حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

حرفهای عاشقانه هنگام دخول

حرف زدن هنگام دخول با جنس مخالف از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باعث تحریک شدن شریک جنسی می گردد اگر به دنبال بهترین حرفهای عاشقانه هنگام دخول هستید و می خواهید بدانید کدام جملات عاشقانه هنگام دخول تحریک کننده است با ما همراه باشید. یک کلمه به خودی خود شاید نتواند عاشقانه باشد ، بلکه اگه اون رو در جایی که مناسب نیست بکار ببریم معنی بدی پیدا میکند . بعضی از زن و شوهرها برای برانگیختگی بیشتر نیاز به زدن حرفهای عاشقانه هنگام دخول . یکی از محرک ها استفاده از برخی کلمات عاشقانه هنگام دخول و نزدیکی هستش که در لفظ عامیانه به اونا رکیک گفته میشود . همچنین می توانید لیست کلمات و جملات عاشقانه مخصوص رابطه جنسی را در این نوشتار بخوانید. قبل از رابطه جنسی و دخول یک معاشقه خوب رو با حرفهای عاشقانه هنگام دخول میتونید بهتر کنید. جملاتی که علاوه بر نشون دادن علاقه به طرفتون موجب تحریک جنسی اون هم می شود. مهم نیست که چه کسی شروع کننده باشد.

 

در حین رابطه معمولا مرد به دلیل تمرکز بیشتری که نیاز داره علاقه ای به حرف زدن ندارد و حتی ممکنه حرف زدن همسرش هم براش ناخوشایند باشد. ( این مساله به این برمیگردد که از نظر روانشناسی یک مرد نمیتواند در یک لحظه روی چند مطلب تمرکز کنه در صورتیکه خلقت زن طوری هست که میتونه در یک لحظه حتی چند موضوعی که اطرافش داره اتفاق میفته رو رهبری کنه و همین مساله است که باعث شده از آغاز خلقت یک زن مسئولیتهای بیشتری به عهدش قرار بگیره…همسری…مادری…کارهای داخل و خارج منزل و….)

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

حرف زدن هنگام دخول

 

حالا از این مسائل بگذریم ، در حین نزدیکی پس نه شما مقصرید نه خانم. شما دوست دارید سکوت کنید و ایشون نیاز داره شما با حرفهای عاشقانه هنگام دخول مثل دوست دارم تاییدش کنید(تا از نظر ذهنی هم بهتر ارگاسم رو تجربه کنه).فقط کافیه دوطرف همدیگه رو درک کنید تا رابطه ی خیلی بهتری رو تجربه کنید. شما میتونید این مساله رو با ایشون در میون بذارید که دقیقا در حین رابطه جنسی و دخول دوست دارید سکوت برقرار باشه تا شما بهتر از عهده ی انجام این کار بربیاید…ایشون حتما این قضیه رو درک میکنن فقط کافیه دلیلتون رو بگید اینکه کلا این ذات مردهاست و… . اما به شرطیکه قبل رابطه جنسی با حرفهای عاشقانه قبل از دخول به اندازه کافی اون رو آماده باشید. اگر مدت کافی واسه معاشقه زمان گذاشته باشید مطمئن باشید ایشون در حین عمل خودشون هم دیگه فقط به فکر ارضا خودشون و شما هستن نه منتظر شنیدن حرفهای شما…

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

حرفهای عاشقانه هنگام دخول

 

اما بعد از دخول معمولا مردها سکوت میکنن و خودشون رو زود عقب میکشند در حالیکه در این موقع زن دوست داره دوباره در آغوش همسرش باشه و از جملات عاشقانه و رمانتیک مثل زیبایی مثل تو بهترینی ..خیلی دوستت دارم. هیچکس به اندازه ی تو نمیتونه آرومم کنه… تو واقعا در رابطه جنسی و دخول عالی هستی و…. استفاده کنید و کمی هم به نوازش و بوسیدن ادامه بدید. با زدن حرفهای عاشقانه موقع دخول مطمئن باشید همسرتون در ذهنش شما رو یک قهرمان میدونه!

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

جملات رکیک و تحریک کننده هنگام دخول بسیار به افزایش شهوت و لذت جنسی زن و مرد می افزاید. مثلا اسم اصلی و عامیانه آلت های تناسلی زنان و مردان ، استفاده از این دو کلمه در خارج از خلوت زناشویی قطعا زشت و ناپسنده ، ولی در خلوت زناشویی میشه از اون ها برای تحریک بیشتر همسر استفاده کرد . استفاده از جملات رکیک و تحریک کننده هنگام دخول در کنار اسامی اصلی آلت تناسلی هم می تونه کمک کننده باشد. استفاده از جملات رکیک و تحریک کننده زناشویی هنر خاصی لازم ندارد ، چند نمونه از جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول بین زن و شوهر رو با توجه به ملاحظات موجود براتون گذاشته ایم.

 

1 – فقط کافیه با کلمات تحریک کننده، جملات عاشقانه هنگام دخول بسازید !

2 – در خلوت زناشویی موقعی که می خواهید حرفهای عاشقانه هنگام دخول بزنید پاستوریزه نباشید و از اسم اصلی اون ها استفاده کنید . این اصلا بی ادبی نیست ، بی ادبی اونه که در خارج از خلوت زناشویی از اون کلمات استفاده کنید .

3 – در خلوت زناشویی وقتی یه خواسته ای دارید از اسم اصلی استفاده کنید . مثلا نگید ؛

الف) شوهرم لطفا مرحمت فرموده و آلت تناسلی تان را در داخل آلت تناسلی بنده فرو ببرید !

ب) خانمم چه پایین تنه متناسبی دارید !

ج) شوهرم لطف می کنید چند دقیقه ای بالا تنه بنده را با دست یا دهان مورد مرحمت خویش قرار دهید ؟!

د) و …

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

جملات عاشقانه هنگام دخول

 

این طوری باید بگید :

الف ) به جای شوهرم می تونید از کلمه ی عزیزم یا اسم کوچک شوهرتون استفاده کنید . ” لطفا مرحمت فرموده ” هم می تونید با کلمه ” بیا ” جایگزین کنید . به جای ” آلت تناسلی ” هم از اسم اصلی شون استفاده کنید . به جای ” فرو ببرید ” هم می تونید بگید ” بکن “

 

ب ) به جای خانمم از اسم کوچک همسر ، عزیزم ، خوشگلم و … استفاده کنید . به جای پایین تنه هم از اون “کلمه ی سه حرفی” استفاده کنید . به جای متناسب هم می تونید از زیبا ، خوش فرم و … استفاده کنید .

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

حرفهای رکیک بین زن و شوهر هنگام دخول

حرفهای رکیک و تحریک کننده بین زن و شوهر موقع دخول باعث افزایش میل جنسی می شود. اگه در دوران عقد هستید یا خانم در دوران پریود قرار داره و یا به هر دلیلی امکان دخول رو ندارید ، بهتره که در معاشقه سطح تحریک رو معمولی نگه دارید . چون ممکنه با حرفهای رکیک موقع معاشقه کنترل یکی از طرفین از دست بره و کار به دخول بکشد، در این صورت مطمئنا بعد از ارضای جنسی با پشیمانی مواجه خواهید شد . ولی اگه معاشقه رو برای بالا بردن سطح تحریک برای انجام رابطه ی اصلی انجام میدید قضیه فرق میکند .بهترین روش برای استفاده از حرفهای رکیک بین زن و شوهر هنگام دخول این طوریه که لحظات آینده رو ( با توجه به توضیحات بالا ) برای طرف مقابل ترسیم کنید .

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

آموزش حرف زدن هنگام دخول

– در تختخواب و حین دخول هیچ بحثی را به میان نکشید.

درست قبل و بعد از دخول، وقتی برهنه هستید، اصلاً زمان خوبی برای بررسی اشتباهات حرف زدن هنگام دخول نیست.

 

– برای حرف زدن عاشقانه هنگام دخول برنامه بریزید.

درست است که می‌توانید در لحظه دخول هم حرف بزنید اما الان شاید وقتش نباشد. اگر بی‌مهابا حرف بزنید، ممکن است باعث شود همسرتان حالت دفاعی بگیرد.

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

حرفهای عاشقانه هنگام دخول

 

– با عشق و علاقه به عطش و شور روابط جنسیتان در روزهای اول ازدواج نگاه کنید.

از این حرفهای عاشقانه هنگام دخول برای یادآوری حس خوب گذشته استفاده کنید.”آن موقع‌ها را یادت هست که ساعت‌ها فقط همدیگر را می‌بوسیدیم؟” یا “وقت‌هایی که بغلم می‌کردی واقعاً سراپا لذت می‌شدم.”

 

– بدانید که او خود به ‌خود نمی‌داند که چطور باید به شما لذت بدهد.

اگر خودتان به او نگویید که چه می‌خواهید، او از کجا باید بفهمد؟

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

جملات عاشقانه هنگام دخول

 

– در مورد چیزی که می‌خواهید رک و راست باشید.

اگر ندانید چه چیز شور و میل جنسی شما را تحریک می‌کند، به هیچ ‌وجه نخواهید توانست آن را به همسران بفهمانید.

 

– سرزنش یا تحقیرش نکنید.

از این جمله همسرتان را از چیزی که می‌خواهید آگاه کنید. بگویید، “می‌دونم دوست داری من از رابطه ‌مون لذت ببرم اما می‌خوام تو هم لذت ببری به خاطر همین مایلم صحبت کنیم تا ببینیم چطور می‌تونیم هر دو لذت ببریم.”

 

– موضوع را به خودتان برگردانید.

به‌ جای اینکه بگویید، “هیچوقت به اندازه کافی با من عشق‌بازی نمی‌کنی” بگویید، “دوست دارم قبل از اینکه سراغ کار اصلی بریم کمی ناز و نوازشم کنی.”

 

– به ایما و اشاره‌‌های غیرکلامی خودتان دقت کنید.

سعی کنید تا می‌توانید آرام باشید و بدون عصبانیت و خستگی حرف بزنید. چند نفس عمیق بکشید، دقت کنید که دست ‌به سینه نباشید و موقع حرف زدن نزدیک او بنشینید.

 

– در ذهنتان راه ‌حل داشته باشید و از ایده‌های او هم استقبال کنید.

رسیدن به خواسته‌های و نیازهایتان درست است اما باید به حرفهای او هم گوش بدهید. اولویت‌های او هم ممکن است تغییر کرده باشد و نیمی از سهم لذت بردن از رابطه‌ جنسی برعهده ‌شماست.

 

– یادتان باشد این مکالمه یک طرفه نیست.

حرف زدن درمورد زندگی جنسیتان چیزی نیست که یکبار در طول زندگیتان درمورد آن حرف بزنید. این بحثی باید همیشگی باشد.

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

تاثیر منفی حرف زدن زیاد هنگام دخول

1. زیاد حرف زدن هنگام دخول می تواند نتیجه عکس بدهد. هنگام دخول و رابطه جنسی و زناشویی بیش از حد حرف نزنید و همچنین نخندید؛ این دو عامل می‌تواند باعث از دست رفتن تحریک جنسی و زناشویی و جنسی مردان شود.

 

2. زن‌هایی که بیش از حد به هنگام معاشقه صحبت می‌کنند و همچنین شوهرشان را سرد می‌کنند.

 

3. مردها آن پیش فرض را دارند که هنگامی که شما صحبت می‌کنید، انتظار دارید پاسخی نیز دریافت نمایید. هنگامی که مردی تحت فشار باشد، احساس می‌کند کنترلش می‌کنند، لذا عصبانی شده و همچنین نسبت به شما سرد خواهند شد.

حرفهای عاشقانه هنگام دخول | جملات عاشقانه و تحریک کننده هنگام دخول

حرفهای عاشقانه هنگام دخول

 

4. هنگامی که مدام در رختخواب حرف می‌زنید، ذهن شوهرتان شروع به کار می‌کند تا گفته‌هایتان را درک کند و همچنین بفهمد. هرچه بیشتر حرف می‌زنید، ذهنش را بیشتر درگیر می‌کنید و همچنین باعث می شود که دیگر نتواند لذت را احساس کند.

 

حرف زدن هنگام دخول تاثیر بسیاری در تحریک جنسی زن و مرد دارد اما باید بدانید حرفهای عاشقانه موقع دخول چه هستند و زمان مناسب استفاده از جملات عاشقانه هنگام دخول چه وقت است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب