ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳ را در این نوشتار برای شما کاربران عزیز و گرامی بیان خواهیم کرد و در صورتی که برای انجام اموری که به این مراکز مرتبط است نیاز به مراجعه به این دفاتر را دارید در ادامه ساعت شروع به کار دفاتر پیشخوان دولت بیان خواهد شد.

ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳

دفاتر پیشخوان دولت در سال ۱۴۰۳ همه روزه به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی فعال بوده و در نوبت صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۳۰ آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشند. همچنین برخی دفاتر در کلان شهرها که مراجعه کنندگان بیشتری دارند از ساعت ۸ صبح تا ۲۰:۰۰ به صورت یکسره خدمات ارائه می دهند.

 

به منظور افزایش کیفیت خدمات و توسعه دولت الکترونیک و به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان به این مراکز ساعت کار دفاتر پیشخوان دولت پنجشنبه ها از ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ اعلام شده است. ضمنا روزهای پنجشنبه بستگی به موقعیت جغرافیایی، دفتر صرفا فقط در نوبت صبح دایر می ­باشند و بعدازظهرها خدمت ارائه نمی دهند.

 

ساعت کاری دفاتر پیشخوان دولت در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج و … که برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور فعالیت می کنند همه ساله توسط نهادهای نظارتی دولتی مشخص می گردد.

 

افرادی که قصد درخواست صدور و تعویض کارت ملی، درخواست تعویض شناسنامه و صدور شناسنامه المثنی، درخواست تغییر نام و نام خانوادگی، امور مخابراتی، درخواست صدور گواهی تجرد – فوت – شماره ملی و سایر گواهی ها را دارند و یا نیاز به خدمات شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز و شرکت توزیع نیروی برق را دارند بهتر است قبل از رفتن به دفتر پیشخوان از ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳ اطلاع داشته باشند.

 

به منظور کاهش ترددهای شهری، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در وقت مردم، همه ساله خدمات جدیدی به لیست خدمات دفاتر پیشخوان دولت اضافه می گردد. هدف راه اندازی این دفاتر، ارائه خدمات الکترونیکی دولتی در پیشخوان بوده است و همه دستگاه های اجرایی دولتی وظیفه دارند کلیه خدمات الکترونیک خود را در پیشخوان دولت معرفی و عملیاتی کنند.

 

بیشتر بخوانید: ساعت طرح ترافیک تهران ۱۴۰۳

 

ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳

شما شهروند محترم با مراجعه به این دفاتر می توانید بسیاری از خدمات سازمان ها و ادارات دولتی را در پیشخوان ها انجام دهید و از مراجعه مستقیم به اداره مورد نظر بی نیاز می گردید. توصیه می کنیم قبل از رفتن به این مراکز با شماره تلفن هایشان تماس حاصل کرده و ساعت کار دفاتر پیشخوان ۱۴۰۳ را سوال فرمایید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب