پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های دوران نامزدی و ارضای بدون دخول در دوران نامزدی و عقد را در این مقاله برای شما زوجین که تازه پیمان زناشویی بسته اید معرفی خواهیم کرد. عکس پوزیشن های دوران نامزدی و عقد برای ارضای بدون دخول زن و مرد در رابطه جنسی در این بخش از سایت سماتک تهیه و گردآوری شده است و اگر شما به زوج عزیز در دوران نامزدی به سر می برید می توانید از بهترین پوزیشن های دوران نامزدی با عکس برای ارضا شدن و رابطه جنسی بدون دخول استفاده کنید. ممکن است به دلایل متفاوتی زوجین دوست نداشته باشند که در رابطه جنسی دوران نامزدی شان با دخول ارضا شوند، در این شرایط پوزیشن های دوران نامزدی میتواند کمک زیادی بکند.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

چگونه در دوران نامزدی بدون دخول ارضا شویم؟

همواره به زوجین تازه عروس و داماد توصیه می‌شود که در دوران نامزدی و عقد خود برای پیشگیری از به وجود آمدن مشکلاتی از جمله بارداری ناخواسته، کم شدن انگیزه برای ازدواج و … از دخول کامل در رابطه جنسی شان پرهیز کنند. بدین منظور پیشنهاد می‌کنیم از پوزیشن های ارضا کردن همسر بدون دخول استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین مقدمات پوزیشن های بدون دخول در دوران نامزدی شامل عشق بازی به شرح زیر است:

 

۱. در آغوش کشیدن و لمس کردن

در آغوش گرفتن همسر و برقراری تماس بدنی قبل از هر اقدام دیگر، یکی از راهکار‌های افزایش هیجان جنسی است. لمس کردن اعضای بدن یکدیگر از جمله نقاط حساس مانند لب ها، گوش ها، سینه ها، نواحی تناسلی و شکم، پا‌ها و … نیز از جمله عوامل تحریک کننده خواهد بود.

 

۲. تماشای یکدیگر

خیره شدن به چشم‌های یکدیگر در هنگام معاشقه راهی موثر در برقراری رابطه عاطفی قبل از رابطه جنسی است.

 

۳. بوسیدن

بوسیدن قسمت‌های مختلف بدن همسر از جمله قسمت‌های حساس تأثیر بسیار فراوانی در شکل گیری یک رابطه جنسی پرهیجان دارد. همچنین بوسیدن باعث افزایش عشق و محبت میان زن و شوهر می‌شود.

 

۴. لمس آلت تناسلی همسر

ماساژ دادن و لمس کردن آلت تناسلی یکدیگر به ارضا شدن برای رسیدن به نقطه اوج لذت جنسی کمک فراوانی می‌کند.

 

۵. رسیدن به ارضای بدون دخول

همانگونه که اشاره شد برای رساندن همسر به ارضای بدون دخول در دوران نامزدی می‌توانید از تحریک ناحیه کلیتوریس زنان، ماساژ آلت تناسلی مردان و یا رابطه جنسی دهانی استفاده کنید. هنگام رابطه دهانی هر دو طرف ارضا خواهند شد و برخی از افراد میگویند که رابطه دهانی حتی از دخول هم لذت بخش تر است. احساس رابطه دهانی کاملا با انواع دیگر روابط زناشویی متفاوت است. 

 

ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

پوزیشن های متنوعی برای ارضای بدون دخول در دوران نامزدی و عقد وجود دارد که با انجام هر یک از آن‌ها علاوه بر رسیدن به لذت جنسی، استرسی نیز از بابت بارداری ناخواسته و پاره شدن پرده بکارت در دوران عقد وجود نخواهد داشت. پوزیشن های بدون دخول مخصوص دوران نامزدی مناسب برای زوجینی است که در دوران عقد به سر می برند. در این نوع رابطه جنسی آلت تناسلی مرد وارد واژن زن نمی‌شود و از پوزیشن های دیگری برای ارضای زن و مرد استفاده می‌شود. در این مقاله سایت سماتک درباره بهترین پوزیشن های رابطه جنسی بدون دخول در دوران نامزدی و همچنین آموزش ارضای بدون دخول در دوران نامزدی و نیز مضرات برخی از پوزیشن های دوران نامزدی برای زن و مرد مطالبی بیان شده است. روشهای ارضای بدون دخول زن و مرد در دوران نامزدی که به صورت نوازش کردن، لمس و ماساژ قسمت‌های مختلف بدن صورت دختر و پسر می‌گیرد، به طور معمول بدون خطر و عوارض هستند. ارضای بدون دخول به زمانی گفته میشود که آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن وارد نشود و زوجین برای ارضاع کردن یکدیگر از دهان و دست های خود استفاده کنند.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

برای اینکه رابطه جنسی بدون دخول در دوران نامزدی تکراری و خسته کننده نشود، یک لیست کامل از پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی را برای شما در ادامه آورده ایم. روش‌های متعددی برای ارضا کردن همسر بدون دخول در دوران نامزدی وجود دارد، که از آن می‌توان در دوران عقد استفاده کرد. رایج‌ترین و موثرترین این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

 

لمس کلیتوریس و نقطه جی

برای ارضای زن بدون دخول و بدون پاره شدن پرده بکارت در دوران نامزدی باید از روش تحریک کلیتوریس استفاده شود. در این روش با استفاده از دست و یا نوک آلت تناسلی مرد قسمت حساس این ناحیه که به چوچوله معروف است، لمس شده و یا به آن فشار وارد می‌شود. این روش یکی از روش‌های رایج برای ارضای زن بدون دخول در دوران نامزدی به شمار می‌آید.

 

پوزیشن مار

برای ارضای بدون دخول در دوران نامزدی می توانید از پوزیشن مار بدون دخول استفاده کنید. در پوزیشن مار میتوانید به ارگاسم های بسیار قوی و انفجاری در دوران نامزدی برسید. در این شکل از پوزیشن ماری پاهای زن بر روی گردن مرد آویخته می شود، بطوری که آلت تناسلی او نزدیک صورت همسرش باشد. سپس مرد در جایی که راحت است می ایستد و به پاهای خود را باز میکند و شریک جنسی خود را به آرامی اندکی پایین میاورد تا صورت اون در نزدیکی آلت تناسلی اش قرار بگیرد. سپس زن کمی سر خود را می چرخاند و با یک دست پای مرد و با دست دیگر آلت تناسلی او را میگیرد. مرد هم با دستان خود کمر و شکم زن را گرفته و با دهان خود رابطه برقرار میکند.

 

پوزیشن ساعت

راه های زیادی وجود دارد که زنان در رابطه دهانی میتوانند استفاده کنند و شوهرشان به خوبی ارضا شود. اگر هم زن از این نوع رابطه خوشش نیاید، در این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی، زن بطور کامل در اختیار مرد است و نمیتواند مقاومت کند. در این پوزیشن ساعت مرد باید بر روی دستان خود که کمی از هم فاصله دارد در برابر دیوار بایستد، پا های خود را در عین حال که کاملا صاف است، از هم باز کند. زن نیز باید روبروی مرد بایستد و پا های خود را کاملا بسته در کنار هم نگه دارد و سر خود را بین پاهای همسر خود قرار دهد. سپس زن میتواند به راحتی رابطه دهانی داشته باشد و از دستان خود نیز استفاده کند و با این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی را تجربه خواهید کرد.

 

پوزیشن آویز شدن

در این حالت مرد به راحتی خوابیده یک پا را بالا قرار داده، و زن به شکل زانو زده و خوابیده قرار گرفته و او را ارضا میکند. در این پوزیشن زن صورت خود را بین پاهای مرد قرار میدهد، بطوری که باسن او روی شکم مرد بوده و پا هایش کنار صورت او باشد. در این حالت زن شروع به رابطه می کند و مرد هم هر زمان که بخواهد میتواند با استفاده از دست های خود زن را تحریک کرده و یا سر خود را کمی بالا آورده و رابطه دهانی داشته باشد. یکی از پوزیشن های ارضای همسر بدون دخول در دوران نامزدی، برقراری رابطه دهانی است. در این روش مرد اقدام به خوردن واژن زن کرده و این کار را تا زمانی که زن به ارگاسم برسد، ادامه می‌دهد. البته باید دقت کنید که ترشحاتی که از واژن بیرون می‌آید در هنگام رابطه دهانی بلعیده نشود، چرا که وجود میکروب در این ترشحات، ممکن است خطراتی مانند انتقال بیماری و عفونت را در پی داشته باشد.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های رابطه دهانی در دوران نامزدی

زمانی که با شوهرتان رابطه دهانی و سکس بدون دخول دارید، اصلا به چیزی فکر نکنید، افکار خود را خاموش کنید و فقط روی آلت تناسلی همسرتان تمرکز کنید تا بتوانید به او اوج لذت رابطه را هدیه دهید. در این حالت از پوزیشن های رابطه دهانی دوران نامزدی مرد باید بایستد و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کند و از قسمت زانو ها کمی خم شود. سپس زن بین پاهای مرد قرار میگیرد و با دست های خود ران های مرد را میگیرد. سپس مرد دستان خود را پشت سر زن قرار میدهد و شروع میکند به کنترل حرکات با استفاده از حرکات لگن و باسن. البته در این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی بدلیل کنترل زیادی که مرد دارد، باید مراقب بود که محدودیت های و ظرفیت زن در نظر گرفته شود. در ادامه با سایر پوزیشن های رابطه دهانی در دوران نامزدی آشنا خواهید شد:

 

پوزیشن ماهی

در این حالت از پوزیشن 69 که به پوزیشن ماهی معروف است برای ارضای بدون دخول در دوران نامزدی مناسب است و باید توسط زوجینی انجام شود که تجربه کافی داشته باشند، اگرچه هر زوجی میتواند با پوزیشن ماهی یک ارضای بدون دخول در دوران نامزدی را امتحان کند. در این حالت پاهای زن بر روی گردن مرد مینشیند، مرد می ایستد، پاهایش را به اندازه عرض شانه اش باز میکند و به آرامی زن را اندکی پایین تر میاورد و او را بر میگرداند تا شکم یکدیگر با هم تماس پیدا کنند. سپس زن میتواند پا های خود را دو سر و گردن مرد قفل کند و دست هایش را دور کمر مرد گره بزند. مرد هم باید با دست های خود کمر زن را نگه دارد تا پوزیشن به خوبی حفظ شود.

 

پوزیشن هاکل باک

در این حالت ارضای بدون دخول در دوران نامزدی همه کار را باید مرد انجام دهد. علاوه بر اینکه باید زن را با دهان خود ارضا کند، باید با یک دست نیز خود را ارضا کند. این شکل از پوزیشن 69 هاکل باک برای مقدمه رابطه جنسی بدون دخول عالی است. برای انجام این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی مرد باید دراز بکشد و سر خود را روی بالشت قرار دهد. زن باید دولا شود و آلت تناسلی خود را به صورت مرد نزدیک کند و دست های خود را روی سینه مرد قرار دهد و بر روی آن تکیه کند. در واقع زن در این حالت سر خود را بین زانوهای خود مخفی میکند!

 

پوزیشن زئوس

پوزیشن زئوس ارضای بدون دخول در دوران نامزدی مناسب است. این مسئله که مردها دوست دارند احساس قدرت و برتری نسبت به زن داشته باشند اصلا چیز جدیدی نیست و همه میدانند که مردها عاشق یک رابطه دهانی خوب هستند. به همین دلیل هیچ چیز مثل یک رابطه دهانی خوب در این پوزیشن دوران نامزدی باعث غرور مرد نمیشود. در این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی مرد می ایستد و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز میکند. سپس زن جوری جلوی مرد زانو میزند (زیر پا یک بالشت کوچک قرار دهید) که آلت تناسلی مرد درست رو به روی صورت و دهان او قرار بگیرد. در مرحله بعد مرد سر زن را میگیرد و ریتم حرکت را کنترل میکند. زن نیز باسن مرد را در دست خواهد داشت. در این پوزیشن مرد میتواند همسر خود و سینه هایش را نگاه کند.

 

پوزیشن زامبی

ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با پوزیشن زامبی هم مناسب است همه زوج ها نمیتوانند از رابطه دهانی و عکس پوزیشن های دوران نامزدی نهایت لذت را ببرند چرا که این نوع رابطه جنسی واقعا نوعی هنر است و شما باید تجربه و مهارت کافی داشته باشید تا به خوبی طرف مقابل را ارضا کنید. مرد در پوزیشن زامبی برای ارضای همسر بدون دخول در دوران نامزدی مینشیند و پاهایش را دراز کرده و از زانو کمی بلند و از هم جدا میکند. سپس زن دولا میشود سر خود را به سمت آلت تناسلی میبرد، دست های خود را کنار زانو ها قرار داده و باسن خود را به صورت مرد نزدیک میکند. مرد باید در این حالت دست های خود را روی باسن یا پشت لگن همسر خود قرار دهد.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن ارضا شدن بدون دخول در دوران نامزدی

 

پوزیشن میله

اگر زن شما به هر دلیلی دوست ندارد سکس دهانی داشته باشد، از این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی استفاده کنید و به او بگویید که در این حالت نیازی نیست که خیلی فشار بیاورد و میتواند طبق میل خودش حرکت کند. در این پوزیشن مرد به صورت بر عکس طوری قرار میگیرد که دست هایش از ناحیه آرنج خم شده و در کنار سرش قرار گرفته باشد. پاهای مرد نیز باید صاف بوده و در کنار هم قرار داشته باشد. زن نیز روی زانو های خود جوری در مقابل مرد قرار میگیرد که سرش نزدیک آلت تناسلی مرد باشد. همچنین زن میتواند از دست های خود به عنوان تکیه گاه استفاده کند و آن ها را روی ران مرد قرار دهد و یا آنکه با دستان خود آلت تناسلی مرد را نوازش کند و ماساژ دهد.

 

پوزیشن دو زیست

زمانی که دو نفر رابطه جنسی دهانی دارند بیانگر این است که بسیار به هم نزدیک هستند و هیچ چیز چندش آوری بین آن ها وجود ندارد و ارضای بدون دخول در دوران نامزدی یعنی همین. این موضوع در روابط جنسی خیلی مهم است و شاید بتوان گفت اوج یک رابطه زناشویی میباشد. در این حالت پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی مرد روی زمین مینشیند، کمر خود را صاف نگه داشته و پا های خود را دراز کرده و از هم باز میکند. در این حالت زن روی آرنج های خود تکیه میکند و کاملا بدنش را بالا میبرد و بدن خود را به بدن مرد تکیه میدهد بطوری که سینه های زن با بدن مرد تماس پیدا میکند. سر زن بین پاهای مرد و دست هایش زیر ران او قرار میگیرد و پاهای زن هم رو به بالا و با فاصله زیادی از هم قرار دارد. مرد با دستان خود کمر زن را میگیرد و باسن و ناحیه تناسلی او را به صورت خود نزدیک میکند. خوردن آلت تناسلی مرد توسط زن و بالعکس یکی از بهترین پوزیشن هایی است که می‌تواند مرد و زن را به اوج لذت جنسی برساند. این نوع رابطه از جنسی از نظر پزشکی ممنوعیت دارد، چرا که ممکن است منی وارد دهان زن شده و یا بلعیده شود. در این صورت آلودگی‌ها و میکروب‌های موجود در منی باعث به وجود آمدن مشکلات و بیماری خواهد شد.

 

پوزیشن سراب

زوج های کمی هستند که رابطه جنسی دهانی دارند و اکثرا گمان میکنند که این نوع رابطه جنسی خیلی خسته کننده و یکنواخت میباشد. اما باید اشاره کرد که پوزیشن های زیادی برای رابطه دهانی وجود دارد. در این حالت از پوزیشن های رابطه دهانی مرد به گونه ای چهار دست و پا قرار میگیرد که وزن خود را روی زانو ها و دست ها قرار دهد. دست ها باید صاف و به اندازه عرض شانه باز باشد. زن نیز باید روی زمین دراز بکشد و سر خود را بین پا های مرد قرار دهد و با دستان خود باسن مرد را گرفته و پا هایش نیز باید کمی فاصله داشته باشد. در این پوزیشن هم مرد و هم زن میتواند حرکت کنند.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

عکس پوزیشن های دوران نامزدی

 

پوزیشن مته

ارضای بدون دخول با رابطه جنسی دهانی در دوران نامزدی هم میتواند بسیار لذت بخش باشد و هم آزار دهنده. این موضوع که کدام حالت برای شما صادق است بستگی به احوالات زوجین و طرز فکر آن ها دارد. در این حالت از پوزیشن های دوران نامزدی با عکس مرد با پا هایی که به اندازه عرض شانه باز شده می ایستد و از قسمت زانو کمی خم میشود. زن بین پا های مزد مینشیند و سر خود را رو به بالا و پا ها را خم کرده و کمی از هم فاصله میدهد. یکی از دست های زن روی کمر مرد است و دست دیگر بر روی آلت تناسلی او. دست های مرد نیز روی صورت زن است و حرکات را کنترل میکند. اگر زن دوست داشته باشد میتواند بصورت همزمان با یکی از دستان خود، واژن خود را تحریک کند.

 

پوزیشن ویژوال

رابطه جنسی دهانی شکل بسیار خاصی از رابطه جنسی میباشد و اکثرا تنها زوج هایی اینگونه رابطه هایی دارند که به شدت صمیمی هستند. این حالت از پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی به شما کمک میکند که حرکات جدیدی را انجام دهید. در این پوزیشن دوران نامزدی مرد به روی کمر دراز میکشد و پا های خود را کمی باز میکند. زن نیز به شکلی روی مرد قرار میگیرد که آلت تناسلی اش روی صورت مرد قرار بگیرد و سر خودش نیز بین پا های مرد باشد. پا های زن باید با فاصله کمی از همدیگر قرار بگیرد و از قسمت زانو اندکی خم شده و اطراف سر مرد قرار بگیرد. در این وضعیت دست های زن زیر ران های مرد قرار داشته و دست های مرد نیز روی باسن زن قرار میگیرد.

 

پوزیشن نشانگر

این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی مناسب زوج هایی است که مرد هیکل و فیزیک قوی و مخصوصا دستان بسیار قدرتمندی دارد. مرد روی زانو های خود مینشیند و زن را بلند میکند و دست های خود را دور او قرار میدهد. در این پوزیشن های دوران نامزدی پا های زن بصورت باز شده روی شانه های مرد و در کنار گردن او قرار میگیرد. در این حالت مرد به راحتی ناحیه تناسلی دسترسی دارد. این حالت از پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی برای مدت طولانی مناسب نیست اما برای شروع رابطه و اندکی گرم تر کردن شرایط کمک میکند.

 

پوزیشن افقی

در این پوزیشن ارضا شدن بدون دخول زن و مرد در دوران نامزدی، مرد به کنار میخوابد و قسمت بالایی بدن خود را با استفاده از آرنج دست کمی بالاتر آورده و همچنین پا ها را نیز از هم باز میکند. زن نیز کنار مرد دراز میکشد به شکلی که زانو هایش به نزدیکی شانه های مرد رسیده، پا ها را خم کرده و صورت خود را به آلت تناسلی مرد میرساند. زن با یک دست باسن مرد را میگیرد تا بتواند به راحتی آلت تناسلی مرد را در دهان خود قرار دهد. مرد نیز میتواند با دست خود آلت تناسلی زن را تحریک کند.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

بهترین پوزیشن های دوران نامزدی

 

پوزیشن لوله کش

این  پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی خیلی جالب اما غیر استاندارد برای رابطه جنسی دهانی میباشد که توصیه میشود حتما با شریک جنسی خود آن را امتحان کنید. در این پوزیشن بدون دخول دوران نامزدی مرد مینشیند و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز میکند و در همان حالت باید تلمبه بزند و حرکت کند. زن نیز جلوی مرد به حالت نیمه دراز کشیده قرار گرفته و صورت خود را به آلت تناسلی مرد نزدیک میکند. مرد نیز باید دستان خود را روی کمر یا باسن همسر خود گذاشته و آن را ماساژ دهد و یا صرفا با دستان خود حرکات را کنترل کند. به عنوان یک حرکت آغازین و گرم کننده رابطه جنسی، این پوزیشن بسیار عالی است.

 

پوزیشن کتابی

در روابط جنسی خیلی مهم است که بطور کامل بدن شریک جنسی خود را بشناسید، هر حرکت و ری اکشن بدن او را باید بدانید، تنها در اینصورت است که میتوانید بطور کامل وی را ارضا کنید. در این شکل از پوزیشن ارضا کردن همسر بدون دخول در دوران نامزدی مرد دراز کشیده و یک بالشت زیر سر خود قرار میدهد و پا های خود را اندکی باز میکند. زن باید باسن خود را روی سینه مرد قرار دهد و تا جای ممکن به گردن او نزدیک شود. در این پوزیشن زن در موقعیتی قرار گیرد که کنترل کامل بر روی آلت تناسلی مرد داشته باشد. دست های زن روی ران های مرد قرار میگیرد و سرش بین پا های مرد قرار دارد. مرد نیز باید سر خود را بالا بیاورد تا رابطه دهانی را انجام دهد. همچنین مرد میتواند هر دو دست خود را روی باسن زن قرار داده یا یکی از دستان خود را جهت ارضا بهتر همسر خود استفاده کند.

 


حتما بخوانید: روشهای ارضای زنان بدون دخول


 

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های بدون دخول مناسب دوران نامزدی

 

پوزیشن دروازه طلایی

یک حالت اسرار آمیز و عجیب در این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی وجود دارد که باعث میشود که این نوع از پوزیشن های دوران نامزدی خیلی جذاب باشد. این پوزیشن بدون دوخول در دوران نامزدی خیلی راحت نیست، مخصوصا برای زن اما در این حالت همه چیز برعکسه! در این پوزیشن بدون دخول، مرد میخوابد و پا های خود را اندکی باز میکند. سپس زن آلت تناسلی خود را به صورت مرد نزدیک کرده و سپس سر و صورت خود را به آلت تناسلی مرد نزدیک میکند، در عین حال باید زن بدن خود را مانند یک پل قرار بدهد. دست های زن باید نزدیک باسن مرد، و باسن زن باید نزدیک شانه های مرد باشد. در این پوزیشن مرد علاوه بر داشتن رابطه دهانی، میتواند از دست های خود نیز استفاده کند که باعث افزایش لذت جنسی میشود.

 

پوزیشن آویز

این نوع از پوزیشن های دوران نامزدی نوعی پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی میباشد، با این تفاوت که مرد میتواند در این حالت کاری انجام ندهد و فقط از حرکات زن لذت برده و ارضا شود. در این پوزیشن دوران نامزدی مرد به صورت مستقیم روی زمین درا میکشد و یک پا را صاف و پای دیگر را از قسمت زانو کمی خم میکند. در ضمن پا ها باید کمی فاصله داشته باشند. زن نیز به شکلی روی مرد قرار میگیرد که سر او بین پا های مرد بوده و باسن وی نیز روی سینه ها و پا ها نزدیک سر مرد باشد. در این حالت مرد میتواند با دست و یا دهان خود زن را تحریک کند.

 

پوزیشن شمشیر

برای انجام این پوزیشن ارضاء بدون دخول در دوران نامزدی مرد به کنار دراز کشیده و با استفاده از آرنج خود بالا تنه خود را بالا میاورد، پا ها را در قسمت زانو خم کرده و از هم فاصله میدهد، همچنین کف پا ها باید بصورت ضربدری قرار بگیرد. زن نیز به شکلی کنار مرد میخوابد که سر او بین پا های حلقه شده شوهر خود قرار بگیرد. پا های زن بصورت صاف و در کنار هم است و دست ها هم روی ران مرد استراحت میکند. در این حالت خود مرد هم میتواند آلت تناسلی خود را بمالد.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های بدون دخول برای دوران نامزدی

 

پوزیشن زن زندانی

اینکه بخواهید همسر خود را برای انجام پوزیشن های بدون دخول در دوران نامزدی اجبار کنید کاری بسیار اشتباه است مگر اینکه این رفتار نوعی نقش بازی کردن برای افزایش جذابیت رابطه جنسی شما باشد. اگر چنین قصدی دارید، این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی کاملا برای شما مناسب است. زن باید برای این حال بخوابد و پا های خود را از قسمت زانو کمی خم کند، مرد نیز باید به گونه ای روی صورت زن قرار بگیرد که دهان او را نزدیک آلت تناسلی خود قرار دهد. در این پوزیشن مرد بطور کامل روی زن نمیشیند و بیشتر فشار بر روی زانوها که پشت شانه های زن قرار دارد، وارد میشود. سپس مرد با میتواند با دستان خود سر زن را تکان دهد و رابطه جنسی را ادامه دهد. دست های زن نیز روی کمر مرد قرار دارد و در این پوزیشن زن به معنای واقعی در اختیار مرد میباشد.

 

پوزیشن دایره

این حالت از پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی هم یکی دیگر از پوزیشن های دوران نامزدی با عکس بسیار عالی برای یک رابطه جنسی بدون دخول و هیجان انگیز و داغ است. در این وضعیت زن و مرد به شکلی دراز میکشند که سر شان در نزدیکی ناحیه تناسلی یکدیگر بوده و زانو ها نیز اندکی خم میشود. مرد با یکی از دستان خود زن را اندکی بلند کرده تا بتواند به راحتی با دهان خود به ناحیه تناسلی زن دسترسی داشته باشد و با دست دیگر نیز باسن را کنترل میکند. زن نیز در این پوزیشن میتواند به تمام قسمت های آلت تناسلی مرد و باسن او دسترسی داشته باشد. این پوزیشن ارضا شدن بدون دخول در رابطه جنسی نیز یکی از برترین حالت های پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی میباشد.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن ارضای زن و مرد بدون دخول در دوران نامزدی

 

پوزیشن درخشنده

عشق ورزیدن، بوسیدن و مزه کردن یکدیگر چیزی است که اگر زوجین کاملا به همدیگر تعلق خاطر داشته باشند، در این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی نصیب شان میشود. در این حالت از پوزیشن دوران نامزدی زن به بغل روی زمین دراز میکشد و زیر شانه خود یک بالشت کوچک قرارداده، یک دست باز میشود و کمی کشیده میشود. پا های زن نیمه جمع شده میباشد و کمی از هم فاصله دارد. مرد هم به همین شکل قرار میگیرد و صورت خود را به آلت تناسلی زن نزدیک کرده و سرش را روی پای او گذاشته و پای دیگر را روی بدن مرد قرار میدهد. مرد باید کمی پا های خود را باز کند تا زن بتواند رابطه دهانی را انجام دهد. همچنین در این یکی از دست های زن آزاد است که برای رابطه جنسی دهانی میتواند به او کمک کند.

 

پوزیشن هالووین مکزیکی

این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی خیلی سخت و عجیب است اما قطعا بهتر از پوزیشن های دوران نامزدی که تکراری و معمولی است. در این پوزیشن بدون دخول مناسب برای دوران نامزدی مرد لذت بسیاری میبرد اما خانم ها باید مواظب باشند که شوهر شان خیلی سریع ارضا نشود. برای اجرای این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران عقد و نامزدی، زن باید روی زمین دراز بکشد و کمی پا های خود را از قسمت زانو ها خم کند. مرد نیز باید به گونه ای روی زن دراز بکشد که کمرش روی ران زن تکیه داشته باشد و سر و صورت زن نیز بین پا های مرد باشد. پا های مرد باید کمی از قسمت زانو ها فاصله داشته باشد و دست ها نیز باید از قسمت آرنج خم شده و تکیه گاه وزن بدن باشد. اگر مرد بتواند به خوبی وزن خود را کنترل کند و وزن خود را روی زن نگذارد، این پوزیشن برای خانم ها خیلی راحت تر میشود.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن های مناسب برای دوران نامزدی

 

پوزیشن عقرب

این حالت از پوزیشن 69 یک گزینه بسیار جالب و جذاب است. در این شرایط باید زن و مرد به بغل دراز بکشند و سر خود را در نزدیکی ناحیه تناسلی یکدیگر قرار دهند و پا های خود را از قسمت زانو کمی باز کنند. مرد با دست خود باسن زن را میگیرد و آلت تناسلی او را به دهان خود نزدیک میکند و با دست دیگر پای همسر خود را میگیرد. زن هم میتواند با هر دو دست به تمام قسمت های آلت تناسلی مرد و باسن او دسترسی داشته باشد. این پوزیشن یکی از بهترین حالت های پوزیشن 69 میباشد.

 

پوزیشن یین یانگ

این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی یکی از راحت ترین و متداول ترین پوزیشن های بدون دخول در دوران نامزدی است. اگر میخواهید رابطه دهانی داشته باشید، این حالت میتواند یکی از گزینه های محبوب باشد. در موقعیت زن دراز میکشد و پا های خود را بصورت کامل بالا میاورد، قوزک پا های خود را میگیرد و تا جایی که میتواند پا ها را از هم باز کرده و دوباره به بدن مرد میچسباند. مرد جوری باید روی زانو های خود بنشیند که سر زن بین پا های او قرار بگیرد. سپس مرد باید آنقدری سر خود را جلو ببرد که آلت تناسلی زن برسد. در این حالت مرد باید با دستان خود اندکی کمر زن را بالا بیاورد، جوری که زن بصورت کامل خوابیده نباشد.

 

پوزیشن بتمن

در این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی که صرفا برای رابطه دهانی طراحی شده، اکثر حرکات را زن کنترل میکند گرچه مرد هم کنترل کمی بر روی حرکات دارد. در این حالت مرد ریتم و میزان وارد شدن آلت تناسلی به دهان زن را کنترل میکند. برای این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی زن باید روی کمر دراز بکشد و کمی پا ها را باز کند. مرد نیز به نحوی در مقابل زن زانو میزند که سینه های زن مقابل ران های مرد قرار بگیرد. مرد در این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی باید دست های خود را صاف قرار دهد و وزن خود را کنترل کند. زن نیز دستان خود را پشت مرد قرار میدهد تا بتواند با حرکت دادن سر خود مرد را ارضا کند.

 

پوزیشن بلندگو

این حالت از پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی هم خیلی محبوب است چراکه در این وضعیت هر دو زوج بطور کامل در شرایط یکسان قرار دارند. همچنین این موقعیت خیلی راحت است و فشار زیادی به زوجین نمی آید. در این پوزیشن رابطه حنسی بدون دخول، زن روی زمین دراز میکشد، پا ها را جمع میکند اما در قسمت زانو ها به مقدار کمی پا ها را فاصله میدهد. مرد هم باید طوری روی بدن زن قرار بگیرد که صورت خود را نزدیک آلت تناسلی زن قرار دهد. در این حالت مرد پشت ران های زن را میگیرد و به آرامی میتواند پا های او را تکان دهد و باز کند. اگر زوجین مهارت و تجربه کافی داشت باشند، لذت بردن از این پوزیشن ارضای بدون دخول در دوران نامزدی تضمین شده است.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

پوزیشن ارضای مرد بدون دخول در دوران نامزدی

اگر شوهر شما حتما نیاز به رابطه دهانی دارد و شما هم خیلی خسته هستید، این پوزیشن ارضای مرد بدون دخول در دوران نامزدی را امتحان کنید. در این پوزیشن رابطه جنسی دهانی، زن دراز میکشد و پا های خود را از قسمت زانو کمی خم کرده و از هم فاصله میدهد. مرد باید به شکلی روی زن قرار بگیرد که بدن خود را بخوبی مستحکم کند و روی انگشت ها و شست پا تکیه داشته باشد. دست ها و پا ها باید صاف باشد. در این حالت زن نه تنها از دهان خود استفاده میکند بلکه از دستان خود نیز باید استفاده کند. حرکات در این پوزیشن توسط مرد با تکان دادن لگن انجام میشود.

 

ماساژ آلت تناسلی مرد

ماساژ دادن آلت تناسلی مرد تا رسیدن به ارگاسم نیز یکی از رایج‌ترین و بی خطر‌ترین پوزیشن های ارضای مرد بدون دخول در دوران نامزدی است. در این روش زن می‌تواند اندام جنسی مرد را تا جایی که شوهرش ارضا شود، ماساژ دهد. همچنین مالیدن آلت تناسلی مرد بر بدن زن این روش نیز یکی از روشهای ارضا کردن مرد بدون دخول در دوران عقد است. در این روش مرد آلت تناسلی خود را بر روی قسمت‌های مختلف بدن زن از جمله عضو تناسلی زن و یا دیگر نواحی حساس تا زمان رسیدن به ارگاسم می‌کشد.

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی با عکس

ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

 

پوزیشن های ارضای بدون دخول در دوران نامزدی را در این مطلب از سایت سماتک آموزش دادیم که امیدواریم شما زوج عزیز بتوانید با این آموزش پوزیشن های بدون دخول دوران نامزدی با عکس، یک رابطه جنسی بدون دخول در دوران نامزدی و عقد داشته باشید.

برچسب‌ها: ,

جدیدترین مطالب