چند کلیک ساده تا افتتاح حساب پی پال وریفای شده فاصله دارید

چند کلیک ساده تا افتتاح حساب پی پال وریفای شده فاصله دارید

وقتی که صحبت از پلتفرم پرداخت بین‌المللی به میان می‌آید، پی پال معمولا اولین نامی است که به ذهن همه خطور می‌کند. بنابراین، بهتر است که با پی پال بیشتر آشنا شده و لزوم افتتاح حساب پی پال وریفای شده را بررسی کنیم. می‌دانیم که پی پال به‌عنوان یک کیف پول کاربرد دارد و واسطی است که بین خریدار و فروشنده برقرار می‌شود. پی پال از شروع فعالیت خود در ایالات متحده، همین‌طور بر اهمیت آن افزوده شده و کاربران بیشتری در سرتاسر جهان پیدا کرده است. پی پال هم‌اکنون محبوب‌ترین سیستم در حوزه کسب و کارهای بین‌المللی است، اما به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران صورت گرفته است، فعالیت به‌صورت مستقیم از داخل کشور ممکن نیست.

 

شما برای این منظور، حتما باید از سایت‌های واسط استفاده کرده و اقدام به افتتاح حساب در آن کنید. پی پال مزایای قابل توجه زیادی دارد که همه آن‌ها با  سرعت قابل توجهی انجام شده و همین سبب رضایت کاربران شده است. سرعت بالایی در انتقال پول توسط این سیستم وجود دارد و می‌توانید حتی برخی از انتقال‌های پول به خانواده و آشنا را بدون هیچ گونه کارمزدی انجام دهید. کارمزد فعالیت در سایز زمینه‌ها هم مناسب است و به دلیل امنیت بالایی که در این سیستم فراهم شده است، می‌توانید به آن اعتماد کامل داشته باشید. بسیاری از کارفرمایان، از این پلتفرم برای ارتباط گرفتن با فریلنسرها استفاده می‌کنند و واریزی‌ها از طریق آن صورت می‌گیرد.

چند کلیک ساده تا افتتاح حساب پی پال وریفای شده فاصله دارید

خرید آسان از سایت‌های خارجی با خدمات ارزی نوین پرداخت

با کمک پی پال، امکان خرید از تمامی سایت‌ها فراهم شده است. شما می‌توانید به طیف بزرگی از فروشندگان اینترنتی دسترسی پیدا کرده و از پلتفرم پی پال برای پرداخت دلاری، یورویی یا دیگر ارزها کمک بگیرید. محبوبیت پی پال سبب شده است که سایت‌های بزرگی مانند آمازون از آن پشتیبانی کرده و نیاز شما به افتتاح حساب در سایت‌های دیگر را کاهش دهند. خرید کالا یا خدمات، مستلزم داشتن یک حساب بین‌المللی است و نمی‌توانید به‌صورت ریالی آن را پرداخت کنید. از آن‌جایی که شما در داخل ایران زندگی می‌کنید، داشتن حساب در کشورهای خارجی چندان برای شما سودی نخواهد داشت.

 

به جای آن، می‌توانید از پلتفرم آنلاین مانند پی پال و پرفکت مانی استفاده کرده و امکان برخورداری از کالا و خدمات را برای خود فراهم کنید. با پی پال می‌توانید سرویس مورد نظر خود را به‌صورت دیجیتالی خریداری کرده و به‌صورت آنی آن را دریافت کنید. از آن‌جایی که شیپینگ به داخل کشور ایران از سوی سایت‌های فروشگاه دیجیتالی خارجی وجود ندارد، شما تنها می‌توانید پرداخت را از طریق کارت خود انجام داده و سپس از دوست و آشنای حاضر در خارج از کشور یا سایت‌های واسط، برای دریافت کالای خود استفاده کنید. در این زمینه هم شیوه‌های خوبی وجود دارد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن برخوردار شوید.

چند کلیک ساده تا افتتاح حساب پی پال وریفای شده فاصله دارید

نقد درآمدهای ارزی در نوین پرداخت

یکی از خدمات ارزنده‌ای که با نوین پرداخت در اختیار شما قرار می‌گیرد، نقد درآمد ارزی است. اما این درآمد ارزی از کجا حاصل می‌شود؟ در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، روش‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. بسیاری از تاجرین از طریق مبادلات خود در حوزه بین‌الملل، این درآمد را کسب کرده و می‌توانند در حساب خودشان شارژ کند. اما راهکارهای دیگری هم وجود دارد که از داخل ایران قابل انجام است. یک دانشجو می‌تواند از مهارت‌های خود برای فعالیت در پلتفرم‌های بین‌المللی استفاده کند. این افراد از مهارت طراحی گرافیکی، برنامه‌نویسی، مدلسازی سه‌بعدی و موارد دیگر کمک گرفته و می‌توانند مشتریانی را در خارج از کشور داشته باشند.

 

آن‌ها در ازای دریافت خدمات، می‌توانند درآمد دلاری برای این افراد داشته باشند. حال برای دریافت این درآمد، حتما باید افتتاح حساب پی پال وریفای شده داشته باشید تا مشتریان شما بدون مشکل خاصی می‌توانند هزینه را به حساب شما واریز کنند. این موضوع هم مستلزم برخورداری از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت خواهد بود. بدین ترتیب، شما به همین صورت می‌توانید چند پروژه انجام داده و در یک بازه زمانی معین، درآمد دلاری خود را با کمک نوین پرداخت، به معادل ریالی تبدیل کنید. این معادل ریالی را می‌توانید در حساب بانکی خود و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. نوین پرداخت به شما کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن و با ایمنی بالایی درآمد دلاری خود را نقد کنید.

 

کسب درآمد ارزی با فعالیت گیمینگ

شیوه‌های دیگری هم برای فعالیت وجود دارد و می‌توانیم به حوزه گیمینگ اشاره کنیم. شما با تولید محتوا برای پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و توییچ، می‌توانید درآمد دلاری دریافت کرده و با حساب پی پال وریفای شده خود آن را دریافت کنید. این امکان با نقد کردن پرفکت مانی و داشتن حسابی در آن هم فراهم شده است و البته باید اطمینان داشته باشید که پلتفرم مورد نظر شما از پرفکت مانی یا گزینه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. نوین پرداخت نقد کردن درآمد ارزی را با کارمزد مناسب انجام می‌دهد و می‌توانید خدمات مورد نظر خود را بدین شیوه از دریافت کنید. تسویه حساب در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده و نیازی به صبر طولانی مدت نخواهید داشت.

 

با افتتاح حساب پی پال وریفای شده می‌توانید از خدمات انتقال پول به دوستان و آشنایان هم برخوردار شوید. اگر آشنایی در خارج از کشور دارید، می‌توانید به راحتی برای‌شان پول ارسال کرده یا حتی دریافت کنید. نوین پرداخت پیش بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده و کمک می‌کند که بتوانید بدون دردسر خاصی این کارها را انجام دهید. هر سه پلتفرمی که توسط نوین پرداخت پشتیبانی شده است، از امنیت کامل حساب برخوردار هستند و نیازی به نگرانی از بابت از دست رفتن پول خود نخواهید داشت. هر کدام از این پلتفرم‌ها، پشتیبانی لازم از ارزهای معتبر را نیز انجام داده و حتی در حوزه ارزهای دیجیتال نیز فعالیت‌های خوبی را داشته‌اند.

چند کلیک ساده تا افتتاح حساب پی پال وریفای شده فاصله دارید

خرید و فروش در پی پال

شاید برای‌تان سوال باشد که چرا پی پال به آوازه‌ای این چنینی در جهان دست پیدا کرده است. ده‌ها هزار سایت اینترنتی وجود دارد که از پی پال پشتیبانی می‌کنند و شما با افتتاح حساب می‌توانید به کالا یا خدمات آن‌ها دسترسی پیدا کنید. آن‌ها سرویس‌های فراوانی را با کمک پی پال به شما ارائه می‌کنند و حتی بدون نیاز به افتتاح حساب هم می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید. کافی است که آدرس سایت مربوطه را در اختیار نوین پرداخت قرار داده و معادل ریالی آن را پرداخت کنید. بدین شیوه، در کمترین زمان ممکن می‌توانید محصول یا سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید. این خریداری می‌تواند در شاخه‌های مختلف صورت بگیرد.

 

می‌توانید برای شارژ پنل کاربری سایت‌های مختلف از آن استفاده کرده و حتی به‌سراغ پرداخت هزینه مقالاتی بروید که ممکن است برای اپلای کردن به آن نیاز پیدا کنید. دارندگان سایت‌های مختلف هم می‌توانند هزینه‌های مربوط را از این طریق پرداخت کنند. خرید سرور و هاست از این طریق انجام می‌شود و می‌توانید به آن‌ها فکر کنید. اگر نیاز به حضور در دوره‌های آموزشی آنلاین را دارید، با پی پال می‌توانید این شانس را داشته باشید. نوین پرداخت با کمک مشاورین ۲۴ ساعته خود چنین خدماتی را در سطح گسترده به شما ارائه خواهد داد.

 

پرفکت مانی هم یکی از پلتفرم‌های پشتیبانی شده در نوین پرداخت است و علیرغم اینکه اعتبار پی پال را ندارد، اما شما برای فعالیت در برخی از سایت‌ها که از پی پال پشتیبانی نمی‌کند، نیاز خواهید داشت که از آن بهره ببرید. عملیاتی مانند نقد کردن پرفکت مانی و شارژ حساب آن در این سایت ارائه می‌شود.

جدیدترین مطالب