ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه + فیلم کامل مراسم عقد

ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه + فیلم کامل مراسم عقد

ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله

ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه و بویراحمد با واکنش کاربران در فضای مجازی اینستاگرام رو به رو شد. فیلم ازدواج دختر ۹ ساله بهمئی و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه به همراه تصاویری از مراسم عقد کنان دختر نه ساله بهمئی به تازگی در اینستا به اشتراک گذاشته شده است که بسیاری از کاربران در صفحات مجازی واکنش منفی نشان دادند و سن ازدواج دختر ۹ ساله در کهگیلویه بسیار کم است و همچنین جثه این دختر برای روابط زناشویی و فرزند دار شدن بسیار ضعیف است.

 

در پی منتشر شدن فیلم ازدواج دختر ۹ ساله با پسر ۲۸ ساله در صفحات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی در فضای مجازی حجت الاسلام خوب نژاد عاقد مراسم عقد کنان و ازدواج دختر ۹ ساله بهمئی این گونه بیان کرده اند که نوع خطبه جاری شده برای فاطیما دختر ۹ ساله بهمئی صیغه محرمیت یا همان عقد موقت ادامه دار بوده است و به علت دسترسی نداشتن به شناسنامه عروس و اعتماد اینجانب به خانواده های زوجه و زوج که گفته بودند زوجه 11 ساله شده است و برای سن ازدواج مناسب است، صیغه محرمیت را خوانده ام.

 

به گزارش سماتک به دلیل اصرار زیاد خانواده داماد و عروس که از اقوام و خویشان بسیار نزدیک یکدیکر هستند و با هدف اینکه زوجه تا رسیدن به سن قانونی برای ازدواج با زوج، با او محرم باشد و رفت و آمد خانوادگی داشته باشند، برای این دختر ۹ ساله کهگیلویه و بویراحمد صیغه محرمیت موقت و ادامه دار جاری کرده است. رحیمی سردفتر ازدواج و طلاق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفته است که تاکنون هیچ گونه سند و مدارکی مبنی بر ازدواج رسمی دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در دفاتر ازدواج و طلاق شهر لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشده است.

ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه + فیلم کامل مراسم عقد

ازدواج دختر ۹ ساله در کهگیلویه

ریاست دادگستری استان کهگیلویه و شهرستان یاسوج پس از انتشار فیلم ازدواج دختر ۹ ساله در کهگیلویه با پسر ۲۸ ساله اعلام کرده است که دستورات لازم برای فسخ عقد و ازدواج دختر ۹ ساله با پسر ۲۸ ساله شهر لیکک صادر شده است و اعلام کردند که 3 نفر از جمله داماد که یک پسر ۲۸ ساله است، عاقد و پدر عروس به دادگاه شهرستان محل سکونت شان معرفی گردیده اند. وی پس از اینکه خبر ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه را مطلع شده است هر دو خانواده عروس و داماد به همراه عاقد مراسم ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله را فراخوانده است.

 

به گفته حسین نگین تاجی ریاست دادگستری شهرستان بویراحمد این ازدواج موقت بوده است و برای ایجاد محرمیت در میان این دختر و پسر خوانده شده است و گفته شده است که پس از گذشت مدت زمان 6 سال می توانند به عقد رسمی یکدیگر در بیایند. رییس دادگستری استان همچنین اعلام کرد که به دلیل کم بودن سن دختر بهمئی عقد موقت هم به صلاح وی نبود و دستور باطل شدن ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله صادر شده است و پدر فاطیما عروس ۹ ساله بهمئی مهریه دخترش را به داماد بخشید و داماد هم برای باطل شدن عقد اقدامات لازم را انجام داد.

 

ابطال ازدواج موقت دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله

پس از باطل شدن عقد این زوج اعلام شده است که ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله فقط با رای و نظر دادگاه امکان پذیر است و فعلا این دختر بچه ۹ ساله به دلیل کم بودن سن و کوچک بودن جثه اش اجازه ازدواج کردن را ندارد. همچنین حسین نگین تاجی ریاست دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که برای حفظ حقوق اطفال و کودکان دختر، تصمیم به باطل کردن ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله گرفتیم و در صورت مشاهده چنین تخلفاتی طبق قوانین کشور برخورد خواهد شد. با توجه به ماده ۱۰۴۱ قانون مدنی، سن ازدواج برای دختران ۱۳ سال و برای پسران ۱۵ سال است، اما در صورتی که دادگاه صلاح بداند حکم رشد برای دختر صادر می شود و آنگاه با اجازه پدر می تواند ازدواج کند.

ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه + فیلم کامل مراسم عقد

فیلم ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله

امام جمعه شهر لیکک بهمئی اعلام کرده است که فیلم ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه فقط یک نشانه بندان بوده است و خاطر نشان کرده اند که دادستان از طرف عموم به این موضوع وارد شده است و پرونده ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله تشکیل شده است تا موضوع به طور کامل بررسی شود. وی خاطر نشان کرده است که نشانه بندان دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در شهرستان بهمئی در میان برخی دیگر از قبایل مرسوم است که این موضوع منجر به عروسی نمی شود و تا رسیدن دختر و پسر به سن قانونی برای ازدواج هیچ گونه عقد رسمی در دفاتر ازدواج و طلاق ثبت نمی گردد. در میان برخی از مردم کل دنیا چنین مراسمی برای نشان کردن دختر مرسوم است اما زوج باید تا بزرگ شدن دختر صبر کند و پس از رشد جسمی و عقلی دختر می توانند با یکدیگر ازدواج کنند. پس از رسیدن دختر ۹ ساله کهگیلویه به سن قانونی برای ازدواج، این دختر و پسر می توانند با هم ازدواج کنند. امام جمعه شهر لیکک در مورد بازداشت این زوج و پدر عروس گفت هیچ گونه اطلاعی ندارم ، اما می دانم که با آنها صحبت شده است و ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله باطل است. فیلم مراسم عقد کنان و ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه را در پایان مشاهده خواهید کرد:

ازدواج دختر ۹ ساله و پسر ۲۸ ساله در کهگیلویه + فیلم کامل مراسم عقد

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب