ساعت کار دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر خدمات قضایی در سال ۱۴۰۳ را در این بخش برای شما کاربر گرامی شرح خواهیم داد و در صورتی که قصد تنظیم شکوائیه و یا دادخواست را دارید دیگر نیاز نیست در ابتدای کار به دادسرا و دادگاه ها مراجعه کنید و در مرحله اول باید از طریق دفاتر خدمات قضایی دادخواست تان را تنظیم کرده و از همین مراکز برای دادگاه ها ارسال نمایید تا وقت رسیدگی تعیین شود. ما در این مقاله برای شما عزیزان ساعت کار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تهران و شهرستان ها را بیان خواهیم کرد.

 

ساعت کار دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۳

دفاتر خدمات قضایی کل کشور در سال ۱۴۰۳ همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی فعال می باشند و در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح خدمات ثبت و پیگیری قضایی را تا ساعت ۱۴:۰۰ ارائه می دهند.

 

همچنین به منظور رفاه حال شهروندان کلیه دفاتر خدمات قضایی در سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۳۰ فعالیت دارند.

 

دانستن این نکته ضروری است که ساعت پایان کار برخی از دفاتر قضایی به دلیل افزایش تعداد مراجعه کنندگان پس از هماهنگی ممکن است تا ساعت ۱۶:۰۰ (۴ بعدازظهر) ادامه پیدا کند؛ به این صورت که پس از ساعت ۲ بعدازظهر صرفا به انجام امور متقاضیان حاضر در دفتر پرداخته خواهد شد و مراجعه کننده جدیدی پذیرش نمی شود.

 

ساعات کار دفاتر خدمات قضایی تهران

ساعت کار دفاتر خدمات قضایی در تهران ۸ صبح است و با سایر شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، کرج و … تفاوتی ندارد. توسط نهادهای مربوطه همه ساله مشخص و اعلام می گردد و افرادی که قصد شکایت از فردی را دارند و یا می خواهند دادخواست تنظیم کنند و یا نیاز به ثبت نام در سامانه ثنا دارند، بهتر است قبل از رفتن به این مراکز جهت تنظیم شکواییه از ساعت کار دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۳ اطلاع کامل داشته باشند.

 

شما هر روز هفته می توانید به این مراکز زیر نظر قوه قضاییه مراجعه کنید و کارهایی از قبیل: احراز هویت در سامانه ثنا، تنظیم و ثبت شکوائیه، ثبت اعاده دادرسی دعاوی حقوقی‌، ثبت لایحه، ثبت واخواهی و تجدیدنظر خواهی، پیگیری ابلاغ الکترونیکی و … را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید:‌ ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳

 

ساعت کار دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۳

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه گروه‌ های هدف، شفاف سازی فرایندهای رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت افزایش‌ رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و استفاده شهروندان از فرصت های برابر با رفع موانع اداری راه‌ اندازی شده اند. ساعت کار دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۳ در این پست به طور کامل توضیح داده شد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب