دغدغه خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه + راه حل آن

دغدغه خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه + راه حل آن

اگر برایتان دغدغه شده که از کدام شرکت ارائه‌دهنده اینترنت برای خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه اقدام کنید، اینجا جاییست که شما پاسخ تمامی سوال‌های خود را می‌گیرید.

 

ما در ابتدا این سرویس و سرویس‌های مشابه را معرفی می‌کنیم و ضمن معرفی اپراتورها به مقایسه آنها می‌پردازیم و بهترین شرکتی که می‌توانید از آن اینترنت ADSL  تهیه کنید را معرفی می‌کنیم.

دغدغه خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه + راه حل آن

معرفی بهترین اینترنت خانگی

قطعا می‌دانید که اینترنت ADSL  جز قدیمی‌ترین و بهترین اینترنت‌های خانگی محسوب می‌شود.

 

اینترنت ADSL یکی از فناوری‌های محبوب برای دسترسی به اینترنت است. با استفاده از خطوط تلفن معمولی، کاربران می‌توانند به سرعت‌ بالا برای دانلود دسترسی پیدا کنند. خرید اینترنت ADSL به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان با استفاده از اینترنت، تماس‌های تلفنی را برقرار کنند.

 

ما در اینجا 2 ویژگی مهم برای خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه  که حجم و سرعت بالایی دارند را بررسی می‌کنیم:

 

1. سرعت اینترنت ADSL

در خصوص سرعت اینترنتADSL  چندین عامل را حتما بررسی کنید تا بتوانید سرعت بهتری از سرویس خود دریافت کنید.

 

· فاصله از مرکز مخابرات

فاصله شما از مرکز تلفن یا ایستگاه تلفن محلی بر روی سرعت اینترنت ADSL تأثیر می‌گذارد. هر چه فاصله شما از مرکز تلفن بیشتر باشد، سرعت شما کمتر می‌شود.

 

· کیفیت خطوط تلفن

وضعیت خطوط تلفن موجود در منطقه شما نیز بر سرعت اینترنت ADSL تأثیر دارد. خطوطی که در خوابیدگی، تداخل یا خرابی بالا باشند ممکن است سرعت اینترنت را کاهش دهند.

 

· قدرت مودم

مودمی که برای اتصال به اینترنت ADSL استفاده می‌شود نیز می‌تواند بر سرعت تأثیرگذار باشد. مودم با کیفیت و قدرت بالا می‌تواند سرعت اینترنت را بهبود بخشد.

 

شما می‌توانید با رعایت هر یک از این فاکتور‌ها سرعت اینترنت ADSL  خود را بالا ببرید.

دغدغه خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه + راه حل آن

2. حجم اینترنت ADSL

راهکارهایی که می‌توانید با کمک آنها حجم مصرفی اینترنت ADSL  خود را کاهش دهید:

 

· جلوی بروز رسانی اتوماتیک برنامه ها را بگیرید

یکی از بخش‌هایی که در همه گوشی‌ها دیده می‌شود، اما اغلب کاربران نسبت به آن بی‌توجه هستند، قسمت “بروز رسانی اتوماتیک برنامه‌های گوشی همراه (Auto Update App)” می‌باشد که بر روی گوشی‌های اندرویدی با همین دقیقاً با همین نام  قابل‌دسترسی است.

 

· اصلاح کردن تنظیمات اینستاگرام

خوشبختانه این برنامه قابلیت مدیریت حجم مصرف اینترنت را دارد. برای استفاده از این ویژگی کافی است در صفحه پروفایل خودتان، روی علامت سه خط در بالای سمت راست صفحه کلیک کنید، سپس از انتهای صفحه گزینه “تنظیمات (Setting)” را باز کنید و در منوها دنبال گزینه “اکانت (Account)” بگردید. بعد از آن روی گزینه “استفاده از داده تلفن همراه (Mobile Data Use)” کلیک کنید و در صفحه بعد تیک “صرفه‌جویی در مصرف داده (Data Saver)” را بزنید.

 

· استفاده از vpn و فیلتر شکن‌های کم مصرف

همانطور که می‌دانید فیلتر شکن‌ها عملا دلیل به اتمام رسیدن تمام بسته های اینترنت هستند. برای کاهش مصرف اینترنت در زمان‌هایی که لازم نیست فیلتر شکن خود را خاموش کنید. اما یک راه دیگر برای کم کردن مصرف اینترنت دانلود فیلتر شکن کم مصرف اینترنت است.

 

در گوگل تعدادی بیشماری فیلتر شکن وجود دارد که بعضی از آنها مصرف اینترنت را تا نصف بها کاهش خواهند داد. در ضمن استفاده از پروکسی در تلگرام نسبت به انواع فیلترشکن مقدار کمتری از اینترنت مصرف می‌کنند و انتخاب بهتری است.

 

اگر فکر می‌کنید حجم مصرفی اینترنتی که استفاده می‌کنید زیاد است و یا حتی به اینترنت غیرحجمی نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما اینترنت نامحدود است.

دغدغه خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه + راه حل آن

اینترنت نامحدود واقعی را از کدام شرکت بخریم؟

به‌طورمعمول اکثر شرکت‌های اینترنتی سرویس‌های خود را به‌صورت محدود یا حجمی به فروش می‌رسانند؛ یعنی پس از مصرف حجم خریداری‌شده سرویس شما قطع می‌شود و برای ادامه فعالیت به شارژ مجدد احتیاج خواهید داشت. در طرف مقابل، اینترنت نامحدود وجود دارد.

 

به بیان ساده، اینترنت نامحدود به سرویس‌هایی گفته می‌شود که محدودیت حجمی نداشته باشند؛ به‌ این صورت که با خرید سرویس اینترنت نامحدود، تا پایان دوره می‌توانید بدون محدودیت حجمی از اینترنت استفاده کنید.

 

حالا که با این سرویس‌ها آشنا شدید بهتره که کمک کنیم تا بتوانید سرویس مورد نظر خودتان را از شرکتی تهیه کنید که بهترین سرویس را ارائه می‌دهد.

 

اینترنت نامحدود واقعی یعنی چه؟

اینترنت های نامحدود معمولا وقتی به حجم مخصوصی می‌رسند سرعت آن ها کند می‌شود و دیگر نمی‌توان به راحتی دانلود کرد. به همین منظور فقط اسم اینترنت نامحدود را یدک می‌کشند. حالا خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه و اینترنت نامحدود واقعی را از کجا انجام بدهیم؟

 

ماهان نت؛ ارائه دهنده اینترنت پرسرعت

سرویس‌های ماهان نت شامل اینترنت ثابت td lte ، اینترنتADSL ، اینترنت همراه، اینترنت برج‌ها و مجتمع‌ها، اینترنت گیمینگ و پهنای باند اختصاصی و … است.

 

اینترنتADSL  ماهان نت که با توجه به فاصله شما از دکل‌های مخابراتی نصب می‌شود و سرعت 16 مگابیت بر ثانیه را برای شما تامین می‌کند.

دغدغه خرید ارزانترین اینترنت ADSL سالانه + راه حل آن

چرا میگیم ماهان نت اینترنت نامحدود واقعی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم مصرف اینترنت نامحدود به یک حجم مشخصی که برسد توسط شرکت ارائه دهنده اینترنت سرعت محدودی پیدا می‌کند. اما اینترنت نامحدود ماهان نت بدون توجه به حجم مصرفی دانلود نامحدود به شما عرضه می‌کند. همچنین سرعت اینترنت تضمینی و بالا باقی می‌ماند.

 

سایر سرویس‌های اینترنت پرسرعت را می‌توانید بدون نیاز به خط تلفن، و فقط به کمک مودم همراه یا رادیو وایرلس دریافت کنید.

 

شما می‌توانید ضمن مراجعه به سایت ماهان نت و یا تماس با شماره 1514، سرویسی را دریافت کنید که به صورت کامل بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. کارشناسان ماهان نت با صبر و حوصله و بررسی شرایط شما، سرویسی را به شما پیشنهاد می‌دهند که برای شما بهترین باشد.

جدیدترین مطالب