چگونه یک اسباب کشی آسان داشته باشیم

چگونه یک اسباب کشی آسان داشته باشیم

اغلب ما در طول زندگی خود نیاز به اسباب‌کشی و جابجایی لوازم منزل، محل کار و مواردی از این قبیل داریم. شاید اگر تعداد وسایلمان کم باشد و به لحاظ اندازه وسیله‌هایمان کوچک باشند، خودمان هم بتوانیم با خودرو شخصی آن‌ها را جابجا کنیم، اما جابجا کردن وسایلی همچون یخچال، اجاق گاز، مبلمان و … کار بسیار سختی است و هر کسی از پس آن برنمی‌آید. در این مطلب قصد داریم کمی در مورد این کار سخت و طاقت فرسا با شما صحبت کنیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما در شرکت انصاف بار همراه باشید.

چگونه یک اسباب کشی آسان داشته باشیم

سختی‌های اسباب‌کشی

اسباب کشی در کل کار بسیار سختی است. جمع کردن وسایل و بسته‌بندی آن‌ها، هماهنگی با شرکت‌های حمل بار، جابجایی و چیدن اساس در محل جدید مراحلی هستند که هرکدام سختی‌های خاص خود را دارند. در نظر بگیرید که چقدر زمان‌بر خواهد بود لوازمی را که در طول سال‌ها برای خانه خریداری کرده‌اید و احتمالا بسته‌بندی آن‌ها را به خاطر کمبود جا دور ریخته‌اید، مجددا جمع و بسته‌بندی کنید.

 

هرقدر جمع و جور کردن لوازم و وسایلی مثل لباس آسان است، بسته‌بندی مواردی مانند شیشه و بلور و ظروف چینی سخت خواهد بود. در برخی موارد هم به کل از بسته‌بندی خبری نیست. به عنوان مثال وقتی شما قوطی بزرگ یخچال و محافظ‌های آن را دور انداخته‌اید، دیگر از کجا می‌توانید مجددا آن‌ها را پیدا کرده و به همان صورت قبلی بسته‌بندی کنید تا هنگام حمل آسیب نبیند.

 

معمولا هنگام اسباب کشی یکی از معضلاتی که با آن روبرو هستیم انتخاب یک شرکت حمل بار است. قطعا همه دوست داریم در مقابل پیشنهاد کمترین هزینه بهترین خدمات را دریافت کنیم. دوست داریم در هنگام جابجایی اسباب و وسایل یا حمل آن‌ها هیچ آسیبی به وسایل یا محل مورد نظر نرسد. دیوارها و درها آسیب نبینند. شکستنی‌ها نشکنند و وسایل بزرگ آسیب جدی نبینند. گاهی بدقولی شرکت‌های حمل بار، کاربلد نبودن کادر آن‌ها ما را کلافه می‌کند و این واقعا معضل بسیار بزرگی است.

 

تازه بعد از اسباب کشی معضلات باز کردن بسته‌بندی لوازم و چیدن آن‌ها در جای مناسب هم وجود دارد. کلی جعبه و نایلون بی‌مصرف باقی خواهد ماند که اگر برای آن‌ها جایی نداشته باشید حتما باید دورشان بریزید. همه این مشکلات را نمی‌توان حل کرد اما راه حلی برای کاهش مشکلات وجود دارد.

چگونه یک اسباب کشی آسان داشته باشیم

مشکلات خود را کمتر کنید

اولین قدم برای کاهش مشکلات این است که لوازم اضافی خود را بفروشید، دور بیاندازید یا هر کاری که به نفعتان باشد. همه در خانه‌هایمان لوازمی داریم که سال‌ها است به دردمان نخورده‌اند، اما آن‌ها را یک گوشه رها کرده‌ایم. حمل این اسباب و وسایل واقعا بی‌مورد است و فقط ما را خسته‌تر کرده و کارمان را زیاد می‌کند.

 

وسایل خرد را از وسایل بزرگ و حساس جدا کنید و سریع آن‌ها را جمع کنید. جمع کردن لوازمی مانند لباس‌ها و فرش و روفرشی و مواردی از این قبیل که قطعا همگان حمل آسیب کمتری می‌بینند زیاد سخت نیست و بسته‌بندی آنچنانی نمی‌خواهد. کار راحت‌تر را ابتدا انجام دهید تا کارهایتان به هم گره نخورد.

 

لوازم حساس را با دقت بسته‌بندی کنید. یک آسیب دیدگی جزئی می‌تواند کلی خسارت مالی برایتان به بار آورد. مثلا اگر هنگام حمل تلویزیون صفحه آن به جایی بخورد کند و بشکند، عملا هزینه تعمیر و رفت آمد در شلوغی اسباب کشی کار شما را دو برابر خواهد کرد. پس هنگام بسته‌بندی اشیاء حساس نهایت دقت خود را انجام دهید که اگر در حین جابجایی مشکلی پیش آمد، کمترین میزان خسارت به شما وارد شود.

 

بهتر است دو سه روز قبل از اسباب کشی با یک شرکت باربری معتبر قرارداد ببندید تا در روز موعود، سر وقت بتوانید کارها را انجام دهید. از قبل هزینه باربری را توافق کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. مطمئن شوید که کادر شرکت باربری یک کادر مجرب و باتجربه است و می‌توان به کارشان اطمینان کرد.

 

شرکت انصاف بار یکی از شرکت‌های باتجربه در این زمینه است که با خیالی راحت می‌توانید به آن اطمینان کنید. تفاوتی ندارد که در کدام منطقه تهران باشید. این شرکت در بخش باربری زعفرانیه ، پونک و بسیاری از مناطق تهران خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می‌کند. در ادامه با این شرکت و خدماتی که ارائه می‌دهد بیشتر آشنا خواهید شد.

چگونه یک اسباب کشی آسان داشته باشیم

چیدمان آسان‌تر

اگر پس از اسباب‌کشی لوازمی که جابجا شده‌اند همگی در یک گوشه رها شوند تا به وقتش در محل مورد نظر چیده شوند، کار بسیار سختی پیش روی شما خواهد بود. چرا که احتمالا مجدد نیاز به جابجایی داشته باشید. حمل وسایل سبک مورد خاصی نیست، اما حمل وسایل سنگین مثل گاز و یخچال و مبلمان قطعا بدون داشتن کمک کاری راحت نیست.

 

توصیه می‌کنیم قبل از اینکه اسباب‌کشی را انجام دهید، به محل مورد نظر رفته و جای تقریبی اسباب را از قبل مشخص کنید تا وقتی که کادر شرکت حمل بار اسباب را به محل مورد نظر می‌آورند، اسباب سنگین را در همان محل مورد نظر قرار دهند تا کار شما آسان‌تر شود. البته ممکن است بعد از قرار گرفتن اسباب در جای خود فکر کنید که محل در نظر گرفته شده مناسب نیست. این بستگی به سلیقه و طرز فکر شما دارد، اما حتی اگر اینگونه باشد هم کار اولیه شما کمی سبک‌تر شده است.

 

آشنایی با شرکت انصاف بار

شرکت باربری انصاف بار یک شرکت معتبر در سطح شهر تهران است که بخش‌های باربری پونک، فرمانیه، تجریش، شهرک غرب، شمال تهران و مرکز تهران از بخش‌های اصلی این شرکت هستند؛ البته به این نکته توجه داشته باشید که خدمات این شرکت در کل تهران ارائه می‌شوند و منحصر به منطقه خاصی نیستند.

 

این شرکت حتی خدمات باربری شهرستان هم دارد و در این بخش هم تمامی خدمات خود را با همان کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. در صورت هرگونه سوال در مورد خدمات این شرکت، می‌توانید با مشاوران انصاف بار تماس حاصل کرده و از مشاوره‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب