فتوای جدید و وحشیانه داعش مبنی بر ختنه کردن زنان + عکس

فتوای جدید و وحشیانه داعش مبنی بر ختنه کردن زنان + عکس

جدیدترین اقدام داعش جنجالی و خبرساز شد. سرکرده این گروه تروریستی دستور داده است تا زنان و دختران عراقی را به طرق فجیعی ختنه کنند.

 

چندی پیش سازمان ملل متحد در سال 2012 ختنه کردن زنان و دختران را که در برخی از کشورهای دنیا مرسوم شده بود به سبب غیر انسانی بودن و آسیب های شدید جسمی و روحی ممنوع اعلام کرده است.

 

بر اساس فتوای تروریست های تکفیری داعش ، کلیه زنان و دختران ساکن شهر موصل و مناطق حومه آن باید ختنه شوند.این فتوا شامل حدود 4 میلیون زن و دختر ساکن این منطقه خواهد شد.

 

داعش دستور داده است تا همه دختران و زنان 11 تا 46 ساله عراقی ختنه شوند که در این صورت 4 میلیون زن عراقی در خطر آسیب های شدید جسمی و روحی قرار می گیرند.

 

این خبر را ژاکلین بدکوک، هماهنگ کننده امور انسان دوستانه سازمان ملل از اربیل از طریق یک تماس ویدئویی به خبرنگاران مستقر در ژنو اطلاع داده است.

 

به گزارش خبرگزاری رویترزبه نقل از سماتک، خانم بدکوک گفت: این موضوع کاملا جدید در عراق بسیار نگرانی آور است و نیاز به رسیدگی دارد.

 

ژاکلین بادکوک هماهنگ کننده کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد در عراق، با بی سابقه خواندن چنین رسمی از سوی تروریست های داعش در عراق، تاکید کرد: چنین چیزی به هیچ وجه خواستۀ مردم عراق نیست.

 

خانم بدکوک که دومین مقام ارشد سازمان ملل متحد در عراق است، افزود: این نه خواست مردم عراق و نه خواست زنانی است که در این منطقه پرخطر زیر سلطه تروریست ها زندگی می کنند.

 

 

 

منبع: جام جم

 

 

برچسب‌ها: ,

جدیدترین مطالب