چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

چگونه بفهمم شوهرم خیانت می کند؟ اگر به دنبال راههای که نشان دهنده خیانت مرد به زنش هستید در ادامه نشانه های خیانت مرد به زن بیان می شود همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه؟ با ما همراه باشید.

 

چگونه بفهمم شوهرم خیانت می کند

اگر شریک زندگی‌تان عشق ورزی و رابطه جنسی اش را با شما کاهش داده یا کلا کنار گذاشته، این امکان وجود دارد که در جای دیگری لذت می‌برد. داشتن روابط نزدیک با شخص دیگری باعث می‌شود که آدم‌ها تمایلی به برقراری رابطه با شریک زندگی‌شان نداشته باشند. کاهش روابط فیزیکی به ندرت می‌توانند فقط نشانه‌ی سرد شدن رابطه‌ باشند و گاهی ممکن است نشانه‌ای باشند بر این‌که شریک زندگی‌تان شما را فریب می‌دهد.

 

1. میزان توجهی که به شما می‌کرد به طرز عجیبی تغییر کرده است

اگر مرد معمولا بی‌احساس و بی عاطفه‌تان یکباره به منبع عشق و احساس تبدیل شد، لذتش را ببرید، اما خوب او را زیر نظر بگیرید. به همین صورت، اگر مرد سرشار از محبت شما ناگهان سرد شد، این را نیز به عنوان نشانه‌‌ای هشدار دهنده در نظر بگیرید. این احتمال وجود دارد که در آغوش زن دیگری آرام می گیرد و لذت می برد، یا با شما سرد شده است چون آن زن تمام شور و حرارت مرد شما را از آن خودش می‌کند.

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

نشانه های خیانت مرد به زنش

2. شروع می‌کند به بازدید از نمایشگاه‌ها یا لذت بردن از رفتن به موزه‌ها

این مورد ممکن است در ابتدای امر کمی غیرجدی به نظر برسد، تا اینکه متوجه دانشجوی هنر جوانی بشوید که شوهرتان به او علاقمند شده است، یا یک دانشجوی رشته‌ی تاریخ با لب‌خندهای اغوا کننده‌اش و داستان‌هایی در مورد قدیم الایام دل او را برده است. اگر به چیزهایی علاقمند شده است که قبلا علاقه نداشت، این نشانه‌ای حتمی از آن است که علایق زن دیگری بر او تاثیر گذاشته است. خوب دقت کنید تا او را از مسیر بی‌وفایی و خیانت بازگردانید.

 

3. اگر هیچ وقت در کنار شما از تلفن استفاده نمی‌کنند.

وقتی می‌بینید همسرتان زمانی که کنارش نیستید دائما با تلفن صحبت می‌کند اما وقتی شما هستید این کار را نمی‌کند، علامتی قوی از خیانت است.

چرا؟ چون یک فرد خیانتکار از این‌که تلفنش نزدیک شما باشد می‌ترسد. او می‌داند که آن فرد جدید، ممکن است هر لحظه به پیام دهد.

و اگر شما در آن لحظه آن‌جا باشید به هم ریخته می‌شود و به دنبال بهانه می‌گردد. اما می‌تواند با بی‌صدا کردن تلفن و دور کردن آن از شما از همه این اتفاقات جلوگیری کند.

 

4. پیدا کردن وسایل جلوگیری از بارداری

اگر شما و شوهرتان از کاندوم استفاده می‌کنید، مسئله‌ای نیست اما اگر استفاده نمی‌کنید و به طور ناگهانی کاندومی را در ماشین یا اتاق پیدا می‌کنید می‌تواند نشانه رابطه داشتن شوهرتان باشد.

 

5. در کل ظاهرش عوض شده است

تشخیص این یکی کمی سخت تر است، اما شایان ذکر است چون معمولا نشانه‌ی مشکلاتی است که به رابطه‌ی عشقی منجر می‌شوند، تا رابطه‌ی واقعی. گاهی، وقتی شوهرتان خوشحال نیست، شروع می‌کند به ایجاد کردن تغییراتی، و تغییر از خونگرم بودن به محافظه‌کاری، یا محافظه کاری به خونگرمی، یکی از آن‌ها است. اگر چنین موردی را دیدید، با او حرف بزنید، قبل از آنکه موضوع عشقی پیچیده‌ای شود که ازدواج‌تان را به نابودی بکشاند و این نشانه های خیانت مردان را جدی بگیرید.

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

از کجا بدونم شوهرم به من خیانت میکند

6. به طرز متفاوتی لباس می‌پوشد

مردان اغلب سبک‌ لباس پوشیدن‌شان را تغییر نمی‌دهند. اگر شلوار جین و تی‌شرت یقه دار دوست داشته باشند، این احتمال وجود دارد که برای همیشه همین سبک را حفظ کنند. بنابراین، اگر متوجه شدید که او شلوار جین‌اش را با یک شلوار مدل داکرز عوض کرده، یا تی‌شرت یقه‌دارش را با یک تی‌شرط نوشته‌دار عوض کرده است، پس یک شوهر خیانت کار نصیب‌تان شده است. مردها فقط وقتی نحوه‌ی لباس پوشیدن‌شان را عوض می‌کنند که از انجام آن هدفی داشته باشند، که دراین مورد خوشحال کردن زنی دیگر است.

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

چه جوری بفهمم شوهرم خیانت میکنه یا نه

7. درباره‌ی هر چیزی موضع تدافعی می‌گیرد، اغلب انگار انتظار درگیری دارد

کمتر آدمی پیدا می‌شود که از درگیری، به خصوص در خانه، خوشش بیاید. شوهر شما هم از این قاعده مستثنی نیست، پس اگر درباره‌ی هر چیزی موضع دفاعی می‌گیرد و همیشه آماده‌ی جدل و درگیری است، باید کمی عمیق‌تر نگاه کنید. مردی که اینگونه رفتار می‌کند اغلب به خاطر کار اشتباهی که می‌داند انجام داده است چنین می‌کند. او می‌داند که یک جای کار می‌لنگد، چون با کسی رابطه عشقی دارد.

 

8. داستانی را به شما می‌گویند که قبلا نیز گفته‌اند

خوب، اگر همسرتان همیشه این‌گونه بوده است، احتمالا برایش طبیعی است. اما اگر اخیرا این رفتار را پیدا کرده‌ است، می‌تواند نشانه خیانت او باشد.

دلیل؟ اگر شوهرتان می‌خواهد چیزی را به شما بگوید، احتمالا فکر می‌کند آن را به شما نگفته است. می‌دانند به کسی گفته‌اند ( شما و معشوق پنهانی‌شان) اما دقیقا نمی‌دانند به کدامیک از شما گفته‌اند. به هر حال به شما می‌گویند تا مطمئن شوند.

به چیزهای کوچکی مانند این توجه کنید.

 

9. اغلب از کاه کوه می‌سازد و با این بهانه خانه را ترک می‌کند

این یکی خیلی تابلو به نظر می‌رسد، اما بسیاری از زنان به خاطر درگیر شدن در خود مشاجره‌ای که از آن سر در نمی‌آورند از این موضوع غفلت می‌کنند. این به خاطر آن است که نمی‌دانند از کجا خورده‌اند، و بعد می‌نشینند و با خودشان فکر می‌کنند چه کار اشتباهی انجام داده‌اند که باعث شده شوهرشان خانه را ترک کند. این را گفتم، چون شوهری که بر سر هیچ دعوا راه می‌اندازد و بعد خانه را ترک می‌کند، یا به دنبال بهانه‌ای است که خانه را ترک کند، یا اینکه عجز و درماندگی واقعی‌اش را نشان ندهد. هر دوی این‌ها نشانه‌ی مشکلی عمیق‌تر هستند، که اغلب به خیانت و بی وفایی مربوط می‌شوند.

 

10. زمانی که او را با این افکار مواجه می‌کنید، از صحبت کردن طفره می‌رود

کاملا طبیعی است که همسرتان در مقابل بعضی از رفتارهای اخیرتان بایستد. و اگر واقعا خیانت نکرده‌ است، بدون شک توضیح خوبی برای برخی رفتارها خواهد داشت.

می‌نشیند و همه چیز را آرام توضیح می‌دهد. هیچ کار اشتباهی نکرده‌ است بنابراین چرا قضیه را بزرگ کند؟ خوب. اما یک فرد خیانتکار؟ اصلا فکر نکنید که چنین کاری کند.

رفتار معمول یک شوهر خیانتکار در این مواقع، عصبانیت و تاثیر گذاشتن روی ذهن طرف مقابل است.

حتی اگر خیانت کردن آن‌ها را ثابت کنید، باز هم همین‌گونه رفتار می‌کنند. بنابراین اگر شوهرتان شما را از وفاداری خود مطمئن نمی‌کند، نشانه بزرگی از خیانت است.

 

11. زمان زیادی را صرف کمک به شخص دیگری می‌کند، یا هدایایی به او می‌دهد

این یکی سخت است، چون بعضی از مردها ذاتا مهربان هستند و ماهیتی بخشنده و سخاوتمند دارند. آن‌ها به هرکسی کمک می‌کنند. شوربختانه، بعضی از زنان آنقدرها ذات خوب و مهربانی ندارند، و ممکن است از اعتماد شوهرتان سوء استفاده کنند، یا بدتر، کار را به معاشقه بکشاند. به همین شکل، شوهرتان نیز ممکن است وقت بیشتری را با زن دیگری بگذراند چون مصاحبت و همراهی او را به بودن در کنار شما ترجیح می‌دهد. به هر صورت، این نشانه‌ی شروع بی‌وفایی است، و بهترین کار آن است که در نطفه خفه اش کنیم.

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

چگونه بدانم شوهرم خیانت می کند

12. در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شرکت نمی‌کند

هرچقدر هم که اقوام‌مان را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، وقت گذراندن با آن‌ها بخشی از زندگی متاهلی است. وقت گذراندن با دوستان هم همین طور است. اگر شوهرتان دیگر با دوستان و خانواده وقت نمی‌گذراند، به خصوص در جمع‌های گروهی، این نشانه‌ای حتمی است که یک جای کار می‌لنگد. شاید قصد دارد شما را ترک کند، یا ممکن است در حال خیانت به شما باشد و دلش نمی‌خواهد زنی که با او رابطه دارد شما را باهم ببیند.

 

13. حساب‌های کاربری اسکایپ، وایبر، یا واتس‌اپ‌اش را خصوصی نگه می‌دارد

پیام‌های فوری همان ایمیل‌های جدید هستند، و چون از پیامک‌های عادی یا اس‌ام‌اس‌ها حالت خصوصی‌تری دارند، برای شوهرتان خیانت کردن به شما بدون آنکه خبردار شوید کار نسبتا راحتی خواهد شد. با اینکه نباید انتظار داشته باشید دیگر پیام‌هایش را در تلفنش بخوانید – کاری که قبلا خود او از شما می‌خواست انجام بدهید و خلاصه‌ی پیام‌هایش و مهم‌ترین آن‌ها را برایش بخوانید – اما گاهی نگاه مختصری انداختن به صفحه‌ی گوشی او چندان هم کار غلطی نیست. اگر گوشی را از شما پنهان می‌کند، احتمالا چیزی بیشتر از یک پیام معمولی برای پنهان کردن دارد.

 

14. صمیمیت از بین می‌رود

از بین رفتن جذابیت جنسی واقعا ناراحت کننده است و می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آن‌ها دریافت این جذابیت از فردی دیگر است.

بنابراین اگر می‌بینید شوهرتان دائما شما را در اتاق خواب پس می‌زند، می‌تواند نشانه خیانت باشد.

 

15. بیش از یک نشانی ایمیل شخصی دارد

تقریبا هر کسی که به سن ازدواج رسیده باشد چندین و چند ایمیل مختلف داشته است، و نهایتا اکثر آن‌ها را حذف کرده و به یک یا دو ایمیل مورد علاقه‌اش بسنده کرده است. اگر شوهرتان تمام وقت کار می‌کند، و چندین حساب ایمیل شخصی دارد، تنها دلیل استرسش برای مدیریت حساب‌های کاربری متعدد خیانت می‌تواند باشد، یا اینکه راه را برای شعله‌ی عشقی قدیمی باز گذاشته است تا دوباره آتش اشتیاقش را فروزان کند.

 

16. در خلوت با تلفن زنگ می‌زند یا تلفن را جواب می‌دهد

این یکی دیگر از سر نخ‌های بزرگ است. فقط مردی که نمی‌خواهد شما بشنوید در مورد چه چیزی صحبت می‌کند در خفا و خلوت زنگ می‌زند یا تلفنش را جواب می‌دهد. معمولا، تنها زمانی که شوهرتان نمی‌خواهد شما حرف‌هایش را بشنوید زمانی است که در حال خیانت به شما، یا صحبت کردن در مورد شما است.

 

17. استفاده ناگهانی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی

اگر شوهرتان قبلا اصلا از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کرد اما ناگهانی اغلب اوقات پست می‌گذارد، این احتمال وجود دارد که می‌خواهد توجه معشوق جدید و پنهانی خود را جلب کند

این مسئله به تغییر ناگهانی رفتار او برمی‌گردد و نشانه رابطه داشتن همسر شماست و البته این فقط مختص رفتار آنلاین اوست.

 

18. خیلی با شما صحبت نمی‌کنند

طبیعی است که یک ازدواج به مرحله‌ای برسد که به اندازه قبل با هم صحبت نکنید اما خیلی بد نمی‌شود. این مسئله واقعا برای رابطه خطرناک است.

فقط این نیست، بلکه این مسئله نشانه خیانت کردن شوهرتان نیز هست. این مسئله معمولا با روابط عاطفی در ارتباط است.

ممکن است شوهر شما بازخوردی که دوست داشته است را در هنگام تعریف کردن یک ماجرا از شما دریافت نکرده باشد. اگر این مسئله در اغلب مواقع اتفاق بیفتد، برای زدن این حرف‌ها، شخص دیگری را پیدا می‌کند.

و زمانی که آن فرد را پیدا کرد، دیگر درمورد چیزی با شما صحبت نمی‌کند. اگرچه این نوع از خیانت در گروه « بی‌وفایی عاطفی» قرار می‌گیرد اما به هر حال خیانت است.

بی‌وفایی عاطفی معمولا به صورت آنلاین رواج دارد زیرا به حضور فیزیکی نیاز ندارد.

 

19. ذائقه و میل جنسی اش تغییر کرده است

نزدیکی و صمیمیت فیزیکی یکی از معیارهای مهم ازدواج است. زنان نحوه‌ی رفتار شریک زندگی‌شان را یاد می‌گیرند، به ویژه «حرکاتش» در اتاق خواب را. اگر شوهرتان مانع از انجام کاری توسط شما می‌شود، یا بدتر، گاهگاهی شروع به نشان دادن حرکات جدیدی در اتاق خواب‌تان می‌کند، بهتر است بررسی کنید ببینید آیا شروع کرده به خواندن مجله‌ی زنان، یا اینکه از زن دیگری درس می‌گیرد!

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

چطور بفهمم شوهرم خیانت می کند

20. بسیار بیشتر از قبل کار می‌کند، و کمتر در خانه وقت می‌گذراند

مثل مردانی که مدام به سفر می‌روند، مردی که همیشه وقتش را سر کار می‌گذراند معمولا برای این همه دور بودن از خانه و زندگی‌اش دلایل دیگری دارد. مگر آنکه مانند یک وکیل یا پزشک شغلش چنین ایجاب کند، وگرنه یا دلش نمی‌خواهد وقتش را با شما بگذراند، یا اینکه وقتش را با کس دیگری می‌گذراند. در هر دو صورت، این موضوع نشانه‌ای از بروز یک مشکل جدی است.

 

21. شروع به راز نگهدار شدن می‌کند و دیگر مثل قبل چیزهای کوچک را با شما در میان نمی‌گذارد

وقتی شوهرتان دیگر مسائل کوچک را، مثل ماجراهایی که در اداره برایش اتفاق می‌افتد، یا چالشی که احتمالا از پس آن برآمده است، با شما درمیان نمی‌گذارد این نشانه‌ی خوبی نیست. معمولا مردها موجودات پر حرفی نیستند، اما نیازی غریزی به نشان دادن دستاوردها و موفقیت‌های‌شان به زن خود دارند. اگر شوهرتان از نشان دادن دستاوردهایش به شما دست کشیده است، یا دچار بحران بزرگی شده، یا داستان موفقیت‌هایش را با زن دیگری در میان می‌گذارد.

 

22. به شما بی‌احترامی می‌کنند

چه عدم توجه باشد چه سوء استفاده عاطفی، زمانی که همسرتان به شما بی‌احترامی می‌کند، در واقع نشانه بی‌احترامی کردن او به ازدواج‌تان است.

بحث کردن و عصبانی شدن از شریک‌تان کاملا طبیعی است، خط قرمزی وجود دارد که نباید از آن گذشت. بنابراین زمانی که می‌بینید شریک‌تان بارها از این خط قرمز می‌گذرد، به این معناست که دیگر به ازدواج‌تان اهمیتی نمی‌دهد.

اگر به این نقطه رسید، چرا اصلا فکر نمی‌کنید که در حال خیانت کردن به شماست؟ او نشان داده است که دیگر به چیزی اهمیت نمی‌دهد.

 

23. دیگر مستقیم به چشم‌های‌تان نگاه نمی‌کند

دروغ گفتن کار سختی است، به خصوص وقتی به مستقیم به چشم‌های طرف مقابل زل بزنی. وقتی نوبت به نگاه کردن به چشمان کسی که عاشقش هستیم و دروغ گفتن به او می‌رسد، این کار تقریبا غیر ممکن به نظر می‌آید. به خاطر همین یک شوهر یا مرد خیانت کار معمولا نمی‌تواند در لحظه‌ های نزدیکی و صمیمیت، مستقیم به چشمان شما نگاه کند چون می‌داند که این صمیمیت دروغین است.

 

24. دیگر از لمس کردن‌های گاه به گاه شما دست می‌کشد

زوج‌هایی که رابطه‌ای سالم دارند اغلب اشتراکاتی در زمینه‌ی لمس کردن‌های کوتاه و گذرا دارند، مثلا یک ضربه‌ی آرام ناگهانی به بدن طرف مقابل وقتی که از مثلا اتاق نشیمن رد می‌شوند یا یک نوازش ملایم و عاشقانه. این نشانه‌های مختصر صمیمیت ممکن است دیگر زیاد به چشم نیایند ، و اگر این حرکات متوقف شدند ، به طور حتم نشانه‌ی آن است که در ذهن شوهرتان چیزی یا کسی به غیر از شما وجود دارد.

 

25. از تنها ماندن با شما در اتاق خودداری می‌کند

بسیاری از اوقات، مرد خیانت کار درباره‌ی داشتن رابطه‌ی عشقی و معاشقه تصمیم خودش را گرفته است، یا حتی ممکن است در حال حاضر درگیر یکی از این عشقبازی‌ها باشد. اگر از تنها ماندن با شما در اتاق خودداری می‌کند، این نشانه‌ای حتمی از وجود مشکلی در رابطه‌ی شما است، و او خودش می‌داند که مشکلی در رابطه‌تان به وجود شده است و این را به عنوان نشانه های خیانت مردان در نظر بگیرید.

 

26. در گذشته خیانت کرده‌اند

آیا جمله : « کسی که یک بار خیانت کرده است، باز هم خیانت می‌کند» درست است؟ ممکن است نباشد. افراد می‌توانند تغییر کنند مخصوصا برای کسانی که دوست دارند.

به هر حال، مطالعات نشان می‌دهد احتمال خیانت کردن دوباره در افرادی که در گذشته خیانت کرده‌اند، از سایر افراد بیشتر است.

بنابراین اگر همسرتان قبلا ، به شما، با شما یا شخصی دیگر خیانت کرده است ، فقط بدانید احتمال زیادی وجود دارد که این کار را دوباره انجام دهد.

 

27. دیگر برای‌تان گل نمی‌خرد یا کارهای خاص انجام نمی‌دهد

مردان در همان سنین بسیار پایین یاد می‌گیرند برای زنی که عاشقش هستند کارهای خاصی انجام بدهند. چه خریدن شاخه گلی برای مادر باشد، یا یک جعبه شکلات برای همسر، او می‌داند که این چیزها برای زنان خیلی اهمیت دارد. اگر متوجه شدید که او اخیرا هیچ نشانه بذل محبتی نسبت به شما بروز نمی‌دهد، این می‌تواند حاکی از آن باشد که محبت خود را احتمالا خرج زن دیگری می‌کند و از مهمترین نشانه های خیانت مردان است.

 

28. با تمام وجود مراقب تلفن خود هستند

تکنولوژی، خیانت کردن را برای همه آسان کرده است، مخصوصا که با تکنولوژی می‌توانند با افراد دیگر در ارتباط باشند.

اگرچه هر فردی به حریم شخصی نیاز دارد اما افراد خیانتکار به شکلی غیر طبیعی مراقب تلفن همراه خود هستند که در اطراف همسرشان نباشد. برای مثال، آن‌ها تلفن خود را برای گوش دادن به موسیقی به ماشین متصل می‌کنند اما در هنگام بنزین زدن، گوشی را درمی‌آورند! این طبیعی نیست.

اکثر افراد می‌گذارند موسیقی در ماشین پخش شود و برای بنزین زدن بیرون می‌روند. اما فرد خیانتکار، زمانی که تلفن همراهش در کنار فردی است که می‌خواهد کارهای پنهانی خود را از او پنهان کند، نگران و دستپاچه می‌شود.

بنابراین اگر شوهرتان به طرز عجیبی مراقب تلفن همراه خود است، نشانه خیانت کردن اوست.

مخصوصا وقتی می‌دانید که امروزه بسیاری از افراد برای خیانت کردن از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

 

29. بهتر از قبل به نظر می‌رسند

با این‌که از خوب لباس پوشیدن شوهرمان برای خودمان خوشحال می‌شویم اما می‌تواند نشانه خیانت کردن او نیز باشد. فقط به آن فکر کنید.

زمانی که مجرد هستید و می‌خواهید دیگران را جذب کنید چه کار می‌کنید؟ سعی می‌کنید از همیشه بهتر به نظر برسید. اما زمانی که به رابطه‌ای مثل ازدواج متعهد هستید، این مرحله کمرنگ می‌شود. یعنی دیگر خیلی به آن نیاز ندارید. البته به این معنا نیست که نمی‌خواهید فرد مورد علاقه خود را تحت تاثیر قرار دهید. اما بیایید آن را بپذیریم، همیشه این‌گونه نیست.

اگر می‌بینید شوهرتان که قبلا خیلی به ظاهر خود اهمیت نمی‌داد، حالا اهمیت می‌دهد، نشانه‌ای قوی از خیانت کردن اوست.

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

چطور بفهمیم شوهر خیانت میکند

30. کیفیت عاطفی رابطه‌تان تغییر کرده است

اگر شوهرتان کمتر به شما، یا ازدواج‌تان، اهمیت می‌دهد، و بسیار بیشتر نگران خودش است، این می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر خیانتش به شما باشد. یک مرد یا شوهر وفادار بر آینده‌اش با شما تمرکز می‌کند، درحالی که یک مرد یا شوهر خیانت کار بیشتر نگران آینده‌ی خودش – بدون شما – خواهد بود.

 

31. همیشه به سفر می‌رود، و شما هرگز در مسافرت همراه او نیستید

بعضی از مشاغل نیازمند مسافرت کردن هستند، اما، همیشه لازم نیست که این مسافرت‌ها به تنهایی صورت بگیرند. شوهرتان می‌تواند موقع مسافرت کردن تعطیلات آخر هفته طولانی مدتی را با شما برنامه ریزی کند. تنها دلیل آنکه او دیگر این کار را انجام نمی‌دهد – حداقل گاهگاهی – به خاطر آن است که نمی‌خواهد وقتش را با شما بگذراند. اگر با شما وقت نمی‌گذراند، پس وقتش را با چه کسی سر می‌کند؟

 

32. برنامه روزانه آن‌ها به شکلی ناگهانی تغییر می‌کند

در اکثر مواقع، اگر همسرتان بخواهد تغییری در برنامه همیشگی خود ایجاد کند، از شما می‌خواهد که در این تغییر با او همراه باشید.

در یک ازدواج طولانی مدت، ما با روش‌ها و الگوهای زندگی روزانه خود با همسرمان هماهنگ هستیم. برنامه داخل و خارج از خانه همسر خود را می‌دانیم. اما اگر این برنامه به طور ناگهانی تغییر کند، می‌تواند نشانه این باشد که او این تغییر را ایجاد کرده است تا با فردی دیگر وقت بگذراند. بنابراین به برنامه و فعالیت‌های روزانه او دقت کنید. ممکن است علائم خاصی از خیانت در آن‌ها دیده شود.

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

چگونه شوهر خیانتکار را بشناسیم

33. دائما پست فرد خاصی را در شبکه‌های اجتماعی لایک می‌کنند

این فرد معمولا فردی از جنس مخالف است. اگر می‌بینید شوهرتان پست‌های یک فرد از جنس مخالف را دائما لایک می‌کند، نشانه رابطه است ( یا حداقل این‌که به دنبال رابطه است).

و اگر همسرتان می‌گوید که او فقط یک دوست یا همکار است باید بدانید که ۸۵٪ خیانت‌ها در محیط کار آغاز می‌شود.

 

34. آنچه سابقا وقت «ما» بود به وقت «من» تبدیل می‌شود

زوج‌های خوشبخت دوست دارند وقت‌شان را با هم سپری کنند. آن‌ها دوست دارند با هم حرف بزنند، فیلم ببینند، و حتی بازی کنند. گاهی، فقط کنار یکدیگر می‌نشینند، و در حالی که یکی‌شان کتاب می‌خواند دیگری مشغول تماشای تلویزیون است. این یعنی با هم بودن، و اگر شوهرتان دیگر دلش نخواهد با هم باشید، رفتارش این را نشان خواهد داد. زمانی را که در رختخواب کنار شما سپری می‌کرد به زمان تنهایی در اتاقی دیگر تبدیل خواهد شد، که قطعا حاکی از آن است که مشکلی به وجود آمده است.

 

35. پیامک‌ها را از گوشی موبایلش پاک می‌کند

اکثر آدم‌ها پیامک‌های گوشی‌شان را پاک نمی‌کنند، چون از خواندنشان بیشتر وقت می‌گیرد. اگر مرد شما جدیدا پیامک‌هایش را پاک می‌کند، احتمالا شوهر خیانت‌کاری دارید، یا شوهری دارید که دارد برای خیانت کردن به شما آماده می‌شود.

 

36. خط موبایل دیگری می‌خرد

اکثر زنان حتی متوجه این قضیه نمی‌شوند، اما اگر شوهرتان یک گوشی موبایل جدید و قشنگ خریده است، بهتر است چک کنید ببینید دو سیم کارت دارد یا نه. اگر دارد، شماره‌ی دوم را برای چه کاری می‌خواهد، و چرا آن شما را با شما در میان نگذاشته است؟ این نشانه‌ای حتمی است که رازهای بسیار جدی و مهمی را از شما پنهان می‌کند – که یکی از آن‌ها احتمالا زن دیگری است.

 

چگونه خیانت شوهر را کشف کنیم

37. دوستانش با شما به شکلی متفاوت رفتار می‌کنند

اغلب مواقع دوستان همسر شما قبل از شما از خیانت او خبردار می‌شوند. دلایل واضحی دارد. افراد معمولا کارهای خود را به دوستان یا حتی به افراد خانواده خود می‌گویند. مواردی نیز وجود دارد که این مسئله اتفاق نمی‌افتد و شخص، موضوع را کاملا محرمانه نگه می‌دارد.

اما اگر دوستان‌شان می‌دانند، احتمالا در کنار شما خیلی راحت رفتار نمی‌کنند. بنابراین دفعه بعدی که دورهمی دوستانه داشتید، به نحوه رفتار آن‌ها با خودتان توجه کنید.

اگر احساس‌تان خیلی قوی است، می‌توانید درمورد خیانت همسرتان از آن‌ها سوال کنید! پاسخ آن‌ها می‌تواند خیلی چیزها را نشان بدهد مخصوصا اگر آن‌ها را غافلگیر کنید. در اکثر موارد جواب آن‌ها منفی است اما شما باید به زبان بدن آن‌ها توجه کنید ( اگرچه می‌تواند کاری خطرناک باشد زیرا ممکن است دوست همسرتان به او بگوید که شما چنین سوالی پرسیده‌اید).

 

38. ازدواج شما کاملا ناگهانی از همیشه بهتر می‌شود

اگر ازدواج‌تان در حال حاضر عالی است، نمی‌خواهم ذهن‌تان را مشغول کنم اما ممکن است نشانه خیانت شوهرتان باشد. این مسئله بیشتر درمورد روابطی صدق می‌کند که خیلی خوب نبوده‌اند اما کاملا ناگهانی به بهترین رابطه تبدیل می‌شوند.

ممکن است به آن شک کنید که البته شک‌تان درست است. طبیعی نیست که یک چیز بد به طور ناگهانی به یک چیز عالی تبدیل شود. بنابراین اگر به طور اتفاقی اتفاق افتاد، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که شوهرتان نیازهایش را در جای دیگری تامین می‌کند.

چیزی که شما برای آن‌ها فراهم نمی‌کنید خیلی برای‌شان مسئله مهمی نیست زیرا آن را از شخص دیگری دریافت می‌کنند. حالا می‌توانند روی قسمت‌های خوب ازدواج‌تان تمرکز کنند که باعث می‌شود خوشحال‌تر باشند و بیشتر قدر شما را بدانند. کاری که شما را خوشحال می‌کند ( که البته هزینه زیادی برای آن خواهید داد)

 

39. ناگهان به یاد گرفتن زبانی جدید علاقمند می‌شود

این معمولا چیزی نیست که زنان جوان‌تر لازم باشد نگران آن بشوند. بیشتر به کسانی مربوط می‌شود که چندین سال از ازدواج‌شان گذشته است. در چنین مواردی، یک شوهر خیانت کار ممکن است – به طور مثال – درباره‌ی اشتیاق‌اش به بازدید از فرانسه حرف بزند. این امر معمولا به کلاس‌های درس زبان فرانسوی می‌انجامد، که زنش آن را به اشتباه به عنوان نشانه‌ای از برنامه‌ریزی سفر به کشوری دیگر می‌بیند. او هرگز اهداف عاشقانه‌ای را که در پس کلاسهای درس «زبان» نهفته است نمی‌بیند. با اینکه یاد گرفتن زبان‌های جدید کار بسیار خوبی است، اما مراقب باشید بجز واژگان جدید اسم دیگری سر زبان شوهرتان نیفتاده باشد.

 

چگونه بفهمیم شوهرم خیانت میکنه

40. آن‌ها دائما شما را به خاطر خیانت کردن سرزنش می‌کنند

مسئله‌ای که در میان افراد خیانتکار مشترک است این است که آن‌ها دیگران را به خاطر رفتار خودشان سرزنش می‌کنند. دلیل این رفتار، فریبکاری است. به این کار، شستشوی مغزی می‌گویند و به این معناست که توجه را از روی خود برداشته و روی شما می‌گذارند.

فرد فریبکار در حال خیانت است – با معشوق خود قرار پنهانی دارد و از آن لذت می‌برد. آن‌ها تلاش می‌کنند این راز را حفظ کنند. برای این‌که ذهن شما را از این مسئله دور کنند، شما را برای خیانت کردن سرزنش می‌کنند. هدف آن ها این است که شما را مشغول دفاع از خودتان کنند تا آن‌قدر از نظر عاطفی آشفته شوید که وقت کافی برای توجه به رفتار فریبکارانه آن‌ها نداشته باشید.

اگر همسر شما اغلب این کار را انجام می‌دهد، نشانه این است که با شخص دیگری رابطه دارد.

 

41. دائما اصرار می‌کنند که به سفر بروید

این‌که سفری باشد که به خانواده خود سر بزنید یا این‌که با دوستان خود به تفریح بروید اهمیتی ندارد. دلیل اصرار شوهرتان برای سفر رفتن شما این است که می‌خواهد وقت بیشتری را با فرد دوم بگذراند.

اکثر همسران خیانتکار می‌دانند که این موقعیت‌ها خیلی پیش نمی‌آیند، بنابراین خودشان سعی می‌کنند این‌گونه موقعیت‌ها را بسازند.

 

42. در پارتی‌های کاری و رویدادهای اجتماعی شرکت می‌کند که سابقا اجتناب می‌کرد

همه از جوک‌هایی که در مورد پارتی‌های کاری گفته می‌شود با خبر هستند، و صادقانه بگوییم، آن‌ها معمولا درست هستند. پس، وقتی شوهرتان یکباره شروع می‌کند به شرکت کردن در اینگونه میهمانی‌ها، احتمالا به چیزی بین او و دختری تازه وارد در اداره مربوط می‌شود. اگر شما دعوت نشده‌اید، تقریبا به طور قطع مسئله به آن زن مربوط می‌شود. این نشانه‌ای حتمی از به دردسر افتادن رابطه‌تان است.

 

43. سلیقه‌ی موسیقی‌اش تغییر می‌کند

زنان زیادی متوجه این تغییر نمی‌شوند، چون ممکن است شوهرشان بارها سلیقه‌ی موسیقی‌اش عوض شده باشد. اما، اگر همسرتان که سابقا آهنگ‌های کلاسیک و سنتی گوش می‌داد شروع کرده است به گوش دادن آهنگ‌های تکنو، این کار دلیلی دارد. گاهی فقط به خاطر علاقه‌ی شخصی است، اما بیشتر به خاطر آن است که زنی که به خاطر او به شما خیانت کرده است این سبک موسیقی را دوست دارد. یا می‌خواهد او را خوشحال کند، یا با شنیدن این نوع موسیقی یاد او بیفتد.

 

44. به ظاهرش و اینکه چگونه به نظر می رسد بیشتر اهمیت می‌دهد

الگوهای بهداشتی و آرایشی‌اش تغییر می‌کنند. اگر مرد شما سابقا با کمی موی آشفته، یا صورت نیمه تراشیده مشکلی نداشت، و اکنو با دقت به پیرایش خود توجه می‌کند، مشخص است هدفش تحت تاثیر قرار دادن شما نیست. در واقع، یکی از مشخص ترین نشانه‌های خیانت شوهرتان وقتی است که عادت‌های بهداشتی و آرایشی‌اش بهبود پیدا می‌کنند. از این موضوع غفلت نکنید، چون نشانه‌ی آن است که ظاهر شوهرتان قرار است زن دیگری را خوشحال کند یا تحت تاثیر قرار دهد.

 

45. دیگر مثل سابق از خانواده‌ی او چیزی نمی‌بینید یا نمی‌شنوید

مادرها بچه‌های‌شان را فراموش نمی‌کنند، و بسیاری از مردها تمایل دارند زندگی صمیمی خانوادگی گذشته‌شان را حفظ کنند، یعنی محیطی که در آن دور هم جمع می‌شدند. اگر نشانه‌هایی می‌بینید از اینکه شوهرتان به مادرش یا عضوی از خانواده‌ی پدری‌اش درباره‌ی جدایی احتمالی‌تان چیزی می‌گوید، یا متوجه شده‌اید دوستانش دیگر چندان با شما صمیمی نیستند، این یعنی مشکل وجود دارد. در واقع، این مشکل تقریبا همیشه به زنی دیگر مربوط می‌شود و نشانه‌ای از مشکلی جدی است.

 

46. احساس درونی تان به شما می‌گوید

درست است. این حسی است که ما به عنوان گونه‌های اجتماعی داریم. می‌توانیم بفهمیم که چیزی در رابطه‌مان مشکل دارد. به هر حال، همیشه هم درست نیست. این را هم باید در نظر بگیرید.

 

47. ظاهرا بدون هیچ علتی، فوق‌العاده عصبانی و خشمگین است

مردان می‌توانند به خاطر اتفاق‌ها و شرایط زندگی عصبانی شوند. این کاملا عادی است که او به خاطر چیزهایی که خارج از کنترلش است عصبانی شود مثل مشکلات اقتصادی، تصادف‌، یا مشکلات کاری. آنچه عادی نیست عصبانی و خشمگین شدن شوهرتان بر سر هیچ و پوچ است. اگر موضوع این است، آن «هیچ و پوچ» فقط می‌تواند وجود زنی باشد که از آن خبر ندارید، که شوهرتان با او رابطه برقرار و به شما خیانت کرده است، اما نمی‌تواند گناهی را که مرتکب شده است بیان و به آن اعتراف کند.

 

48. بیرون رفتن‌های کوتاه مدتش از خانه به درازا می‌کشد

آیا بیرون رفتن‌های ۳۰ دقیقه‌ای اش در پارک یا به فروشگاه محله به یک گشت و گذار طولانی می‌انجامد؟ دلایل زیادی می‌تواند برای آن وجود داشته باشد، اما همه‌ی این دلایل می‌توانند به ترجیح او برای گذراندن وقتش در جایی دیگر مربوط باشند. در مورد فروشگاه رفتن، ممکن است موضوع یک صندوق‌دار جوان و بانمک باشد یا دختر نسبتا مجرد و تنهای دیگری که با او در کافی‌شاپ گپ می‌زند. دلیلش هر چه باشد، هیچ کدام‌شان خوب نیستند، و تمام‌شان حکایت از شوهری خیانت‌کار دارد.

 

49. از ازدواج یا رابطه‌ای که دارید ایراد می‌گیرند

نکته‌ای که درباره همسر خیانتکار باید مورد توجه قرار دهید این است که سعی می‌کنند رفتار خود را منطقی جلوه دهند. یکی از روش‌های انجام این کار این است که ازدواج و رابطه‌ای که دارید را بدتر از چیزی که هست نشان می‌دهند.

این کار باعث می‌شود حس کنند خیانت‌شان یک انتخاب نبوده بلکه یک ضرورت بوده است. در واقع « فرار» از ترس‌های مشکلات زناشویی بوده است. اما اشتباه نکنید، این واقعیت نیست!

درواقع ممکن است ازدواج شما خیلی خوب و عالی باشد. این کار فقط روش آن‌ها برای منطقی نشان دادن رفتارشان است. اگر دیدید شوهرتان دائما از شما یا رابطه‌تان ایراد می‌گیرد، این کار نشانه خیانت است.

 

50. زمان قابل توجهی را با شخص دیگری سر می‌کند

این یکی کاملا مشهود است، اما بسیاری از زنان با ژست‌های «مدرن و امروزی» بودن از آن غفلت می‌کنند. درست همانطور که برای یک زن متاهل داشتن دوستان مرد مشکلی ندارد، برای شوهر او هم داشتن دوستان زن بلامانع است! چیزی که خوب نیست و مشکل دارد آن است که او از وقت گذراندن با شما کم می‌کند و بیشتر وقتش را با آن زن می‌گذراند. اگر متوجه شدید این کار را می‌کند، می‌تواند نشانه‌ی خیانت شوهرتان باشد. قبل از آن که خیلی دیر شود او را دریابید و بدانید که این می تواند از نشانه های خیانت مردان باشد.

 

51. بدن یا لباس‌هایش بویی متفاوت با بوی قبل می‌دهند

زنان بسیار زیادی هستند که این عنصر اصلی را در مورد شوهرشان نادیده می‌گیرند. هر مردی بوی خودش را دارد. این ترکیبی از چیزهایی است که می‌خورد، جایی است که می‌خوابد، صابون‌ها و شامپوهایی که استفاده می‌کند، و زنی که با او می‌خوابد. اگر بوی تنش تغییر کرده است، زمان آن است که ببینید آیا برای ناهار «کاری» خورده است، یا نه: با زن دیگری به عنوان «دسر» رابطه‌ی عشقی داشته است!

 

52. بیش از یک حساب فیسبوک، اینستاگرام، یا توئیتر دارد

این درست مانند همان مشکل ایمیل است که در فوق به آن اشاره کردیم. اگر در حفظ و نگهداری حساب‌های مختلف به دردسر افتاده است، تقریبا به طور قطع به خاطر آن است که یا به شما خیانت کرده است، یا قصد دارد در آینده خیانت کند و این می تواند از نشانه های خیانت مردان باشد.

 

53. واریزی‌های غیر قابل توجیه از بانک یا کارت اعتباری

ممکن است عبارت « بی‌وفایی مالی» را شنیده باشید. این مسئله زمانی است که همسرتان با ایجاد حساب بانکی که از آن خبر ندارید، واریزی‌های بانکی خود را از شما پنهان می‌کند.

این کار، نشان‌دهنده طلاق است. این که شوهران تلاش می‌کنند تراکنش‌های بانکی خود را پنهان کنند دلیل خاصی دارد. اگر چیزی به شما بگویند که با پیام‌های بانکی متناسب نیست، نقشه‌شان خراب می‌شود.

گاهی وقت‌ها همسران خیانتکار خیلی تنبل هستند و این کار را انجام نمی‌دهند و تصمیم می‌گیرند از یک حساب مشترک استفاده کنند. ممکن است فکر کنند که شما هیچ وقت حساب را چک نمی‌کنید. اما اگر واریزی‌های عجیبی از حساب‌تان دیدید یا دیدید شوهرتان تصمیم دارد حساب بانکی جدیدی درست کند، نشانه های مرد خیانتکار است.
تقریباً هیچکس مخالف این مسئله نیست که مواجهه با تجربه تلخ خیانت با چالش‌های جدی همراه است. روانشناسان معتقدند آنچه بیش از حد خیانت را پرتنش می‌کند، از دست رفتن “اعتماد” بین دو شخص است.

این تجربه از لحاظ روحی و فیزیکی بسیار پرتنش محسوب می‌شود، به طوری که تحقیقات نشان داده است افراد قربانی خیانت برای مدت بسیاری قادر به انجام درست امور عادی زندگی نیستند.

 

نکات زیر شامل بایدها و نبایدهایی است که افراد برای مقابله با تنش‌های روحی در پی خیانت باید مد نظر قرار دهند:

 

چگونگی برخورد با خیانت شوهر

۱. برای اطمینان از سلامت فیزیکی خود به پزشک مراجعه کنید.

 

۲. حتی اگر در نظر دارید رابطه را ادامه دهید، با یک حقوقدان یا وکیل مشورت کنید.

 

۳. با یک مشاور یا فردی قابل اطمینان صحبت کنید.
فراموش نکنید هدف از این کار کسب آرامش و حمایت عاطفی است. صحبت با اطرافیان فرد خیانت‌کننده به منظور بدنام کردن او کار چندان معقولی به نظر نمی‌رسد.

همچنین زمانی که قصد دارید موضوع را برای فرزندان خود روشن کنید، همواره به یاد داشته باشید حرف‌هایی که به آنان می‌زنید برگشت‌پذیر نیست. بنابراین پیش از این‌که به غیبت کردن در مورد همسرتان مبادرت کنید، لازم است بیشتر فکر کنید.

 

۴. به احساسات و مشاهدات خود اعتماد کنید.
اگر کنار همسرتان احساس امنیت نمی‌کنید و اغلب با رفتارهای مشکوک همسرتان مواجه می‌شوید، به حس ششم خود اعتماد کنید.

 

۵. اگر می‌خواهید رابطه را احیا کنید، همراه با همسر خود در جلسات زوج‌درمانی شرکت کنید.
در این جلسات معمولاً فرد خیانت‌کننده باید در مورد جزئیات و دلایل خیانت به تفصیل صحبت کند. افشای این اطلاعات، فرد قربانی را در وضعیت بهتری قرار داده و آسیب کمتری به وی وارد می‌کند.

چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه | نشانه های خیانت مرد به زنش

در مقابل خیانت چگونه رفتار کنیم

۱.از گرفتن تصمیمات عجولانه خودداری کنید.
جدایی، ادامه دادن به رابطه، تشکیل پرونده طلاق، گرفتن حضانت فرزندان و غیره از جمله تصمیماتی است که باید بیشتر مورد تأمل قرار گیرند.

بر اساس یک قاعده کلی، گرفتن تصمیمات کلی طی 6 ماه اول چندان پیشنهاد نمی‌شود.

 

۲.از مهرورزی به عنوان وسیله‌ای برای رفع مشکلات استفاده نکنید.
این کار مثل پاک کردن صورت مسئله است و کمکی به حل مشکل اصلی نمی‌کند.

 

۳.از تلافی کردن اکیداً خودداری کنید.
تلافی برای مدت کوتاهی به فرد آرامش می‌دهد. اما همین حس خوب در نهایت به یک فاجعه منجر شده و درگیری‌های ذهنی بیشتری را برای فرد قربانی ایجاد می‌کند.

 

۴.همسرتان را در مورد کارهایی که نسبت به انجام آن‌ها اطمینانی ندارید، تهدید نکنید.
به هیچ وجه چنین جمله‌ای را به کار نبرید: «اگر یک بار دیگر خیانت کنی، برای همیشه از تو جدا می‌شوم». در صورتی این جمله معنا پیدا می‌کند که هنگام وقوع خیانت برای بار دوم بتوانید وسایل زندگی‌تان را جمع کنید و برای همیشه فرد را ترک کنید. در غیر این صورت، تنها به خدشه‌دار شدن اعتبار خود دامن زده‌اید.

 

۵.سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید.
وانمود کردن به این‌که مشکلتان به زودی حل می‌شود، کمکی به رفع مشکل نمی‌کند. از طرفی خود را مقصر ندانید و تصور نکنید اعمال و رفتار شما منجر به خیانت همسرتان شده است.

به این فکر کنید که عمل خیانت اساساً اشتباه است و عواملی مثل سن و سال، تناسب اندام، مسائل کاری و غیره دلیل موجهی برای خیانت همسرتان محسوب نمی‌شود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب