پرطرفدارترین اسم های خارجی دخترانه و پسرانه جهان

پرطرفدارترین اسم های خارجی دخترانه و پسرانه جهان

پرطرفدارترین اسم های جهان

اسم های خارجی در جهان بسیار طرفدار دارند و در لیست جدید پرطرفدارترین اسم های جهان تعداد 10 اسم خارجی دخترانه و پسرانه تهیه و گردآوری شده است پرطرفدارترین اسم های خارجی جهان را در ادامه این بخش از سایت تفریحی سماتک می خوانید. همچنین می توانید زیباترین اسم های دخترانه باکلاس به همراه معنی را اینجا بخوانید.

 

اِما (Emma)

لیست پرطرفدارترین اسم های جهان را با اِما شروع می‌کنیم. این اسم کلاسیک ریشه‌ی لاتین دارد و قرنهاست که در تمام دنیا از این اسم استفاده می‌شود. اِما یعنی «کامل، بی‌عیب» یا «عالمگیر».

 

لیام (Liam)

اسم بعدی لیست پرطرفدارترین اسم های جهان لیام است. این اسم پسرانه، تغییر یافته‌ی یک اسم آلمانی است و در واقع از اسم ویلیام (William) گرفته شده. «will» به معنی آرزو و «helm» به معنی کلاهخود است که با هم به اسم ویلیام این معنی را می‌دهد: «جنگجو با اراده‌ی قوی».

 

نوآ (Noah)

نوآ اسمی پسرانه است که عبری بوده و بسیار کلاسیک است. این اسم ریشه‌ در انجیل دارد و به معنی «صلح» یا «آرامش» است.

 

اولیویا (Olivia)

اولیویا نامی دخترانه در لیست پرطرفدارترین اسم های جهان است. این اسم بسیار پرطرفدار بوده و از کلمه‌ی لاتین «olive» گرفته شده. اولیویا یک اسم کلاسیک است: شکسپیر به یکی از شخصیت‌ها در نمایشنامه‌ی «شب دوازدهم»، لقب الیویا را داده است.

پرطرفدارترین اسم های خارجی دخترانه و پسرانه جهان

اِوا (Ava)

اسم دخترانه اِوا ریشه‌های مختلفی دارد. اِوا در لاتین به معنی «پرنده» است. برگردان عبری این اسم، Eve، یا Chava، به معنی زندگی است.

 

ایزابلا (Isabella)

ایزابلا ممکن است نامی ایتالیایی یا اسپانیایی به نظر برسد اما در واقع ریشه در انجیل دارد. ایزابلا از کلمه‌ی عبری Elisheva به معنی «خداوند کامل است» یا «قول و وعده‌ی خداوند» است. اسم Bella (بِلّا) نیز از ایزابلا گرفته شده و به معنی «زیبا» ست.

 

سوفیا (Sophia)

سوفیا اسمی کلاسیک است که ادعا می‌شود اسپانیایی است، اما در واقع یونانی است. سوفیا به زبان یونانی به معنی «خِرد و دانایی» است. نگارش دیگر این اسم، Sofia است.

 

الیجا (Elijah)

اسم پسرانه «الیجا» ریشه‌‌ی عبری کهن دارد به معنی «یَهُوَه خدای من است». نامهای «الیاس» و «ایلیا» نیز برگرفته از این اسم هستند.

 

لوگان (logan)

لوگان نامی دخترانه است که خیلی‌ها آن را یک = نام خانوادگی اسکاتلندی می‌دانند و ریشه در کلمه‌ی lagan در زبان سِلتی دارد. امروزه لوگان یک اسم پرطرفدار به معنی «چال کوچک» است.

 

میا (Mia)

میا یک اسم دخترانه ساده و زیباست که ریشه در لاتین داشته و چند معنی دارد. میا می‌تواند به معنی «در آرزوی بچه» یا «مال ِ من» باشد.

 

زیباترین اسم های پسرانه ایرانی باکلاس به همراه معنی

پرطرفدارترین اسم های جهان را در لیست بالا خواندید اگر می خواهید برای دختر یا پسر خود یک اسم خارجی انتخاب کنید لیست پرطرفدارترین اسم های جهان را که در بالا آمده است یکبار دیگر همراه با همسرتان بخوانید و یکی از پرطرفدارترین اسم های خارجی دخترانه یا پسرانه را انتخاب کنید.

 

پرطرفدارترین اسم های خارجی دخترانه و پسرانه جهان

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب