شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی خیلی ساده و راحت است و در اینجا برنامه شستشو و آموزش شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی را توضیح خواهیم داد اگر قصد شست و شوی کفش با ماشین لباسشویی ال جی یا سامسونگ را دارید با سماتک همراه باشید.

 

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی

شستن کفش های کتانی و ورزشی و چرم در ماشین لباسشویی های ال جی امکان پذیر است اگر به دنبال برنامه شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی هستید در اینجا نحوه شستن کفش با ماشین لباسشویی LG را توضیح خواهیم داد. برخی تصور می‌کنند که اگر کفش های خود را در ماشین لباسشویی ال جی بیندازند، کفش ها دوام و فرم خود را از دست خواهند داد اما این چنین نیست، اگر مراحل زیر برای شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی را به خوبی انجام دهید، فقط باید انتظار نتایج مثبت داشته باشید و بدون هیچ کم و کاستی کفش های خود را بدون زحمت و صرف وقت زیاد مثل روز اول کنید. راه حل پاک کردن لک تغییرات شدید دما برای لکه‌برداری آیتم‌های خیلی کثیف است. یک قانون برنده کلی این است که از برنامه گرم سرد استفاده کنید. آب گرم لکه‌ها را بر می‌دارد و آب سرد کثیف‌ترین کفش ها را آبکشی و تمیز می‌کند.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

برنامه شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی

تنظیمات اولیه و برنامه شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی بسیار مهم است . پس از اینکه کفش هایتان را در داخل ماشین لباسشویی LG انداختید و قبل از اینکه دستگاه را روشن کنید، ابتدا باید بدانید که چه دوری را برای آن انتخاب کنید. توصیه ما به شما استفاده از دور کند برای شستن کفش با ماشین لباسشویی ال جی است، اگرچه با این دور، کفش های شما دیرتر شسته می‌شوند، اما احتمال برخورد آنها به هم و یا به دیواره‌های ماشین و پارگی و آسیب دیدن آنها کاهش می‌یابد.

 

یک راه دیگر برای اطمینان از اینکه کفش ها به دیواره ماشین لباسشویی LG برخورد نکنند به و همدیگر آسیبی وارد نکنند این است که با استفاده از چند پارچه یا حوله برای کفش ها یک محافظ درست کنید، یعنی چند حوله یا پارچه ضخیم به درد نخور را برداشته و کفش ها را درون آنها بپیچید و سپس داخل ماشین لباسشویی بیندازید. همچنین می‌توانید کفش ها را در داخل یک روبالشی خالی قرار داده و بقیه فضای داخل روبالشی را با حوله و پارچه به درد نخور پر کنید و سپس سر آن را با سنجاق ببندید، با این کار شما یک کیسه محافظ برای شستن کفش ها در ماشین لباسشویی ال جی دارید.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

دمای آب برای شستشوی کفش در ماشین لباسشویی نیز بهتر است سرد باشد تا به الیاف پارچه کفش آسیبی وارد نشود، ضمن اینکه آب سرد از رنگ پس دادن کفش ها جلوگیری می‌کند. برای شستن بند کفش ها نیز، با توجه به وجود منافذ ریز در دیواره داخلی ماشین لباسشویی ال جی و احتمال اینکه بند کفش به آنها گیر کند، بهتر است بندها را مستقیم در داخل ماشین لباسشویی LG نیندازید، بلکه می‌توانید آنها را در داخل یک کیسه سوراخ دار قرار داده و سپس آنها را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

 

بیشتر کارخانجات تولید کفش شما را از شستن کفش ها با ماشین لباسشویی برحذر می‌دارند. مواد شوینده و حرکت‌ و تلاطم دستگاه ممکن است به چرم و چسب‌ها آسیب برساند. اما هستند کسانی که از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند. کلید موفقیت شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی است.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

نکات مهم قبل از شستشوی کفش در ماشین لباسشویی ال جی

۱- بندکفش و سایر افزودنی‌ها را باز کنید.

۲- کفش را با آب تمیز بشویید.

۳- از یک تمیزکننده خنثی و یه برس نرم برای شستن کفش استفاده کنید. از سفیدکننده، حلال‌ها یا مواد شیمیایی خشن یا ساینده استفاده نکنید.

اگر کفش های شما بیش‌ از حد کثیف است بهتر است قبل از شستن کفش در ماشین لباسشویی با استفاده از مسواک و تکاندن آن‌ها درون سطل اشغال کمی تمیزتر کنید، می‌توانید چمن‌ها، اسفالت و خاک و گل‌ها را با تکاندن خارج کنید. حالا می‌توانید کفش هایتان را داخل لباسشویی قرار دهید.

۴- از یک پد سفید نایلونی برای ساییدن مارک‌ها استفاده کنید.

۵- همه کفش را به خوبی با آب تمیز آبکشی کنید.

۶- بگذارید تا خشک شود. از کاغذ سفید جاذب استفاده کنید تا کفش شکل خود را حفظ کند.

 

مواد شوینده برای شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی

بهترین مواد شوینده برای شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی کدام است؟ ماده شوینده ای که برای شستن کفش ها در داخل ماشین لباسشویی ال جی استفاده می‌کنید، تفاوت خاصی با مواد شوینده معمولی ندارد و برای این کار می‌توانید از همان مواد شوینده معمولی خودتان و یا شامپو استفاده کنید. اگر علاوه بر کفش چیزهای دیگری را هم برای شسته شدن به داخل ماشین لباسشویی انداخته‌اید، به ماده شوینده بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد در غیر این صورت نیازی به استفاده از مواد شوینده فراوان نیست زیرا استفاده بیش از حد مواد شوینده باعث ایجاد کف می‌شود که از شسته شدن مناسب کفش ها جلوگیری می‌کند، علاوه بر اینکه احتمال دارد که لباس‌ها و وسایل دیگری که در داخل ماشین انداخته‌اید به هم رنگ پس بدهند.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

نحوه خشک کردن کفش پس از شسشتو در ماشین لباسشویی

شما می‌توانید پس از خارج کردن کفش ها از داخل ماشین لباسشویی ال جی آنها را با خشک کن و سشوار خشک کنید اگرچه این کار برای برخی از کفش ها توصیه نمی‌شود زیرا حرارت می‌تواند موجب آسیب و خرابی کفش شود، قرار دادن آنها در معرض نور خورشید نیز چندان مطلوب نیست. روش ساده‌تر و بهتر این است که بدون زحمت چندانی، کفش ها را که در داخل ماشین لباسشویی ال جی به خوبی آبگیری شده‌اند را در معرض هوای آزاد قرار دهید تا خشک شوند. علاوه بر این می‌توانید آنها را در مقابل یک پنکه قرار دهید تا هوا بهتر در داخل و اطراف آنها جریان پیدا کند و زودتر خشک شوند.
پس از اینکه کفش ها کاملا خشک شدند می‌توانید کفی و بندهای آنها را مجددا ببندید و از تمیز شدن کفش های خود لذت ببرید.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر قصد شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید باید بدانید که نسل جدید ماشین لباسشویی های سامسونگ مجهز به فناوری ایرواش می باشند اگر می‌خواهید همیشه کفش های نو و تر و تمیزی داشته باشید، ما به شما روشی را یاد می‌دهیم که بتوانید همه را حیرت زده کنید، مهم نیست که کفش های شما کاملا گلی شده باشند و بعد از فوتبال و دویدن در زمین چمن حسابی سبزه و گل و شل به آنها چسبیده است. شما می‌توانید با آموزش و یادگیری شستن کفش در ماشین لباسشویی سامسونگ دوباره آنها را مثل روز اولشان نو و تمیز کنید.

روش شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ مناسب هر نوع و جنس کفشی نیست، مثلا کفش های ورزشی کتانی و یا پارچه‌ای برای این روش مناسبند، اما برای کفش های از جنس چرم و جیر که بسیار حساس هستند و یا کفش های سنگینی مانند کفش بسکتبال مناسب نیستند، زیرا احتمال دارد که به در و دیوار ماشین لباسشویی شما آسیب برسانند. برای شستشو و تمیز کردن این گونه کفش ها بهتر است که به صورت دستی آنها را بشویید.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

بوی عطر، بوی عرق، میکروب ها و قارچ های موجود بر روی لباس ها و کفش های ورزشی و کتانی، از مهمترین دغدغه های ما برای تمیز کردن کامل لباس هایمان هستند. تکنولوژی ایرواش سامسونگ، در این زمینه به کمک ما آمده است. این فناوری می تواند بدون استفاده از آب و تنها به وسیله سیستم های هوایی قدرتمند خود، لباس ها و کفش های پارچه ای و نازک شما را پاک کند. این فناوری نه تنها بوهای بد باقی مانده بر روی لباس ها و کفش ها را از بین می برد، بلکه آلرژی های میکروسکپی، باکتری های مضر و میکروب ها را با انتشار هوای گرم از بین می برد. این بدان معناست که شما برای این کار، نه تنها به مواد شیمیایی احتیاجی ندارید، بلکه احتیاجی به شستن مرتب برخی از لباس های نخی و کفش های پارچه ای خود نیز نخواهید داشت. لباس هایی مانند کت های پشمی و کتانی، کفش های ورزشی و کت ها به راحتی با استفاده از این فناوری از بوهای نامطبوع پاک می شوند.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

آماده سازی کفش برای شستشو در ماشین لباسشویی سامسونگ

پیش از اینکه کفش های کثیف خود را به درون ماشین لباسشویی سامسونگ بیندازید، ابتدا باید یکسری کارهای را برای آماده سازی آنها انجام دهید. در گام اول، اگر می‌بینید که کفش ها بیش از حد کثیف هستند، می‌توانید با استفاده از یک برس یا مسواک آنها را کمی تمیز کرده و گل‌ و لای خشک شده روی آنها را پاک کرده و گرد و خاک آن را بتکانید. اگر کفش های شما بندی هستند، ابتدا بندهای آنها را باز کنید تا آب و مواد شوینده بتواند به راحتی به داخل کفش نفوذ کند. بندهای باز شده را نیز می‌توانید همزمان در داخل ماشین لباسشویی سامسونگ بیندازید. در صورت امکان کفی کفش ها را نیز خارج کنید.

اگر شما می‌خواهید که بند کفش هایتان را هم در ماشین لباسشویی بشویید توصیه می‌کنیم که آن‌ها را داخل کیسه‌ای سوراخ‌دار قرار دهید تا به‌جایی گیر نکند. خوب شسته شوند. کیسه‌های محافظی برای این موارد وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بندها خوب شسته شوند و به دور دیگر کفش ها پیچیده نشوند. وقتی هم که نمی‌خواهید از لباسشویی استفاده کنید، در مسافرت‌ها از این کیسه‌ها برای حمل وسایل کوچک خودتان استفاده کنید.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

برنامه شستن کفش در ماشین لباسشویی سامسونگ

برنامه شستن کفش ماشین لباسشویی سامسونگ بر اساس سرعت شستشوی آن تهیه‌شده است. این به این معنی است که استفاده از برنامه ملایم‌تر در شستشوی کفش های ورزشی و کتانی و پارچه ای، باعث خواهد شد کفش ها شما در اثر شستشو اصطکاک و برخورد کمتری باهم داشته باشند و این نکته باعث خواهد شد تا احتمال پارگی و آسیب دیدن کفش های شما بسیار پایین بیاد. خوشبختانه اطراف کفش های ورزشی معمولاً در برخورد هستند و اطراف آن‌ها کمتر برخورد دارد و این باعث خواهد شد تنش و ضربه کمتری به کفش برخورد کند؛ بنابراین: از برنامه شستشویی ملایم ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنید. اگر می‌تواند نوع آب را هم انتخاب کنید، آب سرد را انتخاب کنید.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

شستشوی کفش با برنامه ایرواش ماشین لباسشویی سامسونگ

برای شستن کفش ها با برنامه ایرواش ماشین لباسشویی سامسونگ کافیست کفش های ورزشی و کتانی خود را درون ماشین لباسشویی سامسونگ بیندازید، و پس از انداختن کفش در ماشین لباسشویی سامسونگ آن را روشن کرده و با چرخاندن انتخاب گر ماشین لباسشویی سامسونگ خود، گزینه ایرواش را انتخاب کنید. دقت داشته باشید، زمانی که گزینه ایرواش را انتخاب می کنید، ماشین لباسشویی سامسونگ شما نمی تواند برنامه های دیگری را قبول کند. به بیان دیگر، ماشین لباسشویی سامسونگ شما نمی تواند شستشوی عادی و شستشو با هوای داغ را به طور همزمان انجام دهد. تنها امکانی که پس از انتخاب گزینه ایرواش وجود دارد، تنظیم زمان مناسب برای انجام این فرایند است. با انتخاب دکمه استارت، ماشین لباسشویی سامسونگ چرخه شستشوی کفش ها با هوای داغ را آغاز می کند. دقت داشته باشید که اگر آبی در مخزن ماشین وجود داشته باشد، چرخه ایرواش فعال نمی شود. بنابراین قبل از شروع آن، از خالی بودن مخزن آب ماشین لباسشویی سامسونگ اطمینان حاصل کنید. شما می توانید از عطر و یا ورقه های خوشبوی مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا لباس ها و کفش هایتان س از شسته شدن با ایرواش سامسونگ، عطر مورد علاقه شما را به خود بگیرند. اگر کفش های ورزشی و کتانی شما مداوم کثیف و گلی می‌شوند و مجبورید که وقت زیادی را برای شستن آنها صرف کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما روش شستن کفش در ماشین لباسشویی سامسونگ را امتحان کنید.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

کمپانی سامسونگ در مدل های مختلفی از ماشین لباس شویی های خود، از تکنولوژی ایرواش استفاده کرده است. شرکت سامسونگ در ماشین لباسشویی های خود به این فناوری اکوبابل خود خیلی می نازد. با وجود این فناوری انقلاب بزرگی در تولید ماشین لباسشویی های سامسونگ ایجاد شده است چرا که باعث می شود در مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی کاسته شود و همچنین این فناوری باعث می شود که حباب هایی به وجود آید و این حباب ها مواد شوینده را فعال تر می کنند و مواد شوینده با قدرت بیشتری وارد منافذ و الیاف لباس ها و کفش ها می شوند و همین موضوع باعث می شود که زمانیکه لباس خود را از لباسشویی خارج می کنید تمیزی خاصی را ببینید که شاید در خیلی از ماشین لباسشویی های دیگر نبینید.

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

میزان استفاده از مواد شوینده کفش در ماشین لباسشویی

برای شستن کفش در ماشین لباسشویی این‌ یک انتخاب توسط شما است که چقدر از مواد شوینده استفاده کنید، اگر حس می‌کنید لباس هایی که داخل لباسشویی دارید باید با کفش کثیف شما شسته شوند، نیاز به مواد شوینده بسیاری دارد، از آن استفاده کنید. فکر اینکه استفاده زیاد از مواد شوینده باعث تمیزتر می‌شود، یک تصور غلط است، استفاده بیش‌ازحد باعث خواهد شد که کف بسیاری تولید شود و کفش ها و لباس‌ها خوب در هم شسته نشوند. از طرفی ممکن است باعث رنگ گیری شدید وسایل باهم شود؛ بنابراین تا جایی که امکان دارد از مواد شوینده به میزان مناسب استفاده کنید و در مورداستفاده از مواد شوینده زیادتر مقاومت کنید. شما نیاز به شوینده تخصصی برای کفش های خودتان ندارید، همان شوینده‌های معمولی برای ماشین لباسشویی خودتان را استفاده کنید. 

شستن کفش در ماشین لباسشویی ال جی | شستن کفش با ماشین لباسشویی سامسونگ

هرگز از مواد سفید کننده یا مواد شیمیایی قوی برای شستن کفش در ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده نکنید. برای اینکه کفش ها شکل وحالت خود را از دست ندهند، داخل آنها را با روزنامه پر نکنید، چرا که روزنامه پس از خیس خوردن در آن باز شده و به بدنه کفش شما می‌چسبد.
تا زمانی که کفش ها کاملا خشک نشده‌اند، آنها را نپوشید. حتما راهنمای شستشوی کفش خود که بر روی جعبه آن درج شده است را بخوانید تا بدانید که نسبت به چه مواد شوینده کفش ممکن است حساس باشد.

 

شستن کفش ها در ماشین لباسشویی های مختلف تقریبا شبیه همدیگر است و تفاوت چندانی در تنظیمات شستشو ندارند. در بالا نحوه شستن کفش در ماشین های لباسشویی سامسونگ و ال جی را خواندید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب