خصوصیات کلی زن متولد شهریور (اخلاقی، جنسی، عواطف، علایق)

خصوصیات کلی زن متولد شهریور (اخلاقی، جنسی، عواطف، علایق)

خصوصیات کلی زن متولد شهریور

زن متولد شهریور بسیار خوب و مهربان است و خصوصیات زن متولد شهریور بسیار زیاد است که در ادامه مهمترین خصوصیات اخلاقی زن متولد شهریور ماه را بررسی خواهیم کرد. زن متولد شهریور انسانی کمال گرا و آرمان طلب است و معتقد است که هیچ کس نمی تواند کارها را به خوبی و مهارت او انجام دهد. او بسیار وقتشناس است و به موقع در سر قرارهای خود حاضر می شود. خصوصیات کلی زن متولد شهریور معمولا رفتاری آرام و توأم با متانت دارد ولی اگر از دست کسی عصبانی شود ممکن است داد و قال هم به راه بیندازد.

او کمی خجالتی است و زیاد اهل خودستایی و تظاهر نیست و از سخنرانی در میان جمع هراس دارد و دست و پای خود را گم می کند. اما این زن بسیار حساس و تیزهوش است و به راحتی فریب چاپلوسی های دیگران را نمی خورد. از ناسزاگویی و گستاخی و تندخویی دیگران ناراحت می شود و همواره دوست دارد که با او مودبانه و ملایم رفتار کنند.

 

وفاداری زنان متولد شهریور

از نظر وفاداری کمتر ممکن است یک زن متولد شهریور را ببینید که به خاطر مقابله به مثل و انتقام جویی راه خطا را بپیماید و اگر او شما را واقعا دوست داشته باشد، می توانید با خیال راحت به وی اطمینان داشته باشید. از نظر عشق هم قلب او خیلی گرمتر از آن است که به ظاهر مشاهده می گردد. به این دلیل اگر از وی احساسات پرشوری مشاهده نمی شود، دلیل بر آن نیست که از این موهبت برخوردار نیست. پس این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید و نسبت به رفتار او با خودتان و دیگران خیلی سطحی و سریع قضاوت نکنید. احساسات عاشقانه او حالت آتش زیر خاکستر را دارند و هر لحظه ممکن است این خاکسترها کنار بروند و باعث تعجب شما بشوند.

زن متولد شهریور به طرز ناراحت کننده ای وسواسی و دقیق است و در عوض یکی از رئوف ترین، دست و دلبازترین و خوش قلب ترین مردم روزگار است. به نظر ما اگر زن متولد شهریور وجود نداشت، دنیا پر از معایب کوچکی می شد که تحمل مجموع آن ها برای بشر غیر ممکن بود. اگر در او رفتار انتقاد آمیز هست، قدرت نشان دادن راه چاره هم وجود دارد و به عبارت دیگر‌، انتقاد او را به هیچ صورتی نباید با عیب جویی اشتباه بگیرد. پس از یکی دو سال زندگی مشترک به این نکته پی خواهید برد که او زنی بسیار دقیق و هوشمند است و اگر اسباب ناراحتی وی فراهم نشود، خیلی هم سرزنده، شاد و مجلس آراست. خنده های او آشکارا به شما می فهماند که آیا از بودن در بین عده ای رضایت خاطر دارد یا بر عکس ناراضی است.

خصوصیات کلی زن متولد شهریور (اخلاقی، جنسی، عواطف، علایق)

خصوصیات اخلاقی زن متولد شهریور

او گول زرق و برق را نمی خورد، پس سعی نکنید که ایده ها و برنامه های فانتزی را به وی بقبولانید. از نظر او حقیقت زیبا، و زیبایی حقیقت است. سعی کنید شیوه خاص زندگی وی را درک کنید و آن را بپذیرید، و آن وقت ببینید که با چه ظرافت زنانه ای کفش های سرپایی شما را جلو پایتان جفت می کند و چطور با مهارت تمام اوقات تلختان را خوش می سارد. او جسم و روح خود را درست در اختیار کسی می گذارد که به وی اطمینان مطلق داشته باشد و چون فوق العاده باریک بین است، کوچکترین حرکات و وقایع از نظرش پوشیده نمی ماند و بر غم رئوفت و مهربانی ذاتی خود اگر لازم باشد، می تواند بسیار پرخاشگر و خشن بشود. در محیط خانوادگی شهامت و حس مسئولیت شدید او موجب می گردد که وابستگی و روابط نزدیکی بین اعضای خانواده پیدا کند. به احتمال قوی زن متولد شهریور آشپز قابلی است و هرگز غذایی جلو شما نمی گذارد که از خوردن آن ناراحت بشوید و منزل را هم همیشه مرتب و پاکیزه نگاه می دارد و به جای آنکه ظروف روی میز هال را مملو از شکلات کند(‌که برای دندان ها و سلامتی مضر است) آن را پر از میوه می سازد.

 

ویژگی شخصیتی زن متولد شهریور

اگر شما زن متولد شهریور دارید، بچه های خود را هرگز با بینی پاک نکرده، لباس های پاره و صورت کثیف نخواهید دید. او به کودکان خود اجازه نمی دهد که با کتاب ها و کاغذهای شما بازی کنند یا اینکه پا را از حدودی که برایشان مقرر می سازد، فراتر بگذارند، و خلاصه انضباط کامل را مراعات می کند. کمتر ممکن است که بیش از دو بچه داشته باشد و محال است که بچه های خود را لوس و ننر بار بیاورد. در عین حال کوچکترین قصوری نمیکند. در حقیقت باید گفت که رفتار او با کودکان خود بسته به چگونگی رابطه عاطفی است که با شما دارد.اگر او از عشق شما نسبت به خودش مطمئن باشد، و اگر شما از زحمات او قدرشناسی بکنید، آن وقت با تمام وجود به کودکان خود می رسد و کاری می کند که از هیچ نظر کمبودی نداشته باشید. از نظر بچه ها او مادری شاد و مهربان است.

 

خانه داری زنان متولد شهریور

او منزل خود را با انواع گل ها تزیین می کند و همیشه با پختن انواع کیک یا شیرینی سورپریزی برای اعضای خانواده دارد،‌ به این ترتیب شما و بچه ها پیوسته مایل خواهید بود که هر چه زودتر خودتان را به منزل برسانید.

او به افکار و ایده های شما احترام می گذارد و اگر آن ها را عملی تشخیص داد،‌ با تمام قدرت تشویقتان می کند تا آنها را به مورد اجرا بگذارید. اگر خدای نکرده بیمار شدید، مثل یک پرستار دلسوز از شما پرستاری می کند و در میهمانی ها هم هرگز به فکرش خطور نمی کند که با گرم گرفتن با یکی از دوستان شما قدری سر به سرتان بگذارد.

از نظر طرز لباس پوشیدن بسیار مرتب است و از نظر هم صحبتی بهتر از او خدا خلق نکرده زیرا عملا می تواند راجع به هر موضوعی عقاید منطقی و صحیحی ابراز کند.پول شما را هرگز بیهوده خرج نمی کند و اسرار زندگی شما را با شدت حفظ می نماید و اگر در کار خود با اشکالی مواجه شدید، می توانید روی کمک ها و راهنمایی های او حساب کنید.

خصوصیات کلی زن متولد شهریور (اخلاقی، جنسی، عواطف، علایق)

زن متولد شهریور عاشق چه مردی می شود

زن متولد شهریور از مردهایی که به سر و وضع خود توجهی ندارند و بی انضباط و نامرتب هستند بدش می آید. او انسانی کمال طلب است و حس تشخیص بسیار پر قدرتی دارد و همه چیز را با ذهن دقیق خود مورد وارسی و تحلیل قرار می دهد و آنگاه لب به انتقاد می گشاید. ولی فراموش نکنید که اصلا تحمل شنیدن انتقاد از خود را ندارد زیرا او خودش به اندازه کافی خود را مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهد و به همین علت هیچ نیازی نمی بیند که دیگران نیز باری بر دوش او اضافه کنند.

 

خصوصیات دختر متولد شهریور ماه

دختران متولد شهریور بطور كلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی كنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می كنند و نه یك دفعه غیبشان می زند.

زن متولد شهریور عمداً می خواهد كه مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست كه او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می كند. اگر زنی روستایی باشد ، مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و كرفس یا چیزی شبیه به آن ، مواد آرایشی درست كرده و مصرف می كند.

خصوصیات کلی زن متولد شهریور (اخلاقی، جنسی، عواطف، علایق)

بچه داری زن متولد شهریور

زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است كه بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند كه بچه همان اندازه كه به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.

یادتان باشد كه او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید كه مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران كند ، یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می كند و سعی دارد به كنه وجود شما پی ببرد.

 

پشتکار زن متولد شهریور چگونه است

پشتكار زن متولد شهریور سبب می شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد كه او را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

در زندگی برخی از زنهای متولد برج شهریور لكه هایی هست كه دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.

 

عواطف زن متولد شهریور

زن متولد شهریور ماه بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده است. عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد، اما این گرمی و مخصوصا حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد. این درست است که عشق، چه از نظر جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی، برای یک زنه متولد شهریور چنان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد، اما هستند تعدادی زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت.

خصوصیات کلی زن متولد شهریور (اخلاقی، جنسی، عواطف، علایق)

خصوصیات بارز زن متولد شهریور

اگر در جایی خواندید که یک زن متولد شهریور قانون شکنی کرده است، مطمئن باشید که دارید عوضی می خوانید. او ذاتا از یک چنین رفتاری بیزار است و این وفاداری نسبت به قانون را در مورد قانون عشق نیز حفظ می کند، البته عشق حقیقی، زیرا او به انواع عشق های دیگر اصلا علاقه ای ندارد. اگر زن متولد شهریور مشاهده کند که عشق وی حقیقی نیست، در قطع آن کوچکترین دودلی و تردیدی به خود راه نمی دهد و به هنگام اجرای تصمیم خود کوچکترین دودلی و تردیدی به خود راه نمی دهد و به هنگام اجرای تصمیم خود کوچکترین هیجانی از وی مشاهده نمی شود. او همان قدر که از به هم زدن کانون خانوادگی خود تنفر دارد،‌از ریا کاری و دغلبازی در عشق خود بیزار است.

 

چگونه زن متولد شهریور را عاشق خود کنیم

وقتی او عشق را به عنوان یک عشق حقیقی قبول کرد، صداقت ذاتی اش موجب می گردد که عمیقا و از جان و دل خود را وقف آن بکند و به این دلیل به هیچ کس و به هیچ چیز اجازه نمی دهد که این خلوص ملکوتی را خدشه دار سازد. او تنها زنی است که در آن واحد هم احساساتی و هم اهل عمل است.

عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد، اما این گرمی و مخصوصا حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد. این درست است که عشق، چه از نظر جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی، برای یک زنه متولد شهریور چنان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد، اما هستند تعدادی زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت.

 

خصوصیات خوب زن متولد شهریور

بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید.

در هیچ کاری زیاده روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور هستند.

دروغ و حرام با آن‌ها سازگار نیست. این زنان بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند کهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری کنند.

این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند.

در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند.

زنان متولد این ماه در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

 

روانشناسی شخصیت زنان متولد شهریور

هرگز نخواهید که او پا به پای شما به تماشای مسابقات اتومبیل رانی و فوتبال بیاید. شرح شجاعت ها و قهرمان خودتان را هم برای دوستانتان تعریف کنید نه برای او. در عوض وقتی با او هستید، مرتبا این نکته را یادآور شوید که از اینکه می بینید او دختر سر به هوا و جلفی نیست،‌ بسیار مسرور هستید. او از آن دخترهایی هم نیست که با شما به مشروب خوری بنشیند. زن متولد شهریور در هیچ کاری زیاده روی نمی کند و خوب می تواند از خود مراقبت کند و در این مورد اصلا نیازی به حمایت شما ندارد. هرگز سعی نکنید که قدرت جسمانی خود را به رخ او بکشید و در برقرار کردن رابطه نزدیک و خیلی صمیمی هم قدم پیش بگذارید و عجله ای به خرج ندهید.

 

اگر قدری تحمل به خرج بدهید، به طور حتم موفق تر خواهید بود و به طور خلاصه سعی کنید همیشه او پیشقدم باشد.در ابراز صمیمیت محتاطانه قدم بردارید و با نزاکت تمام پیش بروید،‌ زیرا در غیر این صورت هیچ یک از سازهای ارکستر شما با هم هم آهنگی نخواهند داشت. صحبت از ارکستر شد، پس باید بگویم که او به احتمال خیلی زیاد از تأتر خوشش می آید. نمایشنامه های رمانتیک روی او تأثیر می گذارند و در این حالت احساسات کنترل شده خود را راحت تر بروز می دهند. از این گذشته او معمولا یک منتقد بسیار ورزیده است و این امر همراه با آن هوشیاری ذاتی که دارد، به وی امکان می دهد که در سالن های تأتر یک تماشاگر طراز اول باشد. قدرت تشخیص و تمیز نیز یکی دیگر از اختصاصات اوست.

پس جای تعجب نیست که او نسبت به نمایشنامه ها، کتاب ها و کنسرت های درجه اول علاقه فراوان از خود نشان می دهد و در عین حال آنها را به باد نقد می گیرد.

 

زن متولد شهریور چه مردی را دوست دارد

این علاقه به انتقاد شامل رنگ کراوات شما، نحوه شانه کردن موهایتان و حرفهایی که می زنید نیز می گردد. انتقاد برای او مثل تنفس برای شما است. او پیوسته جویای کمال است و خود نیز در این کار پیوسته پیشقدم می باشد. اما این موضوع را حتما به خاطر داشته باشید که انتقاد به هیچ صورتی نباید شامل حال او گردد. این کاملا به صلاح شما است که از نشان دادن عکس العمل انتقاد آمیز نسبت به رفتاری که با شما دارد،‌ خودداری کنید.

 

او خودش تئوری انتقاد از خود را به شدید ترین وجه به موقع اجرا می گذارد و به همین دلیل هم هست که اولا رفتار و کردارش تقریبا بدون نقص می باشد و در ثانی خود را نیازمند به راهنمایی و انتقاد دیگران نمی داند.

یکی از مزایای داشتن زن متولد شهریور این است که او در منصرف کردن شما از افکار ناراحت کننده ای در سر دارید، ید طولانی دارد و این کار را آنچنان استادانه انجام می دهد که شما بعد از مدت ها به آن پی می برید. علاقه و مهارتی که او در این کار از خود نشان می دهد، می تواند مبین آن باشد که از درگیر شدن با مشکلات همسر خود و حل و فصل کردن آن ها لذت می برد.

 

ازدواج زن متولد شهریور با ماههای دیگر

ازدواج زن متولد شهریور با مردان سایر ماههای سال بسیار خوب است و ازدواج زن متولد شهریور با ماههای دیگر را در اینجا بررسی خواهیم کرد. گفته شد که اسم صورت فلکی این ماه « باکره » است و شما لابد با توجه به مفهوم این کلمه تصور می کنید که زن متولد شهریور موجودی است چشم و گوش بسته، آرام و پاک و منزه مثل یک دانه برف، در حالی که هیچ بعید نیست که سخت در اشتباه باشید. به هر صورت بهتر است تا این قسمت را تمام و کمال نخوانده اید، درباره او قضاوت نکنید،‌خوبی ها و بدی ها او برایتان روشن خواهد شد و بعد ببینید که چطور آدمی است.

 

درباره این موجود پرشور رک و راست خیلی چیزها وجود دارد که شما باید بدانید. او از جمله کسانی است که ممکن است عیب داشته باشد، اما به طور حتم غل و قش در کارش نیست. اگر بگوییم که زن متولد شهریور ماه ذاتا با شرم و حیا است، حقیقت محض را گفته ایم و در این مورد جای کوچکترین شک و تردیدی نیست. محال است وی را در یک سو مسخره و یا در رل یک دلقک ببینید. با وجود این، او یک زن است، مجهز به تمام حربه های زنانه، ثبات قدم در شادی آفرینی، در مواقعی که آن را لازم تشخیص بدهید و در یک چنین مواقعی هر چند سنگ هم که بر سر راهش انداخته بشود، نه از ادامه کار خود باز می ماند و نه اینکه ضعف از چشم هایش جاری می گردد.

 

علایق زن متولد شهریور ماه

زن متولد شهریور جانبدار کمال است، اما این حرف مفهومش این نیست که خودش هم از هر نظر کامل است. نقاط ضعف او گاهی اوقات خسته کننده می شوند. برای مثال او ایمان کامل دارد که در این دنیا هیچ کس نمی تواند کاری را بهتر و کاملتر از او انجام بدهد و نیز سخت عجول است. آیا هرگز پیش نیامده است که یک چنین زنی را در انتظار گذاشته باشید؟ او وقتی عصبانی است، داد و قال راه نمی اندازد، در و دیوار را به هم نمی ریزد و بشقاب ها را روی سر شما نمی شکند، اما اگر مورد آزار و اذیت قرار بگیرد، ممکن است تمام این کارها از او سر بزند.

در مناسبات خود با زن متولد شهریور سعی کنید از جر و بحث کردن با او خود داری کنید، زیرا این کار به طور حتم دردی را دوا نمی کند و هرگز این احتمال وجود ندارد که شما برنده بشوید. اگر خواستید از وی عذر خواهی کنید،‌این کار را مختصر و مفید انجام بدهید. او به هیچ صورتی حاضر نیست آلت دست و دلقک دیگران بشود. هوشیاری و دقت نظر فراوان وی موجب می گردد که مچ تر دست ترین دروغ گو را برای کوچکترین دروغ بگیرد،‌همچنان که چشمان تیز بینش می تواند کوچکترین تار موی زنی را روی شانه لباس شما تشخیص بدهد. او به طور حتم آدمی ساده و بدون تزویر و ریا است. اما در عین حال حواسش فوق العاده جمع است. نمی توان گفت که اگر پیراهن های شما را برای شستن و اتو کردن به لباسشویی بدهد،‌ هر روز به آنجا سر می زند تا ببیند آیا اثری از روژ لب روی یخه آن ها هست یا نه، یا لااقل این کار را در دوره نامزدی خود انجام نمی دهد، اما بعد از ازدواج گاهگاهی کارهایی از این قبیل را حق مسلم خویش می داند.

 

طالع بینی چینی زن متولد شهریور

این زن در مقابل اقرار به گناهان خویش سر سختی عجیبی نشان می دهد و به این دلیل شما باید خطاهای وی را با ملایمت تمام و به نحوی که جنبه انتقاد نداشته باشد، ‌به وی گوشزد کنید. به علاوه این را هم در نظر داشته باشید که علیرغم جنبه های ظاهری،‌ در اغلب موارد حق با او است و شما اصلا برایتان مهم نیست که حق با چه کسی بوده است. اگر بتوانید از توصیه های او در امور مالی بهره برداری فراوان بکنید، و یا لااقل بهتر خواهد بود که تنظیم بودجه منزل را به عهده وی واگذار کنید. او در این زمینه قابلیت فراوان از خود نشان می دهد.

اگر در جوار او هستید، ‌از انجام کارهای بچگانه ای نظیر جویدن آدامس خودداری کنید، زیرا شما به هر صورت به قدر کافی موضوع برای جر و بحث کردن با او خواهید داشت و دیگر لازم نیست که چیزی به آن اضافه کنید. به همین ترتیب پوشیدن لباس های بسیار فانتزی را هم باید کنار بگذارید. با وجود این، اگر او عشق شما بشود، می توانید یک روز در میان صورت خود را نتراشید و یا در گرفتن دوش امساک به خرج بدهید. در دوران نامزدی هر بار که به دیدن وی می روید، خوشبوترین ادوکلن ها را به خود بزنید، مرتب ترین لباس ها را بپوشید، سرتان را با دقت هر چه بیشتر شانه بزنید و قشنگ ترین کراوات ها را بزنید، تا پاداش خود را بگیرید، و این پاداش این است که چند قدم مانده به در منزل او، قیافه آدم های عصبانی را به خود بگیرید و وقتی علت را جویا شد، تراکم ترافیک را بهانه بیاورید. او با وجود پی بردن به دروغتان، شما را با خوشرویی تمام پذیرا می گردد.

 

سکس زن متولد شهریور

سکس زن متولد شهریور چگونه است؟ احساسات و افکارش را به راحتی ابراز نمیکند و مانند جهبه ای در بسته است به همین دلیل شناخت او و درک رفتارهایش کار سختی است.خجالتی و درون گراست و شخصیت واقعی اش را نمیتواند بروز دهد.برای نزدیک شدن و انجام سکس با وی باید آرام آرام و با حوصله نزدیک شوید.برای بدست آوردن دلش چون آدمی است که بیشتر از احساسات با منطقش حرکت میکند پس به او نشان دهید که او زن باهوشی است.بر خلاف ظاهرش که زنی سرد است ،درونش بسیار هیجانی و حشری است.بسیار وسواس است و به تمیز بودن اهمیت میدهد قبل از نزدیکی با وی به بهداشت شخصی حتما رسیدگی کنید.

 

آنچه بعد از پایان سکس میگویند:

بلند شو ملافه ها را بردارم

پوزیشن مورد علاقه زنان شهریوری در رابطه جنسی:

پیش قدم شدن شما را دوست دارد و پشنهاد پوزیسیون را شما دهید

مکان مورد علاقه برای سکس:

مکان های فانتزی


زن متولد شهریور ماه بسیار عالی و درجه یک است و از معاشرت و زندگی با او کاملا احساس رضایت خواهید کرد مهم نیست که شما مرد متولد چه ماهی باشید این را بدانید که اگر با یک زن متولد شهریور ازدواج کنید بهترین انتخاب را داشته اید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب