بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳

سریال نون خ ۳ شبکه یک سیما کاری از سعید آقاخانی است که علاقه مندان زیادی دارد و بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ با عکس به همراه تصاویری از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی را در این بخش از سایت سماتک برای شما عزیزان آماده کرده ایم. پس از پخش فصل دوم سریال تلویزیونی نون خ که در مناطق خوش آب و هوای کرمانشاه تصویربرداری شده است فیدبک های بسیار مثبتی برای بازیگران این سریال طنز تلویزیونی ارسال شده است و به همین دلیل سعید آقاخانی تصمیم گرفت به دنبال ساخت فصل سه سریال نون.خ برود.

 

در صورتی که تمایل داشته باشید عکس و اسامی بازیگران سریال نون خ ۳ شبکه یک به تهیه کنندگی سعید آقاخانی را بدانید، ما در این مطلب از سماتک شما را با این بازیگران آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بیشتر با هنرمندان این مجموعه تلویزیونی طنز آشنا شوید. در ادامه این بخش به سراغ معرفی هنرمندان و بیوگرافی بازیگران سریال نون خ سه با عکس هایشان خواهیم رفت.

 

بیوگرافی سعید آقاخانی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما، متولد 4 اسفند 1350 در بیجار است. او فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه تهران است و اصالتا کرد است و در میان 6 خواهر و برادر، فرزند چهارم است. وی در سال 1373 در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد و در بین مخاطبین طرفداران زیادی پیدا کرد. سعید آقاخانی ازدواج کرده و متاهل است، همسر وی خانم گلرخ حقیقی است، همسر او اهل شیراز است و نتیجه زندگی مشترکشان تا به این لحظه دو دختر است به نام دریا و خورشید میباشد.

 

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد سال 1351 در تهران می باشد و 45 سال سن دارد. وی دانش‌ آموخته کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن در سال 1376 است. او برنده جوایز متعدد سینمایی بوده است که از این جمله می‌توان به جایزه جشن خانه سینما در سال 1393 به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ملکه اشاره کرد. آخرین کار او در تلویزیون نیز بازی در سریال آرماندو در نقش آرمان می باشد که سال 96 از شبکه سه پخش گردید. حمید رضا آذرنگ چندسالی است که با ساناز بیان ازدواج کرده است که این زوج یک فرزند پسر به نام بامداد هم دارند.

 

بیوگرافی علی صادقی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

علی صادقی بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران، متولد 10 آذر 1359 و در تهران بدنیا آمده است، نام اصلی او علی عباس صادقی است. او اکنون 37 سال سن دارد. وی دارای فوق دیپلم کامپیوتر است. شغل پدر او تراشکاری و مادرش خانه دار است. وی ازدواج کرده و متاهل است و شایعاتی در رابطه با ازدواج وی با خاله شادونی ( ملیکا زارعی ) پخش شده است که صحت ندارد و همسر ایشون شخص دیگری است.

 

بیوگرافی فریده سپاه‌ منصور بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

فریده سپاه منصور متولد ۱۵ فروردین ۱۳۲۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. وی قبل از انقلاب فیلمی بازی نکرده است. فریده سپاه منصور شهریور سال 1350 با هوشنگ توکلی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. ایشان دیپلم نقاشی را از مدرسه هنرهای زیبا دریافت و فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی شروع کرد.

 

بیوگرافی هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر و دوبلور ایرانی متولد 23 تیرماه سال 1354 در تهران می باشد و اهل تهران است و هم اکنون 42 سال سن دارد. وی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال 1372 است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد؛ او فعالیت سینمایی خود را در سال 1384 با بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی ساخته شاهد احمدلو آغاز نمود. وی با حضور در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم توانست به خوبی شناخته و دیده شود . وی در این مجموعه نقش رحمت را ایفا مینمود. هومن حاج عبداللهی متاهل است و چندین سال است که ازدواج کرده است . اسم همسر وی سلیمه قطبی می باشد. این زوج یک پسر هم به نام جانان دارند.

 

بیوگرافی نعیمه نظام‌ دوست بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد و 42 سال سن دارد. وی دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام‌ دوست به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شد. چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است. وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است . آخرین کار وی در تلویزیون حضور در سریال همسایه ها (در نقش کمندانی ) به کارگردانی مهران غفوریان می باشد که ایام پاییز و زمستان 95 از شبکه دوم پخش میگردد.

 

بیوگرافی سید علی صالحی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

علی صالحی متولد ۱۳۵۲ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. وی بازیگر سینما و تلویزیون دانش آموخته کانون تئاتر تجربی زیر نظر زنده یاد استاد حمید سمندریان از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲ می باشد. وی با مجید صالحی فامیل است و پسر عمو هستند. صالحی بازیگر طنز پرداز کشورمان در برنامه زنده تلویزیونی دعوت با اجرای نیما کرمی از پرستو صالحی خواستگاری کرد.

 

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

پاشا جمالی متولد دهه شصت جزو جدیدترین بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده و موفق شده که لیسانس ادبیات نمایشی را از دانشگاه تهران اخذ کند. وی جزو بازیگرانی است که کار خود را از تئاتر شروع کرده و توانسته با تلاش خود به سینما راه پیدا کند. او با بازی در سریال شهرزاد توانست شهرت خوبی بدست بیاورد و توانایی های خود را نمایش دهد. سریال شهرزاد برای او سکوی پرتابی در بازیگری بوده است.

 

بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

سیروس میمنت متولد سال 1339 و متولد آذر ماه می باشد. وی زاده همدان است و با بازی در سریال طنز خانه به دوش به اوج شهرت رسید. اطلاعاتی از همسر ایشان در دسترس نیست و چهار فرزند نیز دارد.

 

بیوگرافی شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

شیدا یوسفی بازیگر زن ایرانی، متولد 20 آذر سال 1365 در تهران است و 32 سال سن دارد. او از دانشگاه سوره، در رشته کارگردانی فارغ التحصیل شده است، همچنین به عنوان بازیگر، کارگردان و منشی صحنه فعالیت میکند. خانم یوسفی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

 

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

ندا قاسمی متولد سال 1367 و خرداد ماهی می باشد. او زاده شهر کرمانشاه است و در رشته شیمی آلی تحصیل کرده، خانم قاسمی با بازی در سریال نون خ به شهرت رسید، او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

بیوگرافی میرطاهر مظلومی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

میرطاهر مظلومی زاده ۱۳۵۳- تهران بازیگر و دوبلور اهل ایران است. وی چهره آشنای هنر دوبله و از بازیگران رادیو، تلویزیون، تئاتر و سینما، جزو کسانی است که بین دوستداران هنرهای نمایشی شهرت و محبوبیت زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان با وی و اطلاع از زندگی خانوادگی وی، گفت و شنودی با همسرش شهلا مقدم انجام شده که خواندنی است.

 

بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

هدیه بازوند در رشته بازیگری تحصیل کرده است و به دلیل بازی در سریال نوروزی نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی، این روزها شناخته شده است. او در تئاتر هم بازی کرده است و در چندین نمایش هم ایفای نقش کرده است. او کلاس های بازیگری را تحت نظر استاد امین تارخ در موسهه نقش اول گذرانده است. جدیدترین سریال او سریال نون خ می باشد که در این سریال در نقش دختر خانواده نورالدین خانزاده بازی کرده است.

 

بیوگرافی صبا ایزدپناه بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

صبا ایزدپناه بازیگر ایرانی سینما و تئاتر و تلویزیون در سال ۱۳۶۹ در تهران بدنیا آمده و دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر در مقطع فوق لیسانس می باشد. وی به دلیل بازی در نفش دختر نورالدین در سریال نون خ ۳ شناخته شد و در قاب تلویزیون دیده شد. نورالدین سه دختر دارد که شخصیت کژال یکی از شخصیت های دوست داشتنی این سریال است و نقش آن را صبا ایزدپناه بازی می کند.

 

بیوگرافی ماشالله وروایی بازیگر سریال نون خ ۳

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ ۳ + تصاویر

ماشالله وروایی بازیگر پیشکسوت تلویزیون در فصل سوم سریال طنز نون خ به ایفای نقش می پردازد ، این هنرمند کرمانشاهی که نقش های خاطره انگیزی را از او در یادها داریم ایفای گر نقش حشمت خان در یک فیلم سینمایی می باشد ، مردی که بواسه یک اتفاق همسرش را رها کرده و زن دیگری را اختیار می کند و همین مسئله او را در دردسر عجیبی گرفتار خواهد کرد.

در عید نوروز سال ۱۴۰۰ سعید آقاخانی به تیم درجه یک هنرمندان سینما و تلویزیون به همراه اکبر عبدی از قاب تلویزیون نمایش داده خواهد شد و به همین مناسبت بیوگرافی تمام بازیگران سریال نون خ ۳ را در این مطلب برایتان بیان کردیم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب