آموزش پاره كردن پرده بكارت دختر بدون درد

آموزش پاره كردن پرده بكارت دختر بدون درد

پاره كردن بكارت بدون درد

پارگي بكارت بدون درد برای برخی از زوجین به خصوص دختران استرس زا است و نمی دانند که چگونه باید پاره كردن بكارت بدون درد را تجربه کنند اگر شما دختر خانم عزیز می خواهید پاره كردن بكارت بدون درد در شب زفاف را تجربه کنید در ادامه با نحوه برداشتن بكارت بدون درد آشنا خواهید شد. شب زفاف در خاطره تمامی زوج های جوان یک شب خاطره انگیز است.

 

پرده بکارت دختر با چه چیزهایی پاره می شود؟ کلیه کسانی که این شب رو تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. پس در اين مطلب، شب زفاف را زمانی می‌گوئیم، که دختران برای اولین بار تجربه سكس از راه واژن را می‌آزمایند.

 

برای اینکه پذیرش این موضوع برای شما همسران جوان راحتر و مطلوب‌تر باشد بهتر است در دوران عقد بیشتر به هم نزدیک شوید و به همین دلیل در هر فرصتی که پیش آمد معاشقه را از یاد نبرید و در این کار محدوده هم ترسیم نکنید تا مهارت اين كار را به خوبي بدست آوريد و ارتباط عاطفي خود را از اين مسير تقويت نماييد.

 

این موضوع مهم است که پاره كردن بكارت بدون درد در رابطه جنسي اول نباشد پس قبل از مراسم عروسی و در دوران عقد می توانید رابطه جنسي بدون دخول داشته باشید این کار به شما کمک می کند تا از شرم و حیاي بی مورد و خجالت بی جای دو طرف کم شود و همراهي اين آميزش غير كامل با معاشقه، ترس دختر را از پاره كردن بكارت بدون درد در شب عروسي خواهد كاست.

 

نحوه برداشتن بكارت بدون درد

پاره كردن بكارت بدون درد این درد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است و آن پاره كردن بكارت است كه در 4-5 سانتيمتري داخل واژن قرار دارد. برای کنترل پاره كردن بكارت بدون درد ، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. این کار سبب می‌شود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه درد را بالا می‌برد و باعث می‌شود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد.

 

به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمی‌کند یا درد بسیار جزئی خواهد بود اگر هم بیش از حد روی این موضوع حساس شده اید می توانید خود را با اسپری لیدوکائین راحت کنید به این صورت که هایمن را با اسپری بی حس کنید و پس از 4-5 دقیقه دخول کامل کنید و مطمئن باشید که همسر شما پاره كردن بكارت بدون درد را تجربه خواهد کرد.

 

خوب است بدانيد پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است. البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمیشود. در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا 3 روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی، طبیعی است و نباید نگران بود.

 

ازاله بكارت بدون درد

این درد دقیقا درد به علت کشش دیواره واژن می باشد. شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد می کنید، زور بیشتری بکار می برید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید. این حالت دقیقا در واژن هم ایجاد می شود. واژن برای اولین بار می خواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می کند. برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور می شود از ژل لوبریکانت برای پاره كردن بكارت بدون درد نیز استفاده نمود.

آموزش پاره كردن پرده بكارت دختر بدون درد

زدن بكارت بدون درد

به اين نكته حتما توجه نماييد كه اگر احساس مي‌كنيد همسرتان آمادگي رواني ندارد و خسته از مراسم است، او را به انجام يك رابطه كامل و طولاني وادار نكنيد.

 

معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم را فراموش نكنيد.

 

استفاده از ژل «لوبریکانت» و همین طور اسپری «لیدوکائین» در روی هایمن (پرده بكارت) (البته فقط در صورتي كه همسرتان از دخول كامل و ازاله بكارت هراس دارند)

 

عمل دخول را به آرامي و همراه با معاشقه انجام دهيد.

 

درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.

 

دو وضعيت (پوزيشن) براي اولين آميزش كامل، مناسب تر است:

 

آموزش پاره كردن پرده بكارت دختر بدون درد

اين ساده ترين نوع آميزش است كه اکثر افراد براي اولين بار آن را انجام مي دهند بدين صورت كه زن در زير قرار مي گيرد و پاهاي خود رو به اندازه اي كه احساس راحتي كند باز مي‌نمايد تا باز شدن دهانه مهبل، آغاز نزديكي را راحت‌تر كند و مرد در ميان پاهاي زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام مي ده.
چنانچه مرد دو دست خود را بصورت ستون در طرفين سينه زن روي زمين قرار دهد كه وزن بدن را تحمل كند، نتيجه بهتري عايد مي شود چرا كه زن آزادي عمل و امكان تحرك بيشتري خواهد داشت و البته حس لامسه زن هم بدليل تماس قسمتهاي بالاي قسمت زنانگي با بدن مرد تحريك مي شود. البته در آغوش گرفتن و لمس كامل بدن، هرچند لحظه يكبار نيز مفيد خواهد بود.

 

روش پاره كردن پرده بكارت بدون درد

دراين نوع آميزش، بدن مرد و زن كمترين تماس را با هم دارند. در اين نوع آميزش زانوها و كف دستان زن روي زمين قرار مي گيرد و دستها بصورت ستون شده و وزن بدن روي دستها و زانوها تقسيم مي شود.مرد در پشت زن، روي زانوها قرار گرفته و عمل دخول را انجام مي دهد. اين روش چنانچه روي تخت انجام مي‌شود بهتر است كه زن در لبه‌هاي تخت قرار گيرد به شكلي كه روي تخت دراز كشيده و پاهاي او روي زمين باشد و مرد بصورت ايستاده دخول را انجام دهد تا امكان تحرك بيشتري داشته باشد.

 

پاره كردن پرده بكارت بدون درد بسیار سخت است اما اگر موارد ذکر شده در بالا را بادقت انجام دهید می توانید پاره كردن بكارت بدون درد را برای همسرتان محقق کنید در بالا اصولی ترین روشهای پاره كردن بكارت بدون درد بیان شد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب