داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان امروزه با روشهای پزشکی نوین در حال انجام است و داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان در بازار زیاد شده است اگر به دنبال داروی بزرگ کننده آلت تناسلی تان هستید در ادامه بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی به شما معرفی خواهد شد اکیدا توصیه می شود قبل از مصرف هر کدام از داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان با پزشک متخصص مشورت نمایید. این سایت هیچ کدام از داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان را که در ادامه آمده است تایید نمی کند و حتما باید قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت نمایید.

 

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان

دارو برای بزرگ شدن آلت مرد چیست؟ اگر می‌خواهید اندازه آلت تناسلی خود را بزرگ کنید، چندین گیاه وجود دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند جریان خون را بطور موقت به آلت تناسلی شما جاری کرده و حالت نعوظ و طول آلت شما را بزرگ کند. اما اگر بدنبال راهکارهای طبیعی و دائمی برای بزرگ شدن طول و عرض آلت تناسلی خود هستید، باید در راستای ایجاد تغییر در رژیم غذایی خود، انجام ورزش بیشتر و کاهش وزن (در صورتی که دچار اضافه وزن هستید) بیشتر تلاش کنید. این راه‌کارها بسیار ساده‌تر و امن‌تر از روش جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی هستند. بعضی از افراد اولین فکری که برای بزرگ کردن آلت تناسلی شان، به دهنشان خطور می کند، جراحی آلت تناسلی و یا ایمپلنت آلت تناسلی است. اما بهتر است قبل از انجام هرگونه عمل جراحی، به اقدامات طبیعی و سنتی روی آورید. شما با استفاده از گیاهان دارویی و بعضی از راهکارهای ساده می توانید حجم و اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید و لذت جنسی بیشتری برای خود و همسرتان به ارمغان بیاورید.

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

ال آرژنین بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی بوده و نوعی آمینو اسید است که به افزایش جریان خون در بدن منجر شده و به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می‌کند تا در طول بلند شدن، بزرگ شود. مطالعه‌ای که در دانشگاه علوم پزشکی تگزاس انجام شد، نشان داد که برخی از مردان پس از مصرف این مکمل‌ به مدت ۶ هفته، بهبودهایی را تجربه کرده‌اند. این مکمل دارویی در داروخانه‌ها موجود بوده و مقدار مصرفی توصیه‌ شده، روزانه ۱ گرم است.

قرص ال آرژینین بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی عملکردی مشابه ویاگرا در بدن را ایفا می کند و باعث تقویت عملکرد نعوظ در انسان می شود. این ترکیب یک اسید آمینه است که در تولید پروتئین ها نقش دارد که برخی از این پروتئین ها به یک مولکول شناخته شده به نام مکمل نیتریک اکسید تبدیل می شوند.

نیتریک اکسید بخشی جدایی ناپذیر در گردش خون است، بنابراین به عملکرد بهتر رگ های خونی کمک می کند. هنگامی که جریان خون افزایش پیدا می کند، طبیعتا جریان خون در آلت تناسلی نیز افزایش می یابد، در نتیجه باعث افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی شما می شود.

اگر بیماری قلبی دارید و نیتروگلیسرین مصرف می کنید، نباید بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی( ال آرژینین) را مصرف کنید. زیرا مصرف همزمان داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان باعث می شود فشار خونتان پایین بیاید. حتما با پزشک خود صحبت کنید.

 

گیاه خارخاسک بزرگ کننده آلت مرد

مواد شیمیایی فعالی به نام Protodioscin در خارخسک وجود دارد که می تواند سطح هورمون آندروژنیک و یا تستوسترون را افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی و بزرگ شدن آلت تناسلی مرد گردد. این گیاه باعث افزایش اندازه آلت تناسلی مردان می شود. اگر شما ورزش های بزرگ کننده آلت تناسلی را نیز انجام می دهید، این گیاه می تواند به ترمیم بافت های آسیب دیده نی کمک کند ضمن اینکه در روند بزرگ کننده اندازه اندام تناسلی به طور سنتی نیز کمک کننده است.

 

کارلا بهترین داروی بزرگ کننده آلت تناسلی مردان

گیاه کارلا فواید زیادی برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان و رفع اختلالات جنسی شان، دارد. این گیاه در طب سنتی چینی، به دلیل خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی آن، مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه همچنین برای بهبود ایمنی و جوانسازی ارگان های بدن که از دیابت پیشگیری می کنند، مفید است.

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

بزرگ کردن آلت مرد با استفاده از گیاه ماکا

پودر حاصل از گیاه ماکا به عنوان داروی مقوی برای تقویت غرایز و قوای جنسی و داروی بزرگ کننده آلت تناسلی شناخته می‌شود. در واقع این گیاه به علت داشتن موادی به نام‌های مکامیدها و مکانیک‌های فتوشیمیایی، سطح انرژی را در بدن افزایش داده و به مردان کمک می کند تا نعوظ آلت تناسلی خود را حفظ کنند. از آنجایی که مطالعات علمی قطعی بر روی این ماده انجام نشده است، بهتر است مصرف آن با احتیاط انجام شود. پیش از شروع به مصرف داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

 

بهترین گیاه بزرگ کننده آلت تناسلی

گیاه گوزن برای افزایش رشد و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان بسیار موثر بوده و جریان خون بیشتری را به سمت آلت تناسلی هدایت می کند.

 

بزرگ شدن آلات تناسلی مرد با گیاه پیوراریا میریفیکا

استفاده از این گیاه یک روش موثر افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی ، می باشد. بومی های تایلند از این گیاه برای افزایش میل جنسی، قدرت جنسی، استقامت، نعوظ طولانی تر و سخت تر استفاده می کنند.

 

کَلپ گیاه دارویی بزرگ کننده آلت تناسلی

کَلپ یا همان Bladderwrack بیشتر در سواحل اقیانوس اطلس و آرام می روید، این گیاه غنی از منیزیم، پتاسیم، کلسیم و ید بوده و در نتیجه، به بیماران مبتلا به اختلالات تیروئید، کلسترول بالا، چاقی و کاهش خستگی کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است. مطالعات نشان می دهد که مصرف خوراکی این گیاه باعث تولید هورمون های جنسی می شود که بهبود نعوظ، سلامت جنسی و بزرگ کننده آلت تناسلی مردان را به همراه خواهد داشت.

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

خواص گیاه جینکوبیلوبا برای بزرگ شدن آلت تناسلی

گیاه جینکوبیلوبا اغلب برای تقویت حافظه بکار می‌رود، اما به گردش خون در بدن نیز کمک کرده و ممکن است جریان خون را به آلت تناسلی افزایش دهد و باعث بزرگی آلت مرد می شود. مطابق نتایج تحقیقی که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شد، مصرف گیاه جینکوبیلوبا که جهت درمان افسردگی انجام شده است، توانسته است به بهبود اختلال عملکرد جنسی نیز منجر شود. مطالعه دیگری نشان داد که مصرف این گیاه هیچ تاثیری نداشته است. اطلاعات علمی بی‌نتیجه است، اما از آنجا که مصرف جینکو باعث افزایش حافظه شده و می‌تواند اثرات جانبی نسبتا کمی داشته باشد، مصرف آن می‌تواند ارزش امتحان کردن داشته باشد.

این گیاه دارویی می‌تواند به شکل دمنوش یا مکمل، به شکل یک کپسول وجود داشته و مورد مصرف قرار گیرد.
اگر سابقه تشنج دارید یا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، از مکمل‌های جینگو استفاده نکنید. برای اطمینان از اینکه مصرف این گیاه دارویی برای شما منعی ندارد، با پزشک خود مشورت کنید.

از این گیاه برای تولید مکمل های آلی استفاده می شود زیرا دارای مواد طبیعی، موثر و غنی می باشد. اگر مردان برای مدتی از این گیاه استفاده کنند، می توانند به هدف خود یعنی بزرگ شدن طول اندام تناسلی با طب سنتی دست پیدا کنند. این گیاه باعث افزایش انرژی در مردان شده و میل جنسی و طول آلات تناسلی در آنها را افزایش می دهد.

 

بزرگ کردن طول آلت مرد با مصرف هندوانه

اگرچه هندوانه یک گیاه دارویی نیست، ولی این میوه خوشمزه دارای خواصی است که ممکن است مانند ال آرژنین به بزرگ شدن اندازه آلت تناسلی و طول مدت نعوظ کمک کند. هندوانه حاوی اسید آمینه به نام سیترولین است که به آرژنین تبدیل شده و به انقباض عروق خونی منجر می‌شود.

 

افزایش طول آلت تناسلی با قارچ کوردیسپس Cordyceps

این قارچ کوچک که بیشتر در تبت رشد می کند، شکلی شبیه به کرم دارد و به افراد مبتلا به ناتوانی جنسی کمک زیادی می کند. از عصاره این گیاه میتوان برای درمان اختلال نعوظ و افزایش میل جنسی و بزرگ کننده آلت تناسلی استفاده کرد. اگر دچار عارضه کم تحرکی اسپرم هستید، می توانید از این گیاه به منظور افزایش تحرک اسپرم تان، کمک بگیرید.

نکته قابل توجه این است که این قارچ با تاثیر گذاشتن بر روی گردش خون، باعث ترشح تستوسترون بیشتری شده و افزایش بزرگی طول آلت تناسلی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

علف اپیمدیوم برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی مرد

پزشکان و متخصصان گیاهی از این گیاه برای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند. هنگامی که این گیاه به همراه گیاهان داروهای دیگر، مورد استفاده قرار گیرد، به طور موثر در افزایش طول آلت تناسلی مرد عمل می کند. این گیاه به طور کارآمد، می تواند اختلال نعوظ در مردان را درمان کرده و با افزایش جریان خون، به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند.

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

جینسینگ بهترین بزرگ کننده آلت تناسلی مردان

یکی از راه های طبیعی برای بزرگ کردن آلت تناسلی با گیاهان دارویی، استفاده از گیاه دارویی جینسینگ است. گفته می‌شود که جینسینگ قرمز، به لطف داشتن ماده‌ای تحت عنوان جینسنوسید باعث تقویت سیستم عصبی بدن می‌شود. با وجود آنکه هیچ مدرک علمی قطعی، دال بر این که این گیاه دارویی باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی می‌شود، وجود ندارد، ولی با این حال مطالعات و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد، مردانی که از قرص جینسینگ استفاده کرده‌اند، پس از مصرف این قرص‌ها برای چند هفته، عملکرد جنسی بهتری را تجربه کرده‌اند.

 

جینسینگ با چند دارو تداخل دارویی داشته و می‌تواند اثرات جانبی منفی برای افرادی با سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی، بی‌خوابی و اختلالات دیگر داشته باشد. بهتر است قبل از اینکه به طور مرتب مصرف این گیاه دارویی را شروع کنید، با پزشک خود مشورت کنید.
اگر در نظر دارید از این مکمل‌ دارویی استفاده کنید، روزانه یک عدد از آن با دوز ۵۰۰ میلی‌گرم را استفاده کنید.
از آنجایی که مکمل‌های غذایی و دارویی معمولا توسط اداره غذا و دارو مورد تائید قرار نمی‌گیرند، در هنگام خرید آن‌ها، همیشه مطمئن شوید که مکمل‌ها را از یک شرکت معتبر خریداری کرده‌اید و هرگز بیش از مقدار توصیه‌ شده از آن‌ها مصرف نکنید.

 

داروی بزرگ کننده دستگاه تناسلی

گیاه تونکات علی در تمام محصولاتی که برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی می خرید، وجود دارد. این گیاه که در منطقه جنوبی کشورهای آسیایی می روید، داروی بزرگ کننده دستگاه تناسلی مردان است.

برخی از کارشناسان ادعا می کنند که گیاه تونکات علی با افزایش هورمون رشد مردانه عمل می کند اما این واقعیت از طریق تحقیق علمی اثبات نشده است.

برخی از نتایج بدست آمده ثابت کرده اند که این گیاه می تواند تولید استروژن را متوقف کند، در نتیجه این عامل ممکن است به افزایش سطح هورمون رشد مردان منجر شود. نه تنها از این گیاه به منظور داروی بزرگ کننده آلات تناسلی مردان با طب سنتی می توانید استفاده کنید، بلکه در بهبود باروری و نعوظ بهتر هم موثر است.

 

کپسول بزرگ کننده آلات تناسلی ویگاریکس

ویگاریکس به صورت طبیعی و بدون نیاز به استفاده از روشهای فیزیكی و داروهای شیمیایی پر خطر موجب افزایش سایز آلت تناسلی ، افزایش عملكرد نعوظ ، تحریك میل جنسی ، افزایش لذت ارگاسم ، افزایش مدت زمان رابطه جنسی و تقویت حس اعتماد به نفس در مردان شده كه در نهایت موجب رضایت مردان شده است. مگنا آر ایكس پلاس با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای مگنا آر ایكس این دارو در طی سه سال به شكل یك محصول منحصر به فرد و مشهور نزد متخصصین ، پزشكان و مصرف كنندگان در آمده است. ویگاریکس رتبه پرفروشترین و موثرترین محصول در سالهای اخیر را به خود اختصاص داده است كه نشان دهنده كارایی و كارآمدی و اثرگذاری این محصول می باشد. آلت تناسلی در مردان مانند هرعضله دیگری در بدن دارای تعداد زیادی سلول عضلانی قابل انعطاف و رگها و عروق خونی بی شمار می باشد كه در طول مدت استفاده از این محصول افزایش جریان خون در سلول های آلت تناسلی باعث افزایش تعداد و حجم عروق خونی و كشش سلولهای عظلانی آن شده كه این امر باعث افزایش كلی در طول ، قطر و اندازه اندام تناسلی در حالت نعوظ میگردد و همچنین افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان منجر به افزایش میل جنسی، افزایش لذت رابطه جنسی و افزایش حجم مایع منی در آنان می شود.

 

دكتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، كسی كه در طول سی سال بر روی بیش از 70000 بیمار كه دارای مشكلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی كرده است. او برای رفع مشكل كوتاهی آلت مردان فرمول گیاهی موثری اختراع و به ثبت رساند كه اكنون بعد از تغییرات جدیدتری برای اثر پذیری بیشتر این محصول با نام ویگاریکس ارائه شده است.

او عضو دو كالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از 46 پزشك متخصص را به عهده دارد و همچنین در گذشته سمت مدیر كل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.
پس از سالها تحقیق و تفحص در كمتر از 5 سال پیش دكتر جورج آگوایلار از كشف یك فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این كشف اكنون به نام ویگاریکس شناخته شده كه به راحتی در دستان شما قرار دارد. این محصول باعث افزایش طول و كلفتی آلت مردان می شود. و باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی شما به صورت دائمی و بدون بازگشت می شود.

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

معجونی گیاهی بزرگ کننده آلت مرد

10 گرم تخم کاهو
20 گرم گل کتیرا
10 گرم گلنار
10 گرم بلوط

 

طرز تهیه:

مواد بالا را پس از آسیاب کردن به خوبی بجوشانید تا محلول غلیظی بدست بیاید. روزی 3 مرتبه، مقدار کمی از این معجون را مصرف کنید.

 

افزایش طول اندام تناسلی با روغن های گیاهی

یکی از روغن های گیاهی که برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، روغن خراطین است. سالیان سال است که از روغن خراطین برای بزرگ کردن اندام های کوچک مثل پستان یا آلت تناسلی استفاده می شود.

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان

 

۱. سیگار نکشید

اندازه آلت تناسلی، چه در حالت خوابیده و چه در حالت نعوظ، به میزان خون جریان یافته در آن بستگی دارد. استفاده از سیگار و سایر دخانیات باعث می‌شود که آرتریت‌های بدن باریک‌تر شوند که این موضوع به نوبه خود جریان خون را به آلت تناسلی کاهش می‌دهد. اگر سیگار می‌کشید، توانایی آلت تناسلی شما در بزرگ شدن کاهش می‌یابد.

 

۲. بطور مرتب ورزش کنید

انجام ورزش گردش خون را در بدن شما افزایش داده و در نتیجه به تقویت شریان‌هایی که خون را به آلت تناسلی حمل می‌کنند، منجر می‌شود. اگر ورزش نکنید، آلت تناسلی شما ممکن است پتانسیل خود را در نعوظ مطلوب از دست بدهد.

 

۳. انجام ورزش های مربوط به کف لگن

اگرچه تمرینی اختصاصی برای آلت تناسلی وجود ندارد، اما با تقویت و تمرین عضلات کف لگن، بدن بهتر می‌تواند جریان خون را به آلت تناسلی برقرار کند. برای تقویت عضلات کف لگن می‌توانید از تمرینات کگل استفاده کنید. نتایج مطالعه‌ای در انگلستان نشان داد، مردانی که تمرینات کیگل را انجام می‌دادند، عملکرد جنسی بهتری نسبت به کسانی که فقط شیوه زندگی خود را تغییر داد بودند اما تمرینات را انجام نمی دادند، داشتند.

داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان | بهترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

طریقه مصرف روغن خراطین برای بزرگ شدن آلت تناسلی

ماساژ دادن محل مورد نظر به مدت 1 دقیقه یا گرم کردن موضع با حوله گرم
مالیدن روغن خراطین به محل مورد نظر و ماساز دادن به مدت 2 دقیقه
تکرار این مراحل دو بار در روز
2 تا 3 ماه این درمان را ادامه دهید

 

برای استفاده تمام داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مردان که در این مقاله ذکر شد، می توانید یا از جوشانده آن استفاده کنید و یا پودر آن را خریداری کرده و مصرف کنید. لازم به ذکر است در صورتیکه دچار بیماری خاصی مثل بیماری قلبی، فشار خون و … هستید، قبل از مصرف هر کدام از داروهای بزرگ کننده آلت تناسلی مرد، با پزشک خود صحبت کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب