بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

تغییر رنگ دندان با گذشت زمانی یکی از معضلاتی است که افراد بسیاری به دنبال راه حلی برای برطرف کردن آن هستند اگر روش هایی مانند لمینت و کامپوزیت دندان راه حل هایی برای سفید کردن دندان هستند اما باید بدانید بسیاری از افراد به دنبال راه حل های ساده تری برای دستیابی به دندان هایی سفید هستند. البته که هزینه هم برای استفاده از خدمات زیبایی حائز اهمیت می باشد بنابراین بسیاری به دنبال ارزان ترین راه برای سفید کردن دندان ها هستند.

 

بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

همان طور که می دانید بلیچینگ به دو صورت انجام می شود در روش اول می توانید در مطب دندانپزشک زیبایی این کار را انجام دهید که به آن office bleching هم گفته می شود و در نهایت شما صاحب 2 الی 3 درجه دندان های روشن تر خواهید شد. در روش دوم بیمار می تواند با استفاده از قالبی که دندانپزشک زیبایی از دندان بیمار تهیه می کند در منزل طوری که به لثه آسیبی وارد نشود طبق دستور دندانپزشک استفاده نماید به این روش home bleching گفته می شود.

 

شاید بهتر است بدانید استفاده از این روش برای سفید کردن دندان های هیچ ضرری ندارد و فقط ممکن است چند روز اول دندان های شما حساس شوند که به سرعت برطرف خواهد شد توصیه می شود بعد از انجام بلیچینگ تا 24 ساعت از نوشیدنی های رنگی و سیگار استفاده نشود. خوشبختانه این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی راه های زیادی برای داشتن لبخندی زیبا وجود دارد که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

 

فقط لازم است درباره این مسائل اطلاعات خود را افزایش دهید و در این باره بیشتر بدانید خوشبختانه تمامی افرادی که از بلیچینگ دندان برای سفید کردن دندان هایشان استفاده کرده اند بسیار از این روش رضایت داشته اند و با یک دست شدن رنگ دندان ها دوباره اعتماد به نفس از دست رفته شان را به دست آورده اند. برای هر گونه خدمات زیبایی دندان می توانید از مشاوره های رایگان کلینیک زیبادنت استفاده نمایید.

بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

ایا جرم گیری دندان را سفید میکند؟

همان طور که می دانید جرم گیری دندان به منظور پاکسازی دندان ها از جرم هایی که آلوده با باکتری و میکروب هستند می باشد. دندان ها همیشه در معرض بزاق دهان که حاوی مقدار زیادی کلسیم است و برای استحکام دندان ها لازم می باشد قرار دارد اما گاهی اوقات این کلسیم ها بر روی دندان ها رسوب می کند این اتفاق بیشتر در دندان های جلویی رخ میدهد زیرا این دندان ها مستعد ترین دندان ها برای تشکیل رسوبات می باشند.

 

کلسیم موجود در بزاق که بر روی دندان ها رسوب می کند به رنگ دندان ها می باشد و در ظاهر دندان های شما تغییر ایجاد نمی کند اما اگر مواد غذایی رنگی و نوشیدنی های رنگی مصرف کنید به مرور زمان این رسوبات تغییر رنگ داده و ظاهر دندان های شما را نازیبا می نماید. در این شرایط شما باید دندان هایتان را جرم گیری نمایید تا به سفید شدن دندان ها کمک کنید.

 

شاید تصور شما این باشد که با استفاده از مشواک و نخ دندان می توان این رسوبات را از بین برد اما باید بگوییم خیر شما با استفاده از مسواک و نخ دندان نمی توانید مانع از ایجاد جرم و رسوب بر روی دندان ها شوید. و برای از بین بردن جرم روی دندان ها لازم است برای جرم گیری دندان ها به دندانپزشک مراجعه نمایید.

 

اگر جرمگیری دندان را جدی بگیرید می توانید از بیماری های لثه جلوگیری نمایید زیرا با انجام جرم گیری به لثه اجازه می دهید تا دور دندان ها را احاطه کند و بیماری های لثه را کاهش دهید. ممکن است بعد از جرم گیری دندان های شما حساس تر شوند بنابراین از خوردن نوشیدنی های خیلی سرد و گرم خودداری نمایید. برخی افراد به دلیل از بین نرفتن مینای دندان همیشه از جرم گیری دندان فرار کرده اند بهتر است بدانید جرم گیری به مینای دندان شما آسیب نمی رساند و فقط دندان ها را از جرم و رسوبات تمیز می کند.

 

فقط نکته ای که باید بدانید این است که جرم گیری برای دندان های پرشده و کامپوزیت و لمینت دندان انجام نمی شود. و لازم است بدانید جرم گیری دندان دردی ندارد و بدون بی حسی انجام می شود.

جدیدترین مطالب