اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

بازیگران سریال خواهر و برادرانم

سریال خواهر و برادرانم Kardeşlerim یکی از جدیدترین سریال های ترکی به کارگردانی سرکان بیرینجی است که برای پخش از شبکه ATV تدارک دیده شده است و به محصول سال ۲۰۲۱ شرکت تولیدی NGM می باشد. بازیگران سریال خواهر و برادرانم همه از بهترین هنرمندان ترک می باشند که با سن های مختلف در این سریال بازی کرده اند. این سریال محبوب و پرطرفدار ترکیه ای در ژانر درام و عاشقانه به تهیه کنندگی گل‌ عابوس سمرجی تولید شده است و تاکنون فیدبک های خوبی از طرف بینندگان داشته است.

 

بازیگران سریال ترکی خواهر و برادرانم را در این نوشتار به شما کاربر گرامی معرفی خواهیم کرد و باید بدانید این سریال تلویزیونی ترکیه ای در منطقه های فقیر نشین و همچنین خیابان های بالای شهر استانبول تصویر برداری شده است و اکثر سکانس ها در خیابان فاتح استانبول ضبط شده است. همچنین تمام لوکیشن های کالج آتامان در یک مدرسه خصوصی در خیابان ایوب شهر استانبول فیلم برداری شده و اکنون برای پخش در بازار جهانی عرضه شده است.

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم

سریال ترکی خواهر و برادرانم زندگی خانواده ای را به تصویر کشیده است که وابستگی زیادی به یکدیگر دارند و با از دست دادن پدر و مادرشان وقایعی برایشان پیش می آید که منجر به تغییر سرنوشت تک تک افراد خانواده می شود. انتشار این مجموعه تلویزیونی در شبکه های مختلف دنیا با استقبال خوبی همراه شده است و فصل چهارم این مجموعه هم طبق گفته مدیر شبکه ATV به زودی ساخته خواهد شد و روی آنتن خواهد رفت.

 

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم که در مدرسه خصوصی علوم کمربورگاز در حال تحصیل هستند را در این بخش برایتان بازگو خواهیم کرد و باید بدانید که در فصل چهارم تعدادی از بازیگران از سریال جدا می‌شوند و بازیگران جدیدی به این مجموعه ترکی اضافه می‌شوند.

 

در این سریال بازیگران ترکیه ای همچون: چنگیز تانگور، گوزین الکان، خالد اوزگور ساری، چاعلا شیمشک، جلیل نالچاکان، فدیک سوین آتاسوی، جونیت مته، ییعیت کوچاک، سو بورجو یازگی جوشکون، جهان شیمشک، ملیس مینکاری، گوزده تورکر، ایلگاز کایا، انس دمیرکاپی، یارن یا‍‍پیجی، آلپِر هالیلوگلو، ییلدیز کولتور، نازلی چتین، اوریم دوعان، اجم سنا باییر، ارن اورن، رجب اوستا، آیلین آکپینار، آهو یائتو، اوگون کاپتان اوغلو، مراد اونوک، ایرم سلمان، داملاسو ایکیزوغلو، نیلسو ییلماز، کاعاان سِوی و سیمگه سلچوک به ایفای نقش پرداخته اند.

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

نقش های بازیگران سریال خواهر و برادرانم

نام نقش های سریال ترکی خواهر و برادرانم که در فصل های مختلف این سریال تلویزیونی ترکی به ایفای نقش پرداخته اند را همراه با بیوگرافی بازیگران سریال خواهر و برادرانم در این بخش برایتان بیان کرده ایم و با توجه به نظر تماشاگران، در سال های اخیر محبوب ترین مجموعه تلویزیونی ترکیه ای، سریال خواهران و برادران بوده است. این سریال خانوادگی و عاشقانه علایق مخاطبان تمام رده های سنی را پوشش داده و گل‌ عابوس سمرجی داستان نویس بسیار مطرح این کار را نوشته است.

 

خالد اوزگور ساری بازیگر نقش قدیر

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

خالد اوزگور ساری بازیگر مرد سینما و تلویزیون ترکیه زاده 4 اکتبر 1993 در شهر استانبول ترکیه چشم به جهان گشود و اصالتا عرب است. این بازیگر جوان که از دانشگاه بیلگی استانبول، گروه اقتصاد فارغ التحصیل شده است، بازیگری را نزد اسرا کیزیلدوغان در کارگاه حرفه ای بازیگری پایه و پیشرفته آموخت. این بازیگر که برای اولین بار با سریال قیام ارطغرل مقابل دوربین ها قرار گرفت، اکنون بازیگر نقش قدیر دوست پسر ملیسا در سریال خواهر و برادرانم که برای atv آماده شده بازی می کند. این هنرمند ترک زبان 1.78 متر قد و 67 کیلوگرم وزن دارد و یکی از محبوب ترین افراد پولدار در کشور ترکیه است.

 

سو بورجو یازقی جوشکون بازیگر نقش آسیه

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

سو بورجو یازقی جوشکون متولد 15 آوریل 2004 در استانبول بازیگر سینما و سریال های تلویزیونی ترکیه ای است. او بازیگری را از سن کودکی و از سال 1391 آغاز کرد. مدتی در نقش های کودک بازی کرد. سو بورچو کوشکون بازیگر نقش آسیه دوست دختر دوروک در سریال ترکی خواهر و برادرانم تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی بازی کرده است، در سریال اتاق قرمز در سال 2020 نقش دختری جوان را در شخصیت گولر بازی کرد. او برای بازی در اتاق قرمز تحسین زیادی دریافت کرد. او دو برادر و یک خواهر بزرگتر دارد. این هنرپیشه زیبا که با همه خواهر و برادرهایش خیلی خوب کنار می آید، کوچکترین فرزند خانواده است. او تحصیلات خود را در دبیرستان هنرهای زیبای پرا ادامه داده است و همچنین در مدرسه رقص ترکیه هم تحصیل کرده است.

 

آیلین آکپینار بازیگر نقش امل

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

آیلین آکپینار بازیگر خردسال ترکیه اکنون به سن 13 سالگی رسیده است و زاده 11 سپتامبر 2012 میلادی در استانبول ترکیه است. وی بازیگر نقش امل امره در سریال خواهران و برادران است و از سن 7 سالگی با سریال ترکی ای کاهش هیچ وقت بزرگ نمی شدم وارد عرصه بازیگری شد. وی علاوه بر بازیگری یکی از مدلینگ های کودک ترک است.

 

ییعیت کوچاک در نقش عمر

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

ییعیت کوچاک زاده ۱۲ اکتبر ۱۹۹۵ در شهر صامسون، ترکیه به دنیا آمد. نام کامل او بلال ییعیت کوچاک است و یک خواهر کوچکتر به نام سِرا دارد. کوچاک در دبیرستان آناتولی شهر صامسون تحصیل کرده و در رشته اقتصاد و دارایی از دانشگاه باغچه‌شهر فارغ التحصیل شد. او در مراسم چهل و هشتمین جوایز پروانه طلایی در ۴ دسامبر ۲۰۲۲ نامزد جایزه در بخش “بهترین بازیگر مرد” شد. او اولین بازی خود را در تبلیغات D Smart و KFC انجام داد. او بعداً اولین اجرای تلویزیونی خود را در سال 2017 در فیلم ما باغ وحش خریدیم انجام داد. ییعیت کوچاک بازیگر نقش عمر دوست پسر سوسن (پسر احمد و سوزان) از نام هنری ایگیت کوچاک استفاده کرده است. او عکسی از مادرش را در ماه مه 2021 در اینستاگرامش منتشر کرد و یک خواهر بنام سرا کوچاک است.

 

انور سعید یاران بازیگر نقش دوروک

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

اونور سید یاران در 13 ژانویه 1995 در استانبول به دنیا آمد. او اصالتاً از طرف پدرش اهل اردو است. او دانشجوی آکادمی ورزشی دانشگاه هالیچ، گروه مدیریت ورزشی است. اونور سید یاران که مدت هاست فوتبال مجاز بازی می کند، علاوه بر فوتبال، شطرنج باز است. او بین سال های 2008 تا 2011 به صورت حرفه ای روی سکوهای ملی به رقابت پرداخت. اونور سید یاران بازیگر نقش دوروک دوست پسر آسیه در سریال خواهر و برادرانم، هوادار سرسخت گالاتاسرای، انگلیسی و آلمانی صحبت می کند. او برنده مسابقات بهترین مدل ترکیه و بهترین مدل جهان است که در سال 2016 برگزار شد. اونور سید یاران که با سریال پاشو بریم که در سال 2018 از شبکه TRT 1 پخش شد پا به عرصه بازیگری گذاشت و این هنرمند جوان 1.87 متر قد و 78 کیلوگرم وزن دارد.

 

گوزده تورکر در نقش هاریکا

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

گوزده تورکر در 17 سپتامبر 1993 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر که فارغ التحصیل رشته تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه معمار سینان است از سال 2013 با نقش آفرینی قرنی با شکوه صفیه سلطان شروع به فعالیت کرد، در فصل چهارم در 17 قسمت حضور داشت. سپس در سال 2016 در سریال پویراز کارائیل ایفای نقش کرد که شامل نام هایی چون ایلکر کاللی، بورچین ترزی اوغلو، موسی اوزونلار بود. در اینجا او به شخصیت ملیس سایگونر جان بخشید. او در سال 2018 به جوانی شخصیت اولفت در سریالی با بازی نام هایی چون اوزجان دنیز، آسلی انور، ایپک بیلگین جان بخشید. گوزده تورکر بازیگر نقش هاریکا دوست دختر امیر در سریال خواهر و برادرانم، 1.73 سانتی متر قد و با وزن 54 کیلوگرم و با رنگ چشمان آبی یکی از زیباترین زنان ترک است.

 

داملا سو ایکیز اوغلو در نقش ملیسا

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

داملا سو ایکیز اوغلو بازیگر سینما و سریال های ترکیه ای با 1.68 متر قد در 8 جولای 1998 در آنتالیا ترکیه به دنیا آمد. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مرمره، آموزش بازیگری را در مرکز هنری مجدت گزن گذراند. داملاسو ایکیزوغلو بازیگر نقش ملیسا دوست دختر قدیر که با تبلیغات جلوی دوربین رفته بود در بیش از یک تبلیغ خود را نشان داد. وی بازیگری خود را از سال 2018 با فیلم میراسیدی آغاز کرد، در سریال بابل در نقش بوسه بازی کرد. بعد از پایان سریال بابیلون، در سریال خواهر و برادرانم و سپس در سال 2022 در سریال بابا ایفای نقش کرد. او همچنان در پروژه های جدید شرکت می کند.

 

تورن سیهان شیمشک بازیگر نقش اوغول جان

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

توران جهان شیمشک که به شخصیت ‘اغولکان’ در سریال برادران من جان بخشید مدتی است که با سینم شیمشک زندگی می کند. توران جهان شیمشک و سینم شیمشک که از سال گذشته تصمیم به ازدواج گرفتند، امروز با اشتراک گذاری این موضوع در شبکه های اجتماعی طرفداران خود را شگفت زده کردند. توران جهان شیمشک بازیگر نقش اوغول جان دوست پسر افرا و هاریکا در سریال خواهران و برادرانم از سن 17 سالگی وارد عرصه بازیگری شد و با سریال جزر و مد دیده شد. این بازیگر جوان 174 سانتی متر قد و 65 کیلو وزن دارد و در تعطیلات از دوست دخترش خواستگاری کرد. این بازیگر مشهور 29 ساله در مصاحبه ای اعلام کرد که او و معشوقش سال آینده با هم ازدواج خواهند کرد. این زوج مشهور در حال حاضر در تعطیلات خود در بلگراد به سر می برند.

 

آهو یائتو در نقش سوزان

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

آهو یائتو بازیگر و طراح مد زاده 11 جولای 1978 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. وی دوران کودکی خود را در کارشیاکا گذراند. وقتی او کوچک بود والدینش از هم جدا شدند. او از مدرسه هنر فارغ التحصیل شد. زمانی که در ۱۴ سالگی تصمیم گرفت مدل شود، از ازمیر به استانبول نقل مکان کرد. او کار خود را به عنوان یک مدل در سال 1993 آغاز کرد و با گذشت زمان مشاغل بیشتری از بازیگری گرفته تا سردبیر مد و مشاور سبک را به حرفه خود اضافه کرد. او مدتی مجری برنامه بازی «یکی تماشاگر ماست» بود و در تبلیغات بسیاری شرکت کرد. آهو یائتو در نقش سوزان همسر عاکف در سال 2000 زمانی که 22 سال داشت با کنکات دوگان آکچورا ازدواج کرد و پس از گذشت 5 سال زندگی مشترک طلاق گرفتند. آهو یاغتو و جم یلماز در 10 مارس 2012 در هتل پرا پالاس با هم ازدواج کردند. آنها برای ماه عسل به دبی رفتند. این بازیگر زن ترک که قبل از ازدواج 4.5 ماهه باردار بود، هنگام تولد فرزندش نام او را کمال گذاشت. او صاحب یک بوتیک قدیمی به نام “فرصت دوم” در ببک استانبول است.

 

ملیس مینکاری بازیگر نقش آیبیکه

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

ملیس مینکاری بازیگر جوان و زیباروی ترک در تاریخ 20 آگوست 1998 برابر با 29 مرداد 1377 در شهر استانبول ترکیه متولد شده است و 160 سانتی متر قد دارد. او یک برادر کوچکتر از خود دارد و در حال حاضر در شهر استانبول زندگی می کند. او عکس هایی از خانواده اش در اینستاگرام پست کرده است. ملیس مینکاری بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان خصوصی محله شیشلی در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و دوره های اولیه بازیگری را در آژانس های خصوصی آموزش دید. در ادامه با حضور در آژانس Dialog Lecture Communications دوره بازیگری حرفه ای را به اتمام رساند. بازیگر نقش آیبیکه ارن دوست دختر برک در حال حاضر مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. اما برای مدتی است که با همبازی خود رجب اوستا در سریال خواهران و برادرانم وارد رابطه جدی عاشقانه ای شده است و با هم زندگی می کنند.

 

سیمگه سلچوک در نقش نباهت

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

سیمگه سلجوک در سال 1975 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در دانشگاه بیلکنت، گروه موسیقی و هنرهای نمایشی به پایان رساند.
وی اولین تجربه بازیگری خود را در سال 1993 با سریال Ferhunde Hanımlar تجربه کرد. آیکون سلجوک که در سریال های تلویزیونی زمان مهاجرت، روستای زیبا، گذشته در قلب من است، اروپا اروپا، زنان کوچک، جادوگر مبتدی، آلیه، با هم حتی اگر جدا شدیم و تاکسی گل شرکت کرده بود، اکنون به این شخصیت جان می بخشد. سیمگه سلچوک بازیگر نقش نباهت همسر سابق عاکف آتاکول و مادر دوروک و ملیسا 1.72 متر قد و 55 کیلوگرم وزن دارد و یکی از خوش اندام ترین زنان ترکیه ای بشمار می رود.

 

فدیک سوین آتاسوی بازیگر نقش شنگول

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

فادیک سوین آتاسوی در 1 اکتبر 1975 به نام نمایشنامه پدرش سونمز آتاسوی به نام فدیک کیز به دنیا آمد که در زمان تولدش روی صحنه رفت. فادیک سوین آتاسوی که در سنین جوانی به بازیگری علاقه مند بود، زمانی که تنها چهار سال داشت در نمایش “قلع” تئاتر دولتی در جشنواره تئاتر سلجوک شرکت کرد. او با این نقش در چهار سالگی جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد. او مجری برنامه های کودک در TRT بود. او با خانواده اش در تور و پشت صحنه بزرگ شد تا اینکه مدرسه ابتدایی را شروع کرد. اگرچه او ابتدا تحصیل در بخش زبان و ادبیات ایتالیایی را آغاز کرد، اما بعداً بورسیه تحصیلی گرفت و از امتحانات گروه تئاتر دانشگاه بیلکنت فارغ التحصیل شد. دوره فوق لیسانس خود را نیز در همان دانشگاه با بورس تحصیلی به پایان رساند. این بازیگر و مدل زن ترکیه ای در سریال خواهر و برادرانم در نقش شنگول (مادر آیبیکه و اوغولجان و همسر اورهان) به ایفای نقش پرداخته است و طرفداران زیادی با این سریال پیدا کرده است.

 

امره یتکین در نقش بوراک

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

امره یتکین بازیگر و عکاس مرد ترکیه ای متولد 1983 و زاده استانبول ترکیه است که در سال ۲۰۱۶ با بورجو بیریجیک بازیگر زن ترک زبان ازدواج کرد. وی که با شخصیت «نالان» در سریال تلویزیونی «دختری در شیشه» که با تماشاگران در اکران کانال دی دیدار کرد، تحسین زیادی به دست آورد و با پست هایش در شبکه های اجتماعی توجه ها را به خود جلب می کند. یتکین در دبیرستان کورکماز ییگیت آناتولی و دبیرستان خصوصی اوریم تحصیل کرد و پس از اخذ مدرک دیپلم وارد دانشگاه کادیر هاس برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی شد و پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی به حوزه تبلیغات روی آورد.

 

رجب اوستا بازیگر نقش برک

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

رجب اوستا در 2 نوامبر 1997 در سامسون ترکیه به دنیا آمد و دارای 3 خواهر و برادر است. این بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون ترکیه ای با 181 سانتی متر قد و 70 کیلوگرم وزن پس از رسیدن به سن 21 سالگی با بازی در سریال پرسونا از قاب تلویزیون دیده شد و به اوج شهرت رسید. او در دانشگاه در رشته تجارت درس خوانده است و در نقش برک اوزکایا (پسر رسول و ایلا) دوست پسر آیبیکه در سریال ترکی خواهر و برادرانم است که در داستان این سریال برای مدت کوتاهی عاشق ملیسا شده بود.

 

جونیت مته در نقش اورهان

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

جونیت مته که در 9 سپتامبر 1970 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد، اصالتا اهل آرتوین شاوشات است. این بازیگر اکنون در آنکارا زندگی می کند و دارای فرزندان دوقلو به نام های جم و فرهان است. او تحصیلات خود را در گروه تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه آنکارا به پایان رساند. Cüneyt Mete هنوز هنرمند تئاتر دولتی آنکارا است. جونیت مته بازیگر تئاتر همسر شیما کورکماز است که امروز نقش اورهان پدر آیبیکه و اوعولجان و شوهر شنگول را در سریال خواهران و برادران من بازی می کند که پخش آن از 20 فوریه 2021 از ATV آغاز شد. او در اردیبهشت ۱۳۹۸ با همکارش شیما کورکماز، یکی از بازیگران زن سریال بنی عفت که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ برای اولین بار از تلویزیون شو و بعداً از شبکه استار تی وی پخش شد، ازدواج کرد.

 

جلیل نالچاکان بازیگر نقش عاکف

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

جلیل نالچاکان در 10 ژوئن 1978 در سیواس به دنیا آمد. مادرش معلم و پدرش تکنسین برق بود. او یک خواهر کوچکتر دارد. پس از پایان دبیرستان، در رشته مهندسی زمین شناسی دانشگاه سیواس جمهوریت ثبت نام کرد. اما پس از 7 سال مدرسه را رها کرد و به تئاتر دولتی سیواس پیوست. بعدها تحصیل در رشته گردشگری و هتلداری را در دانشگاه بالیکسیر آغاز کرد اما در آنجا به تحصیل در رشته تئاتر نیز ادامه داد. او در امتحان توروک قبول شد و در استانبول اقامت گزید و در آنجا به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت. جلیل نالچاکان نقش عاکف شوهر سوزان را در این سریال ایفاگر شده است و همسر سابق نباهت و پدر دوروک، ملیسا و کان است.

 

کان سویی در نقش مظلوم

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

کان سویی که متولد 8 آوریل 1994 در ازمیر است با 1.81 متر قد و 77 کیلوگرم وزن نقش مظلوم دوست صمیمی قدیر و دوست پسر تالیا را بازی کرده است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته سینما و تلویزیون دانشگاه بیلگی استانبول، بیشتر عمر خود را در بدروم و ازمیر گذراند. او از سن 5 سالگی به قایقرانی علاقه داشت و از 8 سالگی بسکتبال را شروع کرد. این بازیگر و ورزشکار که در مجموع 12 سال بسکتبال مجاز بازی می کرد، از دوران دبیرستان آرزوی بازیکن شدن را داشت.

 

لیزگه کومرت در نقش سوسن

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

لیزگه کومرت در 16 آگوست 1999 در ازمیر به دنیا آمد و بازیگر سریال و سینمای ترکی در خانواده ای دوست داشتنی بزرگ شد. به گفته خودش رابطه پدر و دختری بسیار خوبی دارد و با مادرم مثل دوست هستیم. او یک خواهر دارد که شش سال کوچکتر است و در دبیرستان فرانسوی درس می خواند و مهمترین قانون هر دوی اینها ورزش کردن است. این بازیگر جوان 172 سانتی متر قد دارد و با وزن 50 کیلوگرم نقش سوسن دوست دختر عمر را ایفاگر شده است و در داستان خواهید دید که او برای مدت کوتاهی عاشق قدیر می شود.

 

مراد اونوک بازیگر نقش کنان

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

مراد اونوک بازیگر سینما و سریال های ترکی در 27 سپتامبر 1960 در استانبول به دنیا آمد. او فارغ التحصیل آکادمی علوم ارتباطات Başkent است. مورات اونوک از سال 1991 در سریال های تلویزیونی زیادی مانند مجردها، آسمالی کوناک، خواهر پریشان، بازیگران برگ، نام فریحا، من یک چیز نیستم، کعبه (نقش اصلی)، دکتر معجزه، افیلی آشک، تو بازی من را بازی کرده است. مراد اونوک بازیگر نقش کنان شوهر سوزان است که در قصه شریک عاکف و پدر هاریکا می باشد. او پس از فهمیدن رابطه سوزان و عاکف به طور اتفاقی در سانحه رانندگی جان باخت.

 

کاعان چاکر در نقش احمد

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

کاعان چاکر در 1 فوریه 1977 در استانبول به عنوان دومین فرزند یک خانواده مهاجر از کوموتینی یونان به دنیا آمد. وی پس از اتمام دوره ابتدایی، تحصیلات متوسطه و دبیرستان را در کالج به پایان رساند. این بازیگر که علاقه اش به تئاتر از دوران دبیرستان شروع شد، در دوران تحصیل در نمایش های تئاتری به خصوص موزیکال گریس شرکت کرد. او در سال 1995 وارد کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول شد. وی در دوران تحصیل در هنرستان در فصل سوم سریال کارا ملک در سال 1377 در برابر مخاطبان ظاهر شد. کاعان چاکر بازیگر نقش احمد ییلماز شوهر شوال بازی کرده است و پدر عمر، سارپ و یاسمین می باشد.

 

اوریم دوغان بازیگر نقش گونول

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

اوریم دوعان زادهٔ ۵ سپتامبر ۱۹۷۷ بازیگر اهل آنکارا کشور ترکیه است. او به خاطر مجموعه‌های تلویزیونی سوبات، حکایت ما و خواهر و برادرانم و فیلم سینمایی آیا این عشق است شناخته شده‌ است. اوریم دوغان بازیگر نقش گونول مادر افرا و همسر سابق اورهان در سریال خواهر و برادرانم را ایفاگر شده است. وی پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، وارد کنسرواتوار دولتی دانشگاه آنادولو شد و در سال ۲۰۰۲ در رشته بازیگری فارغ‌ التحصیل شد.

 

برک علی کاتال در نقش تولگا

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

برک علی چاتال متولد استانبول در 4 مارس 1995 به دنیا آمد. این بازیگر پس از اتمام تحصیلات کارشناسی خود در دانشگاه یدیتپه استانبول، دانشکده هنرهای زیبا، گروه تئاتر آموزش بازیگری را نیز فرا گرفت. برک علی چاتال 1.82 قد و با وزن 72 کیلوگرم به تازگی نقش تولگا برادر لیلا را در سریال بازی کرده است.

 

نیهان بویوک آغاچ بازیگر نقش شوال

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

نیهان بویوکاغاچ در 28 سپتامبر 1981 در استانبول به دنیا آمد و از دانشگاه آنکارا، دانشکده زبان، تاریخ و جغرافیا، گروه تئاتر فارغ التحصیل شد. در سال 2006، او نقش تامارا را در سریال تلویزیونی طوفان بازی کرد. در سال 2009 در فیلم از قلبت بپرس به کارگردانی یوسف کورچنلی شرکت کرد. او اخیراً نقش شوال همسر احمد ییلماز و مادر سارپ و یاسمین را ایفاگر شده است.

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

خلاصه داستان

سریال خواهر و برادرانم داستان چهار خواهر و برادر است که پدر و مادر خود را از دست می دهند و تماشای این کار قطعا یکی از بهترین تجربیات بیننده خواهد بود. حجم بالای اتفاقاتی که پیرامون قصه سریال رخ می دهد باعث هیجان انگیز شدن آن شده است و همین باعث شده تا مخاطب به تماشای سایر قسمت ها هم علاقه نشان دهد. هر چه داستان به سمت جلو پیش می رود لحظات جذاب تری به نمایش در می آید و طبق اعلام کارگردان در فصل چهارم شخصیت‌های جوان قصه وارد دانشگاه می‌شوند و شاهد سکانس های بهتری خواهید بود.

 

قدیر، عمر، آسیه و امل خواهر و برادرانی به شدت وابسته به هم هستند و تنها پناهشان در دنیا خودشانند و به دلیل اینکه توسط هیچ سرپرستی حمایت نمی شوند مجبورند خودشان جور زندگی شان را بکشند. قدیر برادر بزرگتر همه تلاش خود را می کند تا در مدرسه برای خواهر و برادرانش اتفاقی نیفتد. عاکف که مسئول مرگ پدر و مادر آنهاست، مدیر مدرسه ای است که آنها در آنجا درس می خوانند و با وجود فراز و نشیب‌های زیاد، آنها همیشه در کنار یکدیگر هستند. اما به زودی حقیقت مربوط به مرگ والدین آنها به آرامی آشکار می‌شود و هیچ چیز مانند قبل باقی نمی‌ماند.

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

زمان پخش

زمان پخش سریال خواهر و برادرانم از شبکه ATV هر هفته شنبه ها راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران می باشد و باید بدانید سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی از جمعه تا چهارشنبه در ساعت ۲۱ از شبکه جم سریس و در ساعت ۲۲ از شبکه جم سریس پلاس پخش می شود. در این سریال زندگی یک خانواده دوست داشتنی را می بینید که در کنار هم بسیار خوشحال هستند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را با این دنیای بی رحم تنها می گذارند.

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

سریال خواهر و برادرانم چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال خواهر و برادرانم در نسخه اصلی، ۳ فصل و ۶۹ قسمت ۱۲۰ تا ۱۵۰ دقیقه ای است که پخش آن در شبکه های مختلف با دقیقه های کمتر و قسمت های بیشتر است. تاکنون ساخت سه فصل از سریال کامل شده است و فصل اول ۱۸ قسمتی می باشد. همچنین فصل دوم سریال ترکی خواهر و برادرانم ۳۸ قسمت دارد و فصل سوم نیز ۲۶ قسمت آن تا به امروز ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

عوامل سریال

مجموعه خواهر و برادرانم دارای عوامل و هنرمندان بسیاری است که توانسته اند فراز و نشیب های یک خانواده فقیر را به خوبی به تصویر بکشند. فرزندان این خانواده که پدر و مادر هم ندارند هر بار زمین می خورند و با حمایت یکدیگر دوباره سرپا می شوند. این سریال از ابتدای پخش به موفقیت های بسیار زیاد و جوایز متعددی از جشنواره های فیلم و سریال جهان دست پیدا کرد. موفقیت سریال مدیون عوامل و دستندرکارانی است که این کار را تولید کرده اند و در اینجا شما را با عوامل سریال خواهر و برادرانم آشنا خواهیم کرد:

 

کارگردان: سرکان بیرینجی

تهیه کننده: نازلی هپتورک، اوغور ترکمن، گوخان ارکال

داستان‌ نویس: گل‌ عابوس سمرجی

نویسندگان: گل‌ عابوس سمرجی، ملیس وزیراوغلو ییلماز، مرت مریچلی

تهیه کننده اجرایی: رسول اوزکایا

موسیقی متن: آلپ ینیر

آهنگسازان: گلیز آیلا، آلپ ینیراسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

عکس بازیگران سریال خواهر و برادرانم

اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم + نام نقش های سریال با عکس

در این پست شما بازدید کننده محترم را با اسامی بازیگران سریال خواهر و برادرانم ترکی آشنا کردیم و امیدواریم از تماشای دوبله فارسی این سریال ترکیه ای لذت ببرید.

جدیدترین مطالب