پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم

پردرآمدترین شغل ها در ایران با کمترین سرمایه که تعدادشان بسیار زیاد هستند و نیاز به کمی تفکر دارند را در این بخش از سایت سماتک به شما معرفی خواهیم کرد اگر قصد دارید پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم و بازدهی بالا داشته باشید که نیاز به مدرک تحصیلی دانشگاهی نداشته باشد در ادامه این مقاله لیست پردرآمدترین شغل در ایران با کمترین سرمایه و بدون نیاز به مدرک تحصیلی را برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم. لطفا قبل از انتخاب بهترین و پردرآمدترین شغل ها در ایران که در فهرست زیر آورده شده است نسبت به علاقه تان به آن شغل تحقیقاتی را انجام دهید زیرا علاقه داشتن به شغل انتخابی باعث افزایش درآمدزایی شما خواهد شد. سرمایه کم و زیر 5 میلیون تومان در جیب داریم اما ایده ای برای راه اندازی کسب و کار پردرآمد نداریم و فکر می کنیم که با این سرمایه کم کاری نمی توان انجام داد، اما نمی دانیم که با سرمایه کمتر از 5 میلیون تومان هم می توان کسب و کاری آغاز کرد و به درآمد رسید و آن شغل را در لیست پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم به ثبت رسانید. این یک واقعیت است که تمام کسب و کارهایی که اطراف ما شکل گرفته اند، سرمایه های اولیه میلیونی و میلیاردی نداشته اند.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم و بازدهی بالا

 

دلالی

شغل واسطه‌گری یا دلالی در هر زمینه‌ای یکی از کم زحمت‌ترین و پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم و بدون نیاز به داشتن مدرک تحصیلی به شمار می‌آِید. شغل واسطه‌گری نه سرمایه نیاز دارد و نه اطلاعات و آموزش خاصی و در لیست پردرآمدترین شغل های ایران با سرمایه کم قرار می گیرد. برای کسب درآمد فقط کافی است که برای چیزهای مختلفی مثل خانه، ماشین و … مشتری پیدا کنید.

 

تعمیرکار تلفن همراه و تبلت

معمولا این‌گونه کارها در یک مغازه انجام می‌شود، ولی شما می‌توانید به‌صورت سیار این کار را انجام دهید و این کار در گروه پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم قرار گرفته است، به‌ویژه اگر از سرویس‌هایی مانند دیجی دکی استفاده کنید. بسیاری از افراد بر این باور هستند که اگر هزینه‌ی تعمیر یک گوشی تلفن از هزینه‌ی جایگزین کردن آن با یک گوشی دیگر بیشتر باشد، مردم گوشی‌های‌شان را عوض می‌کنند: ولی باید بدانند که سخت در اشتباه هستند. گوشی‌ها اطلاعات واقعا مهمی را در خود جای داده‌اند، از این رو مردم مایل هستند پول بیشتری برای بازگردانی داده‌های‌شان بپردازند. امروزه گوشی‌ها داده‌هایی مانند عکس در خود دارند که هر کسی از فضای ابری برای ذخیره‌ی آن‌ها استفاده نمی‌کند.

 

بسته بندی محصولات کشاورزی

بخش کشاورزی یکی از پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم است که در ایران خیلی ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل رشد دارد. شما می توانید به باغها و زمین های زراعتی و یا گلخانه ها بروید و محصولات کشاورزی آن ها را خریداری کنید و اگر مدیریت کسب و کار خوبی داشته باشید در این راه حتما موفق خواهید شد. سپس با ارائه بسته بندی مناسب، این محصولات را با قیمت بالاتری به مغازه های میوه فروشی و سوپر مارکتی موجود در تهران و شهرستانهای بزرگ بفروشید. اگر می خواهید پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم را داشته باشید بسته بندی محصولات کشاورزی را انتخاب کنید. از جمله محصولاتی که می توان خرید و با بسته بندی مناسب به فروشگاه های شیک عرضه کرد عبارتند از: عدس، بلغور، گندم، جو، زعفران، زیره سبز، پیاز، سیر خام، سیر ترشی، پودر سیر، زعفران، تخم آفتاب گردان.

 

منشی و دفتر کار مجازی

بسیاری از شرکت های کوچک و نوپا هستند (چه اینترنتی چه غیر اینترنتی) که به منشی و یا یک دفتر کار مجازی نیاز دارند تا به تلفن ها، فکس ها، ایمیل ها و درخواست های مشتریان شان پاسخ دهند. خوب آیا این پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم محسوب نمی شود؟ بله درست است منشی و دفتر کار مجازی می تواند پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم باشد. حجم کارشان آنقدر نیست که بخواهند فردی را به صورت تمام وقت استخدام کنند و به او حقوق خوب پرداخت کنند. یکی از کسب و کارهایی که می توانید حتی از خانه هم انجام دهید، منشی گری است. برای انجام این کار، به مهارت های کار با نرم افزارهای اداری مانند office نیاز دارید و همچنین مهارت پاسخ گویی به تلفن ها، صدای مناسب و دقت و سرعت لازم است. این کار که با سرمایه بسیار کم قابل انجام است، به این صورت است که آن شرکت ها و کسب و کارها شماره های یک یا چند خط تلفن که شما در منزل تان وصل کرده اید را به عنوان شماره تماس خود به مشتریان و مخاطبانشان می دهند. شما هم در ساعات روز، تماس هایی که با این شماره ها گرفته می شود یا فکس هایی که ارسال می شود را پاسخ می دهید و دریافت می کنید و از طریق ایمیل به شرکت مورد نظر ارسال می کنید و بالعکس. پس از مدتی که کارتان گرفت می توانید توسعه بدهید، نیروی کمکی استخدام کنید و کسب و کارتان را گسترش داده و درآمدزایی تان را چند برابر کنید.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل در ایران کدام است؟

 

مدیریت و برگزاری رویدادها

آیا می دانید پردرآمدترین شغل در ایران کدام است. به گزارش سماتک این یک واقعیت است که کشور ما یک کشور همایش زده است. هر روز، در هر زمینه ایی که فکرش را بکنید، تعدادی آدم دور هم جمع می شوند و پول هایی که معمولا مال خودشان نیست را خرج کنفرانس ها و سمینارهای مختلف می کنند. آنان به افراد یا شرکت هایی نیاز دارند تا تدارکات و هماهنگی های لازم برای برگزاری چنین رویدادهایی را به عهده بگیرد. انواع این رویدادها مانند رویدادهای سازمانی، کنفرانس ها، همایش ها، مراسم اعطای جوایز، تودیع و معارفه، تقدیر از بازنشستگان، و … هستند که شما برای هماهنگی و مدیریت آن ها، به مقدار حیلی کم سرمایه نیاز دارید اما درآمد آن بسیار بیشتر از خرج های شما خواهد بود و این یکی از بهترین و پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم است.

 

آشپز شخصی

آیا مهارت آشپزی خاصی دارید و به دنبال راهی هستید تا این مهارت و علاقه‌تان به آشپزی را به یک کسب و کار تبدیل کنید؟ اگر این‌چنین است، شما باید این مسیر ار انتخاب کنید و به یک آشپز شخصی تبدیل شوید. قطعا می‌دانید این شغل یعنی این‌که وعده‌های غذایی هفتگی/ روزانه‌ای را با رعایت ارزش‌های غذایی طیف گسترده‌ای از خوراکی‌ها به مشتری‌تان ارائه کنید. در مورد هزینه‌ی استارت‌آپ باید گفت که هزینه‌ها صرفا شامل هزینه‌ی ایاب و ذهاب بین محل کار، منزل، سوپرمارکت و تره‌بار است. دیگر مخارج توسط مشتری‌تان پرداخت می‌شوند و این کار را در لیست پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم قرار داده اند.

 

برنامه‌ریزی برای مراسمات

برنامه‌ریزی مراسمات یکی از شغل های پردرآمد در ایران با سرمایه کم است و بسیار جذاب می باشد. به طور کلی، تنها چیزی که برای انجام این کار لازم است (به‌غیر از هزینه‌ی اینترنت)، نظم است و توجه به جزئیات. علاوه بر هزینه‌های مرتبط با اینترنت که در هزینه‌ی استارت‌آپ اعمال می‌شوند، ممکن است نیاز باشد تا برنامه‌ریز مراسمات خریدهای اضافی مربوط به برنامه‌ریزی مراسم را انجام دهد؛ یکی از این خریدها عبارت است از خرید یک خط تلفن اختصاصی.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

 

عکاس

علیرغم این‌که گوشی‌های موبایل، دوربین‌های فوق‌العاده‌ای دارند، ولی هیچ‌گاه جای مهارت و یک دوربین DSLR خوب را نمی‌گیرند. مردم این موضوع را می‌دانند و برای عکاسان ماهری که لحظات زندگی آن‌ها را به زیبایی ثبت می‌کنند،‌ارزش بسیاری قائل هستند. پس شما می توانید شغل عکاسی را انتخاب کنید که نیاز به سرمایه کم دارد و درآمد بالایی خواهید داشت.

 

برنامه ریزی عروسی‌ها و جشن‌ها

هر چه زمان بیشتر می گذرد برگزاری مراسم عروسی پر هزینه تر و پر دردسرتر می شود و اگر شما زرنگ باشید همین الان پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم را از این مقاله می قاپید. بنابراین بسیاری از زوج های در شرف ازدواج هستند که حاضرند کسی یا شرکتی را استخدام کنند تا برنامه ریزی و مدیریت برگزاری این مراسم را به عهده بگیرد و آن ها را از یک عالمه فشار و استرس نجات دهد. مراسم عروسی در ایران بسیار جدی گرفته می شود و عروس و داماد می خواهند این روز را به یکی از به یاد ماندنی ترین و خاص ترین روزهای زندگی شان تبدیل کنند. اگر شما فرد خوش سلیقه ایی هستید، و می تواند چندین کار را با هم مدیریت کنید، این کار برای شما مناسب خواهد بود. شما باید شبکه ایی از همکاران برای خود تشکیل بدهید. مانند عکاس، فیلمبردار، گل فروشی، سفره آرایی، رستوران، تالارها و … کافیست یک دفتر کوچک اجاره کنید که مشتریان بتوانند به شما مراجعه کنند. البته بدون دفتر هم می توانید از به کمک یک وب سایت به صورت مجازی کار کنید. این کار تجهیزات زیادی نمی خواهد. اگر بتوانید توانایی خود را در برگزاری یک یا دو مراسم کوچک یا بزرگ به اثبات برسانید به زودی مشتریان زیادی به سمت شما خواهند آمد.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین مشاغل در ایران با سرمایه کم

 

تولید محتوا

مورد دیگری که شغل پردرآمدی است و در فهرست پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم و بازدهی بالا قرار می گیرد نویسندگی و تولید محتوا در اینترنت است. بعید می‌دانم که شما در گوگل جستجو نکرده باشید! وقتی که در سایت‌های مختلف مطالب مختلفی را می‌خوانید، توسط یک یا چند شخص تنظیم و منتشر شده است. همین مطلب که در سایت سماتک که در مورد پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم می‌خوانید، یک محتوا است. کسب و کارهای اینترنتی بدون تولید محتوا به هیچ کجا نمی‌رسند، به همین دلیل همیشه به‌دنبال افرادی که بتوانند محتوای خوبی تهیه کنند، هستند. اگر می‌توانید به خوبی متون انگلیسی را به فارسی را ترجمه کنید باید دست‌به‌کار شوید. یکی از نکات مثبت تولید محتوا، همکاری با چندین وب سایت اینترنتی است که می‌تواند در ماه، درآمد شما را افزایش دهد.

 

شغل طلا سازی

این کسب و کار که یک صنعت توام با هنر است، هیچگاه از رونق نمی افتد و همواره جزء پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم قرار دارد. شما اگر به این کار علاقه دارید و آموزش دیده اید (یا اگر هم آموزش ندیده اید، دوره ها و آموزشگاه های آن وجود دارند) می توانید به تنهایی یا با همکاری طلاسازان دیگر یک کارگاه کوچک طلا و جواهر سازی حتی در زیر زمین خانه تان هم راه اندازی کنید. محصولات و تولیدات جدید را به طلا فروشی ها بفروشید، از آن ها سفارشات جدید بگیرید (آن ها مواد لازمه کار شما را به شما خواهند داد) یا طلا و جواهر دست دوم را تعمیر و بازسازی نمایید. همچنین می توانید وارد بازار جواهرات و زیورآلات بدلی (بدلیجات) شوید، و اگر در کارهایتان خلاقیت و پشتکار داشته باشید می توانید به یک طراح حرفه ایی در این زمینه تبدیل شوید. کم نیستند بانوانی که دوست دارند خودشان را با زیورآلات زیبا بیارایند. این مورد را با علاقه‌ی روزافزون به زیور آلات دست‌ساز ترکیب کنید و خواهید دید که نسخه‌ی موفقیت در دستان شما است. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل های آزاد در ایران با سرمایه کم

 

خدمات همسفری

همسفری به معنی سوار شدن چند نفر در یک ماشین برای حرکت به سوی مقصدی مشابه است. با این کار هزینه‌ی سوخت تقسیم می‌شود و به این ترتیب در مخارج افراد صرفه‌جویی می‌شود. درحالی که کارمندان و بچه‌های مدرسه‌ای به صورت غیررسمی همین کار را می‌کنند، لازم است این کار به صورت رسمی هم انجام شود. می-توانید با شناسایی مشتریان بالقوه، ارتباط دادن آن‌ها با یکدیگر و گرفتن مبلغی بخاطر راحتی این سرویس، کار را شروع کنید. ا

 

خدمات تزیین اتومبیل

امروزه همه افراد قادر نیستند از پس خرید خودروهای خارجی بربیایند و اغلب برای طراحی و ظاهر خوب به دنبال اصلاح خودروی خود هستند. این امر موجب تولد یک کسب و کار خوب به نام خدمات تزیین اتومبیل شده است.

 

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

بسیاری از سایت‌ها با فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی کسب درآمد می‌کنند. بسیاری دیگر خدمات ارائه می‌دهند و درآمدزایی اینترنتی می‌کنند و بسیاری دیگر به واسطه تبلیغات کسب درآمد از اینترنت را تجربه می‌کنند.

میزان کسب درآمد شما از اینترنت به کسب و کار شما بستگی دارد، اگر علاقه‌مند به کار در محیط اینترنت هستید، عبارت “راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی” را در گوگل جستجو کنید تا اطلاعات اولیه را بدست آورید.

همچنین باید بدانید فروشگاه آنلاین بهترین راهکار برای گسترش کسب و کار است. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و فروش کالا در اینترنت این روزها یک شغل پردرآمد در ایران به شمار می‌آید. از آنجایی که با فروش کالا از طریق اینترنت از پرداخت مالیات و کرایه مغازه و سایر هزینه‌های این چنینی در امان هستید، می‌توانید کالاها رو با قیمت کمتری نسبت به مغازه‌ها بفروش برسانید و مشتری‌های زیادی پیدا کنید.

فروش محصولات یا خدمات از طریق اینترنت را «کسب و کار اینترنتی» می گویند. تجهیزات مورد نیاز برای اینگونه کسب و کارها کامپیوتر، اینترنت و یک خط تلفن است که به وسیله آن می توان یک «فروشگاه اینترنتی» راه اندازی کرد.

به طور کلی برای راه اندازی یک سایت، هزینه ای کمتر از 2 میلیون تومان مورد نیاز است. از نمونه های بارز این کسب و کارها می توان به سایت های فروش شارژ کارت، سایت های تبلیغاتی اشاره کرد.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

ساخت تبلیغات

اگر ذهن‌تان خلاق است می‌توانید به یک غول تبلیغات تبدیل شوید. شرکت‌ها اغلب دنبال کسی هستند که خلاق باشد و به تبلیغات‌شان ارزش بدهد.

 

بازاریابی

شغل بازاریابی این روزها خیلی فراگیر شده است. در بازاریابی اگه بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری‌ها را جذب کنید و فروش محصول را بالا ببرید، پورسانت دریافت می‌کنید. بازاریاب‌های موفق بعضاً تا ماهی 10 میلیون تومان هم درآمد دارند.

امروزه با رشد کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی تلفنی (Telemarketing) جایگزین بازاریابی فیزیکی شده است.

 

تعمیرگاه سیار

راه‌اندازی یک تعمیرگاه سیار با داشتن نیروی انسانی/تعمیرکاران، ایده‌ی خوبی برای کسب و کار است چرا که ماشین‌ها معمولا در مناطقی خراب می‌شوند که تعمیرگاهی در دسترس نیست. برای شروع این کسب و کار، فقط به مکانیک‌هایی خوب و یک موتورسیکلت نیاز دارید.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل های دلالی در ایران بدون نیاز به سرمایه

 

ورود به بازار بورس

درگذشته مردم ایران شناخت آن‌چنانی از بازارهای مالی نداشتند. در واقع آن‌ها راحت پول خود را در بانک می‌گذاشتند و درصد بالایی سود می‌گرفتند. اما امروزه بانک‌ها در حال کاهش سود خود هستند و در 10 سال آینده سود پرداختی آن‌ها زیر 5% خواهد رسید. از همین رو کسانی که علاقه به کار کردن با سرمایه نقدی دارند باید وارد بازارهای مالی بورس شوند.

بورس اوراق بهادار، بورس کالا، بورس سکه و ارز آینده روشنی را داشته است. در همین 5 سال گذشته بورس ایران رشد بالا 200% را تجربه کرده که از دید عموم مردم مخفی مانده است. عموماً بورس‌ها در تمام جهان محلی برای ثروتمند شدن هستند.

 

اختراع

پیشترها، مخترع بودن یک هدف دست‌نیافتنی بود، و گاها افراد برای توجیه روانی بودنشان از این اصطلاح استفاده می‌کردند. ولی دیگر این‌چنین نیست! با پلتفرم‌هایی مانند مرکز ایده و اختراعات تجاری ایران،‌ تأمین سرمایه‌ی مالی برای ایده‌ها و اختراع‌ها ممکن است. مزیت این مدل این است که اگر پول موردنیازتان فراهم شود و به‌اصطلاح از لحاظ مالی تأمین شوید، نشان‌دهنده‌ی موفیقت شما در یافتن بازار است. اگر ایده‌ی شما مورد استقبال قرار نگیرد، به این معنی است که لازم است مسیر آمده را برگردید و دوباره طرح‌ریزی کنید.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

نگهداری از حیوانات خانگی

هیچ جای انکاری وجود ندارد که باور مردم درباره‌ی نگهداری از حیوانات خانگی نسبت به ۶۰ سال پیش تغییر کرده است. امروزه افراد حیوانات خانگی‌شان را عضوی از خانواده می‌دانند و همان رفتاری که با اعضای خانواده دارند در مورد آن‌ها نیز انجام می‌دهند. برخی از افرادی که حیوان خانگی دارند و بسیار پرکار هستند و مشغولیت زیادی دارند تمایل دارند که کسی از عزیزان‌شان مواظبت کند.

 

فروش لوازم عتیقه

افراد ثروتمند پول زیادی را صرف خرید اشیا و لوازم عتیقه می‌کنند. راه انداختن یک عتیقه فروشی خوب ایده‌ی خوب دیگری است. این ایده به مقدار زیادی سرمایه نیاز دارد.

 

تور لیدر

به سفر و گردشگری علاقه‌مندید؟ با توجه به افزایش آمار ورود گردشگران به کشور به خصوص در شهرهای گردشگرپذیر همچون شیراز و اصفهان بازار تور لیدرها به خصوص راهنمای توریست های خارجی بسیار داغ شده است.

راهنمای گردشگر یا تورلیدر شخصی است که با آشنایی و تسلط کامل بر نقاط گردشگری یک شهر از جمله اماکن تاریخی، بازارهای تجاری، جاذبه های طبیعت و … خصوصیات و تاریخچه مربوط به این اماکن را برای گردشگرانی که به آن محل سفر می کنند، توضیح داده و معرفی کند.

صنعت گردشگری ایران را فراموش نکنید! یکی از شغل‌هایی که در گذشته خیلی کم مورد توجه عموم قرار داشت صنعت گردشگری بود بخصوص در بخش بوم‌گردی بود. چیزی که باعث شده تا نام گردشگری در فهرست ما جای بگیرید ویژگی‌های موجود در آن در اثر حاضر است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

ایران خوشبختانه دارای یکی از فراوان‌ترین مکان‌های گردشگری جهان است، از طرفی مردم جهان دیگر دوستدارند که حتماً در هتل‌های چند ستاره اقامت کنند و توجهی ویژه‌ای به بوم گردی دارند که شرایط این نیز در ایران فراهم است. اما نکته‌ای که می‌تواند شما را پولدار کند تفاوت قیمت ریال و دلار است. هرچقدر که قیمت دلار بالاتر برود برای شمایی که گردشگر خارجی وارد کشور می‌کنید شرایط بهتر خواهد بود.

 

مزون عروس

برای داشتن یک مزون عروس موفق باید با شبکه های اجتماعی به مشتریانتان وصل شوید و ارتباط برقرار کنید. شما باید مکانی را برای مزون عروستان کرایه کنید و تعدادی لباس عروس فوق العاده زیبا از خیاط ماهر بخرید و در مغازه بگذارید. مغازه ای را کرایه کنید که روشنایی بسیار خوبی داشته باشد و تعدادی چراغ تزیینی هم داشته باشد. روشنایی خوب از این جهت برای مزون مهم است که عروس های عزیز که مشتریان شما خواهند بود به زیبایی لباس عروس دقت می کنند. شما باید برخورد خوبی با عروسان و خانواده آن ها داشته باشید و در پرو به آن ها کمک کنید.

همیشه کانال تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام برای مزون های عروس بهترین گزینه است. شما باید عروس ها را از تمامی مناطق کشور برای خرید و اجاره لباس عروس به مزونتان بکشانید و نظر آنها را جلب کنید. از طرح های لباس عروستان و عکس های ژورنالی آن ها در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام به همراه قیمت عکس بگذارید و همچنین تعدادی عکس از مدل های عروس و لباسهایشان در کانال بگذارید.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل ها برای زنان در ایران با سرمایه کم

 

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

یکی از پردرآمدترین شغل ها برای زنان در ایران با سرمایه کم مدیریت شبکه های اجتماعی است. ارتباط برقرار کردن با افراد یک هنر است. برخی در این هنر خوب عمل می‌کنند و برخی عالی هستند و برخی …..! خودتان متوجه منظورم شدید. ارتباط برقرار کردن با مشتریان کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت انجام آن را ندارند. خبر خوب این است که، علیرغم این‌که وقت ارتباط با مشتریان را ندارند ولی به کسی نیاز دارند که بتواند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کند و آن‌ها هم هزینه‌اش را پرداخت می‌کنند. مهارت‌های ارتباطی خوب و به روز بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واین، پریسکوپ و غیره بسیار مهم هستند. باید بدانید که هر پلتفرم برای چه گروهی از افراد جذابیت دارد و در هر یک از این جوامع ارتباطی چگونه باید حاضر شوید.

 

کلوچه،شیرینی و نان محلی

شما می توانید کارگاهی برای خود راه بیاندازید. این کارگاه می تواند در زمینه های متفاوت نظیر شیرینی پزی، نان محلی، انواع نان های محلی، کلوچه با اسم منطقه ای که در آن حوالی روستایی است مثلاً کلوچه رزقان، کلوچه فومن، کلوچه لاهیجان که باید این کلوچه ها که اسم های متفاوتی روی آنها گذاشته اید شکل و مزه متفاوتی با هم داشته باشند.

افرادی که شیرینی پزی بدانند درکشورمان کم نیستند. اگر هم در این زمینه دانشی ندارید درمدت زمان کمی می توانید با کارکردن در مغازه قنادی شخص دیگری این حرفه را بیاموزید. سپس می توانید از فوت و فنی که در این دوره یاد گرفته اید، استفاده کنید و مغازه یا کارگاه شیرینی پزی یا فروش نان محلی، کلوچه سنتی و شیرینی های مختلف بزنید.

 

کلوپ کمدی و خنده

ویدیوهای کمدی به سرعت پخش می‌شوند. چند استندآپ کمدین، مانند میثم درویشان‌پور و مجید افشاری، وجود دارند که جدیدا به لطف رامبد جوان و برنامه‌ی خندوانه به سلبریتی تبدیل شده‌اند. دیگران نیز منتظر این هستند که نوبت‌شان فرا برسد. صدها کمدین وجود دارند که به دنبال راهی برای نشان دادن استعدادشان هستند. شما می‌توانید با راه‌اندازی یک کلوپ کمدی و خنده‌ی آنلاین به آن‌ها کمک کنید.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل در ایران بدون نیاز به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی

 

کسب و کارهای روستایی

آن دسته از مشاغل نوپا که در روستاها با هزینه های بسیار کم و منابع طبیعی زیاد قابل راه اندازی هستند که از آن جمله می توان به «پرورش گیاهان تزیینی»، «پرورش انواع حیوانات خانگی و پرندگان زینتی» و «گیاهان دارویی» اشاره کرد.

اینها واقعیت های اطراف ما هستند که اغلب، آنها را نادیده می گیریم؛ به علاوه مزایای خاصی برای کسب و کارهای اینچنینی وجود دارد که از آن جمله می توان به زودبازده بودن آنها، حمایت دولت و صندوق های کارآفرینی و حتی برخی از بانک ها و موسسات مالی برای تامین سرمایه اولیه و گسترش این نوع مشاغل اشاره کرد.

 

مشاور فنی

یادگرفتن امور مرتبط با کامپیوتر همیشه مورد تقاضا است. درنتیجه، یک راه برای کمک به این مسئله این است که آموزش‌هایی بر مبنای برنامه‌های کامپیوتری خاص (یا چندگانه) آماده‌کنید که جزئیات مربوط به استفاده از آن برنامه و تکمیل پروژه را به ارباب رجوع بدهد. بنابراین، بهترین راه برای کاهش هزینه‌های استارت‌آپ در این ایده این است که هم برنامه را در اختیار داشته‌باشید و هم برنامه‌های مرتبط با آن را، تا بتوانید دستورالعمل یا ویدیوی “چگونه می‌توانم” درست کنید. به‌علاوه، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت به اینکار اختصاص دهید که تمامی فعالیت‌های انجام شده در آن قابل دسترسی و پیگیری باشند، پس باید هزینه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت را نیز در هزینه‌های اولیه‌ی استارت‌آپ‌تان لحاظ کنید. در نهایت، در این راستا، خدمات‌رسانی اینترنتی/ تلفنی نیز بسیار سودمند خواهد بود.

 

ستاره یوتیوب

خوب، لازم نیست که یک ستاره باشید! ولی با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند و یک موضوع خوب، می‌توانید از طریق یوتیوب خودتان کسب و کاری راه‌بیندازید. شما یک‌شبه میلیونر نخواهید شد، ولی با مخاطب‌یابی قطعا می‌توانید مبلغ قابل قبولی به واسطه‌ی شهرت تازه به‌دست‌آمده‌‌تان به دست آورید.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل در ایران چیست

 

خرید و فروش پلاستیک

برای انجام این کار باید کمی بازار یابی بلد باشید و بتوانید نایلون هایتان را با قیمت مناسب به کسانی که مغازه به خصوص مغازه میوه فروشی دارند، بفروشید. البته این فقط میوه فروش ها نیستند که از نایلون استفاده می کنند. شما هر محصولی که می خرید در نایلون گذاشته می شود حتی وقتی نان می خرید یا از داروخانه ها، سوپرمارکت وفروشگاه ها خرید می کنید، همه و همه محصولات خریداری شده شما را در نایلونی می گذارند و به شما می‌دهند. افرادی که این محصول را پخش کنند، بسیار اندک هستند و شانس پیروزی در رقابت کم حریف همیشه بیشتر است.

 

غذای خانگی

صنعت غذا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کاری جهان است. ایرانیان نیز به فرهنگ غذایی اهمیت زیادی می‌دهند چیزی که باعث شده تا صنعت غذا در آینده ایران قابل رشد باشد تغییر فرهنگ خوردن غذا است.

درواقع ایرانیان برای خوردن غذا کم کم در حال بیرون آمدن از خانه هستند و سعی می‌کنند وعده‌های بیشتری را در بیرون از منزل و رستوران‌ها بگذرانند.

یکی از دلایل آن شاغل شدن والدین و آپارتمانی شدن خانه‌هاست که فرصت و شرایط آشپزی را سخت‌تر کرده است. شما با یک برنامه خوب می‌توانید در این صنعت فعالیت خود را شروع کنید و مطمئن باشید که آینده آن روشن است مگر اینکه خودتان در عملی کرده ایده‌تان اشتباه کنید.

 

کارگاه تولیدی مواد خوراکی برای دام ها

در مناطق روستایی، شهرستانهای کوچک، اطراف و حومه کلان شهرها تعداد دام ها بسیار است. این دام ها به مواد غذایی کنسانتره نیاز دارند و شما می توانید با احداث یک تولیدی برای تهیه مواد خوراکی دام ها در مدت محدودی درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

 


حتما بخوانید: بهترین شغل های آزاد در ایران با درآمد بالا و زودبازده


 

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

بهترین و پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم

 

پرورش دام و طیور

دامپروری و پرورش طیور دو شغل کاملاً مجزا هستند. کسانی که دامپروری می کنند باید در مناطق روستایی یا به دور از مناطق مسکونی شهری مکانی تهیه نمایند و گوسفندان و گاوهایشان را در آنجا نگه داری کنند. پرورش طیور که الان در ایران خیلی رونق یافته است، شغل جذاب و زیباتری است.

پرورش طیور با سرمایه کم تری شروع می شود و می تواند پس از مدتی پر بازده تر از پرورش دام نیز عمل کند. برای راه انداختن کسب و کار در پرورش طیور به بازدید از مکان هایی که هم اکنون طیور پرورش می دهند بروید و از نزدیک با این کار آشنا شوید.

 

کارگاه صنایع چوبی یا مبل سازی

کارگاه های صنایع چوبی در جنوب غرب تهران بسیار زیاد هستند و هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود. این کارگاه ها در مناطق یافت آباد، شهرک ولیعصر، چهاردانگه، مرتضی گرد و شهرستان بزرگ اسلامشهر موجودند. همچنین کارگاه های زیادی در سمت لویزان و شمال شرق تهران موجودند. مبل سازی و اخیراً سرویس خواب، صنعت مدرن و جدیدی درایران هستند که هواداران بسیاری در نسل جوان پیدا کرده اند. اگر چه ازدواج ها کم شده است اما تعداد خانه ها کم نشده است زیرا هر جوان خانه ای برای خود دارد.

شما باید بدانید که به ازای هر خانه جدید یک سرویس مبل حداقل 7 نفره و یک سرویس خواب دو نفره نیاز است. لازم به ذکر است که افراد سالمند نیز از صنعت مبلمان حمایت می کنند و برایشان نشستن بر روی مبل های استیل دلپذیر است. به همین خاطر صنعت مبلمان بسیار پر طرفدارتر از صنعت سرویس خواب است اگر چه به تعادلی بین صنعت سرویس خواب و مبلمان در حدود 30 سال دیگر خواهیم رسید و طرفداران هر دو باهم برابر می‌شوند.

صنعت مبل سازی و به خصوص مبل استیل سود بسیاری دارد و شما می توانید با راه اندازی کارگاهی در حومه تهران و فروش محصولات خود در مغازه ای در تهران به سود کلانی دست یابید. درصنایع چوبی پس از مبل سازی، سرویس خواب بیشترین سود را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صنایع چوبی دیگر مثل بوفه، کمد، جاکفشی هم هرکدام بازار و سود خود را برای سازندگانشان خواهند داشت.

پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم بدون نیاز به مدرک تحصیلی

پردرآمدترین شغل با سرمایه کم کدام است؟

 

راه اندازی اپلیکیشن

شما می‌توانید یک کسب و کار را روی اپلیکیشن ببرید، مانند همین اسنپ، دیوار یا هر چیز دیگری که امروزه به صورت سنتی انجام می‌شود و شما فرصت آن را دارید که یک مدل جدید آن را پیاده کنید.

 

لیست پردرآمدترین شغل در ایران با سرمایه کم و زیر 5 میلیون تومان را در بالا به شما آقایان و خانم های عزیز معرفی کردیم که شما عزیزان می توانید از همین امروز یکی از پردرآمدترین شغل ها در ایران با سرمایه کم را انتخاب کرده و بدون داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی نسبت به کسب درآمد ماهیانه چند ده میلیونی اقدام کنید و از زندگی و پول هایتان لذت ببرید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب