محکوم به اعدامی که آخرین خواسته عجیبی داشت

محکوم به اعدامی که آخرین خواسته عجیبی داشت

محکوم به اعدامی که آخرین خواسته عجیبی داشت

مردی به که مجازات اعدام  محکوم شده بود خواسته عجیبی از پلیس کرد که همه شگفت زده شدند کسی که در لحظات آخر دوست داشت یک نخ سیگار بکشد ولی برخی از افراد زنده هستند و می توانند از زندگیشان لذت ببرند ولی همیشه ناراحت و از زندگی دلخور می باشند این محکوم به اعدام دوست داشت یک سیگار بکشد تا یک لحظه به روزهای سابق زندگیش برگردد بعد از کشیدن سیگار این محکوم را به دار مجازات آویختند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر محکوم به اعدامی که آخرین خواسته عجیبی داشت را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

آخرین خواسته قاتل اراکی پای چوبه دار از ماموران نیروی انتظامی جالب بود.

 

قاتلی که شش نفر را در اراک به قتل رسانده بود صبح امروز به دار آویخته شد .

 

این قاتل به شش بار اعدام محکوم شد و حکم وی امروز اجرا شد.

 

بر اساس عرف اخلاقی مجرمی که برای قصاص به پای چوبه دار می آید از او میپرسند که آخرین خواسته ات چیست و وصیتت را بگو که اغلب آنها الماس دعا دارند و برخی ها هم میخواهند که جمله ای را به خانواده‌اش ابلاغ کنند.

 

عباس صحرایی قاتل اراکی نیز وقتی به پای چوبه دار آمد از او پرسیدند که آخرین خواسته ات چیست؟ که او گفت: یک نخ سیگار میخواهم بکشم.

محکوم به اعدامی که آخرین خواسته عجیبی داشت

ماموران امنیتی حاضر در محل اجرای حکم یک نخ سیگار برای او تهیه میکنند و به او میدهند.

محکوم به اعدامی که آخرین خواسته عجیبی داشت

وی چند قدم مانده به پای چوبه دار از مامور اجرای حکم خواست تا سیگاری را برای وی روشن کند تا او برای آخرین بار سیگاری کشیده باشد

 

عکسی که از وی هنگام سیگار کشیدن لحظات آخر عمرش منتشر شده است هر چند تلخ و گزنده است ، اما این عبرت و تلنگری است برای کسانی که راه را به اشتباه طی می کنند و بیراهه را به راه درست ترجیح نمیدهند .

 

راه غلط و اشتباه انتهایش همانند عباس صحرایی به ناکجا آباد ختم میشود. وقتی که خودش تصیم میگیرد که ۶ نفر را مجازات کند و آنها را به رگبار می بندند.

 

درست است که این تصویر تلخ و ناراحت کننده است اما باید به یاد داشته باشیم هنگام خشم و عصبانیت خودمان را کنترل کنیم و همینطور خودمان را اسیر انتقام و کینه نکنیم که همه این دلایل باعث میشود راه به ترکستان برویم و سر از ناکجا آباد دربیاریم.

 

این پسر جوان در نهایت بی رحمی ۶ بی گناه را با حکم خودش به کام مرگ کشانده است و دو خانواده را سالیان سال داغدار کرده است.

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب