راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

با خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی ، کیفیت و عملکرد دستگاه تصفیه آب اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که این دستگاه ها مستقیما بروی خروجی آب مصرفی شما تاثیر می گذارند و برای همین انتخاب نوع برند معتبر در آن نقش بسزایی دارد. شرکت تصفیه آسا عرضه کننده و نمایندگی معتبر دستگاه های تصفیه آب تایوانی از جمله برند سی سی کا است که یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک های موجود در بازار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در جهت خرید و راهنمایی دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

معرفی برند تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا یکی از برند های شناخته‌شده‌ی بازار است که در سال 1973 در تایوان شروع به فعالیت کرد و تا به امروز تجربه‌ی زیادی در این حوزه کسب کرده است. این کمپانی از  تجهیزات پیشرفته‌ای برای تولید انواع دستگاه های خود استفاده می کند و تصفیه آب های این برند کاملا حرفه ای می باشند.

 

تمام قطعات، تا ریزترین پیچ و مهره‌ ها، انواع شلنگ‌ها، فیلترها، کارتریج‌ها، هوزینگ‌ها، پمپ، بدنه و سایر تجهیزات تصفیه آب سی سی کا با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و یک واحد تحقیق و توسعه‌ی بسیار بزرگ نیز روز به روز در حال بهبود دستگاه ها می باشد .

 

حوزه ی اصلی برند cck تصفیه آب ساخت دستگاه های اسمز معکوس است. اما در ابتدای فعالیتش در زمینه ی اولترافیلتراسیون و نانوفیلتراسیون هم فعال بود. دستگاه‌ های سی سی کا از هر سه مکانیزم تصفیه قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز بهره می‌برند که در نوع خود از بهترین دستگاه ‌های تصفیه آب بازار هستند.

 

کیفیت تصفیه آب cck بسیار بالا و مطابق با استاندارد های سازمان بهداشت جهانی می باشد. سی سی کا نسبت به سایر برند های بازار قیمت پایین تری دارد اما از نظر کارایی و کیفیت بسیار عالی می باشد. دستگاه های سی سی کا چندین دهه است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران نیز شرکت تصفیه آسا مرکز خرید معتبر این برند می باشد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب سی سی کا

انواع تصفیه آب های سی سی کا مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز می باشند که بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب سی سی کا هستند. تمامی این دستگاه ها از سیستم اسمز معکوس برای حذف املاح آب استفاده می کنند. سی سی کا 6 مرحله ای دارای 6 فیلتر تصفیه به نام های پروپیلن، کربن اکتیو، کربن بلاک، ممبران و پست کربن و مینرال می باشد که توسط فیلتر های مرحله  1تا 3 رسوبات و مواد جامد و مواد شیمیایی مثل کلر آب از بین می روند و سپس در مرحله چهارم توسط فیلتر ممبران 12 لایه تمام املاح آب و آلاینده های ریز آن تا 98 درصد حذف می شوند و سختی آب تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. فیلتر مینرال نیز در مرحله ی ششم مواد و املاح معدنی از دست رفته را به آب بر می گرداند.

 

دستگاه های 7 مرحله ای سی سی کا کارکردی همانند دستگاه های 6 مرحله ای دارند و فقط یک فیلتر قلیایی نیز در مرحله هفتم به آن اضافه شده است. وظیفه ی فیلتر قلیایی این است که PH آب را افزایش می دهد و  به عددی بین 7.5 تا 9 می رساند که استاندارد سازمان بهداشت است و  باعث قلیایی شدن آب می شود. آب قلیایی تاثیر زیادی برای جلوگیری از سرطان، دیابت، خشکی پوست و بیماری های گوارشی دارد.

 

دستگاه فرابنفش سی سی کا نیز مخصوص آب هایی است که کلرزنی نشده اند مثل آب های چاه که آلودگی های میکروبی زیادی دارد . ا با استفاده از لامپ یو وی در فیلتر فرابنفش مرحله 8 دستگاه می توان آن ها را از میان برداشت. این فیلتر تا 99 درصد میکرواگانیسم های آب را از بین می برد و اجازه ی رشد آن ها را در آب نمی دهد.

 

اما می توان گفت که کامل ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز آن می باشد. این دستگاه تمام فیلتر های لازم برای افزایش کیفیت آب و  تصفیه آن را در اختیار دارد. فیلتر پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، مینرال، قلیایی و اکسیژن ساز. مراحل این دستگاه همانند دستگاه قلیایی است و در آخرین مرحله فیلتر اکسیژن ساز دارد که نوعی فیلتر مادون قرمز برای شکستن ساختار مولکول های آب است تا تولید اکسیژن در آب بیشتر شود. نوشیدن این آب باعث افزایش انرژی بدن در طول روز و هیدراته نگه داشتن آن می شود.
شما می توانید دستگاه های تصفیه آب سی سی کا را از شرکت تصفیه آسا به صورت اورجینال و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب اصل تایوان

شرکت تصفیه آسا عرضه کننده انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان از جمله دستگاه تصفیه آب سی سی کا می باشد.شما می توانید جهت مشاهده محصولات و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

“شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه تخصصی، واردکننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به شمار میرود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت میشوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

 

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود.”

 

همان گونه که می دانید یکی از نکات مهم در رابطه با نگهداری دستگاه های تصفیه آب تعویض فیلتر های تصفیه آب می باشد. فیلتر ها پس از مدتی کار کردن به دلیل اشباع شدن از مواد آلوده و رسوبات کارایی خود را از دست می دهند و باید تعویض شوند . تعویض فیلتر ها و سایر خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب که از تصفیه آسا خریداری می کنید بر عهده ی این شرکت است .به همین علت قبل از خرید ضمانت کالا و کلیه خدمات مربوط به دستگاه به شما اطلاع داده می شود.

 

هم چنین ارسال و نصب دستگاه ها به صورت رایگان در تهران و استان البرز انجام می شود. از ویژگی های شرکت تصفیه آسا که خرید را بای شما آسان تر کند فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب است که برای آن می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید. شما می توانید لیست قیمت انواع دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی و اکسیژن ساز را در سایت مشاهده نمایید. گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت نیز در هنگام خرید به شما داده خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره خرید شما مشتریان عزیز می توانید با واحد پشتیبانی و کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا تماس حاصل نمایید. هم چنین با استفاده از تخفیفات شگفت انگیزی که این مجموعه بر محصولات خود قرار می دهد می توانید دستگاه تصفیه آب خود را با هزینه ی بسیار مناسب تهیه نمایید.

جدیدترین مطالب