بررسی بازی بتل رویال Free fire + خرید جم فری فایر

بررسی بازی بتل رویال Free fire + خرید جم فری فایر

اگر قصد خرید جم فری فایر را دارید، این مقاله برای شماست. فری فایر یکی از بتل رویال‌هایی است که شهرت زیادی پیدا کرده و بسیاری به‌جای بتل رویال‌های معروف به سراغ آن می‌روند.

 

در این مقاله همراه ما باشید تا علاوه‌بر پاسخ به نیاز شما در ابتدای مقاله به این بازی نیز بیشتر بپردازیم.

 

Free fire، بتل رویالی که باید تجربه کنید

بازی Garena Free Fire یکی جدید‌ترین بتل رویال‌های موبایلی بوده که از ساختار بتل رویال‌های معروف الگوبرداری کرده است. این بازی حدود نیم گیگ حجم دارد و کاربران اندروید و آیفون هر 2 می‌توانند از این بازی استفاده کنند.

 

در این بازی شما به‌نوعی با همان سیستم‌های معروف بتل رویال روبه‌رو هستید و تفاوت فاحشی بین این بازی و سایر بازی‌های بتل رویالی به‌لحاظ ساختاری نیست. در هر دست بازی شما 10 دقیقه فرصت خواهید داشت تا از بین 50 نفر پلیر مپ تنها کسی باشید که زنده می‌ماند.

 

در این بازی نیز شما با یک هواپیما وارد مپ خواهید شد و پس از پرش باید به لوت منابع و کشتن دشمن‌ها برسید. در این بازی قابلیت‌های زیاد دیگری مانند تورنومنت‌های مختلف، امکان استفاده جم برای سرعت بیشتر و خرید جم و موارد بسیار دیگری از این وجود دارند.

 

بررسی گیم‌پلی بازی Free fire

گرافیک بازی قابل قبول است و برای بازی‌ای که در پلتفرمی مانند یک گوشی موبایل اجرا می‌شود این گرافیک در حد انتظار عمل می‌کند. کارکتر‌هایی که می‌توان آنها را انتخاب و به‌عنوان کارکتر اصلی کنترل کرد جذاب طراحی شده‌اند و کلاس‌های مختلفی هم برای انتخاب دارند. صداگذاری نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و منحصربه‌فرد است.

 

صداگذاری محیط بازی در بازی‌های بتل رویال دارای اهمیت زیادی است. چراکه می‌توان به کمک همین صدا‌ها دشمن را مکان‌یابی کرد و از حضور او مطلع شد. خرید جم فری فایر نیز تا حدودی به پیشرفت در بازی کمک می‌کند اما این‌طور نیست که همه‌چیز به این جم‌ها بستگی داشته باشد و بازی از فرم بالانس خود خارج شود.

 

خرید جم فری فایر چه کمکی در پیشرفت بازی می‌کند؟

خب اگر اهل کالاف دیوتی موبایل باشید می‌دانید که سی پی کالاف برای چه کاری است. جم در بازی فری فایر نیز تا حد زیادی چنین نقشی را دارد. با استفاده از این جم‌ها شما می‌توانید سریع‌تر رشد کنید و در مسیر پیشرفت بازی گام بردارید.

 

البته همه این‌ها نیازمند این است که پلیر متوسطی هم باشید و بتوانید در زمین بتل رویال گلیم خود را از آب دربیاورید. چنین جم‌هایی برای شما لباس‌های کاستوم، اسلحه‌های قوی‌تر و تجهیزات حرفه‌ای را به همراه خواهند داشت.

بررسی بازی بتل رویال Free fire + خرید جم فری فایر

بهترین راه برای خرید جم فری فایر

موجو جم جایی است که شما به آن نیاز خواهید داشت. در این فروشگاه معتبر شما می‌توانید انواع خدمات گیمی مختلف مانند خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید جم فری فایر و بسیاری امکانات دیگر را دریافت کنید.

 

این فروشگاه از سال 1393 شروع به‌ کار کرد و در این مدت‌زمان کم نیز طرفداران زیادی را به‌دست آورد. خدمات موجو جم بسیار متنوع است و شما برای کسب اطلاعات کافی درباره این خدمات کافی‌است سری به وبسایت موجو جم بزنید.

 

جمع‌بندی

برای خرید جم فری فایر، موجو جم در خدمت شماست. این فروشگاه خدمات زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد که یکی از آنها فروش پول‌های درون بازی است.

 

شما می‌توانید از طریق این خرید‌های درون‌برنامه‌ای در بازی سریع‌تر پیشرفت کنید و امکانات و تجهیزات مختلف را به‌دست بیاورید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

جدیدترین مطالب