، بهتر است به جای سبک نئوکلاسیک، به سراغ سبک مدرن بروید. زیرا کابینت‌های سبک نئوکلاسیک را معمولا با متریال‌های گران‌تری نسبت به سبک مدرن می‌سازند.

 

بعد از مقایسه ، اگر تصمیم گرفته‌اید که کابینت خودتان را با این سبک سفارش دهید، باید با عوامل موثر بر تعیین قیمت این کابینت هم آشنا شوید.

 

چه عواملی قیمت نهایی کابینت نئوکلاسیک را تغییر می‌دهند؟

یکی از مهم‌ترین سوالات مشتریان کابینت نئوکلاسیک، این است که چه عواملی قیمت کابینت سبک نئوکلاسیک را تغییر می‌دهند. پس لازم است بدانید که موارد زیر، مهم‌ترین عواملی هستند که روی قیمت کابینت نئوکلاسیک تاثیر می‌گذارند:

 

1. جنس کابینت: نوع متریال، تاثیر زیادی در تعیین قیمت کابینت نئوکلاسیک دارد. به عنوان مثال کابینت نئوکلاسیک ممبران، ارزان‌تر از کابینت نئوکلاسیک چوبی است.

 

2. نوع طراحی: متراژ، ابعاد و تعداد کابینت مصرفی می‌تواند قیمت کابینت نئوکلاسیک را کاهش یا افزایش دهد.

 

3. نوع یراق آلات مصرفی: نوع دستگیره و یراق آلات، کیفیت، برند و جنس آن‌ها، روی تعیین قیمت کابینت نئوکلاسیک موثر است.

 

4. دستمزد کابینت ساز: دستمزد کابینت ساز برای اجرای کابینت نئوکلاسیک با متریال‌ها و طراحی‌های مختلف، می‌تواند فرق داشته باشد.

 

5. جنس صفحه کابینت: صفحه کابینت‌های چوبی، کورین یا سنگ طبیعی در مقایسه با صفحه کابینت‌هایی مثل mdf گران‌تر هستند و قیمت کابینت نئوکلاسیک را افزایش می‌دهند.

 

به طور کلی عوامل مختلفی می‌توانند قیمت کابینت نئوکلاسیک را تغییر دهند. برای همین شما باید بر اساس نیاز، بودجه‌ و سلیقه‌تان، کابینت نئوکلاسیک مناسب خودتان را انتخاب کنید. اما به نظر شما بهترین روش قیمت گیری کابینت نئوکلاسیک که تمامی این عوامل را در نظر بگیرد چیست؟ همراه ما باشید.

 

روش بدون ضرر قیمت‌گیری کابینت نئوکلاسیک چیست؟ + مراحل قیمت‌گیری

درست‌ترین شیوه قیمت‌گیری کابینت نئوکلاسیک این است که به جای قیمت‌گیری حدودی و متری، به سراغ محاسبه قیمت تمام شده کار بروید. چون تنها در این روش است که همه تغییرات از جمله تغییر ارتفاع کابینت، استفاده از جزیره و …، در هنگام قیمت گیری لحاظ می‌شوند. قیمت متری، فقط قیمت یک متر استاندارد کابینت است و جزئیات عوامل موثر بر تعیین قیمت، در آن لحاظ نمی‌شوند.

 

مراحل روش درست قیمت گیری نهایی چیست؟

حال برای اینکه بتوانید قیمت نهایی کابینت را به صورت دقیق محاسبه کنید، باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

 

1. کابینت ساز را برای بازدید به محل پروژه دعوت کنید.

 

2. طرح مورد نظر خودتان را برای او شرح دهید و با او تبادل نظر کنید تا به یک طرح نهایی برسید.

 

3. از او بخواهید که اندازه‌گیری‌های لازم را انجام دهد.

 

4. در نهایت قیمت تمام شده و نهایی را بر اساس متریال انتخابی از او بپرسید و همان قیمت را در قرارداد قید کنید.

 

اگر تا اینجا چالشی با قیمت و خرید کابینت نئوکلاسیک ندارید، می‌توانید در بخش بعدی با رایج‌ترین رنگ‌های این کابینت آشنا شوید.

 

رایج‌ترین رنگ‌های کابینت نئوکلاسیک چیست؟

وجود رنگ‌هایی از جنس پلی اورتان و پلی استر برای رنگ آمیزی کابینت نئوکلاسیک، باعث شده که این کابینت از تنوع رنگ زیادی برخوردار باشد. در این بین، رنگ‌های روشن، ملایم و سرد مانند طوسی، سفید، آبی تیره یا سبز طرفداران بیشتری دارند. البته رنگ‌های مشکی، قرمز و زرد هم استفاده می‌شوند، اما طرفداران کمتری دارند. در ضمن رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای و کرمی هم، سلیقه مشترک اکثر افراد برای رنگ آمیزی کابینت نئوکلاسیک هستند.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

اما اگر بدانید برای انتخاب هر یک از این رنگ‌ها برای سبک نئوکلاسیک باید چه اصولی را رعایت کنید، می‌توانید فضای زیباتری خلق کنید. از این رو در بخش بعدی این اصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

در انتخاب بهترین ترکیب رنگ کابینت نئوکلاسیک، باید به چه اصولی توجه کنید؟

اگر می‌خواهید کابینت نئوکلاسیک شما، زیبایی منحصر به فردی داشته باشد، بهتر است که حتماً رنگ آن را طبق اصول زیر انتخاب کنید:

 

1. توجه به تناسب رنگ‌ها: رنگ کابینت نئوکلاسیک را طوری انتخاب کنید که با سایر المان‌های فضای آشپزخانه شما هماهنگ باشد.

 

2. انتخاب رنگ برای اساس اندازه آشپزخانه: ترجیحاً برای فضاهای کوچک، از طیف رنگی روشن برای کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید. اما در آشپزخانه‌های بزرگ، دستتان در انتخاب رنگ باز است و تقریباً محدودیتی در انتخاب رنگ کابینت نئوکلاسیک ندارید.

 

3. انتخاب رنگ بر اساس نورپردازی آشپزخانه: اگر آشپزخانه کم نور است، نباید به سراغ رنگ‌های تیره کابینت نئوکلاسیک بروید. به جای آن باید از رنگ‌های روشن استفاده کنید. در این حالت آشپزخانه، روشن‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد.

 

4. استفاده از رنگ‌های متضاد یا مکمل: شما می‌توانید از ترکیب رنگ‌های متضاد و یا مکمل هم، برای طراحی کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب دو رنگ سفید و طوسی در این سبک، بسیار رایج است و می‌تواند آشپزخانه را زیباتر کند.

 

5. در نظر گرفتن سلایق شخصی: به هیچ عنوان خودتان را محدود نکنید و همان رنگی که می‌پسندید را برای کابینت نئوکلاسیک انتخاب کنید. سلیقه شما مهم‌ترین عامل در انتخاب نوع رنگ کابینت است.

 

حالا که با اصول انتخاب رنگ برای کابینت نئوکلاسیک آشنا شدید، بهتر است که جدیدترین انواع کابینت‌های این سبک را هم بشناسید.

 

جدیدترین انواع کابینت نئوکلاسیک شامل چه مواردی هستند؟

شما برای تنوع بخشیدن به آشپزخانه می‌توانید از انواع مختلف کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید. اما اگر دوست دارید از مدل‌های به روز کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید، ما در این قسمت جدیدترین انواع آن را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1. کابینت حجمی: کابینت‌های حجمی جزو جدیدترین مدل‌های کابینت نئوکلاسیک هستند. این کابینت‌ها عمق بیشتری دارند و فوق‌العاده جادار هستند. به همین علت انتخاب مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک به حساب می‌آیند.

 

2. کابینت پنتری: کابینت پنتری در واقع یک فضای جداگانه در داخل و یا نزدیکی آشپزخانه است که برای نگهداری مواد خوراکی و وسایل اضافی از آن استفاده می‌کنند. کابینت پنتری را در کنار یخچال و یا به شکل طبقات یکسره در گوشه و کنار آشپزخانه می‌سازند. بنابراین از کابینت پنتری می‌توانید برای استفاده بهینه از فضای آشپزخانه و ایجاد نظم و زیبایی بیشتر در آن، استفاده کنید.

 

3. کابینت منحنی: این کابینت با طراحی منحنی شکل خود، شما را از گوشه کنارهای تیز و غیر قابل دسترسی کابینت نجات می‌دهد. به علاوه استفاده از آن در سبک نئوکلاسیک، زیبایی آشپزخانه را دو چندان می‌کند.

 

4. کابینت شیشه‌ای: در هنگام ساخت کابینت نئوکلاسیک، از کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای به عنوان مکملی در کنار کابینت با سایر متریال‌ها استفاده می‌کنند. این کابینت‌ها هم به راحتی تمیز می‌شوند و هم به دلیل شفافیت خود، جلوه آشپزخانه را چند برابر می‌کنند.

 

کابینت‌های نئوکلاسیک را با هر طرح و مدلی که بسازید، نباید از جزئیات و ظرافت‌های مربوط به طراحی تزئینات در در این سبک غافل شوید. در این باره در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

انواع تزئینات کابینت نئوکلاسیک را بشناسید

برای اینکه بتوانید طراحی کابینت نئوکلاسیک را جذاب‌تر کنید، لازم است که جزئیات را در طراحی تزئینات بخش‌های مختلف کابینت نئوکلاسیک جدی بگیرید. تزئینات مهم کابینت نئوکلاسیک، شامل موارد زیر هستند:

 

دستگیره کابینت

تاجو پاخور

ستونو سرستون

جزیره نئوکلاسیک

 

برای اینکه با جزئیات طراحی تزئینات در آشپزخانه نئوکلاسیک استفاده کنید، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

 

· دستگیره کابینت

بیشتر مواقع از دستگیره‌های نقطه‌ای یا خطی با جنس فلزی، استیل یا سرامیک برای کابینت سبک نئوکلاسیک استفاده می‌کنند. از پرکاربردترین رنگ‌های این سبک می‌توان به دو رنگ برنز و طلایی اشاره کرد.

 

· تاج و پاخور

بخش بالایی کابینت نئوکلاسیک که معمولاً تا سقف امتداد دارد را با تاج و بخش پایینی آن را با پاخور می‌پوشانند. این کار به زیباتر به نظر رسیدن کابینت و پوشاندن نواقصی مثل کجی سقف کمک می‌کند. البته تاج و پاخور باید با رنگ کابینت یکی باشند و طرح و نقش روی آن‌ها، پیچیدگی‌ها و نقش و نگارهای شلوغ سبک کلاسیک را نداشته باشد.

 

· ستون و سرستون

معمولاً در سبک نئوکلاسیک از ستون و سرستون خیلی استفاده نمی‌کنند. اما اگر از جزیره استفاده می‌کنید، می‌توانید فقط برای تزئین پایه‌های جزیره از طرح‌های ساده آن‌ها استفاده کنید. یا مانند تصویر زیر می‌توانید از ستون و سرستون، تنها در بخش‌هایی مانند اطراف هود کابینت استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

· جزیره نئوکلاسیک

اگر آشپزخانه بزرگی دارید، می‌توانید از کابینت جزیره نئوکلاسیک برای زیباتر شدن فضا و همچنین به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید. شما حتی می‌توانید از جزیره به عنوان یک کانتر برای قرارگیری سینک ظرفشویی هم کمک بگیرید. برای رنگ پیشخوان جزیره نیز، بهتر است که رنگ متضاد با رنگ کابینت‌ها را به کار ببرید.

 

در نهایت اگر تمایل دارید تصاویری از جدیدترین کابینت‌های نئوکلاسیک را ببینید، بخش بعدی را برای ایده یابی از دست ندهید.

 

بررسی چند مدل کابینت نئوکلاسیک 2023 برای ایده‌یابی!

اولین تصویر مربوط به یک کابینت نئوکلاسیک سفید است. این رنگ انتقال دهنده حس آرامش و پاکیزگی است. همچنین چون از صفحه کابینت مشکی استفاده شده است، آشپزخانه زیباتر به نظر می‌رسد.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

کابینت نئوکلاسیک طوسی رنگ هم، از دیگر رنگ‌های پرطرفدار سبک نئوکلاسیک است. در این تصویر، تلفیق صفحه کابینت طوسی نئوکلاسیک با کابینت شیشه‌ای و صفحه کابینت سفید، نمای جذابی را به وجود آورده است.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

رنگ سبز کابینت‌ها، استفاده از خطوط صاف در آن‌ها و جزیره که دارای قفسه‌های باز است، این آشپزخانه نئوکلاسیک را جذاب‌تر کرده است.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

در ادامه یک کابینت نئوکلاسیک قرمز رنگ را می‌بینید که حس و حال خوبی به این آشپزخانه بخشیده است. به علاوه در فضای کوچک این آشپزخانه هم، از کابینت پنتری استفاده شده است. این کابینت‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای برای جادارتر شدن این محیط کوچک هستند.

کابینت نئوکلاسیک | جدیدترین مدل‌ها و نمونه کارهای 2023

در نهایت می‌توانید از بین مدل‌هایی که در این مطلب دیده‌اید و یا سایر مدل‌هایی که در نظر دارید، بهترین کابینت نئوکلاسیک مناسب خودتان را سفارش دهید.

 

جمع‌بندی مطالب

کابینت نئوکلاسیک مرز بین کابینت کلاسیک و مدرن است. به همین دلیل طراحی آن، حساسیت‌ها و ظرافت‌های خاص خودش را دارد. پس اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای با جدیدترین مدل‌های کابینت نئوکلاسیک بسازید و از آن لذت ببرید، کار را به کاردان آن بسپارید.

 

یک کابینت ساز ماهر در کنار ساخت کابینتی باکیفیت، می‌تواند در انتخاب مدل، متریال، رنگ و سایر مشخصات کابینت نئوکلاسیک به شما کمک کند. پس به عنوان آخرین نکته، انتخاب کابینت ساز حرفه‌ای کابینت نئوکلاسیک را دست کم نگیرید.

جدیدترین مطالب