رازهای پنل پیامکی برای فروشگاه های اینستاگرامی: مزیت هایی که باید بشناسید!

رازهای پنل پیامکی برای فروشگاه های اینستاگرامی: مزیت هایی که باید بشناسید!

با بازاریابی پیامکی، کسب و کار شما می‌تواند نسبت به قبل با مشتریان بیشتری در تماس باشد. علاوه بر این، می‌توانید این کار را به گونه‌ای انجام دهید که نرخ تعامل بالا، نرخ بازخورد، نرخ پاسخگویی و مزایای بسیار قابل توجه دیگری را به دست آورید. ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک آنقدر موثر است که توسط مشاغل بزرگ در هر صنعتی استفاده می‌شود.

 

شبکه‌های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی موفق تبدیل شده و در بین آن‌ها اینستاگرام با کاربری گسترده و ویژگی‌های جذاب خود، به عنوان یک پلتفرم قدرتمند، ظاهر شده است. برای مدیریت موثر و رشد حضور خود در اینستاگرام، استفاده از پنل اس ام اس می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. در این مقاله، مزایای استفاده از پنل پیامکی برای اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

 

استفاده از پنل پیامکی برای بهبود فروش: کلید موفقیت در اینستاگرام

آمارها نشان می‌دهد که 1/67 درصد از جمعیت جهان تا پایان سال ۲۰۲۱ از تلفن همراه استفاده کرده‌اند. به این معنی است که 27/5  میلیارد نفر به تلفن همراه دسترسی دارند که بیشتر آن‌ها می‌توانند پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کنند؛ بنابراین، ارسال پیامک انبوه می‌تواند کسب و کار اینستاگرامی شما را متحول کند.

 

چگونه از پنل پیامکی در اینستاگرام برای ارتباط بهتر با مشتریان استفاده کنیم؟

رازهای پنل پیامکی برای فروشگاه های اینستاگرامی: مزیت هایی که باید بشناسید!

هرچند بازاریابی با ارسال ایمیل، همچنان یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است، اما هیچگاه به اندازه ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی مزایای چشمگیری نداشته است. در حالیکه میانگین نرخ باز شدن ایمیل‌ها ۲۰% است، پیام‌های تبلیغاتی دارای نرخ مشاهده بسیار بالاتری در حدود 98% هستند. این بدان معناست که تقریباً هر پیامک ارسال شده برای مشتریان، باز شده و خوانده می‌شود که به بازاریابی پیامکی قدرت بسیار بیشتری می‌دهد.

 

پیامک‌های تخفیف یا تشکر از خرید در دسته پیامک‌های هدفمندی هستند که حس خوب و اهمیت را به مشتریان منتقل می‌کند، با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای فروشگاه اینستاگرامی خود می‌توانید در هر لحظه با مشتریان خود در ارتباط باشید.

 

کم کردن هزینه تبلیغات اینستاگرام با ارسال لینک در پیامک

با توجه به هزینه زیاد تبلیغات اینستاگرامی، به‌صرفه‌ترین گزینه، ارسال پیامک انبوه است، به این صورت که لینک موردنظر در فروشگاه اینترنتی یا آیدی اینستاگرام خود را در پیامک انبوه به مخاطبان خود ارسال می‌کنید و مخاطبان شما با کلیک بر روی لینک، عضو صفحه شما خواهند شد.

 

چرا نمایش یک شماره پیامک معتبر می‌تواند اعتماد مشتریان را چند برابر کند؟

با وجود بسیاری از کانال‌های بازاریابی که در دسترس کسب‌وکارهای آنلاین قرار دارد، یکی از مهم‌ترین مزایای بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی، سازگار بودن و قابل اعتماد بودن آن است. سرشماره‌های ارائه شده توسط پنل پیامکی می‌تواند اعتماد مخاطب را جلب کند و باعث دیده شدن و فروش بیشتر شود.

 

ارتقاء تعامل با مشتریان اینستاگرامی از طریق پیامک‌های هدفمند

ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامکی، می‌تواند پیام‌های شما را هدفمند کند. به این صورت که با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید ارسال هدفمند، ارسال از روی نقشه و بر اساس جنسیت و سن را انجام دهید. حتی ممکن است بخواهید پیامک نظرسنجی نیز برای مخاطبان خود ارسال کنید که از این طریق ممکن خواهد بود.

 

ارتقاء روابط با مشتریان اینستاگرامی از طریق پیامک های مناسبتی

در کنار ارسال هدفمند، ارسال پیامک‌های مناسبتی از دیگر مزایای پنل اس ام اس است. می‌توانید از الگوهای پیامکی موجود برای تبریک تولد، عید و سایر مناسبت ها استفاده کنید.

 

فراپیامک؛ ارائه دهنده انواع پنل‌ های اس ‌ام ‌اس و وب سرویس ارسال پیامک

رازهای پنل پیامکی برای فروشگاه های اینستاگرامی: مزیت هایی که باید بشناسید!

بازاریابی پیامکی سایت فراپیامک به آدرس https://farapayamak.ir/ روشی برای جذب مشتریان و افزایش فروش برای کسب و کار آنلاین شماست. نه تنها به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی مخاطب را می‌دهد، بلکه پیام‌های شما نیز نسبت به هر ایمیلی که می‌توانید ارسال کنید، شانس بیشتری برای باز شدن و پاسخگویی دارند. بازاریابی هدفمند نیز از این طریق امکان پذیر است و به بهبود تلاش های شما در همه کانال های بازاریابی کمک می‌کند.

 

از طرفی وب سرویس هوشمند یا Smart SMS، یکی از خدمات جدید شرکت فراپیامک است که ارسال پیامک از طریق وب سرویس پیامکی را به‌صورت هوشمند انجام می‌دهد. با وب سرویس ارسال پیامک، دیگر قطع شدن شماره یک اپراتور یا لیست سیاه مخابراتی، مانعی برای ارسال پیامک های شما به مخاطبانتان نخواهد بود.

 

نتیجه گیری

داشتن پنل پیامکی برای ارسال تبلیغات و لینک شبکه اجتماعی نسبت به تبلیغات توسط اینفلوئنسرها و دیگر راه‌های تبلیغاتی، شانس بیشتر و هزینه کمتری برای دیده شدن دارند. بنابراین، هر کسب و کار در شبکه اجتماعی نیازمند پنل پیامکی برای تبلیغات خود خواهد بود. فراپیامک با ارائه خدمات و مزایایی که دارد، کمک می‌کند تا شما به بهترین شکل، تبلیغات خود را انجام دهید.

جدیدترین مطالب