تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

اگر در یک روز تعطیل سری به بازارهای فروش لباس بزنید، جمعیت را پر از خانم‌هایی می‌بینید که با دغدغه خرید لباس‌هایی خاص و منحصربه‌فرد، پا به بازار گذاشته‌اند. این مسئله گواهی بر آن است که خرید لباس همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها بوده و شاید بتوان آن را از پررنگ‌ترین علاقمندی‌های آنان نیز برشمرد. تقریباً هیچ خانمی را نمی‌یابید که علاقه‌ای به خرید لباس نداشته و از داشتن لباس‌هایی نو لذت نبرد؛ به همین دلیل است که برای هدیه دادن به خانم‌های جوان، همیشه لباس یکی از گزینه‌های صدر لیست به حساب می‌آید.

 

حال برای خرید لباس نیز دغدغه‌هایی وجود دارند که پروسه خرید را طولانی‌تر می‌کنند. از جنس و رنگ و طرح گرفته تا متفاوت بودن لباس، همگی از جمله موارد مهم تلقی می‌شوند. یکی از موضوعاتی که بسیاری از خانم‌ها به آن اهمیت می‌دهند، خرید لباس زنانه برند است. آن دسته از بانوان که خرید لباس‌هایی باکیفیت را مهم می‌دانند، لباس برند را به لباس‌های دیگر ترجیح داده و در جستجوی این لباس‌ها بازار را زیر و رو می‌کنند.

 

از جمله مواردی که در خرید لباس برند با آن مواجه خواهید شد، تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک است. این موضوع که به دل‌مشغولی برخی بانوان تبدیل شده، اغلب کمی دشوار به نظر می‌رسد. با این حال تصمیم داریم در این مقاله به بررسی تفاوت‌های لباس برند اصل و لباس فیک بپردازیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

لباس زنانه برند چیست؟

برند، واژه‌ای است که این روزها به کرات می‌شنویم و اغلب نیز با معنا و مفهوم آن آشنا هستیم. با این حال بهتر است معنای آن را جدی‌تر بررسی کنیم. طبق تعریفی که انجمن مدیریت بازاریابی آمریکا از این واژه ارائه داده است، برند به معنای نام، واژه، علامت، نماد، طرح یا ترکیبی از این‌هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده با هدف ایجاد تمایز در عرصه رقابت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین تعریف، هرگاه نام و طرحی جدید‌ برای محصولات یک کمپانی و تولیدی خاص ایجاد شود، در واقع یک برند آفریده شده است.

 

اما بسیاری از مدیران، برند را به نام تولیدی‌هایی اطلاق می‌کنند که توانسته باشند محبوبیت گسترده‌ای را به دست آورده و در اذهان مردم ثبت شده باشند. نام‌آشنا بودن یکی از شاخصه‌های مهم برندهاست و امروزه اغلب افراد نیز این تعریف را بیش از تعریف قبلی قبول دارند. اگر سری به تاریخچه لغت «برند» بزنیم، آن را برگرفته از واژه «Brander» به زبان اسکاندیناوی قدیم، به معنای «داغ زدن روی بدن حیوانات» می‌یابیم. در واقع داغ زدن روی حیوانات به منظور متفاوت شدن آن با دیگران انجام می‌شد تا تشخیص، آسان‌تر باشد که این، خود نوعی ایجاد تمایز است که در برندسازی نیز دیده می‌شود.

 

مصادیقی از برندسازی را همچنین می‌توان در طول تاریخ مشاهده کرد. برای مثال داشتن مهرهای مخصوص و شخصی‌سازی‌شده نوعی از برندسازی بود که در روزگاران قدیم انجام می‌شد. با این حال، برند و برندسازی در مفهوم جدید، زاده مد و فشن در قرن بیست است. دنیای مد به واژه برند روحی مدرن بخشیده و آن را به یک عنصر محبوب بدل ساخته‌ است. انواع لباس برند زنانه و مردانه این روزها در سرتاسر دنیا طرفدار داشته و می‌توانند محصول کمپانی‌های مختلفی باشند.

 

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برند، تنها مخصوص لباس نیست. در واقع هر کمپانی که در حوزه فعالیت خود به اعتباری برسد و در ذهن مخاطبین نفوذ کند، یک برند شکل گرفته است. برای مثال کمپانی «اپل» یک برند در ساخت وسایل الکترونیکی و «پاناسونیک» برندی در حوزه لوازم خانه است. در ادامه چند لباس برند زنانه را با هم بررسی کرده و با آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

چند برند محبوب لباس زنانه در دنیا

برندهای لباس محبوبی در سرتاسر دنیا وجود دارند که لباس‌های تولیدی خود را به کشورهای مختلف صادر کرده و در گوشه گوشه کشور مقصد نیز طرفداران زیادی دارند. جالب است بدانید که گاهی صف‌های طولانی برای خرید از فروشگاه‌های لباس برند تشکیل می‌شود که نشان از علاقمندی افراد به آن‌هاست. در این قسمت می‌خواهیم به برخی از برندهای تولید لباس زنانه پرداخته و آن‌ها را معرفی کنیم.

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

لباس زنانه‌ برند شنل

برند شنل از آن دست برندهاست که به گوش همه ما آشنا بوده و لوگوی آن را به دفعات دیده‌ایم. این برند که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط دوزنده‌ای به نام «گابریل کوکو شنل» تأسیس شد، امروزه به عنوان یک تولیدکننده کالای لوکس فرانسوی در لندن مشغول به فعالیت است. شنل انواع پوشاک، کیف دستی، عطر و ادکلن و لوازم آرایش لوکس را تولید و به بازار جهانی ارائه می‌کند. محصولات شنل به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین محصولات بر دنیای مد شناخته شده و طرفداران زیادی نیز در سرتاسر دنیا دارند‌.

 

لباس زنانه برند گوچی

ایتالیا را شاید بتوان مهد مد و فشن دانست و برندهای ایتالیایی را به عنوان معتبرترین برندهای جهانی معرفی کرد. کمپانی گوچی که در سال ۱۹۲۱ توسط «گوچیو گوچی» در فلورانس ایتالیا تأسیس شد، یکی از معروف‌ترین برندهای حال حاضر دنیاست که هر یک از تولیدات آن، حاصل یک قرن تجربه در بازار جهانی است. گوچیو گوچی این برند را با هدف شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ایتالیایی به جهانیان بنیان گذاشت. انواع لباس زنانه برند گوچی طرفداران بی‌شماری را در سرتاسر دنیا داشته و علاوه بر آن، محصولاتی چون کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، کیف و کفش، جواهرات، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی نیز توسط برند گوچی تولید می‌شود.

 

لباس زنانه برند پرادا

پرادا یکی دیگر از برندهای ایتالیایی این لیست است که با بیش از ۲۵۰ فروشگاه در دنیا، به عنوان یکی از برندهای محبوب جهانی شناخته می‌شود. این کمپانی انواع کالاهای لوکس زنانه و مردانه را تولید کرده و انواع عینک، چرم، کیف دستی، چمدان، کفش و … از این برند، محبوبیت زیادی دارند. دفتر مرکزی برند پرادا در شهر میلان ایتالیا واقع شده و توسط «میوچیا پرادا» اداره می‌شود. جالب است بدانید برندی تحت عنوان «میو میو» به عنوان زیرمجموعه این برند توسط میوچیا اداره می‌شود.

 

لباس زنانه برند دولچه گابانا

دومینکو دولچه و استفانو‌ گابانا در سال ۱۹۸۵ برندی را احداث کردند که امروزه یکی از بهترین انواع لباس زنانه برند را به خود اختصاص می‌دهد. برند دولچه گابانا دیگر کمپانی ایتالیایی این لیست است که به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای دنیا مشغول به فعالیت است. شرکت دولچه گابانا یک برند دیگر به نام D&G نیز دارد كه به عنوان زیرمجموعه این شرکت، به ارائه محصولات خود می‌پردازد. هر کدام از این برندها سیاست‌های خود را برای ارائه محصولات دنبال می‌کنند. دولچه گابانا مخصوص اقلام لوکس و تجملی و لباس‌های گران قیمت بوده و لباس‌های شب و رسمی این برند از محبوبیت زیادی برخوردار‌ند. در سال ۱۹۹۴، دولچه گابانا برند D&G را با بهره‌گیری از سبک مد خیابانی راه‌اندازی کرد. حال هر یک از این دو برند به تولید و ارائه مجزای محصولات خود می‌پردازند.

 

لباس زنانه برند ورساچه

اگر قصد خرید لباس برند زنانه را داشته باشید، قطعاً ورساچه یکی از گزینه‌های شماست. این برند محبوب ایتالیایی در سال ۱۹۷۸ به اهتمام جیانی ورساچه تأسیس شده و نهایتاً در سال ۲۰۰۰، نخستین بوتیک آن‌ها راه‌اندازی شد. این روزها ورساچه به یکی از بزرگ‌ترین خانه‌های مد تبدیل شده که محصولات آن در سرتاسر دنیا استفاده می‌شود. از جمله تولیدات ورساچه می‌توان پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، جواهرات لوکس، عطر و لوازم آرایشی را نام برد.

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

لباس زنانه برند ارمس

برند ارمس یک برند فرانسوی است که از سال ۱۸۳۷ تا به حال در زمینه طراحی و تولید انواع پوشاک لوکس فعالیت می‌کند. برند ارمس که توسط «تیری ارمس» بنیان‌گذاری شد، انواع لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس‌های جانبی، لباس‌های آماده، عطر و … را تولید و به بازار جهانی ارائه می‌کند. جالب است بدانید لوگوی فعلی این مجموعه که از کالسکه، دوک و اسب تشکیل شده در سال ۱۹۵۰ طراحی و به کار گرفته شد. پیش از آن ارمس با لوگویی دیگر شناخته می‌شد. دفتر مرکزی این برند محبوب در شهر پاریس قرار دارد.

 

لباس زنانه برند مارک جاکوبز

نخستین برند آمریکایی که در این لیست به آن می‌پردازیم، برند مارک جاکوبز است. اگر قصد خرید لباس برند را داشته باشید، مارک جاکوبز می‌تواند پیشنهادی مناسب برای شما باشد. مؤسس این برند، جوانی ۲۳ ساله به همین نام بود که در سال ۱۹۸۶ اقدام به بنیان‌گذاری آن کرده و توانست به موفقیت‌هایی نیز دست یابد. در سال ۱۹۹۲، مارک جاکوبز توانست به عنوان طراح برتر مد بانوان شناخته شده و جوایزی را به دست آورد. از سال ۲۰۰۱ نیز جاکوبز علاوه بر لباس زنانه برند، به تولید ادکلن پرداخت و در این زمینه نیز موفق عمل کرد. امروزه محصولات مارک جاکوبز را می‌توانید در سرتاسر دنیا مشاهده کنید.

 

لباس زنانه برند بربری

اگر از طرفداران برندهای انگلیسی هستید، بربری یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. برند بربری یکی از تولیدکنندگان کالاهای لوکس و همچنین خانه مد بریتانیایی است که در زمینه انواع پوشاک، اکسسوری‌ها، عینک‌های آفتابی، عطر و لوازم آرایشی فعالیت می‌کند. این برند بریتانیایی هم اکنون در بیش از ۵۰ کشور دنیا شعبه داشته و مجموع شعب آن به ۵۰۰ می‌رسد. جالب است بدانید مؤسس برند بربری، یعنی توماس بربری، در سال ۱۸۸۸ پارچه گاباردین را اختراع کرد. این کمپانی خود در سال ۱۸۵۶ در شهر باسینگستوک تأسیس شد؛ بنابراین آن را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های این لیست شمرد.

 

لباس زنانه برند رالف لورن

برند رالف لورن دیگر برند آمریکایی معتبری است که در این لیست به آن پرداخته‌ایم. در سال ۱۹۶۷ طراحی مشهور آمریکایی، رالف لورن، اقدام به تأسیس شرکتی برای طراحی و تولید پوشاک کرد. او در ابتدا کار خود را با تولید کراوات آغاز کرد؛ اما پس از مدتی تولیدات خود را افزایش داده و انواع مختلفی از پوشاک را به لیست تولیدات اضافه کرد. رالف لورن عمده محبوبیت خود را مرهون تولید لباس‌های ورزشی است که توانستند در سطح جهانی محبوبیت خوبی را به دست آورند. هم اکنون برندهایی نظیر پولو و کلاب موناکو زیر مجموعه رالف لورن به حساب می‌آیند. پوشاک لوکس، عطر و لوازم خانگی از جمله تولیدات این برند به شمار می‌آیند.

 

لباس زنانه برند لویی ویتون

لویی ویتون یکی از نام‌آشناترین و معتبرترین برندها در صنعت پوشاک زنانه برند است که سال‌های سال به فعالیت در این حوزه پرداخته و توانسته اعتبار زیادی را کسب کند. این برند فرانسوی از سال ۱۸۵۴ فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه به عنوان یکی از برندهای لوکس و البته گران قیمت در سطح جهان شناخته می‌شود. محصولات متعدد این برند نظیر کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهرات لوکس، اکسسوری، عینک آفتابی، کیف و چمدان، نوشت‌افزار و کتاب، طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند. محصولات این برند را می‌توان از وب‌سایت لویی ویتون، بوتیک‌های مستقل یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای خریداری کرد.

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

لباس فیک به چه معناست؟

همان طور که دانستید، لباس زنانه برند و در کل هر نوع لباس برندی از ارزش و اعتبار بالایی بهره‌مند بوده و اغلب در کنار ارائه کیفیتی مطلوب، هزینه زیادی را نیز طلب می‌کنند. بدیهی است که برای خرید لباسی از محبوب‌ترین برندهای جهانی باید هزینه زیادی را بپردازید. حال با توجه به طرفداران زیادی که برای لباس برند وجود دارد، برخی از تولیدکنندگان در سرتاسر دنیا از نام و اعتبار این برندها برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

 

فیک یا همان Fake که در لغت به معنای «تقلبی» است، به لباس‌هایی اطلاق می‌شود که مارک و نام یک برند معتبر را دارند؛ اما در واقع تولید آن شرکت‌ها نیستند. با رشد عرضه و تقاضای محصولات برندهای محبوب، تولید محصولات فیک نیز افزایش یافته و بسیاری از کمپانی‌ها برای کسب درآمد بیشتر، از نام و نشان برندهای مطرح سوء استفاده می‌کنند. این مسئله منجر به ضرر بسیاری از مشتریان شده و گاهاً به سبب ارائه کیفیت نامناسب، اعتبار برند اصلی را نیز به خطر می‌اندازد. در ادامه با روش تشخیص لباس برند از لباس فیک همراهتان هستیم.

 

راه‌های تشخیص لباس برند از لباس فیک

اگر نتوانید لباس برند را از لباس فیک تشخیص دهید، ممکن است پول خود را برای خرید یک لباس بی‌کیفیت، با این خیال که لباس برند خریداری می‌کنید، به باد دهید. به همین دلیل است که برای بهره‌مندی از کیفیت بالای لباس زنانه برند و عدم هدر دادن پول، باید بتوانید لباس برند را از لباس فیک تشخیص دهید. در ادامه چند راهکار برای این موضوع ارائه داده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

قیمت

بدیهی است که قیمت لباس برند اصل از لباس فیک به مراتب بیشتر است. برندهای مطرح اغلب کالاهای خود را با قیمتی بالا ارائه می‌کنند که تبدیل آن به پول ریالی ما منجر به افزایش قیمت آن نیز می‌شود؛ بنابراین لباسی که قیمت پایینی داشته باشد، قطعاً اصل نخواهد بود. از طرفی برخی فروشگاه‌ها ممکن است با شگرد تخفیف و OFF، مشتریان را به اصل بودن اجناس متقاعد کنند. آن‌ها به شما خواهند گفت که علت پایین بودن قیمت این محصول، تخفیف ۶۰ درصدی برند تولیدکننده آن است! با این جمله باید به اصل بودن آن شک کنید؛ چرا که برندهای مطرح تخفیف‌های زیادی برای محصولات خود نمی‌گذارند. علاوه بر آن می‌توانید با چک کردن سایت برند مربوطه، از عدم صحت آن مطمئن شوید.

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

نوع دوخت

نوع دوخت در انواع لباس برند، یکی از مواردی است که به شما در تشخیص لباس اصل از فیک کمک می‌کند. لباس‌های برند، دوختی تمیز و مرتب داشته و درزها به زیبایی دوخته شده‌اند. معمولاً در این لباس‌ها از دوخت بیشتری استفاده شده و می‌توان ظرافت را به وضوح در ابعاد مختلف آن مشاهده کرد. در مقابل، لباس‌های فیک معمولاً دوخت کمتری دارند؛ چرا که دوخت بیشتر برابر با هزینه بیشتر است. از طرفی زیپ‌‌های لباس زنانه برند به آسانی باز و بسته شده و بسیار نرم‌اند. همچنین معمولاً روکشی مات برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. در حالی که زیپ‌‌ها در لباس فیک اغلب براق بوده و به سختی باز و بسته می‌شوند.

 

پارچه

اگر در شناخت پارچه‌ها مهارت داشته باشید، به راحتی می‌توانید فرق لباس برند اصل با لباس فیک را تشخیص دهید. برندهای معتبر همواره از پارچه‌های باکیفیت و مرغوب برای لباس‌های خود استفاده کرده و این تفاوت را می‌توان به وضوح حس کرد. پارچه‌های مرغوب اغلب سنگین‌تر بوده و پاره یا نخ‌کش نمی‌شوند. همچنین تغییر سایز نیز در آن‌ها رخ نمی‌دهد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اغلب برندهای معتبر، لوگوی خود را در سطح داخلی لباس و روی پارچه حک می‌کنند. این نکته می‌تواند به شما در تشخیص لباس برند اصل از فیک کمک کند.

 

دکمه‌ها

دکمه‌ها نیز یکی از سرنخ‌هایی هستند که به شما در تشخیص لباس زنانه برند از لباس فیک کمک می‌کنند. لباس زنانه برند اگر دکمه داشته باشد، به راحتی قابل تشخیص است؛ چرا که برندهای مطرح اغلب نام خود را روی دکمه‌ها حک می‌کنند. این در حالی است که لباس‌های فیک از کمترین و کم‌ارزش‌ترین متریال بهره‌مند بوده و دکمه‌های پلاستیکی و بدون مارک دارند. همچنین دکمه‌ها در لباس برند، کاملاً محکم شده و به آسانی جدا نمی‌شوند. این مسئله در لباس‌های فیک برعکس است.

 

توجه به مارک و لوگو

برای تشخیص لباس برند و لباس فیک، باید به مارک و لوگو نیز توجه کنید. دقت کنید که لباس باید حتماً مارک داشته باشد. مارک را بررسی کرده و با مارک لباس اصل تطبیق دهید تا بتوانید اصل بودن یا نبودن آن را آشکار کنید. توجه به فونت نوشتاری لوگو نیز می‌تواند به شما کمک کند. برندهای اصل اغلب از فونت‌های عجیب و غریب استفاده نکرده و فونت ساده‌ای را انتخاب می‌کنند. از طرف دیگر، تولیدکنندگان فیک، اغلب برای جلوگیری از مشکلات قانونی، تغییرات کوچکی را در نام و لوگوی برندها ایجاد می‌کنند. به این ترتیب در نگاه اول مشابه برندهای اصل به نظر می‌رسند؛ اما با کمی دقت، تفاوت آن‌ها آشکار می‌شود.

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

بسته‌بندی

توجه به بسته‌بندی یکی از نکات مهم در تشخیص لباس زنانه برند از لباس فیک است. محصولات برند همواره در بسته‌بندی شکیل و خاص ارائه می‌شوند و کیف‌های پارچه‌ای و دستمال مارک‌دار، عضو جدانشدنی بسته‌بندی آن‌هاست. از آنجا که داشتن بسته‌بندی مناسب یکی از اصول برندسازی است، برندهای مطرح اغلب به این نکته توجه کرده و بهترین بسته‌بندی را برای محصولات خود ارائه می‌کنند. در مقابل محصولات فیک به هیچ وجه از این مورد بهره‌مند نیستند.

 

محل فروش

طبیعی است که لباس برند زنانه در فروشگاه‌های معمولی یا زیرزمینی فروخته نمی‌شوند. اگر لباس برند می‌خواهید، باید سری به فروشگاه‌های لوکس و معتبر بزنید؛ بنابراین توجه به محل فروش، راهکار دیگری برای تشخیص لباس برند اصل از لباس فیک است. بهترین کار برای خرید لباس برند، مراجعه به وب‌سایت رسمی آن‌هاست. با توجه به اینکه این برندها در ایران شعبه ندارند، می‌توانید از مارکت‌های کشورهای حومه نیز این محصولات را سفارش دهید‌.

 

چرم

اگر لباس زنانه برندی که خریداری می‌کنید چرم است، به راحتی می‌توانید اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. چرم اصل بافتی ناهموار و طرحی نامنظم دارد. اگر چرم به کار رفته در لباس منظم و هموار باشد، احتمالاً تقلبی است. چرم طبیعی تا سال‌ها بدون مشکل باقی می‌ماند؛ اما چرم مصنوعی به سرعت حالتی پوسته‌پوسته پیدا کرده و از بین می‌رود.

 

با در نظر داشتن این موارد می‌توانید لباس زنانه برند اصل را از لباس فیک تشخیص داده و بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را خریداری کنید‌. توجه داشته باشید که بهترین راه برای تهیه لباس اصل، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است. به این ترتیب می‌توانید از کیفیت و اصالت محصول خریداری شده مطمئن باشید.

تشخیص لباس زنانه برند اصل از فیک

خرید لباس زنانه باکیفیت

اگر چه بسیاری از افراد به خرید لباس برند متمایل‌اند، اما بسیاری از افراد نیز حمایت از تولیدات داخلی باکیفیت را به استفاده از لباس‌ زنانه برند ترجیح می‌دهند. اگر شما نیز یکی از اهمیت افراد هستید، بهتر است سری به وب‌سایت فروشگاه «ماهپار» بزنید. ماهپار یکی از فروشندگان مطرح لباس‌‌های زنانه است که محصولات تولید خود را به مشتریان عرضه می‌کند. انواع گوناگونی از لباس‌های زنانه‌ مرغوب و باکیفیت را می‌توانید از وب‌سایت ماهپار تهیه کرده و از این خرید لذت ببرید. انواع پالتو، مانتو، ست اسپرت، ست مجلسی، مانتو و شلوار اداری، اکسسوری، کیف و کفش و محصولات دیگر در فروشگاه تولیدی ماهپار عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به این وب‌سایت بزنید.

 

کلام آخر

در این مقاله ضمن آشنایی با چند برند محبوب و مطرح در سطح جهانی، با مفهوم لباس برند و لباس فیک آشنا شدید. همچنین روش‌هایی برای تشخیص لباس زنانه برند از لباس فیک ارائه شد. اگر قصد خرید لباس زنانه ایرانی باکیفیت را دارید، وب‌سایت ماهپار را فراموش نکنید. حمایت از تولیدات داخلی می‌تواند کمک بزرگی به پیشرفت کسب‌وکارهای داخلی بکند.

جدیدترین مطالب