شخصیت شناسی از روی پست های افراد در تلگرام و اینستاگرام

شخصیت شناسی از روی پست های افراد در تلگرام و اینستاگرام

شناخت شخصیت افراد از روی نوع پست هایشان در فضای مجازی

 

شخصیت شناسی امروزه کار چندان سختی نیست و می توان به طرق مختلفی به شخصیت افراد پی برد. یکی از راه های شخصیت شناسی نگاه کردن به پست های افراد در فضای مجازی همچون تلگرام و اینستاگرام است.

 

شناخت شخصیت دیگران یکی از علاقه‌مندی‌های عمومی مردم است و تقریبا همه سعی دارند با روش‌های نسبتا ساده و مطمئن به این شناخت دست پیدا کنند. با رواج حضور عامه مردم در فضای مجازی، این حضور هم فرصتی شد تا به مطالعات شناخت شخصیت کمک شود.

 

شناخت شخصیت دیگران یکی از علاقه‌مندی‌های عمومی مردم است و تقریبا همه سعی دارند با روش‌های نسبتا ساده و مطمئن به این شناخت دست پیدا کنند. با رواج حضور عامه مردم در فضای مجازی، این حضور هم فرصتی شد تا به مطالعات شناخت شخصیت کمک شود. نتایج مطالعاتی که دراین زمینه صورت گرفته، نشان می‌دهند که

 

* درونگراها

افراد درونگرا، معمولا بیشترین‌ پست‌هایی را که در شبکه‌های مجازی خود به اشتراک می‌گذارند، در مورد وقایع روز، تحقیقات یا سیاست در فضای مجازی است و اغلب این افراد در مورد خودشان چیزی به اشتراک نمی‌گذارند.

 

* برونگراها

کسانی که دارای شخصیت برونگرا هستند، بیشتر در مورد فعالیت‌های روزمره خود پست می‌گذارند.

 

*اخلاقگراها

این گروه از افراد معمولا در مورد فرزندانشان پست می‌گذارند. آنها که رقابتجو و برتری‌طلب هستند، مدام در مورد موفقیت‌های فرزندانشان عکس یا نوشته‌هایی را به اشتراک می‌گذارند.

 

* خودشیفته‌ها

کسانی که دارای این ویژگی شخصیتی هستند، پست‌هایی که در فضای مجازی با دیگر دوستان خود به اشتراک می‌گذارند، مربوط به ورزش و رژیم و تناسب اندام آنهاست.

 

* عصبی مزاج‌ها

معمولا این افراد، در زمینه خستگی و مشکلات پست می‌گذارند.

جدیدترین مطالب