روشهای دخول از جلو بدون درد

روشهای دخول از جلو بدون درد

روشهای دخول از جلو بدون درد

دخول از جلو بدون درد بسیار ساده و امکانپذیر است و اگر می خواهید در رابطه جنسی همسرتان درد نکشد باید روشهای دخول از جلو بدون درد را که در ادامه آورده شده است با دقت بخوانید.

 

دخول از جلو بدون درد

اعضا درگیر در آمیزش و رابطه جنسی

اساساً تمام نقاط بدن قابلیت تحریک جنسی را دارند اما برخی نقاط به دلیل تراکم رشته های عصبی مربوط به لذت جنسی به عنوان ارگان های جنسی شناخته می شوند.

 

نقاط تحریک پذیر در آمیزش جنسی در بدن زنان پراکنده تر و فراوان تر است وعلاوه بر دستگاه تناسلی نوک پستانها ،باسن و حتی لاله گوش، قوزک پا و یا گردن را در بر می گیرد. دخول از جلو بدون درد در آمیزش جنسی لب و دهان نیز به دلیل پوست نازک خود می توانند دخول از جلو بدون درد حساسیت زیادی نسبت به تحریک جنسی داشته باشند.

 

انواع حالات مختلف آمیزش جنسی

حالات مختلف آمیزش جنسی و نزدیکی بین زن و مرد: دخول از جلو بدون درد حالت اول آمیزش جنسی : این سنتی ترین نوع آمیزش جنسی است که بسیاری برای اولین بار آن را انجام می دهند و بدین صورت است که زن در زیر قرار گرفته و پاهای خود را به اندازه ای که احساس راحتی کند باز می کند و مرد در میان پاهای زن دراز کشیده و عمل دخول را انجام می دهد. در این حالت بهتر است که هراز چند گاهی مرد تمام بدن خود را با بدن زن تماس دهد, دخول از جلو بدون درد حالت دوم این نوع آمیزش جنسی را اصطلاحا پهلو به پهلو مینامند. در این حالت هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول را انجام میدهند.

 

البته میشود حالت اول را به این حالت پیوند زد, یعنی به همان صورتکه مرد روی زن قرار گرفته بود دوتایی به پهلو بخوابند.در مورد نحوه قرار گرفتن دست و پاها, بهتر است که آن را به عهده خانم گذاشت تا به هر صورتیکه راحت تر است, آنگونه انتخاب کند. دخول از جلو بدون درد در این حالت از آنجایی که اکثر نقاط بدن مرد و زن با یکدیگر در تماس خواهند بود لذت بیشتری عاید طرفین میشود. دخول از جلو بدون درد این حالت از آمیزش جنسی از آنجا که زن متحمل فشار زیادی نمیشود و آزادی عمل مناسبتری دارا خواهد بود, در بین خانمها طرفداران زیادی دارد.

 

انواع دخول از جلو و آمیزش جنسی در زمان حاملگی همسر

در دوران حاملگی بدن زنان دچار تغییرات فیزیکی و درونی میشود. این تغییرات میتواند در برخی از زنها منجر به افزایش تمایل جنسی و در برخی منجر به کاهش میل جنسی و حتی زدگی از تمایل جنسی در طول دوران حاملگی گردد. از آن جا که برخوردهای زن و مرد و فشاری که بر بدن خانمها در هنگام نزدیکی وارد می شود ممکن است به جنین آسیب وارد کند لازم است تا سکس در هنگام بارداری زن با ملایمت و احتیاط انجام شود. روش های مناسب روش در این روش زن زانو زده و مرد از عقب دخول را انجام می دهد. دخول از جلو بدون درد

 

برای استفاده از این روش در زمان بارداری زن باید کف زمین خم شده و تمام قسمتهای سینه و دستان خود را روی زمین بگذارد به طوری که هیچ فشاری بر شکمش وارد نشود. دخول از جلو بدون درد در این حالت بهتر است چند بالش نرم در زیر شکم و سینه زن قرار گیرد تا فشار کمتری بر زن وارد شود. روش پهلو به پهلو در هنگام حاملگی باید از عقب انجام شود یعنی مرد پشت سر زن دراز بکشد و زن پاهای خود را باز کند تا نزدیکی صورت بگیرد. روش های دخول از جلو بدون درد که زن در بالا و مرد در زیر قرار دارند این روشها برای آمیزش جنسی و نزدیکی از راه مقعد و برای خانم هایی که جثه بسیار کوچکتری از شریک جنسی خود دارند نیز بسیار مناسب هستند.

 

ارضا شدن و دخول بدون درد در زنان

ارگاسم در مردان تحریکات جنسی و اروتیکی سبب ساز تغییرات گستردهای در بدن میشود. زمانی که زن و مرد در اثر کنش جنسی تحریک میشوند, دخول از جلو بدون درد تپش قلب دو جنس طی آمیزش جنسی سریعتر میشود و فشار خون در بدن افزایش مییابد.این افزایش در اندام تناسلی مردان موجب بزرگتر شدن آلت مردانه و سفت شدن بدنه آن می شود که نعوظ ( شق کردن ) نامیده می شود. همچنین افزایش ترشح تستسترون ( هورمون جنسی مردانه )، اندورفین (ترشحات عصبی ضد درد ) که کارکردی مشابه تریاک دارند، دخول از جلو بدون درد اکسی توسین و وازوپرسین ( هورمون هایی که علاقه به روابط اجتماعی را افزایش داده و به ایجاد اعتماد میان افراد کمک می کند. ) در خون موجب بالا رفتن احساس خوشی و ایجاد تنشهای مثبت عصبی طی آمیزش جنسی می شود. دخول از جلو بدون درد رفته رفته این تغییرات در جریان مداوم آمیزش جنسی اوج لذت و یرانگیختگی را موجب می شود به ناگاه این تحریکات و تنشها فروکش میکند. این حالت را اصطلاحا ارگاسم یا اوج لذت جنسی می نامند که معمولا چند ثانیه دوام دارد.

 

دخول از جلو بدون درد در هنگام ارگاسم مرد درآمیزش جنسی , انزال (خروج منی ) صورت میگیرد. دخول از جلو بدون درد این مایع غلیظ که از آب، پروتئین ودرصد ناچیزی نمک، آلکالین (ماده ای تلخ مزه با اثر آرامبخش که در برخی گیاهان دارویی وجود دارد )، فروکتوز ( نوعی قند که در برخی میوه ها وجود دارد )و برخی املاح مانند روی تشکیل شده به میزان ۲ تا ۵ میلی لیتر در هنگام انزال از طریق آلت تناسلی از بدن مرد خارج میشود.

 

انواع مدل های رابطه جنسی با همسر

زمان نهفتگی ارگاسم در مردان معمولا بسیار کوتاهتر از زنان است که این به خاطر شرایط بدنی و عصبی زنان است که باعث این شرایط در طی آمیزش جنسی میشود.( برخی تحقیقات نشان می دهد ۷۵ درصد مردان در کمتر از دو دقیقه از آغاز آمیزش جنسی به ارگاسم می رسند.) دخول از جلو بدون درد برای رسیدن مردان به ارگاسم تحریکاتی که بر روی آلت مرد همانند عمل دخول در واژن و یا مقعد و یا تحریکاتی که به وسیله زن روی آن انجام میگیرد (نوازش و …), نقش به سزایی دارد.

 

مدل ارگاسم و ارضا بدون درد در زنان

ارگاسم در زنان- ارگاسم در زنان در طی آمیزش جنسی از فرایند پیچیده تری نسبت به مردان پیروی می کند وبه همین دلیل زمان بیشتری میبرد تا یک زن به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسد. ( به طور میانگین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ). ارگاسم در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمیتوان مشخص کرد(همانگونه که در بالا ذکر شد نشانه ارگاسم مردان انزال و خروج منی است) و دخول از جلو بدون درد ممکن است زمان آن تا یک دقیقه طول بکشد.در بیشتر زنان حساس ترین عضو به تحریکات جنسی کلیتوریس ( چوچوله )است که لمس آن بیشترین نقش را در فراهم آوردن لذت در آمیزش جنسی زنان دارد.

 

دخول از جلو بدون درد بسیاری از زنان به ویژه زنان طبقات پائین در کشورهای جهان سوم تاکنون تجربه رسیدن به ارگاسم در طی آمیزش جنسی را نداشته اند و بسیاری از ناراحتیهای روحی می تواند توان ارگاسم را از زنان سلب کند. به عقیده بعضی از محققان در زمینه مسائل جنسی زنان لذت بیشتری از یک رابطه جنسی یا آمیزش جنسی میبرند تا مردان دخول از جلو بدون درد.

 

انواع روش های دخول از جلو بدون درد با همسر

۱-زن به پشت خوابیده و پاها را از هم باز میکندو بعد از فرو کردن آلت مرد در آلت تناسلی خودش به آرامی پاهایش را باز کرده و رانها را بهم نزدیک میکند بطوریکه مرد کاملآ بین پاهای زن قرار میگیرد.در این حالت فشار رانها باعث تحریک لب های بزرگ آلت زن و کلیتوریس میشود. دخول از جلو بدون درد این نوع عمل جنسی برای ماههای اول حاملگی مناسب است ولی برای مردانیکه آلت تناسلی دراز دارند مناسب نیست.

 

۲-متداولترین نوع انجام عمل جنسی كه حدود ۸۰٪ نزدیكیها به این روش انجام میشود به این ترتیب است كه زن به پشت میخوابد و رانهایش را از هم بازو زانوهایش را كمی خم میكندو مرد میان دو پای او قرار گرفته و پس از فرو كردن آلت تناسلیش روی زن میخوابددر حالیكه نقطه اتكا پایین تنه او روی زانوهایش است.در این نوع عمل جنسی دخول تقریبآ كامل است ولی دهانه زهدان و كلیتوریس (برجستگی نوك بالای آلت تناسلی زنان كه حساسترین نقطه زن برای تحریك شدن هستند) كم تحریك می شود.این روش برای شب زفاف مناسب است ولی برای زنان حامله مخصوصآ از نیمه دوم حاملگی بعلت اینكه وزن بدن مردبر شكم زن وارد می شود مناسب نیست.

 

۳-در این روش زن به پشت میخوابد و پاها را روی شكم و سینه اش خم كرده و یا بر شانه های مرد می گذارد یا دور كمر او حلقه میزند. در این حالت آلت تناسلی زن (مهبل)۳ الی ۴ سانتیمتر كوتاه تر میشودو در نتیجه عمل دخول آلت مرددرفرج زن بطور كامل انجام میشود.همچنین كلیتوریس در مسیر آلت تناسلی مردقرار گرفته و با تماس آلت تحریك می شود.

 

دخول از جلو بدون درد در این روش بعلت دخول كامل زن و مرد هر دو ارضا می شوندو از طرفی برای حامله كردن زن امكان بیشتری وجود دارد.مردانی كه مایع لذتبخششان سریع میریزد می توانند هنگام انجام عمل جنسی با زن با این روش در هر رفت و دخول از جلو برگشت آلت تناسلی خود را كاملآ از آلت تناسلی زن خارج كرده و دوباره فرو كنندو با كم كردن حركات مایع لذتبخششان را دیرتر درون فرج زن بریزندتابیشترین لذت جنسی را در وجودشان احساس کنند.

 

۴-زن روی لبه تختخواب نشسته و پاهایش را از هم باز و آویزان نموده و روی آرنجهای خود تكیه می كند.مرد بین پاهای او می ایستد و آلت تناسلیش را درون آلت تناسلی زن فرو می كند. برای انجام این نوع عمل جنسی باید چند بالش زیر باسن زن گذاشت تا آلت تناسلی مرد وزن در یك سطح و رو بروی هم قرار گیرد. در این نوع عمل جنسی كلیتوریس (برجستگی نوک بالای آلت تناسلی دختران) بخوبی تحریك می شود.همچنین این روش مناسبترین روش برای شب زفاف و پاره كردن پرده دختران است و برای مردان چاق هم نزدیكی را آسان می كند.

روشهای دخول از جلو بدون درد

۵- دخول از جلو مرد به پشت میخوابد و پاها را به هم چسبانیده و دراز میکند.زن پاهایش را در طرفین پاهای مرد قرار میدهدو روی او مینشیندویا زانو زده و کمی به جلو خم میشودو بدستهای خود تکیه میدهدو آلت تناسلی مرد را در فرج خود فرو میکند.در اینحالت فعالیت و حرکات رفت و آمد با زن است و با تکانهای پی در پی که بخود میدهد موجب ریخته شدن مایع لذتبخش مرد و ترشح شدن مایع لذتبخش خود میشود.

 

دخول از جلو بدون درد در این روش دخول بطور کامل انجام میشود و چون فعالیت با زن است اوج لذت جنسی زن زودتر فرا میرسد.این روش برای جلوگیری از حاملگی مناسب است .چون بیشتر مایع لذتبخش مرد بعد از ریخته شدن به پایین برمیگردد.همچنین برای مردان خسته و یا کسانی که آلت تناسلیشان کاملآ راست نمیشود روش خوبی است.

 

۶- دخول از جلو مرد به پشت میخوابد و زن روی او می نشیندو یا زانو زده و به جلو خم میشوداما این بار پشت زن بطرف مرد است.در این حالت زن آلت تناسلی مرد را بدرون مهبل خود فرو میکندو مانند حالت قبل خود را حرکت میدهدتا اوج لذت جنسی فرا برسد.این روش برای مردان چاق و زنان حامله مناسب است.

 

۷- دخول از جلو بدون درد مرد روی صندلی مینشیندو زن را از پشت در آغوش میکشدو آلتش را درون فرج زن فرو میکند.در اینحالت کلیتوریس تحریک نمیشود و طرفین زود خسته میشوند

۸-مرد مقابل زن مینشیندو آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو میکند.در اینحالت دستها برای نوازش نقاط حساس آزاد است.

 

۹-زن زانو زده و به جلو خم میشودو یا سر خود را روی بالش میگذاردو مرد از عقب آلت تناسلی خود را به جلو فرو میکند.در این حالت نقطه حساس برای تحریک زن درون آلتش بعلت برخورد پی در پی با نوک آلت تناسلی دخول از جلو بدون درد مرد بشدت تحریک شده و زن در اینحالت بیشترین لذت جنسی را درون وجودش احساس میکند.

 

۱۰- دخول از جلو بدون درد زن و مرد مقابل هم می ایستندو عمل جنسی را انجام میدهند.دراین حالت دخول کامل انجام نمیشودولی کلیتوریس تحریک میشودو دستها برای نوازش پستانها و باسن زن آزاد است.

 

۱۱- روشهای دخول از جلو بدون درد مرد می ایستد و زن آلت تناسلی او را به داخل فرج خود فرو میکند و سپس دستها را به گردن او حلقه کرده و پاها را به کمر او میزند و درواقع به مرد آویزان میشود.در این حالت وحدت کامل جنسی حاصل میشود و دخول کامل صورت میگیرد.

 

۱۲-زن دستها و سر را روی دسته صندلی میگذاردو به جلو خم میشودو مرد مانند وقتی که میخواهند از عقب زن (معقد)با او طرف شوند آلت تناسلی خود را از عقب به جلو می راند. در اینحالت دستها برای نوازش پستانها و سایر قسمتها آزاد است.

 

۱۳-مرد وزن روبروی یکدیگر به پهلو دراز میکشند و زن یک پای خود را بروی پای مرد میاندازد و مرد به وسط پای او میرود و آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو میکند.

 

۱۴-زن به پهلو و پشت به مرد میخوابد و مرد آلت تناسلی خود را از عقب به جلو میراند. این حالت نیز برای دوران حاملگی مناسب است.

روشهای دخول از جلو بدون درد

۱۵-زن به پشت میخوابدومرد یک پهلو طوری قرار میگیردکه نسبت به بدن زن عمود بوده و زیر رانهای بلند شده زن قرار گیرد بطوریکه رانهای زن روی باسن مرد باشد. دخول از جلو بدون درد یکی از مزایای این روش این است که انجام آن ساده بوده و در ضمن هیچکدام سنگینی دیگری را تحمل نمیکند.در اینحالت مرد میتواند ناحیه فرج و کلیتوریس زن(برجستگی نوک بالای آلت تناسلی زن) را با دست تحریک کند.

 

روشهای دخول از جلو بدون درد

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب